Winiwegissegesien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef MaddoxX het volgende:
einzzwei niet gzien
Amerikaans. Was op rtl 7 ofzo, geen idee meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef Kadoc het volgende:
Nederlands programma? Of gewoon Amerikaans?
Eensch, ze zag er idd uit als een lui meisje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Het was op RTL 5 for the record..
Maar die chineze trut was echt niet leuk, wat een arrogante teef zeg.. Ze moesten zichzelf beschrijven, zegt zij: "I'm bored all the time".. Nou werkelijk, dat straalde ze ook voor de volle 100% uit..
En dan nog zo'n snol die zei: "I'm so rich I can probably buy your town" Eeh ja, je vader misschien..![]()
nee, dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:03 schreef Koewam het volgende:
ik ben beter dan iedereen in dit topic.
is dat raar dan
geweldig iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef M180 het volgende:
Hunter is dikke shizzle, hij kon zelfs een beetje nederlands() 'ik ben de slimste en de bekakste' ofzo
Ja hij beweert van NL adel te zijn. Z'n achternaam is Maats, klinkt niet echt adellijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
geweldig iddstond er bij hem niet (tijdens het voorstellen) dat hij van Nederlandse adel is ofzo?
![]()
ja, en zijn vriendinnen zijn allemaal OnderMaats!!1!1!!!!111!1!1!111111!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Eddy_Huntington het volgende:
[..]
Ja hij beweert van NL adel te zijn. Z'n achternaam is Maats, klinkt niet echt adellijk eigenlijk.
Volledig mee eens, Dikke vadsige amerikaanse vrouwen:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |