Die heb ik dus ook gekregen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef Jeltos het volgende:
die van mij vandaag gekochtTW Steel 50 mm Chrono
[afbeelding]
egt super bruut vindt ik![]()
Ook het zelfdequote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef Jeltos het volgende:
[..]
hahah ik ook als verjaardags cado maja heb je wel wat![]()
Wat wil je dr voor hebben...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef Feitosa het volgende:
[afbeelding]
Omega uit 1912
Doe hem echter weg omdat ik deze nooit gebruik
Had zo 150-200 Euro in gedachten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Wat wil je dr voor hebben...
Ik vind het nogal duurbetaald....quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:54 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Deze staat voor 150 euro op eBay, is dat een mooie prijs voor dit horloge?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zat me net te vervelen en ging ff tv kijken, toen zag ik bij liveshop (ja.. liveshop ja) een aantal horloges, waaronder een paar van het merk Roebelin & Graef. Op de site staan prijzen van rond de 1300 euro en zij verkochten ze voor 160 euro. Bijvoorbeeld deze "Jubile":
[afbeelding]
Een 'skelet' horloge en automatisch, weet iemand hier iets meer van het merk?
(nee dit horloge vind ik zelf niet zo heel mooi, maar ze hebben wel andere grappige modellen).
En dat is zo'n 100 euro teveelquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:08 schreef Maxxieh het volgende:
en op ebay allemaal te vinden voor rond de 160 euro.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat is zo'n 100 euro teveel
Wel héél jammer dat ik er nog niks van kan zien... Closeup?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:46 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kuifje horloge...
Zijn er 1500 van gemaakt.![]()
Ik zal het proberen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Wel héél jammer dat ik er nog niks van kan zien... Closeup?
Euhm is dat het verschil tussen batterij en zelf opwinden?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef TheSilencer het volgende:
Leuk... Mechanisch of quartz...?
Tuurlijk mag dat, als wij die dan uitgebreid mogen bespotten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:56 schreef RijstNatie het volgende:
mag ik hier ook foto's van nep horloges posten, ik ben namelijk een chinees..
He ik heb gemerkt dat jij nogal een Swatch verzamelaar bent he?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:46 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Ik vind het nogal duurbetaald....
Ook al is het een "zeno"
Jammer dat je die wegdoet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef Adsum het volgende:
Psst:
[TK] Stowa Antea Kleine Sekunde (horloge)
ik weet niet of je verstand hebt van namaak spul, maar je hebt horloges die worden zo nagemaakt waarvan de kwlaiteit hetzelfde is en bijna niet te onderscheiden van echt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:29 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, als wij die dan uitgebreid mogen bespotten!![]()
Die inbreker is gepwnd !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:06 schreef RijstNatie het volgende:
ik had een omega die is gejat tijdens inbraak
Die Seiko is mijn werkklok, en hij voldoet prima!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jammer dat je die wegdoet!
Kun je niet beter dat lelijke oranje ding wegdoen?
Ikke ook! Had 'm niet gezien...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:14 schreef DarkElf het volgende:
niemand die mijn horloge leuk vindt?ikke wel
moet nog een foto om de pols maken maar valt niet mee met spiegeling, licht en witte wijzerplaat
rightquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:11 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik weet niet of je verstand hebt van namaak spul, maar je hebt horloges die worden zo nagemaakt waarvan de kwlaiteit hetzelfde is en bijna niet te onderscheiden van echt.
je betaald uiteindelijk voor het merk als je dat nog niet wist![]()
Ik betaal (ook) voor originaliteit! Geen ervaring met namaak en dat wil ik graag zo houden, thank you very much!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:11 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik weet niet of je verstand hebt van namaak spul, maar je hebt horloges die worden zo nagemaakt waarvan de kwlaiteit hetzelfde is en bijna niet te onderscheiden van echt.
je betaald uiteindelijk voor het merk als je dat nog niet wist![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:16 schreef Elwood1802 het volgende:
Dan vraag ik het hier maar, ik zoek dus een horloge (2ehands) voor een euro of 200. Type: een nette zoals het voorbeeld van Roebelin & Greaf, of een model 'zeno' in het midden van de pagina.
Jullie enig idee wat je voor +- 200eur kunt krijgen en welke merken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |