Misschien staat er ergens iets van een typenummer op de kast, je zou daar dan eens op kunnen zoeken op teh interwebz.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:23 schreef piere het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wat meer uitzoeken en hoop dat zo'n site me kan helpen daarmee. Degenen die ik tegenkom hebben bv een datumdingetje en die van mij niet.
Danku beiden!
Moet ik hem openen om dat feitelijk te weten? En verkoopt dat een beetje op chrono24 als je een normale prijs vraagt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://www.chrono24.nl/omega/ref-2852.htm%20te/index.htm
Het is dus de ref-2852, zo te zien.
Ik had gezocht met met google lens, en ik kreeg enkel klokjes te zien die precies hetzelfde waren als de jouwe.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:34 schreef piere het volgende:
[..]
Moet ik hem openen om dat feitelijk te weten?
Ik heb geen idee, daar ik nog nooit wat verkocht heb via chrono24, wel gekocht.quote:En verkoopt dat een beetje op chrono24 als je een normale prijs vraagt?
Ik zou eens bij omega horen wat het kost om 'm een onderhoud incl polish en nieuw glaasje te geven. Dan een mooie nieuwe band erop en je hebt weer een erfstukje erbij. Gewoon zo terug in de kast gooien is zonde, daar wordt ie in elk geval niet beter van. Zelfde met de seamaster.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:46 schreef piere het volgende:
Ik leg ze weer in de kast, bedankt allemaal!
Bedankt voor de tip! Misschien ga ik dat inderdaad doen want ze liggen in een horlogedoos dus het staat wel mooier als ze er weer een beetje netter uitzien.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik zou eens bij omega horen wat het kost om 'm een onderhoud incl polish en nieuw glaasje te geven. Dan een mooie nieuwe band erop en je hebt weer een erfstukje erbij. Gewoon zo terug in de kast gooien is zonde, daar wordt ie in elk geval niet beter van. Zelfde met de seamaster.
Heb je hier ook een foto van ?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:48 schreef piere het volgende:
Ik heb deze ook nog liggen: https://www.chrono24.nl/o(...)994f70b_01mUvO&pos=9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |