abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220847523
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus het is alleen een paar weken/maanden “cool” om er eentje te hebben en daarna heeft iedereen hem en is het niks meer aan.
Waarna je er achterkomt dat het gewoon een Swatch is van normaal ¤100 oid, Een luidtikkend, niet te servicen, kleurafgevend plastic prul :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:19:25 #202
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220864050
Laatst trouwens een hele dag door Tokyo in teken van horloges. :P Vanuit Tokyo Station naar Nakano.
Veel grey en 2nd hand market pieces, zoals die afschuwelijke Leopard Rolex Daytona van ¤125k. :Y)

JackRoad was een van de shops more my speed. Ik was wel een grote fan van die Milgauss! B-)

Daarna was het door naar Akihabara voor Yodobashi-Akiba. Was zeer geïntrigeerd door de nieuwe Seiko HBC002J, dacht nog aan een backup Citizen PMD56-2952 of om een JV1007-07E op te pikken, maar de prijzen hier waren net nauwelijks beter dan ik hier in Europa zelf kan regelen en was in een time crunch omdat ik een slot had voor de Seiko Museum Ginza :D :

Kleiner dan verwacht, maar wel grappig. :Y O.a. de sports timer gezien waarop Usain Bolt z'n WR gezet had, maar ook vreemde creaties zoals een voice memo horloges, horloge met computer dock en een 'portable' tv. Was daarna daar in de buurt nog wel voor enkele flagships stores... (Grand) Seiko natuurlijk. Citizen. Maar stapte ook binnen bij Vacheron Constantin, die hadden binnen de Overseas Dual Time Cardinal Points. Ik was een megafan van de Everest edition, dus vond het cool om te nu twee van de vier nieuwe releases te zien in levende lijve. :9~ Maybe one day, a guy can dream.

Was ook een grappig gebouw waar meerdere horlogemerken ondergebracht waar elk merk een eigen lift had. Daar had ik dus ook de Swatch x AP gezien. :P Dan ben ik nog in de buurt wezen kijken bij BIC Camera. Toen ging het verder naar Omotesando. Daar was de Kuoe studio. Helaas had ik hier maar 5 minuten om te kijken, ik moest snel weer terug naar Tokyo station omdat ik een reservering voor de trein had. ;( Maar goed, anders had ik vast weer geld uitgegeven. xD Die hebben een in-store exclusive Royal Smith, de silver case/black waffle dial is normalerwijze met gilt indices, in dit geval waren die ook zilverkleurig gehouden.

Daarna was het dus door met de trein en met de enige nieuwe horloge die ik die dag op de kop getikt had (~ ¤95 bij BIC):
:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:59:37 #203
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_220872072
lol, opeens denk ik weer aan de JV1007-07E (had ik bij Yodobashi nog om gehad), ga ik kijken wat de prijzen doen... komt 'ie in aanmerking voor 20% korting op eBay ( SALE26 , geldig op select items t/m 27.5.2026, 23:59).

Laatste item in de store, moest wel toeslaan. o|O Uiteindelijk -¤98,82 voor een totaal van EUR 395,28. Sweet! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_220872114
Gave trip, veel plezier ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')