Ah, ik was laatst op Schiphol bij Gassan, vroeg wat er daadwerkelijk beschikbaar was, dat bleek er zoeentje te zijn als enige en laatste. Nice catch, enjoy.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:37 schreef mrPanerai het volgende:
Gisteren telefoontje...vandaag opgehaald
Niet normaal wat de zon ermee doet
[ afbeelding ]
Ik denk dat de OP41 redelijk makkelijk verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:26 schreef shiz het volgende:
[..]
Ah, ik was laatst op Schiphol bij Gassan, vroeg wat er daadwerkelijk beschikbaar was, dat bleek er zoeentje te zijn als enige en laatste. Nice catch, enjoy.
Wacht je hebt de 124300 nieuw kunnen kopen bij de dealer?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:51 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik denk dat de OP41 redelijk makkelijk verkrijgbaar zijn.
Ik wou, eigenlijk na watches&wonders, de 134300 maar heb toch voor de 124300 gekozen omdat die in een andere vestiging lag en snel beschikbaar was en ik meer dan 10% korting kreeg.
Klopt.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wacht je hebt de 124300 nieuw kunnen kopen bij de dealer?
Leuk. Wist niet dat ze die nog verkochten.quote:
Mijn Tissot met Powermatic 80 (ben de naam van het model even kwijt) loopt ongeveer 1 minuut per week achter, dat is in de afgelopen jaren heel stabiel gebleven.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tissot Gentleman heb ik ook, al bijna 3 jaar. Blijft goed en best nauwkeurig lopen.
Ik heb 'm van bij Colman in Antwerpen (waar ik woon) zij hebben een soort van shop in shop.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk. Wist niet dat ze je nog verkochten.
Ik wil ook een OP41. Kleur maakt me niet uit.
De 40 droeg veel groter dan 40mm vond ik. Dus dat is een mooie move.quote:
ik zie ze nu ook overal op mijn tijdlijn voorbijkomen. Doet me weinig eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 14:04 schreef shiz het volgende:
Daarom ook: wtf.Klinkt als een late 1 april-grap.
Maar de hints zijn eigenlijk te duidelijk om toeval te zijn!
Swatch heeft het handelsmerk "Royal Pop" dus geregistreerd, en in de teasers gebruiken ze exact dezelfde iconische tekststijl als de AP Royal Oak.
Het officiële AP-account heeft eerder op Instagram onder een Swatch-post ook eens doodleuk gereageerd met: "when do we launch?". AP zet tegenwoordig volop in op streetwear en popcultuur-hypes (denk aan hun Marvel-horloges), dus hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt... het heeft er alle schijn van dat het gaat gebeuren.
Of het daadwerkelijk om een plastic horloge gaat is een tweede... in een andere teaser laten ze kleurrijke soort lanyards oid zien. 🤔
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |