abonnement Unibet Coolblue
pi_213222593
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213232663
Ik heb een zakhorloge gekregen van mijn vader, hij had het weer van zijn opa. Er staat f of j Ferrier op. Is er iemand hier bekend mee? Ik vraag mij af of het de moeite is om hem te restaureren. Hij loopt nog wel erg soepel.

pi_213232686
Nvm...
  zondag 21 april 2024 @ 22:46:56 #104
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_213289114
Echt geen idee. Pré-Laurent Ferrier is er met die naam niet veel bekend. Voor verzamelaars allicht niet al te interessant, je moet de restauratie dan eerder voor nostalgische redenen laten doorvoeren. :Y En dat moet je natuurlijk zelf bepalen of het je dat waard is.

____

Over vintage gesproken... Nivada had in de jaren '70 een Genta-style horloge met de F77:



Nu brengt Nivada Grenchen deze klassieker weer terug tot leven. Launch in 4 dagen, 25 Apr:
https://nivadagrenchenofficial.com/pages/f77-reveal
In 4 verschillende smaken. 37mm, Titanium. Best leuk gelukt. :Y
____
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2024 22:47 schreef shiz het volgende:
Dan beter een paar hiervan halen:

:P Die had ik overwogen, maar ik weet niet. De kleurtoon die goud moet voorstellen doet het niet voor me. En ik vind hem dan toch iets te groot werken om de pols... [..]
Heb deze kunnen proberen, maar idd de kleurtoon en finish is totaal niet overtuigend en idd te groot voor mijn pols. Jammer, op zich was het concept wel okay. Jammer van de uitvoering. Nu is het een onserieus Timex-like horloge, maar daar wil ik niet bijna 900 EUR retail voor betalen. 8)7

(Over-)morgen in centrum ff mijn nieuwe aanwinst ophalen van het DHL pickup point. Een G-Shock...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_213294308
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:28 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb een zakhorloge gekregen van mijn vader, hij had het weer van zijn opa. Er staat f of j Ferrier op. Is er iemand hier bekend mee? Ik vraag mij af of het de moeite is om hem te restaureren. Hij loopt nog wel erg soepel.

[ afbeelding ]
het zou weles dure shit kunnen zijn als ik op deze pagina kijk

https://laurentferrier.ch(...)riant=43184750067874
https://www.chrono24.com/laurentferrier/index.htm#gref
je foto werkt helemaal niet

kan je die beter uploaden....we zien niets
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 22 april 2024 @ 21:43:46 #106
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_213297317
Is een oude zakhorloge, ik heb hem ervoor nog kunnen zien. :Y Ook iets met 'QUEMONT' erop. Kon niks vinden.

Maar een vintage pocket watch, dus well before Laurent Ferrier. Dat is een jong merk, hoewel 3e generatie horlogemaker. Maar ik denk dat die tak van de familienaam er vrijwel niks mee te maken heeft. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_213297518
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 21:43 schreef shiz het volgende:
Is een oude zakhorloge, ik heb hem ervoor nog kunnen zien. :Y Ook iets met 'QUEMONT' erop. Kon niks vinden.

Maar een vintage pocket watch, dus well before Laurent Ferrier. Dat is een jong merk, hoewel 3e generatie horlogemaker. Maar ik denk dat die tak van de familienaam er vrijwel niks mee te maken heeft. ;)
Ik heb woensdag een update. De huidige Ferrier is het sowieso niet.
pi_213323454
Nieuwe klok in zijn natuurlijke omgeving:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213323884
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2024 16:31 schreef xpompompomx het volgende:
Nieuwe klok in zijn natuurlijke omgeving:
[ afbeelding ]
Het is een duikhorloge, dus zijn natuurlijke omgeving zou onderwater zijn :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')