Is niet erg van belang, maar liefst geen goud...quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:42 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Wat is z'n budget?
[afbeelding]
Tadaa...quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:06 schreef Aenarion het volgende:
[..]
Is niet erg van belang, maar liefst geen goud...
Ook erg leuk iddquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef Hyperdude het volgende:
Of een Blancpain Grande Date
bv. Leman Chrono Flyback 2885F-1130-53B
Moet wel lukken voor ¤10-12000, als RVS voldoende voor je pa is!
Dat is het mooie van internet; de mogelijkheden zijn oneindig...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
LOL, zeer realistische voorstellen heren
Waarom inruilenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Een citizen voor een blancpain inruilen en verwachtten dat je serieus genomen wordt
Nou, vort vort... ga nu maar weer knikkeren.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef Aenarion het volgende:
[..]
Waarom inruilenM'n vader heeft in de afgelopen 25 jaar wel een behoorlijke verandering meegemaakt hoor
Ik heb hier nog zo'n Texas Instruments rode LED ding liggen, misschien is dat wat voor zijn pa. Kost wel wat natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, vort vort... ga nu maar weer knikkeren.
Ah,Ispy heeft weer een plaatje gevonden op internet.quote:
Och. Wel een erg mooie fabriek.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:34 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Wat mij betreft het mooiste horloge merk!
Die wil ik zo fucking graag hebben, maar dan in de 5001-07 uitmonstering, met geblauwde wijzers en cijfers, en een blauwe croco bandquote:
M'n vader wil eerst een nieuwe auto kopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:23 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Mooi model![]()
@Aenarion: Wat is het geworden? Toch een paar mooie tips gekregen
Beetje de tactiek van het merk. Eerst zeggen dat ze 399 kosten waardoor mensen denken dat ze een mega-koopje hebben voor 99 euro.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef AxeldeM. het volgende:
http://www.yourwatch.nl/shop/product_info.php?cPath=66&products_id=268
Hoe komen ze eigenlijk aan zulke prijzen? Zijn ze wel echt?
Handige website ook, aan de linkerkant staan allerlei dure merken, maar bij allemaal krijg je 'deze catagorie is leeg' behalve bij dat prulliwatch merk welke jij nu linktquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef AxeldeM. het volgende:
http://www.yourwatch.nl/shop/product_info.php?cPath=66&products_id=268
Hoe komen ze eigenlijk aan zulke prijzen? Zijn ze wel echt?
inderdaad, vond het ook allemaal een beetje dubieus. Was een beetje aan het rondkijken en vond het nogal opvallen. Vind sommigen er van de buitenkant wel aardig uitzien, maar wil wel een goede horloge waar ik aardig wat jaartjes mee vooruit kan en die er goed uit ziet. Dus heb er ook wel wat geld voor over.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Beetje de tactiek van het merk. Eerst zeggen dat ze 399 kosten waardoor mensen denken dat ze een mega-koopje hebben voor 99 euro.
Ik zou er niet aan beginne. Ook niet voor 100 euro.
Koop dan een leuke Seiko ofzo...
Niemand?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Patrick87 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een heel gaaf horloge:
http://hammerprice.secret.jp/SND193P1-1.jpg
Seiko Chronograaf SND193P1
Ik heb er alleen niet zoveel verstand van verder. Iemand ervaringen met deze en/of met dit merk en waar kan ik m voor een mooi prijsje krijgen. Kost geloof ik rond de 100 euro deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |