Dat soort paupers kan helemaal niet schakelen op zon schakel brommer. Zijn ze te dom voor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Yozzz het volgende:
Heb jij een bontkraag op je jas?
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is politie je verplicht terug te brengen als je niks fout hebt gedaan.
hij kijkt best wel zielig op zijn foxjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:32 schreef slindenau het volgende:
=ONZ is op 49=
jaha . . . want dan wordt de politie bang voor je en vragen ze om het ALSJEBLIEFT niet tegen hun baas te zeggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef Bensel het volgende:
ik had toch minstens om een rit naar huis gevraagd. en als ze weigeren gewoon met argumenten komen, zoals dat je daar onbekend bent, dat een rit in een auto velen malen schoner is dan eenzelfde rit met een brommer, en last but not least: dat je anders een rekening opstuurt vanwege reiskosten, bederfde inkomsten, en uiteraard administratie kosten..
dan kan het ineens wel..
Geloof er geen flikker vanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef Bensel het volgende:
ik had toch minstens om een rit naar huis gevraagd. en als ze weigeren gewoon met argumenten komen, zoals dat je daar onbekend bent, dat een rit in een auto velen malen schoner is dan eenzelfde rit met een brommer, en last but not least: dat je anders een rekening opstuurt vanwege reiskosten, bederfde inkomsten, en uiteraard administratie kosten..
dan kan het ineens wel..
maar hij heeft wel een punt. Het is toch ronduit belachelijk dat je zonder enige reden meegenomen wordt naar een bureau ver weg in een ander dorp; en als de agentjes dan na hard zoeken toch niks hebben kunnen vinden om je op te naaien, wordt je buiten gedropt en moet je het maar uitzoeken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef Asics het volgende:
[..]
jaha . . . want dan wordt de politie bang voor je en vragen ze om het ALSJEBLIEFT niet tegen hun baas te zeggenVoor je het weet stuurt dat knaapje van 16 een dure advocaat op de politie af!
![]()
Tof joh, die dingen gaan maar tot de 2KWquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:46 schreef Michellll het volgende:
hmm laaste keer dat ik op de lollerbank moest trok ik over de 9 kw
Tsja. Dat is de politie anno 2007 for you.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:16 schreef centenbakkie het volgende:
...
kan ik nog even van bureau beverwijk terug gaan rijdenik ben fucking onbekend daar
na 3 kwartier eindelijk thuis\
Politie die je niet gelooft![]()
Politie die niet kan schakelen![]()
Yeah right!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is politie je verplicht terug te brengen als je niks fout hebt gedaan.
dus jij keurt dit gedrag niet af?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Yeah right!![]()
Dat staat ook zo in de wet omschreven:
"Als de politie je brommer meeneemt naar het bureau en hij helemaal in orde was, moeten de poliie je verplicht thuisbrengen"![]()
Het is potverdikkie geen taxicentrale!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |