Omg. Ik heb de OP gewoon verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er komt een boek uit. Maar jullie willen ongetwijfeld dat dat leuk en lang is en daarom duurt dat schrijven ervan even. Uitgeverij lulu.com (want geen uitgeverskosten)
[..]
Jij gaat door voor de koelkast.
Volgens mij vroeg iemand ernaar. Ik zou liegen als ik zei dat ik niet wilde dat dat boek verkocht werd, maar ik verdien er net 1 euro per exemplaar aan geloof ik. Dus dan zou ik wel elk topic vol moeten spammen met "Koop mijn boek!". Niet dus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
Je begint te spammen.....
Wel eens overwogen het verhaal naar de producenten/schrijvers van the Office te mailen? Althans, een klein deel ervan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg iemand ernaar. Ik zou liegen als ik zei dat ik niet wilde dat dat boek verkocht werd, maar ik verdien er net 1 euro per exemplaar aan geloof ik. Dus dan zou ik wel elk topic vol moeten spammen met "Koop mijn boek!". Niet dus.
Blijkbaar niet, hij wil wel maar kan niet omdat hij een vriendin heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik lees: Slank, blond, grote tieten, haar in staart, hitsig rondhuppelen, zeep laten vallen in douche...
Is er iets mis met je? TS
Nee, want? Ik heb geen tv onder rots waar ik woon en heb nog nooit een aflevering van "the office" gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel eens overwogen het verhaal naar de producenten/schrijvers van the Office te mailen? Althans, een klein deel ervan?
Dat is zonde, want je zou het wel kunnen waarderen gok ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want? Ik heb geen tv onder rots waar ik woon en heb nog nooit een aflevering van "the office" gezien.
Maar als het zo'n indruk maakt op de TS dat hij FapFapFap verkiest boven eten, dan stelt zo'n relatie toch ook niet veel voor...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, hij wil wel maar kan niet omdat hij een vriendin heeft.
Maak eerst eens af waar je hier aan begonnen bent dan!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg iemand ernaar. Ik zou liegen als ik zei dat ik niet wilde dat dat boek verkocht werd, maar ik verdien er net 1 euro per exemplaar aan geloof ik. Dus dan zou ik wel elk topic vol moeten spammen met "Koop mijn boek!". Niet dus.
Nou, niet helemaal. Nadat ik wegens omstandigheden (ik heb een leven enzo) een maandje niet heb kunnen fokken kreeg ik ineens een berg reacties van het formaat "heelulwaarblijvendiepostingsman" en bleek een volgende bijdrage ineens niet meer te worden gewaardeerd. Ja dan is voor mij de lol er ook af, als ik na weken gepost te hebben er even tussenuit moet en dan een shitload aan baggerreacties over me heen krijg. Degenen die mijn verhaal wel waarderen zullen ook vast wel de moeite nemen om dat boek te kopen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Maak eerst eens af waar je hier aan begonnen bent dan!
Of was dat een lekkermakertje, om mss later het hele verhaal in boekvorm te moeten kopen voor degene die het hele verhaal willen weten?
Nope.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal. Nadat ik wegens omstandigheden (ik heb een leven enzo) een maandje niet heb kunnen fokken kreeg ik ineens een berg reacties van het formaat "heelulwaarblijvendiepostingsman" en bleek een volgende bijdrage ineens niet meer te worden gewaardeerd. Ja dan is voor mij de lol er ook af, als ik na weken gepost te hebben er even tussenuit moet en dan een shitload aan baggerreacties over me heen krijg. Degenen die mijn verhaal wel waarderen zullen ook vast wel de moeite nemen om dat boek te kopen.
Ja dag. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen en jij weet ook wel dat als je hier de rest van het verhaal post je boek minder zal verkopen, ongeacht wat je eraan verdiend. Immers, als je er zo weinig aan verdiend kun je het net zo goed gratis vrijgeven. Toch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal. Nadat ik wegens omstandigheden (ik heb een leven enzo) een maandje niet heb kunnen fokken kreeg ik ineens een berg reacties van het formaat "heelulwaarblijvendiepostingsman" en bleek een volgende bijdrage ineens niet meer te worden gewaardeerd. Ja dan is voor mij de lol er ook af, als ik na weken gepost te hebben er even tussenuit moet en dan een shitload aan baggerreacties over me heen krijg. Degenen die mijn verhaal wel waarderen zullen ook vast wel de moeite nemen om dat boek te kopen.
Zoiets dacht ik ook al, ik heb een relatie van bijna 3 jaar en ik zou onderhand al vreemd gegaan zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik lees: Slank, blond, grote tieten, haar in staart, hitsig rondhuppelen, zeep laten vallen in douche...
Ja maar wat als ze dat nou lekker vindt en wellicht uit is op meer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
zonder te spugen in d'r reet neuken, klaar, ze kijkt je nooit meer aan
Productiekosten 8,95quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dag. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen en jij weet ook wel dat als je hier de rest van het verhaal post je boek minder zal verkopen, ongeacht wat je eraan verdiend. Immers, als je er zo weinig aan verdiend kun je het net zo goed gratis vrijgeven. Toch.
Maargoed, ik snap het wel, je wil geld verdienen, en dat is logisch.
Als die 1ne lousy euro je geen fuck uitmaakt hoef je het boek ook niet uit brengen. Óf zou je het geld kunnen storten naar een goed doel of whatever.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Productiekosten 8,95
Verzendkosten 4,95
1 lousy euro voor mij 1,-
kosten totaal 14,90
Je ziet dat die ene fucking euro geen zak uitmaakt.
Schrijf een column in je wijkblaadje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mischien vind ik het wel leuk om uberhaupt een boek te schrijven en andere mensen aan het lachen te maken.
Lijkt net een kerel met een pruikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Agorias het volgende:
Nee, AnthonyZeus zijn MILF is nou niet echt een milf![]()
![]()
[afbeelding]
je kan de dingen wel leuk onder woorden brengen, wellicht heb je talent.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mischien vind ik het wel leuk om uberhaupt een boek te schrijven en andere mensen aan het lachen te maken.
Mijn idee!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:59 schreef HansU het volgende:
[..]
mail er dit topic ff door en ze is je snel genoeg zat denk ik.
Met een beetje geluk komt ze op één van ons af dan
Ik denk dat TS homo is, ondanks zijn beweringen in de OP.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef King_of_Kool het volgende:
zet het anders gewoon op het internet in weblogvorm met elke week een nieuwe episode. heb je meteen reacties op het verhaal en als het aanslaat komen uitgevers vanzelf naar je toe en verdien je er nog meer aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
ik denk dat jij een syndroom hebtquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:05 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik denk dat TS homo is, ondanks zijn beweringen in de OP.
Dat kan best, wat voor syndroom denk jij dat ik heb?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik denk dat jij een syndroom hebt
Down.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat kan best, wat voor syndroom denk jij dat ik heb?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
hoe gaat het met sjaak en diana? dirty diana en sjiecke sjaak?
Hij wil dat we straks zn boek gaan kopen om het vervolg daarvan te weten te komen, de lege lepe hond....quote:
Vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ist met Sjaak en Diane dan?!
Jammer wat 'the office' schopt flink kont, 'the office US' trouwens ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want? Ik heb geen tv onder rots waar ik woon en heb nog nooit een aflevering van "the office" gezien.
Maar ja sex met een ander als je nog een relatie hebt is vaak ook niet zo slimquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef lurf_doctor het volgende:
Jij leeft nog met het acherhaalde idee dat sex en relatie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ist met Sjaak en Diane dan?!
met hemquote:
Eensch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:11 schreef CamelNL het volgende:
Ja VD, helaas je hebt je eigen FOK! leventje verpest door aan het einde van je Dirty Diana deel 1miljoen zoveel te zeggen dat we de rest konden lezen in je boek die je aan het schrijven was. Jammer joh, alles is na te lezen hier op Fok!
Ik bestempel je verhaal wederom als: Ongeloofwaardig
KLB --> ONZ
![]()
Dat is niet kut, dat is de droom van al ons mannenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:30 schreef Camplo het volgende:
Hahahah, best kut als je daar met je knoerharde gigolo in je broek staat en zij met dr B cup tegen je aan loopt te schuren. En thuis zit het vrouwtje met dr Cup DD hanguiers karbonade,boontjes,en aardappels te koken![]()
Jah maar jij weet niet wat er op mij wacht thuisquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is niet kut, dat is de droom van al ons mannen![]()
Jennifer Aniston, laat je die ook buiten staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar jij weet niet wat er op mij wacht thuis
Dus al komt hier <insert random name + pic> binnen dan nog heb ik er schijt om![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zoiets kan je ook gewoon er tussen gooien tijdens een gewoon gesprek.
"Mijn vriendin houdt ook van beffen, Lieke."
Dat menig abtenaar elke vorm van ethiek onbeert lijk mij een pleonasme maar dat terzijde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En juist daar schuilt het probleem.
Want een man die dit naar voren brengt
a) wordt niet serieus genomen (zie verscheidene reacties in dit topic)
b) schaadt zichzelf als roddels het bedrijf in komen (want overheid)
c) zorgt er daarmee voor dat betreffende dame ineens allemaal reacties krijgt van mannen die er wil willen op willen kruipen (want menig ambtenaar onbeert elke vorm van ethiek)
of of of, heig heig, laat haar uitgekleed wachten in het schoonmakershok, en stuur je lelijkste mannelijke collega erop af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:09 schreef Justah het volgende:
[..]
Dat menig abtenaar elke vorm van ethiek onbeert lijk mij een pleonasme maar dat terzijde.
Je bent waarschijnlijk haar 'type/prooi' omdat je een relatie hebt, ("The things you want the most are the things you cant get."). Speel het spel simpel(en ja reken maar het is een spel); vraag haar gewoon bij de luch recht toe recht aan wat ze van je wil. Indien ze opzoek is naar een relatie kun je dit even uit haar hoofd praten, is ze puur op de sex uit verwijs haar dan richting een van je collega's en informeer haar van het feit dat je daar niets van wilt weten("The flesh is weak my brother").
Juist! Stuur Sjieke Sjaak erop af!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef HansU het volgende:
[..]
of of of, heig heig, laat haar uitgekleed wachten in het schoonmakershok, en stuur je lelijkste mannelijke collega erop af.
Heeft volgens nooit meer op fok gepost, misschien wel onder een kloonquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Die Anthony Zeus, is er ooit nog iets vernomen nadat hij compleet weg is gebashed door zijn aktie?Ik heb die toenertijd gevolgd en echt krom gelegen van het lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Anthony Zeus verhaal. Die neukte een MILF van zijn werk (eigenlijk meer een lelijke vent met een pruik op) en postte het verhaal alsmede de video hier.quote:
En het heeft zelfs in de Panorama gestaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het Anthony Zeus verhaal. Die neukte een MILF van zijn werk (eigenlijk meer een lelijke vent met een pruik op) en postte het verhaal alsmede de video hier.
Nee, ze heet niet Yvonne.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef Devlinsect het volgende:
Trouwens, heeft dat lekkkere wijf een witte punt muts op? En brand wel is kruizen in tuinen?
Kip Kaas Kut, ook alle drie lekker tog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waarom dan drie KKK's in lekkkere.![]()
De laatste twee bevatten schimmels. Dat eet ik nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Kip Kaas Kut, ook alle drie lekker tog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |