quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zoiets kan je ook gewoon er tussen gooien tijdens een gewoon gesprek.
"Mijn vriendin houdt ook van beffen, Lieke."
Dat menig abtenaar elke vorm van ethiek onbeert lijk mij een pleonasme maar dat terzijde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En juist daar schuilt het probleem.
Want een man die dit naar voren brengt
a) wordt niet serieus genomen (zie verscheidene reacties in dit topic)
b) schaadt zichzelf als roddels het bedrijf in komen (want overheid)
c) zorgt er daarmee voor dat betreffende dame ineens allemaal reacties krijgt van mannen die er wil willen op willen kruipen (want menig ambtenaar onbeert elke vorm van ethiek)
of of of, heig heig, laat haar uitgekleed wachten in het schoonmakershok, en stuur je lelijkste mannelijke collega erop af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:09 schreef Justah het volgende:
[..]
Dat menig abtenaar elke vorm van ethiek onbeert lijk mij een pleonasme maar dat terzijde.
Je bent waarschijnlijk haar 'type/prooi' omdat je een relatie hebt, ("The things you want the most are the things you cant get."). Speel het spel simpel(en ja reken maar het is een spel); vraag haar gewoon bij de luch recht toe recht aan wat ze van je wil. Indien ze opzoek is naar een relatie kun je dit even uit haar hoofd praten, is ze puur op de sex uit verwijs haar dan richting een van je collega's en informeer haar van het feit dat je daar niets van wilt weten("The flesh is weak my brother").
Juist! Stuur Sjieke Sjaak erop af!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef HansU het volgende:
[..]
of of of, heig heig, laat haar uitgekleed wachten in het schoonmakershok, en stuur je lelijkste mannelijke collega erop af.
Heeft volgens nooit meer op fok gepost, misschien wel onder een kloonquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Die Anthony Zeus, is er ooit nog iets vernomen nadat hij compleet weg is gebashed door zijn aktie?Ik heb die toenertijd gevolgd en echt krom gelegen van het lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Anthony Zeus verhaal. Die neukte een MILF van zijn werk (eigenlijk meer een lelijke vent met een pruik op) en postte het verhaal alsmede de video hier.quote:
En het heeft zelfs in de Panorama gestaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het Anthony Zeus verhaal. Die neukte een MILF van zijn werk (eigenlijk meer een lelijke vent met een pruik op) en postte het verhaal alsmede de video hier.
Nee, ze heet niet Yvonne.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef Devlinsect het volgende:
Trouwens, heeft dat lekkkere wijf een witte punt muts op? En brand wel is kruizen in tuinen?
Kip Kaas Kut, ook alle drie lekker tog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waarom dan drie KKK's in lekkkere.![]()
De laatste twee bevatten schimmels. Dat eet ik nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef HansU het volgende:
[..]
Kip Kaas Kut, ook alle drie lekker tog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |