Jij leeft nog met het acherhaalde idee dat sex en relatie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mooie tieten en erg vleiend allemaal, die aandacht van zo'n lekker jong ding, en menig collega zou er allang zijn opgekropen om haar in een onbewaakt moment ergens tussen de toiletpotten compleet uit te wonen. Maar helaas woont vogeltjesdans samen en is hij op de koop toe een stuk ouder dan betreffend mokkel van 20 jaar. Ik vind haar heel leuk om mee om te gaan, maar een relatie - hoe vunzig ook - zit er niet in. Ik moet dus wijselijk de boot afhouden, zoals dat heet. En dat zorgt voor spanningen. Hetzij op de werkvloer, hetzij in haar en mijn broek. En daar, best foklezertjes, wordt een arme vogeltjesdans niet blij van![]()
Als je samenwoont, een stuk ouder bent dan betreffend mokkel in kwestie en geen karakterloze lul bent wel ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Jij leeft nog met het acherhaalde idee dat sex en relatie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.![]()
Kan je gewoon niet af en toe je vriendin even flink onder handen nemen terwijl je aan je collega denkt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je samenwoont, een stuk ouder bent dan betreffend mokkel in kwestie en geen karakterloze lul bent wel ja.
Wellicht, maar voor je het weet gaan er beschuldigende mailtjes het bedrijf rond in de trant van 'Vogeltjesdans doet het met dwergen". En van zoiets wordt de arbeidsrelatie ook niet echt beterquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Afstotende opmerkingen zoals "Ik weet niet, dwergen en bejaarde zwarte vrouwen weten altijd wel wat los te maken bij mij. Ken jij er niet toevallig een paar?"
"Je doet me denken aan mijn kleine zusje van 14, zin om een keer wat te drinken en dan..."
Dan ben je er denk ik wel snel vannaf.
Gewoon een pseudoniem. Of nee, tijdens de lunch heeft ze me op vertrouwelijke basis toevertrouwd dat ze van beffen houdt (echt waar). Of dat ook bij andere meisjes is weet ik niet, ik heb het haar niet gevraagd omdat ik me op dat moment verslikte in een stuk kipkroket.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:24 schreef Lod het volgende:
Waarom noem je haar Lieke?
maar ditquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je samenwoont, een stuk ouder bent dan betreffend mokkel in kwestie en geen karakterloze lul bent wel ja.
vind je wel van karakter getuigen?quote:Ik wil gewoon leuk met haar om blijven gaan zonder dat ik de hele tijd op basis van "fap maar don't touch"
Of op maandagochtend bij het koffieapparaat aan haar vertellen wat je het weekend allemaal met je vriendin gdaan hebt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef HansU het volgende:
Zal het misschien niet helpen als je zou zeggen dat je een (goedlopende) relatie hebt?
Dat hoeft niet eens direct naar haar toe, gil het gewoon de ruimte in waar ze zit ofzo.
Zoiets kan je ook gewoon er tussen gooien tijdens een gewoon gesprek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:26 schreef HansU het volgende:
Zal het misschien niet helpen als je zou zeggen dat je een (goedlopende) relatie hebt?
Dat hoeft niet eens direct naar haar toe, gil het gewoon de ruimte in waar ze zit ofzo.
Trioquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zoiets kan je ook gewoon er tussen gooien tijdens een gewoon gesprek.
"Mijn vriendin houdt ook van beffen, Lieke."
Wou het net zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef _Liquid_ het volgende:
Ken jij Anthony Zeus?
Nopequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
maar dit
[..]
vind je wel van karakter getuigen?
Ze weet dat ik een relatie heb en samenwoon. Meerdere malen gezegd. Schijnt niet te helpen helaasquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Of op maandagochtend bij het koffieapparaat aan haar vertellen wat je het weekend allemaal met je vriendin gdaan hebt.
...daarentegen, misschien wordt ze daar wel juist hartstikke geyl van...
Ja maar die pwnde zichzelf door een filmpje van de - overigens veel oudere - milf op het internet te zetten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:25 schreef _Liquid_ het volgende:
Ken jij Anthony Zeus?
Dan als ze weer met dr tieten staat te schuren, zeg je heel hard:quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze weet dat ik een relatie heb en samenwoon. Meerdere malen gezegd. Schijnt niet te helpen helaas
[..]
Ja maar die pwnde zichzelf door een filmpje van de - overigens veel oudere - milf op het internet te zetten.
Verneder haar een keer waar d'r collega's bij staan of iets dergelijks. Of roddel een beetje, zeg dat je haar niet aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze weet dat ik een relatie heb en samenwoon. Meerdere malen gezegd. Schijnt niet te helpen helaas
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ist met Sjaak en Diane dan?!
Is hij die gast van Sjaak en Dirty Diquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Je zult toch eerst het verhaal van Sjaak en Dirty Di af moeten maken!!!!
Beetje half fok lekker lopen maken en er dan gewoon mee kappen zeg. Dat is toch van een ongekende onbeschoftheid die eigenlijk niet te pikken valt!!
En wat je topic betreft, ik geloof er geen woord van. Behalve dan dat je de hele dag je pikkie achterna loopt. Fapperdefapperflap.....
Owkee, ik kan je volgen. Maar volgens mij heb je dus je keuze dus al gemaakt. Alleen zul je Lieke dat toch nog subtiel bij moeten brengen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NopeIk ben een slaaf van mijn slechte gewoonten. Maar me aan een 20-jarige collega vergrijpen waardoor de arbeidsrelatie op langere termijn wordt geschaad en een van beide types uiteindelijk het bedrijf zal moeten verlaten, gaat me net iets te ver
![]()
quote:
En van welke planeet kom jij ??????quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:38 schreef PPL het volgende:
Wat is dat Sjaak/Diane verhaal ?
Bedankt voor je hulp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En van welke planeet kom jij ??????
En Sjaak heet nu vogeltjesdans?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:41 schreef arneaux het volgende:
Dus Diana heet nu opeens Lieke?
En juist daar schuilt het probleem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Owkee, ik kan je volgen. Maar volgens mij heb je dus je keuze dus al gemaakt. Alleen zul je Lieke dat toch nog subtiel bij moeten brengen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |