Zei hij zeker terwijl hij naar zijn portier keekquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef spoor4 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat hij vroeg of mijn fiets nog heel was.. niet of ik nog heel was..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef LostFormat het volgende:
Ja, zo ben ik ook al drie keer op m'n bek gegaan.
Ja, lach maar.quote:
Ehehehequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef spoor4 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat hij vroeg of mijn fiets nog heel was.. niet of ik nog heel was..
Jawohl mein Gruppenfuhrer!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef persoon14362 het volgende:
Dus mensen, zouden jullie kunnen uitkijken bij het opendoen van je autodeur? Als je dat nog niet deed...![]()
en dan ga je remmen, slippen en lig je onder een wagenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
En dan moet je maar oppassen met uitwijken, er kan zo een auto achterop rijden. Reteirritant.
Jij kunt hard fietsen zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nog leuker zijn idioten die opeens de weg opschieten als jij eraan komt met 50
Ik heb vorige jaar februari een ongeluk gehad op die manier. De hoek van de deur m´n borstkas in 7cm diep en 1mm van m´n hart af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef persoon14362 het volgende:
Was ik net op de fiets aan het rijden, smijt er iemand zomaar zijn autodeur open zonder te kijken en rijd ik er bijna tegen aan. Stel je voor wat voor verwondingen je kan krijgen als je tegen de hoek van een autodeur aan knalt. Dit heb ik nu al een paar keer meegemaakt. Dus mensen, zouden jullie kunnen uitkijken bij het opendoen van je autodeur? Als je dat nog niet deed...![]()
Auwquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik heb vorige jaar februari een ongeluk gehad op die manier. De hoek van de deur m´n borstkas in 7cm diep en 1mm van m´n hart af.
Ik snap je frustratie
![]()
Best wel, maar wat wil je in een land waar er bijna geen mensen fietsen (Mexico). En de vrouw in kwestie had ook geen autoverzekering meer. En geld had ze ook niet, dus de ziekenhuis kosten kon ze ook niet ff betalenquote:
maak een lemmingquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef ouderejongere het volgende:zo vreselijk irritant, die fietsers die vlak langs je auto rijden. Ze zien toch dat er iemand inzit? Er hoeft maar een klein windvlaagje te zijn of je zit al tegen de auto aan. Houdt toch een beetje afstand, knuppel.
Knap dat je dat zo precies kon meten.....rolmaat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik heb vorige jaar februari een ongeluk gehad op die manier. De hoek van de deur m´n borstkas in 7cm diep en 1mm van m´n hart af.
Ik snap je frustratie
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |