Zei hij zeker terwijl hij naar zijn portier keekquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef spoor4 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat hij vroeg of mijn fiets nog heel was.. niet of ik nog heel was..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef LostFormat het volgende:
Ja, zo ben ik ook al drie keer op m'n bek gegaan.
Ja, lach maar.quote:
Ehehehequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef spoor4 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat hij vroeg of mijn fiets nog heel was.. niet of ik nog heel was..
Jawohl mein Gruppenfuhrer!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef persoon14362 het volgende:
Dus mensen, zouden jullie kunnen uitkijken bij het opendoen van je autodeur? Als je dat nog niet deed...![]()
en dan ga je remmen, slippen en lig je onder een wagenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
En dan moet je maar oppassen met uitwijken, er kan zo een auto achterop rijden. Reteirritant.
Jij kunt hard fietsen zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nog leuker zijn idioten die opeens de weg opschieten als jij eraan komt met 50
Ik heb vorige jaar februari een ongeluk gehad op die manier. De hoek van de deur m´n borstkas in 7cm diep en 1mm van m´n hart af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef persoon14362 het volgende:
Was ik net op de fiets aan het rijden, smijt er iemand zomaar zijn autodeur open zonder te kijken en rijd ik er bijna tegen aan. Stel je voor wat voor verwondingen je kan krijgen als je tegen de hoek van een autodeur aan knalt. Dit heb ik nu al een paar keer meegemaakt. Dus mensen, zouden jullie kunnen uitkijken bij het opendoen van je autodeur? Als je dat nog niet deed...![]()
Auwquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik heb vorige jaar februari een ongeluk gehad op die manier. De hoek van de deur m´n borstkas in 7cm diep en 1mm van m´n hart af.
Ik snap je frustratie
![]()
Best wel, maar wat wil je in een land waar er bijna geen mensen fietsen (Mexico). En de vrouw in kwestie had ook geen autoverzekering meer. En geld had ze ook niet, dus de ziekenhuis kosten kon ze ook niet ff betalenquote:
maak een lemmingquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef ouderejongere het volgende:zo vreselijk irritant, die fietsers die vlak langs je auto rijden. Ze zien toch dat er iemand inzit? Er hoeft maar een klein windvlaagje te zijn of je zit al tegen de auto aan. Houdt toch een beetje afstand, knuppel.
Knap dat je dat zo precies kon meten.....rolmaat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik heb vorige jaar februari een ongeluk gehad op die manier. De hoek van de deur m´n borstkas in 7cm diep en 1mm van m´n hart af.
Ik snap je frustratie
![]()
en vervolgens wordt Nederland wereldkampioen voetbal?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:06 schreef Klonk het volgende:
ik heb een goeie deal, autobestuurders gaan opletten voordat ze hun deuren opengooien als al die kutfietsers hun licht aan doen
Stel dat ik als fietser 20km/u fiets dan rij ik ook zo de deur eruit denk ik zoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:02 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb een keer met mijn auto een deur van een andere auto er af gereden. Vent kwaad op mij. Politie erbij, ik werd in het gelijk gesteld. Zal hem leren. Ik had best nog een redelijke schade, maar goed, dat is blikschade die te verhelpen is, als je inderdaad als fietser er tegen aan klapt heeft dat best wel ernstige gevolgen.
Gokje wagen? Ik denk van nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:26 schreef McGilles het volgende:
Stel dat ik als fietser 20km/u fiets dan rij ik ook zo de deur eruit denk ik zo
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is denk ik een beetje afhankelijk van de kwaliteit van de fiets en de kwaliteit van de auto (deur). Deurtje van de oude Mini's en Suzuki Alto's rij je er denk ik makkelijker uit dan die van een SUV oid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik weeg inclusief fiets zo'n 120kg, dat met 20km/u is toch een aardige klap denk ik zo. Ik ben nu wel benieuwd, jammer genoeg kan ik het niet testenquote:
Dat slaat natuurlijk nergens op, want als ik een fiets verzwaar tot bijvoorbeeld een belachelijke 1000kg dan rijdt hij zo als een mes door boter door je portier heen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:55 schreef Masta-t het volgende:
Helaas kun je de deur er met een fiets niet af rijden
Die krijg jij met je benen niet vooruit geduwd hoor, daarnaast drukken je velgen ook flink de grond in, laat staan dat je fiets niet verbuigt tot een plat hoopje metaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op, want als ik een fiets verzwaar tot bijvoorbeeld een belachelijke 1000kg dan rijdt hij zo als een mes door boter door je portier heen!
Misschien moet je zelf ook eens anticiperen daaropquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef persoon14362 het volgende:
Was ik net op de fiets aan het rijden, smijt er iemand zomaar zijn autodeur open zonder te kijken en rijd ik er bijna tegen aan. Stel je voor wat voor verwondingen je kan krijgen als je tegen de hoek van een autodeur aan knalt. Dit heb ik nu al een paar keer meegemaakt. Dus mensen, zouden jullie kunnen uitkijken bij het opendoen van je autodeur? Als je dat nog niet deed...![]()
dat is natuurlijk onzin, iedereen heeft tijdens de rijlessen meegkeregen even om te kijken voordat je je deur opent.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens anticiperen daaropje bent echt niet de enige weggebruiker he.
Sukkel. Als je een deur open ziet zwaaien is het enige wat je denkt: "ontwijken!" ... weet niet of je wel eens een autodeur hebt gezien? Die zwaaien nooit helemaal haaks op de auto open, maar staan schuin (dus met de punt naar jou toe) gericht naar achteren. Als je die "uit zijn voegen wilt rammen" ram je alleen je eigen ribben uit zijn voegen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ze zoiets bij mij flikken dan rem ik dus echt niet he...dan ram ik zijn of haar deur lekker uit zijn voegen of in ieder geval een beetje vervormen.
Oh ja, volgende keer dat ik zo'n muts in een geparkeerde auto in dr tasje zie zitten rommelen zal ik 3 meter achter de auto stoppen, afstappen, en met die fiets aan de hand wachten tot ze klaar is met haar parkeergeld zoeken en dr lippenstift in orde brengen zodat ze rustig kan uitstappen zonder de moeite te hoeven nemen om even te kijken of er iemand op het fietspad fietst. Of wellicht kan ik maar beter preventief uitwijken en mij tussen de rijdende auto's voegen zodat die de blikschade vangen en niet de gedupeerde geparkeerde medemens. Ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
Misschien moet je zelf ook eens anticiperen daarop![]()
Ohja, dus moet je langs iedere geparkeerde auto heel langzaam rijden en opletten dat ze deur niet opengooien. Flikker toch op man. Je hoort gewoon uit te kijken als je je deur opent.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens anticiperen daaropje bent echt niet de enige weggebruiker he.
Dat kreeg ik te horen in het ziekenhuis, pisnicht!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo precies kon meten.....rolmaat?
dikzakquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik weeg inclusief fiets zo'n 120kg, dat met 20km/u is toch een aardige klap denk ik zo. Ik ben nu wel benieuwd, jammer genoeg kan ik het niet testen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |