Dat deed 'ie hier ook. Ik vertelde een vriendin nog aan de telefoon dat de schutting het niet lang zou houden. 2 minuten later ging 'ie kapot. Nou ja, ik zit er bij elke storm op te wachten. Het is ook al jaren tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:23 schreef LostFormat het volgende:
De schutting gaat hier een meter heen en een meter terug. Maar staat nog.
ook gelijk mijn gedachtequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN!!!
Hij staat al provocorisch (provosorisch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat deed 'ie hier ook. Ik vertelde een vriendin nog aan de telefoon dat de schutting het niet lang zou houden. 2 minuten later ging 'ie kapot. Nou ja, ik zit er bij elke storm op te wachten. Het is ook al jaren tijd voor een nieuwe.
Ik maak wel even een foto van de half los hangende schutting, en zal die even uploaden als ik straks achter Windows zit (andere besturingssystemen vinden mijn telefoon niet leuk).quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hier op Schiphol, alleen wat vertragingen.
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN!!!
ik heb nog geen schade gezien maar ik zit onder bergen op zoom bij de grens en daar gaat het echt keihard tekeer...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef RecomServ het volgende:
Ik zie er vrij weinig van eigenlijk. Zit in het zuiden des lands, (roosendaal), maar kan niet echt zeggen dat we hier last hebben van een storm.
Dan merk je op zo'n relatief kleine afstand toch al goed dat je dichter bij het water zit dan wij zie je maar weer!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb nog geen schade gezien maar ik zit onder bergen op zoom bij de grens en daar gaat het echt keihard tekeer...
Die had ik over het hoofd gezien Yvonne, thnxquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef yvonne het volgende:
GC>>>DE
ja dat zal het ook zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Dan merk je op zo'n relatief kleine afstand toch al goed dat je dichter bij het water zit dan wij zie je maar weer!
ah wir gehen Deutsch sprechen, super toll!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:29 schreef yvonne het volgende:
GC>>>DE
No problemquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:30 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Die had ik over het hoofd gezien Yvonne, thnx
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://i14.tinypic.com/43mc0zt.jpg
Handig een digicam die wel gewoon door ongeveer elk OS begrepen wordt.
De paal is boven de grond afgebroken. Het deel ernaast, dat er net niet op staat (althans maar een heel klein stuk) zal het weldra hopelijk ook begeven (is ook al tijden half kapot). En nog enkele flinke rukwinden en hopelijk gaat 'ie dan helemaal om.
Al met al is niemand er echt rouwig om denk ik. Het was een kloteding, lelijk, kutkwaliteit.
Klopt. Het was al niks toen het net stond. Maar de buren zijn te krenterig om geld neer te leggen voor iets fatsoenlijks. Terwijl het alleszins meevalt met de kosten, als je die deelt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kunt het ook nauwelijks een echte schutting noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |