quote:
idd, doe dat danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Flurrie het volgende:
Ïk vond het idd een slim idee om de linkjes naar de foto's neer te zetten.
Degene die de foto's wil zien klikken op de link, degene die het niet wil zien scrollen er voorbij.
ik zie het niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Jerruh het volgende:
moet je trouwens es naar dat linkerbeen van jade kijken...
Het lijkt net of het verkeerd om staatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:32 schreef Jerruh het volgende:
moet je trouwens es naar dat linkerbeen van jade kijken...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik zie het niet?
Bedankt voor de foto's, ik vind ze gaaf!! Ben heel benieuwd naar de aflevering, tis echt een onwijs leuk thema!
Ik dacht alleen dat Sara Heidi was
aaah zo, dat is haar rechterbeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
check die voet van haar, de stand ervan...
Mennn.. dat is gewoon onnatuurlijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
check die voet van haar, de stand ervan...
Ik dacht van Little Red Riding Hood a.k.a. Roodkapje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat Sara Heidi was
dat was lachen ja wat die lekkere fotograaf zei (kan ff niet op zijn naam komen...hoe slecht als échte die hard kijker haha)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Jade needs to get laid![]()
Dat haar van Sara is juist leuk, maar er moet altijd iemand zeiken over de makeover natuurlijk...
Egwel, ze zat te janken aan de telefoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was lachen ja wat die lekkere fotograaf zei (kan ff niet op zijn naam komen...hoe slecht als échte die hard kijker haha)
maarre ik vond dat Sara niet heel erg zat te zeiken over dr haar, ze zei het wel maar Jade zeikt meer en in de andere serie was cassandra ook echt een pain in the ass wat betreft de make-overs. Dan viel Sara nog wel mee vond ik.
er wordt niks gespoilerd, behalve foto's. nog niet duidelijk wie er uit is, ook niet wie de jury slecht of goed vind, alleen de foto's. je weet zelfs niet wat de shoot gaat inhouden. Waarom die foto's worden gepubliceerd is omdat er in het topic daardoor bijna de gehele week discussie is, mensen kunnen alvast speculeren en erover praten, daar waar vroeger de topics na een aflevering meteen stil vielen. We hebben deze discussie in dit topic al vaker gevoerd, maar bijna iedereen vond het juist leuk om te fotos van de week erop al te zien en iedereen is er nu ook leuk over bezig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:23 schreef Elseetje het volgende:
Jammer dat er weer perse foto's van de volgende aflevering moeten worden geplaatst. Kan ik wéér niet meelezen in een ANTM topic. Ik dacht dat de spoiler topics er waren voor mensen die hun nieuwsgierigheid niet konden bedwingen. Is er dan helemaal geen topic voor mensen die gewoon de afleveringen week na week willen volgen? Ah zucht, laat ook maar... Ik ben kennelijk één van de weinige die niet houd van de spoilercultuur die de meeste mensen aanhangen (amerikaanse series op internet kijken, en dan zeuren dat er niks te zien is op de nederlandse tv 'want die ken ik al'. Maar dat is compleet offtopic, ik weet het, mea culpa)
sinds upn veranderd is (overgenomen door) in cwtv, zijn de foto's een stuk moeilijker terug te vinden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef Elvi het volgende:
Vorig seizoen waren er ook nog meteen close-ups van de gezichten. Die mis ik nu wel een beetje
Van mij moet ze er juist vanwege haar arrogantie in blijven. Leuk amusement. Bovendien breekt ze vanzelf wel een keerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef ioor het volgende:
Ik vind die Jade echt onuitstaanbaar, van mij mag zij er alleen al om haar arrogantie uit.
Ben je helemaal met je eens Jerruh, ook al volg ik ANTM pas sinds cycle 3 of 4 (ik weet het al niet meer), ik vind het op deze manier ook veel leukerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er wordt niks gespoilerd, behalve foto's. nog niet duidelijk wie er uit is, ook niet wie de jury slecht of goed vind, alleen de foto's. je weet zelfs niet wat de shoot gaat inhouden. Waarom die foto's worden gepubliceerd is omdat er in het topic daardoor bijna de gehele week discussie is, mensen kunnen alvast speculeren en erover praten, daar waar vroeger de topics na een aflevering meteen stil vielen. We hebben deze discussie in dit topic al vaker gevoerd, maar bijna iedereen vond het juist leuk om te fotos van de week erop al te zien en iedereen is er nu ook leuk over bezig.
Hoef je niet meteen zo overdreven te gaan jammeren hoor...
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat vfeller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:50 schreef vencodark het volgende:
Wat een rare foto's. Ik zie liever normale houdingen dan dat gevlieg.![]()
Maare vind Lesly, Nnenna en Gina er wel het beste opstaan. Voor de rest maar vaag hoor.
Foei! Dat is natuurlijk Nigel... Wat een heerlijke down to earth gast is dat..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat was lachen ja wat die lekkere fotograaf zei (kan ff niet op zijn naam komen...hoe slecht als échte die hard kijker haha)
[..]
quote:We don't want to hear your excuses Jade. Just except it!
Dan zeg ik tegen jou dat het feller is, niet 'veller'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat veller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.)
Sorry, zal de fout noooooooit meer maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry, het is Leslie... Ben hier wat vfeller op, omdat een heleboel mensen dezelfde fout ook maken met mijn voornaam. (Ook Leslie dus.)
LoLz... Geeft nix.. droogt wel weer op.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, zal de fout noooooooit meer maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |