He zut, ik heb niet gekeken waar ze stonden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Hotlinking kan niet bij Imageshack naar Fok.
Wat wel altijd goed werkt is bijv. Photobucket.com.
Nee hoor, ik vind het haar van Sara geweldig! En dat van Molly Sue idd ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:43 schreef Uccella het volgende:
Ben waarschijnlijk de enige, maar vond Sara's haar echt cool geworden. En dat van Molly Sue ook!
Nee, ze moet er juist in blijven!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef ioor het volgende:
Ik vind die Jade echt onuitstaanbaar, van mij mag zij er alleen al om haar arrogantie uit.
Agree.. had T al in t Vorige toPic gezegd, maar die moet echt gewoon auditie gaan doen voor baywatch... zie iig geen model in r... Oke, ze kan zowel onschuldig als sexy op een foto staan.. dat kan elke Lolita volgens mij..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef Ladyxima het volgende:
Kari lijkt net een playmate vind ik, komt vooral door dr lippen denk ik
ja ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar staan nou de foto's van die volgende aflevering in dit topic? Die moeten gewoon lekker tussen IMG-tags in dit topic hoorZe zijn zo leuk
Die lippen zijn zowat misvormdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:09 schreef Ladyxima het volgende:
Kari lijkt net een playmate vind ik, komt vooral door dr lippen denk ik
Ze staan in het vorige topic. Dus als iemand met teveel tijd ze hier wil neerzettenquote:
Nou dan zul je mij hier niet meer vinden. Het is toch niet leuk als je foto's ziet van de volgende afleveringen? daardoor is niks meer een verassing.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:09 schreef Marty het volgende:
Ik heb ze weer weggehaald in mijn post in het vorige deel.
Maar ik zie het probleem niet?![]()
Dit deden we de vorige cycles ook en ik dacht dat we hadden afgesproken het dit keer ook weer gewoon te doen...
de vorige seizoenen is het ook zo gegaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou dan zul je mij hier niet meer vinden. Het is toch niet leuk als je foto's ziet van de volgende afleveringen? daardoor is niks meer een verassing.
Ja, maar dan is het toch gewoon leuk om alleen de foto's van deze week te laten zien? Kun je lang genoeg naar kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de vorige seizoenen is het ook zo gegaan
ik vind het juist leuk om de foto´s al te zien
in de afleveringen word dat niet zo heel veel tijd aan besteed
dan scroll je er toch snel langs?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:14 schreef superhero87 het volgende:
Nou dan zul je mij hier niet meer vinden. Het is toch niet leuk als je foto's ziet van de volgende afleveringen? daardoor is niks meer een verassing.
Kun je ook linkjes bijzettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
Moet deze discussie echt elke cycle weer tot in den treure herhaald worden?
Aan de foto's kun je niets aflezen, maar je kunt er wel lekker over lullen tussen afleveringen door.
Mmm... je vergeet Furonda in het kots rijtje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan scroll je er toch snel langs?
ik vind het wel leuk om ze al te zien. En buitenom die foto's gebeurt er toch nog meer dan genoeg in de afleveringen wat nog wel een verrassing is. Maar goed, op de linkjes klikken kan ook.
Nenna, Mollie Sue en Brooke zijn m'n favorieten.
Met Leslie op een 4e plaats. De rest vind ik maar weer bagger. Gina, en Jadehoezo edgy? Gewoon lelijk. Wendy was wel opgeknapt met haar metamorfose.
Waar kan ik gespoiled worden over de uitslag van deze cycle trouwens?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
De foto's van afgelopen aflevering staan in de OP.
Hier: America's Next Top Model-spoilers serie 5, 6 n 7!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:36 schreef n00cL30n het volgende:
Waar kan ik gespoiled worden over de uitslag van deze cycle trouwens?
Thnx!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier: America's Next Top Model-spoilers serie 5, 6 n 7!
Doe maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef Marty het volgende:
Als jullie allemaal de foto's van volgende week willen zien (zoals we altijd gedaan hebben) dan heb ik wel even tijd om ze hier neer te zetten.
Zeg het maar...
Ik zeg plaatsen die hap!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef Marty het volgende:
Als jullie allemaal de foto's van volgende week willen zien (zoals we altijd gedaan hebben) dan heb ik wel even tijd om ze hier neer te zetten.
Zeg het maar...
neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef Marty het volgende:
Zeg het maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |