quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar vandaag niet meer...![]()
dan zou ik denk ik voor CoD gaan...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef NrSiX het volgende:
ik zit sterk te twijfelen of ik redsteel ga kopen of rayman.. denk toch dat het red steel gaat worden
???quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Is die Far Cry nog wat? Werkt dat ook met die aparte besturing?
Volgens IGN nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Is die Far Cry nog wat? Werkt dat ook met die aparte besturing?
Zie sigquote:
Toegevoegd, bericht gestuurd en Mii gestuurdquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Done, mij al toegevoegd?
Je naam past trouwens niet...![]()
Oe Oe, ff kijken en wat terug sturen... Spannnuuunnndquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toegevoegd, bericht gestuurd en Mii gestuurd
Thnx, gelijk aangevraagd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:39 schreef Slein83 het volgende:
Denk dat deze wel handig is: http://wii.nintendo.nl/6329.html
<-- is hier nog behoefte aan inverband met losers die de wiki verPIEPEN ?quote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik wil het best regelen hoor
Ik maak dan ook wel een admin module ofzo zodat er een aantal mensen het beheren kunnen.
Het de code hier nog liggen had die gebruikt voor de AC topic. TEvens nog een AWK script die 3 topic binnen haalt en dan gelijk de active gebruiker controleerd
vraag me dit nog steeds af, ga vanmiddag de stad in.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef NrSiX het volgende:
ik zit sterk te twijfelen of ik redsteel ga kopen of rayman.. denk toch dat het red steel gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
als ik na de aanschaf van de wii nog geld heb koop ik eerst 2000 wii point (mits verkrijg baarquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef NrSiX het volgende:
Pak ze beide als het kan je krijgt er geen spijt van. echt niet. na het doorzetten van de leerfase van de controls van Red Steel ga je echt een geweldige game beleven. Actie al om. Shootouts met 20 mannetjes van alle kanten zijn geen uitzondering.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:48 schreef NrSiX het volgende:
[..]
vraag me dit nog steeds af, ga vanmiddag de stad in.
Qua gameplay lijkt redsteel me wel leuk en vernieuwend maar de humor van rayman is ook super, rayman word beter beoordeeld op IGN. Wat vinden jullie zelf een betere keuze?
Mario 64 Donkey Kong Country blijven geweldige games. Tijdloosquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Cid het volgende:
Welke games hebben jullie gedownload voor de VC? Ik heb gisteren 2000 punten gehaald, en twijfel nog tussen Zelda voor de NES, Mario64 voor de N64 of Donky Kong Country voor de SNES. En Sonic is ook wel leuk.....zucht
Ben benieuwd welke games er snel gereleased gaan worden
ecco the dolphinquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Cid het volgende:
Welke games hebben jullie gedownload voor de VC? Ik heb gisteren 2000 punten gehaald, en twijfel nog tussen Zelda voor de NES, Mario64 voor de N64 of Donky Kong Country voor de SNES. En Sonic is ook wel leuk.....zucht
Ben benieuwd welke games er snel gereleased gaan worden
Ik merkte het toen ik vancht rond drie uur wakker werd. Verleiding weerstaan en toch nog maar effe doorgeslapen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:15 schreef BMH het volgende:
Mijn Wii lamp brande net! Ik doe hem aan..... Weer kanaal is online!!!
Jep, en dan belt is automatisch de brandweer!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaat dat kreng branden als het uit staat?
dat kreng doet dat in standby jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen in standby mode (oranje lampje). Als je de power knop ingedrukt blijft houden gaat de console helemaal uit (rood lampje)quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Brandweerkanaal?? Wowii!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en dan belt is automatisch de brandweer!![]()
brengt me op een nieuwe ideequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en dan belt is automatisch de brandweer!![]()
nog niet gemerkt alleen die melding.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef chibibo het volgende:
Klopt het dat je Wiimote gaat piepen als de batterijen bijna leeg zijn, ongeacht of je Wii aan of uit staat?
Hij piept wel.. Maar niet als hij uitstaatquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef chibibo het volgende:
Klopt het dat je Wiimote gaat piepen als de batterijen bijna leeg zijn, ongeacht of je Wii aan of uit staat?
Ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef MilaNL het volgende:
En je kunt ook instellen dat-ie niet gaat branden.
ik wil ze zowizo beiden wel hebben.. wil denk ik toch voor red steel gaan, wil ook graag wario ware hebben omdat het MP me erg trekt met die loze opdrachten. Maar ik heb nu ook Wii play & Wii sports en dat zijn MP spellen die ook nog lang genoeg leuk blijven, Wario ware lijkt me alleen niets aan (duh)quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
[..]
Pak ze beide als het kan je krijgt er geen spijt van. echt niet. na het doorzetten van de leerfase van de controls van Red Steel ga je echt een geweldige game beleven. Actie al om. Shootouts met 20 mannetjes van alle kanten zijn geen uitzondering.
Ook geen piep gehad. Eerst dacht ik "jezus, batterijen 11 dagen na aanschaf al leeg. Toen bedacht ik me hoeveel er met dat ding gespeeld is en dacht ik "oh dat zou best kunnen kloppen"quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef chibibo het volgende:
11 dagen? Ik 3.5quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook geen piep gehad. Eerst dacht ik "jezus, batterijen 11 dagen na aanschaf al leeg. Toen bedacht ik me hoeveel er met dat ding gespeeld is en dacht ik "oh dat zou best kunnen kloppen"
Krijg je trouwens ook maandstatistieken en weekstatistieken of zijn die op te roepen? Ben wel benieuwd maar niet zo benieuwd om de stats van elke dag door te lezen en op te tellen
Wario Ware is vooral leuk omdat er ook een beloning is voor zo wezenloos mogelijk met die controller te zwiepen iets wat Sports natuurlijk mist. Merk zelf dat ik in single player het enorme zwaaien weglaat als het de controle verbeterd zoals bv. bij honkbal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef NrSiX het volgende:
ik heb nu ook Wii play & Wii sports en dat zijn MP spellen die ook nog lang genoeg leuk blijven, Wario ware lijkt me alleen niets aan (duh)
3.5 dagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef BMH het volgende:
11 dagen? Ik 3.5![]()
![]()
Ik ga batterijen zoeken.
Oplaadbare FTW.. Hopelijk komt er binnenkort zo'n charge kit van Nintendo zelf. Gewoon lekker via USB.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
3.5 dagenDat is wel erg snel ja
![]()
Gelukkig zijn batterijen hier erg goedkoop. 11,- voor 4x Duracell, dat is 3,70 in euros
Ik hoorde anders de hele ochtend elke 15 a 20 minuten iets piepen dat verdacht veel klonk als een Wiimote, terwijl m'n Wii toch echt uit stond. Nou ja, in stand by dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:40 schreef BMH het volgende:
Hij piept wel.. Maar niet als hij uitstaat.. Dan verbruikt hij namelijk geen stroom *kuch* 360 controller *kuch*
Je kunt die lege kanalen vullen met VC gamesquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:56 schreef Draganta het volgende:
Als het goed is komt morgen ook de Opera Browser. Wanneer krijgen we nieuwe kanalen? Er zijn 48 slots vrij voor nieuwe kanalen dus volgens mij krijgen we nog hele coole dingen erbij in de toekomst! Vette kanalen zodat de wii ook je koffie kan opzetten, je broodjes kan roosteren en je ei kan bakken
.
.... damm het is niet zeker nogquote:Datel bevestigt Wii Freeloader
Allemaal leuk en aardig, zo'n bericht op SPOnG, wij willen een bevestiging van Datel zelf!
Afgelopen zaterdag kwamen we met het bericht dat de website SPOnG een Freeloader voor de Nintendo Wii had aangekondigd. Nou kun je berichten van die pagina vaak met een korreltje zout nemen en is het altijd maar de vraag of het bericht ook daadwerkelijk waar is. En er is maar één manier om er achter te komen, namelijk wanneer Datel zelf komt met een bevestiging. Die is er dan ook gekomen en wel op de website van Datel. Zo, dat wordt Amerikaanse en Japanse Wii titels importeren!
http://www.wiids.nl/article.php?id=18550
http://uk.codejunkies.com/news_reviews.asp?c=GB&cr=GBP&cs=%A3&r=1&l=1&p=0&i=9054&s=8
Die liggen nog thuis geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
Oplaadbare FTW.. Hopelijk komt er binnenkort zo'n charge kit van Nintendo zelf. Gewoon lekker via USB.
Waar is die info te vinden? Ik zou trouwens wel een goede rss reader willen ipv. het nieuws kanaal. Kan je je eigen nieuwsfeeds toevoegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:56 schreef Draganta het volgende:
Als het goed is komt morgen ook de Opera Browser. Wanneer krijgen we nieuwe kanalen? Er zijn 48 slots vrij voor nieuwe kanalen dus volgens mij krijgen we nog hele coole dingen erbij in de toekomst! Vette kanalen zodat de wii ook je koffie kan opzetten, je broodjes kan roosteren en je ei kan bakken
.
De Opera Browser voor de wii zal opera widgets ondersteunen.. Naar alle waarschijnlijkheid dus ook een RSS widgetquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef Webby het volgende:
[..]
Waar is die info te vinden? Ik zou trouwens wel een goede rss reader willen ipv. het nieuws kanaal. Kan je je eigen nieuwsfeeds toevoegen.
* BroesWillems meldtquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:57 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
<-- is hier nog behoefte aan inverband met losers die de wiki verPIEPEN ?
ik zal je in de loop van de morgen toevoegenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:57 schreef chibibo het volgende:
M'n Wii nummer gecorrigeerd in de Wiki en BroesWillems aan m'n adressenlijst toegevoegd.
Het Forecast Channel ziet er goed uit!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:10 schreef BMH het volgende:
Mijn wii lamp brand helemaal niet... Jullie negeren mij!
Ik heb het ook na ongeveer 20 uur zelda en en een slodige 10 uur andere games ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
3.5 dagenDat is wel erg snel ja
![]()
Gelukkig zijn batterijen hier erg goedkoop. 11,- voor 4x Duracell, dat is 3,70 in euros
LOL, ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weerkanaal is tofIk ben gewoon 5 minuten bezig geweest met het keihard spinnen van de wereldbol
quote:Een nieuwe console ontwerpen gaat niet zomaar. Maanden en zelfs jaren gaan eraan vooraf. Zo ook bij Nintendo voor de ontwikkeling van de Wii. Voordat ze bij het uiteindelijke idee kwamen van de Wii-mote zoals we die kennen, waren er ook ideeen voor andere vormen van controllers. Zie hier hoe de Wii (gelukkig) niet is geworden.
De beelden komen uit het Nikkei Business Magazine en zijn door Nintendo vrijgegeven. bron gamer.nl
Trauma Center stond het hoogst op mijn lijst. Dat vond ik de beste titel op de DS. Tot ik dus las dat het een port is van de DS versie met een extra leveltje. Ik wil hem wel als budgettitel als ze ooit zoiets gaan doen met Wii titels, maar nu dus ff niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mis Elebits en Trauma Center.
*mept webby met de nintendo wii remote. Moet jij niet gamen ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Trauma Center stond het hoogst op mijn lijst. Dat vond ik de beste titel op de DS. Tot ik dus las dat het een port is van de DS versie met een extra leveltje. Ik wil hem wel als budgettitel als ze ooit zoiets gaan doen met Wii titels, maar nu dus ff niet.
Ik heb de DS versie niet gekocht dus ik heb het geld er wel voor over.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Trauma Center stond het hoogst op mijn lijst. Dat vond ik de beste titel op de DS. Tot ik dus las dat het een port is van de DS versie met een extra leveltje. Ik wil hem wel als budgettitel als ze ooit zoiets gaan doen met Wii titels, maar nu dus ff niet.
Ik heb al [pro] status met Tennis, ik heb bragging rightsquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:44 schreef Qwea het volgende:
*mept webby met de nintendo wii remote. Moet jij niet gamen ofzonep gamert
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:50 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb al [pro] status met Tennis, ik heb bragging rights
Ook nog wat andere dingen volgens mij. Scans maken ed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:47 schreef linebear het volgende:
heb hem gespeeld en is inderdaad grappig....
maar is het alleen een beetje opereren !?
Het is zo leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was niet van plan om online te gaan, maar na al deze lofuitingen over het weerkanaal krijg ik toch de neiging
Das niet zeker, alleen pokemon maakt er nu gebruik van. Elebits schijnt gewoon via de wii fc te gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zo leukNiet alleen het weerkanaal, maar ook die Mii's
Enige jammere is dat strax elke game toch ook weer een eigen friendcode krijgt
Vertel me wat. Daar heb ik al meer tijd ingestoken dan in Zelda.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omg als je online tegen elkaar kan pokemonnen! Awsomeeeequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:24 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Das niet zeker, alleen pokemon maakt er nu gebruik van. Elebits schijnt gewoon via de wii fc te gaan.
Echtquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
enige jammere is dat strax elke game toch ook weer een eigen friendcode krijgt
Het nieuwskanaal werkt ook nog niet, alleen het weerkanaal tot nu toe..quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:31 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Ik heb net de wii software bij gewerkt voor het weerkanaal. Nu wil ik het nieuwskanaal bekijken,maakt ie weer verbinding alleen dan zegt ie "kan de software niet bijwerken omdat de nieuwe versie er al opstaat" en toch heb ik geen toegang tot het nieuwskanaal
komt later pasquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:31 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Ik heb net de wii software bij gewerkt voor het weerkanaal. Nu wil ik het nieuwskanaal bekijken,maakt ie weer verbinding alleen dan zegt ie "kan de software niet bijwerken omdat de nieuwe versie er al opstaat" en toch heb ik geen toegang tot het nieuwskanaal
Begin januari om precies te zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Nieuws kanaal werkt nog nietKomt later.
raagje. ik heb die RGB kabel en het ziet er beter uit (scherper) maar ik heb nu wel last van strepen in mijn beeld.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen.
Ik heb al gezocht op internet maar ik kan niets erover vinden helaas.
opwarmertje: www.weathernews.nlquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik wil naar huis om het weer te checken.
Is de component kabel nou nog beter dan de rgb ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Nieuws kanaal werkt nog nietKomt later.
raagje. ik heb die RGB kabel en het ziet er beter uit (scherper) maar ik heb nu wel last van strepen in mijn beeld.
Het bleek de GSM van m'n werk te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef ik het volgende:
Ik hoorde anders de hele ochtend elke 15 a 20 minuten iets piepen dat verdacht veel klonk als een Wiimote, terwijl m'n Wii toch echt uit stond. Nou ja, in stand by dan.
Als je TV het ondersteund wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef made het volgende:
[..]
Is de component kabel nou nog beter dan de rgb ?
Ondertussen zijn er 20 huizen afgebrandquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:45 schreef chibibo het volgende:
Het bleek de GSM van m'n werk te zijn.![]()
week anaal...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is het weekanaal tof zeg![]()
De muziek
Lekker duidelijk is het ook
Hulde aan Nintendo en Weather News![]()
Ai, dat is een bekend probleempje die ik met mn logge tv ook had.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Vraagje. ik heb die RGB kabel en het ziet er beter uit (scherper) maar ik heb nu wel last van strepen in mijn beeld.
Dankje! Helaas maar 1 RGB ingang maar ik zal het eens proberen om schoon te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ai, dat is een bekend probleempje die ik met mn logge tv ook had.
Bij heel veel tv's is de tweede RGB aansluiting kut met peren, als je er twee hebt zet m dan eens op de andere aansluiting. Heb je nog meer apparatuur eraan hangen dan moet je gewoon even een splitter halen voor die ingang.
Heb je er maar 1 dan heb je n probleem, enigste wat je nog kan doen dan is m proberen schoon te maken, de verbinding tussen de kabel en de ingang maakt niet goed contact.
Echt!? Dat is echt heel erg waardeloos.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas erg pijnlijk, maar zeer snel zullen we er ook van genietenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:05 schreef flyguy het volgende:
dit topic begint een kwelling te worden voor iedereen zonder wie :S
Je kunt kiezenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef Qwea het volgende:
en als je 2 players doet bij tennis bijvoorbeeld,tennis je dan tegen of met elkaar?
Neuh, was alleen bij Pokemon Battle Revolution, omdat die game via NWC (dus via de DS) online gaatquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Echt!? Dat is echt heel erg waardeloos.
Dan moet je niet de Pokemon games op de consoles gaan spelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:18 schreef linebear het volgende:
ben wel benieuwd naar Pokemon.... nog nooit een pokemon game gespeeld eigenlijk
Ik geloof dat Batallion Wars die mogelijkheid wel gaat bieden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef Qwea het volgende:
Zeg,als je 2 wii's bij elkaar zet,kun je dan elk op je eigen scherm gamen? nee he? Daar kwam MikeyMo mee
Gelukkig zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Neuh, was alleen bij Pokemon Battle Revolution, omdat die game via NWC (dus via de DS) online gaat
Voor Wii vs Wii games met Pokemon BR kun je gewoon je Wii adresboek gebruiken
Wat is de bron? Dat is gewoon kut met peren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Wat is de bron? Dat is gewoon kut met peren.
Kut Roy met je nep berichtgevingquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Neuh, was alleen bij Pokemon Battle Revolution, omdat die game via NWC (dus via de DS) online gaat
Voor Wii vs Wii games met Pokemon BR kun je gewoon je Wii adresboek gebruiken
Ohw sorry meneer de alwetendequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Kut Roy met je nep berichtgeving
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een reservering over? Maakt niet uit waar
Dat word Januari dus ofzo? :s Pff klote Dynabytequote:Geachte heer K,
Gezien het grote aantal bestellingen wat er is ontstaan en de aantallen die door Nintendo geleverd zijn, is het ook niet mogelijk voor ons,
om u een garantie te geven dat u het product binnen een bepaalde tijd zult ontvangen.
Zodoende hebben zowel Dynabyte als Nintendo allebei duidelijk gemaakt, dat er een beperkte levering in het begin zal zijn.
Zodoende heeft Dynabyte ook NOOIT een garantie gegeven.
Mocht u van de bestelling af willen zien, dient u zich wel te bedenken,
dat u na annulering weer achteraan in de rij zult staan als u bij een ander of weer bij Dynabyte deze zal bestellen.
Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur
Dynabyte B.V.
KvK Zwolle nr. 05056690
Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
Postbus 40053
8004 DB Zwolle
T 0800-DYNABYTE (0800-39622983)
E hdijkstra@dynabyte.nl
W www.dynabyte.nl
Daarom staat er onder aan de Sports Wiki alvast een titel "Training"quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef deGVR het volgende:
Net de training mode van Wii Sports ontdekt...
Dat had ik gewoon helemaal over het hoofd gezien!
Target Practice met Wii Tennis is top!
hebbuh!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:57):
net die intertoys gebelt
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:58):
morgen komen ze ws binnne
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:58):
en ben nr 2
Níet rebooten! Als je dat doet verneuk je je hele setup en kun je je Wii terug naar Nintendo sturen!!!einsquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Frankeinstein het volgende:
potver.. mijn update gaat niet verder, wat moet ik doen? Hij is nu denk ik al anderhalf uur bezig en staat ook al een uur op hetzelfde stukje..
als tonks hem niet wil mag jij hemquote:
Goed geregeld van Nintendoquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef Lexie het volgende:
Níet rebooten! Als je dat doet verneuk je je hele setup en kun je je Wii terug naar Nintendo sturen!!!eins
Bel met Nintendo !quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Frankeinstein het volgende:
potver.. mijn update gaat niet verder, wat moet ik doen? Hij is nu denk ik al anderhalf uur bezig en staat ook al een uur op hetzelfde stukje..
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef FJD het volgende:
Kunnen die niet naast elkaar op een of andere manier? Om al die scores onder elkaar te hebben is ook weer zoietsTabel zonder/met borders ofzo.
Ik heb dat ooit gehad met zo'n Sony handheld paar jaar terug. Ik liep stage met een andere jongen en we moesten van dat ding de firmware upgraden. Tijdens het flashen van de firmware liep ie vast. Wij kijken elkaar aan van 'wat nu?' Haalt hij de batterij eruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed geregeld van NintendoZo'n ding moet toch foolproof zijn
Stukken beter iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:48 schreef Webby het volgende:
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports ?
Training komt vanavond wel ...
Het is echt waar:quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:24 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=5138311&posted=1#post5138311
Internet browser 22 december, naar verluid
Emmenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
waar precies (kan ik eff rekening houden met reistijd)
Dat doet ze alquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:04 schreef Kicx het volgende:
Haha ik heb al 24 Mii`s!
Heb al best veel bekende nagemaakt.
Vooral The Dude en Walter van "The Big Lebowski" zijn leuk als je gaat bowlen.
Voeg me maar toe dan loopt straks Lucy Liu ook over jou plein.
Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef NrSiX het volgende:
heb je moeten reserveren dan Qwea? ik kon hem gewoon ophalen bij de intertoys in Emmen zonder reservering.. wel chill
Net zoals je dat soms weleens bij een DVD speler hebt? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nick109 het volgende:
Heb gisteren mijn wii opgehaald, ik heb een paar vraagjes: kan ik hem gewoon als ik aan het spelen ben uitzetten?
Mijn wii maakt trilt een héél klein beetje, en maakt geluid is dat erg?(heb hier gelezen dat somigen de fan hoorden maar ik weet niet of dit geluid de fan is)
hm mijne staat er nog goed hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:37 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb Kicx, BMH en BroesWillems aan m'n Wii lijst toegevoegd, ik geloof dat voor de rest zo ongeveer alle nummer naar de maan geholpen zijn.
Mijn nummer: 8351 8712 7923 8725
lol hier als ik m op het bureau zet resoneert het hele bureau mee zodat er echt een lawaai uit komt. Dus jij trilt bij mij ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nick109 het volgende:
Heb gisteren mijn wii opgehaald, ik heb een paar vraagjes: kan ik hem gewoon als ik aan het spelen ben uitzetten?
Mijn wii maakt trilt een héél klein beetje, en maakt geluid is dat erg?(heb hier gelezen dat somigen de fan hoorden maar ik weet niet of dit geluid de fan is)
Nu sta je er ook bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:54 schreef MilaNL het volgende:
[..]
hm mijne staat er nog goed hoor
anders staat 'ie altijd goed in me sig.
je wil toch juist homeruns?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe doe je bij Baseball zo'n tikje maken zodat het balletje juist niet ver het veld in vliegt? Krijg het niet voor elkaar. Elke keer moet de bal weer het stadion uit... hoe hard of zacht je ook slaat..
Ik wil m'n tactiek ook een beetje kunnen aanpassen... niet alleen maar kei hard het stadion eruit slaan en vervolgens weer een foul ball aan je broek krijgen, want die heb je ook..quote:
Euhm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Merciquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Cid het volgende:
[..]
Euhm...
- Zet je Wii aan
- Klik rechts ondering op het envelopje geloof ik
- Klik op je adres boek (meest rechter icoontje)
- Tadaaaa (dacht ik...)
Komt bekend voor, MM heeft het ook 1x gehad. Toen waren we er flauw vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef Hansch het volgende:
jaa leuk dat updaten
krijg telkens een foutcode
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstEn als die hem niet wil maak ik er misschien iemand anders blij mee
mn eigen wii heb ik met reservering bij de BS in emmen vandaan
quote:The latest issue of Nintendo Power magazine revealed first details regarding Mario Party 8 for Wii, expected to release in Q1 2007.
Like its predecessors, Mario Party 8 will feature a relatively large number of mini-games, which will use the Wii's controller for balancing, raising objects and racing vehicles, among other game mechanics. The title will also include six new playing boards; some, like "DK's Treetop Temple" and "Goomba's Booty Boardwalk", will be comprised of multiple levels.
Mario Party 8 will feature 14 playable characters, with Blooper and Hammer Bro. being new additions to the roster. Additionally, "Candy Power-Ups" will transform characters into vampires, bowling balls, springs and other objects during gameplay.
Nintendo Power also revealed that the Wii Remote's internal speaker will be used to inform a player when his/her turn is, as well as what to do at certain times while playing (you might hear "shake the controller", for instance).
While Mario Party 8 isn't expected to utilize the Nintendo Wi-Fi Connection for online play, the game will feature two-on-two, three-on-one and free-for-all multiplayer modes.
1 pak de wii handleidingquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Hahahahaaa wat ben je leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
1 pak de wii handleiding
2 zoek de bladzijde op
3 volg exact de stappen in het boekje
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halen) )
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Jesse- het volgende:
wat waren nou die dns dingen zodat je met je wii online kon?
Oud, en spam!quote:
Dat geeft dus problemen bij het onbeveiligde netwerk van de burenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:58 schreef s0ul het volgende:Men wii doet vet raar
Heb de nieuwe update geinstaleert.
Ging toen ff Call of Duty 3 doen, het laatste level, had het toen uitgespeelt.
De laatste credits liepen af, kwam ik in het menu deed men wii mote het niet meerAlle 2 wii motes getest deden niets. Drukte ik op reset kwam dat beeld van waarschuwing deden alle 2 nog niks
Heeft iemand anders dit ook ?
omg.. kun je gewoon bij het maken van je mii instellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:10 schreef mrdjey het volgende:
yes, kep eindelijk m'n wii
maar eeuh ik zie het even niet zo snel maar hoe verander ik de kleur van die mii snuiter
Naja, get was al bekend, maar het stond op 23 decemberquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud, en spam!
Valt me tegen van je Bernie
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.
Eeuwig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]als je dat dan zou willen doen, dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn
ik merk nog wel of tonks em moet of niet
Dus wel flash in de test versie van Operaquote:De testversie van de Opera Browser ondersteunt Adobe Flash om comfortabel te browsen, bijvoorbeeld om de sportuitslagen te bekijken, een route uit te stippelen of favoriete sites te bezoeken.
Had ik al gedaan wil ook nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...
Het klepje naast je slot drive op de Wii en het klepje van je batterijen op je Wiimote openen. Druk op de rode knoppen...
RTFM...
Eerst stemming maken en nu het op mij afschuivenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw sorry meneer de alwetende
Er is wel een ander muziekje bij de wereldbol, dan in het normale weerkanaal. Maar de muziekjes zijn zo tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef chibibo het volgende:
Kan het kloppen dat ik nu een ander muziekje op het Forecast Channel hoor dan vanmorgen?
ZOMFGquote:Line Rider naar Wii en DS
Door Erwin van Kester - 2006-12-19 - Nieuws - Bron: yahoo.com
Lijnen trekken en daar vervolgens iemand vanaf laten sleeën. Dolle boel zeg ik! Nu ook naar je Wii en DS toe.
Line rider, te vinden op deze website, is bekend om zijn oersimpele gameplay. Trek een lijn en een mannetje op een slee zal zich eroverheen spoeden. Leuk concept natuurlijk waar al menig werknemer mee bezig geweest moet zijn tijdens een saai uurtje.
Nu wordt de game ook draagbaar én speelbaar op Nintendo's Wii (waarop je hem met de Wii-browser binnenkort sowieso al kunt spelen... ?). Volgens de makers kan iedereen de game spelen en om die reden willen ze via de Wii en DS een groter publiek bereiken. Uitgever, releasedatum, en prijs zijn nog onbekend.
hehehequote:
wel game247quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:47 schreef basalphenaar het volgende:
Is er een verschil in kwaliteit tussen de componentkabel van Blaze en die van Nintendo? Die van Blaze is namelijk al bij Dimension Plus te krijgen, terwijl die van Nintendo nog helemaal nergens te krijgen is...
Ik heb Wii Sports nog wel voor je, Limited Edition.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef s0ul het volgende:
Ik ruil men Call of Duty 3 tegen een ander wii spel, iemand intresse ?
ik heb em gewoon uit en weer aangezet, geen problemen gehad.. Toen ik em weer liet updaten was hij in een kwartiertje klaar ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Wiellems het volgende:
hij blijt ook al een uur hangen met updaten.. ben hopeloos en durf hem niet uit te zetten zoals een persoon hierboven gedaan heeft.
Nintendo zegt dat ik moet blijven wachten
Als graphics zo belangrijk zijn waarom koop je dan een Wiiquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:34 schreef MagicSenna het volgende:
Heb vandaag splinter cell binnen gekregen, mij god wat een slechte beelden, hoop dat gameplay super is, anders gaat mijn wii de deur maar weer uit denk ik![]()
ja daar zit ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Als graphics zo belangrijk zijn waarom koop je dan een WiiKoop dan een Xdoos 360, daar is Splinter Cell ook op en daar istie een heel stuk mooier.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
verkoop je je wii + SC mooi aan mij voor 250 euro
Lekker op tijd ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:43 schreef MagicSenna het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook aan te denken
ach wat maakt het uit, toen ik de wii kocht wist ik ook niet echt wat het was, was gewoon nieuwsgierig, ga hem ook nog niet meteen weg doen, hij moet wel een eerlijke kans krijgenquote:
Rayman denk ik toch wel, is meestal dezelfde beweging die je moet maken (heel heel snel op en neer bewegen) en dat is makkelijk voor kinderen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef DinoPK het volgende:
eeeen another wii owner erbij
Helaas zonder verdere controllers erbij met dank aan het prijsbeleid van de toys r us maar goed, morgen neuzen.
Welk spel is leuker voor kids: monkeyball of rayman? monkeyball is volgens mij een stuk moeilijker?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef djenneke het volgende:
Ik kan al twee dagen niet meer spelen vanwege de spierpijn van de eerste keer. Ook niet leuk
wahahahha.. Stuur er een paar naar mij AUB... Wii nummer staat in me sigquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
Gedeelte van mijn zelf gemaakte en gekregen collectie celeb mii's.
[afbeelding]
Ik herken er maar 3quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
[afbeelding]
Post dan ook gelijk een goed wii nummer... Die in de wiki klopt nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zal bij allemaal wel eens naampjes bij zetten.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Post dan ook gelijk een goed wii nummer... Die in de wiki klopt niet
Ik zie een :quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
[afbeelding]
die die ik (volgens mij) herken:quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
[afbeelding]
Ik voeg je zometeen toe, voeg mij ook ff toe. Die mister Bean lijkt echt goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef Slein83 het volgende:hebben ze hem toch veranderd.
8826 8774 8232 3849
tja, niet alle dingen kanje kiezen in mii channel. Dus mo0et je roeien met de riemen die je hebt om ze zo goed mogelijk te laten gelijken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:24 schreef MilaNL het volgende:
Mario zonder pet.. ja hoor...
Nee. Er zullen sowieso al zat mensen zijn die wel een wii kopen maar nooit een ps3 of xbox360 zouden willen kopen en als de games voor de wii blijven komen dan zullen er ook zat mensen zijn die aan een wii genoeg hebben. De enige reden dat sommige het als aanvullingen zullen zien is door de prijs maar dat neemt niet weg dat de wii niet als voor erbij word gepositioneerd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef FJD het volgende:
De Wii is een en blijft een console voor naast een Xbox of PS. Hij is niet beter, hij is niet slechter, hij is anders. Sommige mensen kunnen zonder een Xbox/PS, sommige mensen kunnen zonder een Wii, sommige mensen willen allebei maar t ding is zo gepositioneerd dat het een aanvulling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |