Het is zo leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was niet van plan om online te gaan, maar na al deze lofuitingen over het weerkanaal krijg ik toch de neiging
Das niet zeker, alleen pokemon maakt er nu gebruik van. Elebits schijnt gewoon via de wii fc te gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is zo leukNiet alleen het weerkanaal, maar ook die Mii's
Enige jammere is dat strax elke game toch ook weer een eigen friendcode krijgt
Vertel me wat. Daar heb ik al meer tijd ingestoken dan in Zelda.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omg als je online tegen elkaar kan pokemonnen! Awsomeeeequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:24 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Das niet zeker, alleen pokemon maakt er nu gebruik van. Elebits schijnt gewoon via de wii fc te gaan.
Echtquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
enige jammere is dat strax elke game toch ook weer een eigen friendcode krijgt
Het nieuwskanaal werkt ook nog niet, alleen het weerkanaal tot nu toe..quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:31 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Ik heb net de wii software bij gewerkt voor het weerkanaal. Nu wil ik het nieuwskanaal bekijken,maakt ie weer verbinding alleen dan zegt ie "kan de software niet bijwerken omdat de nieuwe versie er al opstaat" en toch heb ik geen toegang tot het nieuwskanaal
komt later pasquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:31 schreef Qwea het volgende:
vraagje :
Ik heb net de wii software bij gewerkt voor het weerkanaal. Nu wil ik het nieuwskanaal bekijken,maakt ie weer verbinding alleen dan zegt ie "kan de software niet bijwerken omdat de nieuwe versie er al opstaat" en toch heb ik geen toegang tot het nieuwskanaal
Begin januari om precies te zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Nieuws kanaal werkt nog nietKomt later.
raagje. ik heb die RGB kabel en het ziet er beter uit (scherper) maar ik heb nu wel last van strepen in mijn beeld.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen.
Ik heb al gezocht op internet maar ik kan niets erover vinden helaas.
opwarmertje: www.weathernews.nlquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:36 schreef Lexie het volgende:
Ik wil naar huis om het weer te checken.
Is de component kabel nou nog beter dan de rgb ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Nieuws kanaal werkt nog nietKomt later.
raagje. ik heb die RGB kabel en het ziet er beter uit (scherper) maar ik heb nu wel last van strepen in mijn beeld.
Het bleek de GSM van m'n werk te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef ik het volgende:
Ik hoorde anders de hele ochtend elke 15 a 20 minuten iets piepen dat verdacht veel klonk als een Wiimote, terwijl m'n Wii toch echt uit stond. Nou ja, in stand by dan.
Als je TV het ondersteund wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef made het volgende:
[..]
Is de component kabel nou nog beter dan de rgb ?
Ondertussen zijn er 20 huizen afgebrandquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:45 schreef chibibo het volgende:
Het bleek de GSM van m'n werk te zijn.![]()
week anaal...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is het weekanaal tof zeg![]()
De muziek
Lekker duidelijk is het ook
Hulde aan Nintendo en Weather News![]()
Ai, dat is een bekend probleempje die ik met mn logge tv ook had.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Vraagje. ik heb die RGB kabel en het ziet er beter uit (scherper) maar ik heb nu wel last van strepen in mijn beeld.
Dankje! Helaas maar 1 RGB ingang maar ik zal het eens proberen om schoon te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ai, dat is een bekend probleempje die ik met mn logge tv ook had.
Bij heel veel tv's is de tweede RGB aansluiting kut met peren, als je er twee hebt zet m dan eens op de andere aansluiting. Heb je nog meer apparatuur eraan hangen dan moet je gewoon even een splitter halen voor die ingang.
Heb je er maar 1 dan heb je n probleem, enigste wat je nog kan doen dan is m proberen schoon te maken, de verbinding tussen de kabel en de ingang maakt niet goed contact.
Echt!? Dat is echt heel erg waardeloos.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas erg pijnlijk, maar zeer snel zullen we er ook van genietenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:05 schreef flyguy het volgende:
dit topic begint een kwelling te worden voor iedereen zonder wie :S
Je kunt kiezenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef Qwea het volgende:
en als je 2 players doet bij tennis bijvoorbeeld,tennis je dan tegen of met elkaar?
Neuh, was alleen bij Pokemon Battle Revolution, omdat die game via NWC (dus via de DS) online gaatquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Echt!? Dat is echt heel erg waardeloos.
Dan moet je niet de Pokemon games op de consoles gaan spelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:18 schreef linebear het volgende:
ben wel benieuwd naar Pokemon.... nog nooit een pokemon game gespeeld eigenlijk
Ik geloof dat Batallion Wars die mogelijkheid wel gaat bieden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef Qwea het volgende:
Zeg,als je 2 wii's bij elkaar zet,kun je dan elk op je eigen scherm gamen? nee he? Daar kwam MikeyMo mee
Gelukkig zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Neuh, was alleen bij Pokemon Battle Revolution, omdat die game via NWC (dus via de DS) online gaat
Voor Wii vs Wii games met Pokemon BR kun je gewoon je Wii adresboek gebruiken
Wat is de bron? Dat is gewoon kut met peren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef Pronk het volgende:
[..]
Wat is de bron? Dat is gewoon kut met peren.
Kut Roy met je nep berichtgevingquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Neuh, was alleen bij Pokemon Battle Revolution, omdat die game via NWC (dus via de DS) online gaat
Voor Wii vs Wii games met Pokemon BR kun je gewoon je Wii adresboek gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |