Brandweerkanaal?? Wowii!!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en dan belt is automatisch de brandweer!![]()
brengt me op een nieuwe ideequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en dan belt is automatisch de brandweer!![]()
nog niet gemerkt alleen die melding.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef chibibo het volgende:
Klopt het dat je Wiimote gaat piepen als de batterijen bijna leeg zijn, ongeacht of je Wii aan of uit staat?
Hij piept wel.. Maar niet als hij uitstaatquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef chibibo het volgende:
Klopt het dat je Wiimote gaat piepen als de batterijen bijna leeg zijn, ongeacht of je Wii aan of uit staat?
Ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef MilaNL het volgende:
En je kunt ook instellen dat-ie niet gaat branden.
ik wil ze zowizo beiden wel hebben.. wil denk ik toch voor red steel gaan, wil ook graag wario ware hebben omdat het MP me erg trekt met die loze opdrachten. Maar ik heb nu ook Wii play & Wii sports en dat zijn MP spellen die ook nog lang genoeg leuk blijven, Wario ware lijkt me alleen niets aan (duh)quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
[..]
Pak ze beide als het kan je krijgt er geen spijt van. echt niet. na het doorzetten van de leerfase van de controls van Red Steel ga je echt een geweldige game beleven. Actie al om. Shootouts met 20 mannetjes van alle kanten zijn geen uitzondering.
Ook geen piep gehad. Eerst dacht ik "jezus, batterijen 11 dagen na aanschaf al leeg. Toen bedacht ik me hoeveel er met dat ding gespeeld is en dacht ik "oh dat zou best kunnen kloppen"quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef chibibo het volgende:
11 dagen? Ik 3.5quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook geen piep gehad. Eerst dacht ik "jezus, batterijen 11 dagen na aanschaf al leeg. Toen bedacht ik me hoeveel er met dat ding gespeeld is en dacht ik "oh dat zou best kunnen kloppen"
Krijg je trouwens ook maandstatistieken en weekstatistieken of zijn die op te roepen? Ben wel benieuwd maar niet zo benieuwd om de stats van elke dag door te lezen en op te tellen
Wario Ware is vooral leuk omdat er ook een beloning is voor zo wezenloos mogelijk met die controller te zwiepen iets wat Sports natuurlijk mist. Merk zelf dat ik in single player het enorme zwaaien weglaat als het de controle verbeterd zoals bv. bij honkbal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef NrSiX het volgende:
ik heb nu ook Wii play & Wii sports en dat zijn MP spellen die ook nog lang genoeg leuk blijven, Wario ware lijkt me alleen niets aan (duh)
3.5 dagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef BMH het volgende:
11 dagen? Ik 3.5![]()
![]()
Ik ga batterijen zoeken.
Oplaadbare FTW.. Hopelijk komt er binnenkort zo'n charge kit van Nintendo zelf. Gewoon lekker via USB.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
3.5 dagenDat is wel erg snel ja
![]()
Gelukkig zijn batterijen hier erg goedkoop. 11,- voor 4x Duracell, dat is 3,70 in euros
Ik hoorde anders de hele ochtend elke 15 a 20 minuten iets piepen dat verdacht veel klonk als een Wiimote, terwijl m'n Wii toch echt uit stond. Nou ja, in stand by dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:40 schreef BMH het volgende:
Hij piept wel.. Maar niet als hij uitstaat.. Dan verbruikt hij namelijk geen stroom *kuch* 360 controller *kuch*
Je kunt die lege kanalen vullen met VC gamesquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:56 schreef Draganta het volgende:
Als het goed is komt morgen ook de Opera Browser. Wanneer krijgen we nieuwe kanalen? Er zijn 48 slots vrij voor nieuwe kanalen dus volgens mij krijgen we nog hele coole dingen erbij in de toekomst! Vette kanalen zodat de wii ook je koffie kan opzetten, je broodjes kan roosteren en je ei kan bakken
.
.... damm het is niet zeker nogquote:Datel bevestigt Wii Freeloader
Allemaal leuk en aardig, zo'n bericht op SPOnG, wij willen een bevestiging van Datel zelf!
Afgelopen zaterdag kwamen we met het bericht dat de website SPOnG een Freeloader voor de Nintendo Wii had aangekondigd. Nou kun je berichten van die pagina vaak met een korreltje zout nemen en is het altijd maar de vraag of het bericht ook daadwerkelijk waar is. En er is maar één manier om er achter te komen, namelijk wanneer Datel zelf komt met een bevestiging. Die is er dan ook gekomen en wel op de website van Datel. Zo, dat wordt Amerikaanse en Japanse Wii titels importeren!
http://www.wiids.nl/article.php?id=18550
http://uk.codejunkies.com/news_reviews.asp?c=GB&cr=GBP&cs=%A3&r=1&l=1&p=0&i=9054&s=8
Die liggen nog thuis geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
Oplaadbare FTW.. Hopelijk komt er binnenkort zo'n charge kit van Nintendo zelf. Gewoon lekker via USB.
Waar is die info te vinden? Ik zou trouwens wel een goede rss reader willen ipv. het nieuws kanaal. Kan je je eigen nieuwsfeeds toevoegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:56 schreef Draganta het volgende:
Als het goed is komt morgen ook de Opera Browser. Wanneer krijgen we nieuwe kanalen? Er zijn 48 slots vrij voor nieuwe kanalen dus volgens mij krijgen we nog hele coole dingen erbij in de toekomst! Vette kanalen zodat de wii ook je koffie kan opzetten, je broodjes kan roosteren en je ei kan bakken
.
De Opera Browser voor de wii zal opera widgets ondersteunen.. Naar alle waarschijnlijkheid dus ook een RSS widgetquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef Webby het volgende:
[..]
Waar is die info te vinden? Ik zou trouwens wel een goede rss reader willen ipv. het nieuws kanaal. Kan je je eigen nieuwsfeeds toevoegen.
* BroesWillems meldtquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:57 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
<-- is hier nog behoefte aan inverband met losers die de wiki verPIEPEN ?
ik zal je in de loop van de morgen toevoegenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:57 schreef chibibo het volgende:
M'n Wii nummer gecorrigeerd in de Wiki en BroesWillems aan m'n adressenlijst toegevoegd.
Het Forecast Channel ziet er goed uit!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:10 schreef BMH het volgende:
Mijn wii lamp brand helemaal niet... Jullie negeren mij!
Ik heb het ook na ongeveer 20 uur zelda en en een slodige 10 uur andere games ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
3.5 dagenDat is wel erg snel ja
![]()
Gelukkig zijn batterijen hier erg goedkoop. 11,- voor 4x Duracell, dat is 3,70 in euros
LOL, ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weerkanaal is tofIk ben gewoon 5 minuten bezig geweest met het keihard spinnen van de wereldbol
quote:Een nieuwe console ontwerpen gaat niet zomaar. Maanden en zelfs jaren gaan eraan vooraf. Zo ook bij Nintendo voor de ontwikkeling van de Wii. Voordat ze bij het uiteindelijke idee kwamen van de Wii-mote zoals we die kennen, waren er ook ideeen voor andere vormen van controllers. Zie hier hoe de Wii (gelukkig) niet is geworden.
De beelden komen uit het Nikkei Business Magazine en zijn door Nintendo vrijgegeven. bron gamer.nl
Trauma Center stond het hoogst op mijn lijst. Dat vond ik de beste titel op de DS. Tot ik dus las dat het een port is van de DS versie met een extra leveltje. Ik wil hem wel als budgettitel als ze ooit zoiets gaan doen met Wii titels, maar nu dus ff niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mis Elebits en Trauma Center.
*mept webby met de nintendo wii remote. Moet jij niet gamen ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Trauma Center stond het hoogst op mijn lijst. Dat vond ik de beste titel op de DS. Tot ik dus las dat het een port is van de DS versie met een extra leveltje. Ik wil hem wel als budgettitel als ze ooit zoiets gaan doen met Wii titels, maar nu dus ff niet.
Ik heb de DS versie niet gekocht dus ik heb het geld er wel voor over.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:43 schreef Webby het volgende:
[..]
Trauma Center stond het hoogst op mijn lijst. Dat vond ik de beste titel op de DS. Tot ik dus las dat het een port is van de DS versie met een extra leveltje. Ik wil hem wel als budgettitel als ze ooit zoiets gaan doen met Wii titels, maar nu dus ff niet.
Ik heb al [pro] status met Tennis, ik heb bragging rightsquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:44 schreef Qwea het volgende:
*mept webby met de nintendo wii remote. Moet jij niet gamen ofzonep gamert
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:50 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb al [pro] status met Tennis, ik heb bragging rights
Ook nog wat andere dingen volgens mij. Scans maken ed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:47 schreef linebear het volgende:
heb hem gespeeld en is inderdaad grappig....
maar is het alleen een beetje opereren !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |