Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef NrSiX het volgende:
heb je moeten reserveren dan Qwea? ik kon hem gewoon ophalen bij de intertoys in Emmen zonder reservering.. wel chill
Net zoals je dat soms weleens bij een DVD speler hebt? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nick109 het volgende:
Heb gisteren mijn wii opgehaald, ik heb een paar vraagjes: kan ik hem gewoon als ik aan het spelen ben uitzetten?
Mijn wii maakt trilt een héél klein beetje, en maakt geluid is dat erg?(heb hier gelezen dat somigen de fan hoorden maar ik weet niet of dit geluid de fan is)
hm mijne staat er nog goed hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:37 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb Kicx, BMH en BroesWillems aan m'n Wii lijst toegevoegd, ik geloof dat voor de rest zo ongeveer alle nummer naar de maan geholpen zijn.
Mijn nummer: 8351 8712 7923 8725
lol hier als ik m op het bureau zet resoneert het hele bureau mee zodat er echt een lawaai uit komt. Dus jij trilt bij mij ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nick109 het volgende:
Heb gisteren mijn wii opgehaald, ik heb een paar vraagjes: kan ik hem gewoon als ik aan het spelen ben uitzetten?
Mijn wii maakt trilt een héél klein beetje, en maakt geluid is dat erg?(heb hier gelezen dat somigen de fan hoorden maar ik weet niet of dit geluid de fan is)
Nu sta je er ook bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:54 schreef MilaNL het volgende:
[..]
hm mijne staat er nog goed hoor
anders staat 'ie altijd goed in me sig.
je wil toch juist homeruns?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe doe je bij Baseball zo'n tikje maken zodat het balletje juist niet ver het veld in vliegt? Krijg het niet voor elkaar. Elke keer moet de bal weer het stadion uit... hoe hard of zacht je ook slaat..
Ik wil m'n tactiek ook een beetje kunnen aanpassen... niet alleen maar kei hard het stadion eruit slaan en vervolgens weer een foul ball aan je broek krijgen, want die heb je ook..quote:
Euhm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Merciquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Cid het volgende:
[..]
Euhm...
- Zet je Wii aan
- Klik rechts ondering op het envelopje geloof ik
- Klik op je adres boek (meest rechter icoontje)
- Tadaaaa (dacht ik...)
Komt bekend voor, MM heeft het ook 1x gehad. Toen waren we er flauw vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef Hansch het volgende:
jaa leuk dat updaten
krijg telkens een foutcode
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstEn als die hem niet wil maak ik er misschien iemand anders blij mee
mn eigen wii heb ik met reservering bij de BS in emmen vandaan
quote:The latest issue of Nintendo Power magazine revealed first details regarding Mario Party 8 for Wii, expected to release in Q1 2007.
Like its predecessors, Mario Party 8 will feature a relatively large number of mini-games, which will use the Wii's controller for balancing, raising objects and racing vehicles, among other game mechanics. The title will also include six new playing boards; some, like "DK's Treetop Temple" and "Goomba's Booty Boardwalk", will be comprised of multiple levels.
Mario Party 8 will feature 14 playable characters, with Blooper and Hammer Bro. being new additions to the roster. Additionally, "Candy Power-Ups" will transform characters into vampires, bowling balls, springs and other objects during gameplay.
Nintendo Power also revealed that the Wii Remote's internal speaker will be used to inform a player when his/her turn is, as well as what to do at certain times while playing (you might hear "shake the controller", for instance).
While Mario Party 8 isn't expected to utilize the Nintendo Wi-Fi Connection for online play, the game will feature two-on-two, three-on-one and free-for-all multiplayer modes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |