Ik wil m'n tactiek ook een beetje kunnen aanpassen... niet alleen maar kei hard het stadion eruit slaan en vervolgens weer een foul ball aan je broek krijgen, want die heb je ook..quote:
Euhm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Merciquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Cid het volgende:
[..]
Euhm...
- Zet je Wii aan
- Klik rechts ondering op het envelopje geloof ik
- Klik op je adres boek (meest rechter icoontje)
- Tadaaaa (dacht ik...)
Komt bekend voor, MM heeft het ook 1x gehad. Toen waren we er flauw vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef Hansch het volgende:
jaa leuk dat updaten
krijg telkens een foutcode
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstEn als die hem niet wil maak ik er misschien iemand anders blij mee
mn eigen wii heb ik met reservering bij de BS in emmen vandaan
quote:The latest issue of Nintendo Power magazine revealed first details regarding Mario Party 8 for Wii, expected to release in Q1 2007.
Like its predecessors, Mario Party 8 will feature a relatively large number of mini-games, which will use the Wii's controller for balancing, raising objects and racing vehicles, among other game mechanics. The title will also include six new playing boards; some, like "DK's Treetop Temple" and "Goomba's Booty Boardwalk", will be comprised of multiple levels.
Mario Party 8 will feature 14 playable characters, with Blooper and Hammer Bro. being new additions to the roster. Additionally, "Candy Power-Ups" will transform characters into vampires, bowling balls, springs and other objects during gameplay.
Nintendo Power also revealed that the Wii Remote's internal speaker will be used to inform a player when his/her turn is, as well as what to do at certain times while playing (you might hear "shake the controller", for instance).
While Mario Party 8 isn't expected to utilize the Nintendo Wi-Fi Connection for online play, the game will feature two-on-two, three-on-one and free-for-all multiplayer modes.
1 pak de wii handleidingquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Hahahahaaa wat ben je leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
1 pak de wii handleiding
2 zoek de bladzijde op
3 volg exact de stappen in het boekje
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halen) )
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Jesse- het volgende:
wat waren nou die dns dingen zodat je met je wii online kon?
Oud, en spam!quote:
Dat geeft dus problemen bij het onbeveiligde netwerk van de burenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:58 schreef s0ul het volgende:Men wii doet vet raar
Heb de nieuwe update geinstaleert.
Ging toen ff Call of Duty 3 doen, het laatste level, had het toen uitgespeelt.
De laatste credits liepen af, kwam ik in het menu deed men wii mote het niet meerAlle 2 wii motes getest deden niets. Drukte ik op reset kwam dat beeld van waarschuwing deden alle 2 nog niks
Heeft iemand anders dit ook ?
omg.. kun je gewoon bij het maken van je mii instellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:10 schreef mrdjey het volgende:
yes, kep eindelijk m'n wii
maar eeuh ik zie het even niet zo snel maar hoe verander ik de kleur van die mii snuiter
Naja, get was al bekend, maar het stond op 23 decemberquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud, en spam!
Valt me tegen van je Bernie
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.
Eeuwig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]als je dat dan zou willen doen, dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn
ik merk nog wel of tonks em moet of niet
Dus wel flash in de test versie van Operaquote:De testversie van de Opera Browser ondersteunt Adobe Flash om comfortabel te browsen, bijvoorbeeld om de sportuitslagen te bekijken, een route uit te stippelen of favoriete sites te bezoeken.
Had ik al gedaan wil ook nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...
Het klepje naast je slot drive op de Wii en het klepje van je batterijen op je Wiimote openen. Druk op de rode knoppen...
RTFM...
Eerst stemming maken en nu het op mij afschuivenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw sorry meneer de alwetende
Er is wel een ander muziekje bij de wereldbol, dan in het normale weerkanaal. Maar de muziekjes zijn zo tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef chibibo het volgende:
Kan het kloppen dat ik nu een ander muziekje op het Forecast Channel hoor dan vanmorgen?
ZOMFGquote:Line Rider naar Wii en DS
Door Erwin van Kester - 2006-12-19 - Nieuws - Bron: yahoo.com
Lijnen trekken en daar vervolgens iemand vanaf laten sleeën. Dolle boel zeg ik! Nu ook naar je Wii en DS toe.
Line rider, te vinden op deze website, is bekend om zijn oersimpele gameplay. Trek een lijn en een mannetje op een slee zal zich eroverheen spoeden. Leuk concept natuurlijk waar al menig werknemer mee bezig geweest moet zijn tijdens een saai uurtje.
Nu wordt de game ook draagbaar én speelbaar op Nintendo's Wii (waarop je hem met de Wii-browser binnenkort sowieso al kunt spelen... ?). Volgens de makers kan iedereen de game spelen en om die reden willen ze via de Wii en DS een groter publiek bereiken. Uitgever, releasedatum, en prijs zijn nog onbekend.
hehehequote:
wel game247quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:47 schreef basalphenaar het volgende:
Is er een verschil in kwaliteit tussen de componentkabel van Blaze en die van Nintendo? Die van Blaze is namelijk al bij Dimension Plus te krijgen, terwijl die van Nintendo nog helemaal nergens te krijgen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |