1 pak de wii handleidingquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Hahahahaaa wat ben je leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
1 pak de wii handleiding
2 zoek de bladzijde op
3 volg exact de stappen in het boekje
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halen) )
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Jesse- het volgende:
wat waren nou die dns dingen zodat je met je wii online kon?
Oud, en spam!quote:
Dat geeft dus problemen bij het onbeveiligde netwerk van de burenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:58 schreef s0ul het volgende:Men wii doet vet raar
Heb de nieuwe update geinstaleert.
Ging toen ff Call of Duty 3 doen, het laatste level, had het toen uitgespeelt.
De laatste credits liepen af, kwam ik in het menu deed men wii mote het niet meerAlle 2 wii motes getest deden niets. Drukte ik op reset kwam dat beeld van waarschuwing deden alle 2 nog niks
Heeft iemand anders dit ook ?
omg.. kun je gewoon bij het maken van je mii instellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:10 schreef mrdjey het volgende:
yes, kep eindelijk m'n wii
maar eeuh ik zie het even niet zo snel maar hoe verander ik de kleur van die mii snuiter
Naja, get was al bekend, maar het stond op 23 decemberquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud, en spam!
Valt me tegen van je Bernie
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.
Eeuwig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]als je dat dan zou willen doen, dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn
ik merk nog wel of tonks em moet of niet
Dus wel flash in de test versie van Operaquote:De testversie van de Opera Browser ondersteunt Adobe Flash om comfortabel te browsen, bijvoorbeeld om de sportuitslagen te bekijken, een route uit te stippelen of favoriete sites te bezoeken.
Had ik al gedaan wil ook nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...
Het klepje naast je slot drive op de Wii en het klepje van je batterijen op je Wiimote openen. Druk op de rode knoppen...
RTFM...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |