Ohw sorry meneer de alwetendequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Kut Roy met je nep berichtgeving
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een reservering over? Maakt niet uit waar
Dat word Januari dus ofzo? :s Pff klote Dynabytequote:Geachte heer K,
Gezien het grote aantal bestellingen wat er is ontstaan en de aantallen die door Nintendo geleverd zijn, is het ook niet mogelijk voor ons,
om u een garantie te geven dat u het product binnen een bepaalde tijd zult ontvangen.
Zodoende hebben zowel Dynabyte als Nintendo allebei duidelijk gemaakt, dat er een beperkte levering in het begin zal zijn.
Zodoende heeft Dynabyte ook NOOIT een garantie gegeven.
Mocht u van de bestelling af willen zien, dient u zich wel te bedenken,
dat u na annulering weer achteraan in de rij zult staan als u bij een ander of weer bij Dynabyte deze zal bestellen.
Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur
Dynabyte B.V.
KvK Zwolle nr. 05056690
Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
Postbus 40053
8004 DB Zwolle
T 0800-DYNABYTE (0800-39622983)
E hdijkstra@dynabyte.nl
W www.dynabyte.nl
Daarom staat er onder aan de Sports Wiki alvast een titel "Training"quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef deGVR het volgende:
Net de training mode van Wii Sports ontdekt...
Dat had ik gewoon helemaal over het hoofd gezien!
Target Practice met Wii Tennis is top!
hebbuh!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:57):
net die intertoys gebelt
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:58):
morgen komen ze ws binnne
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:58):
en ben nr 2
Níet rebooten! Als je dat doet verneuk je je hele setup en kun je je Wii terug naar Nintendo sturen!!!einsquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Frankeinstein het volgende:
potver.. mijn update gaat niet verder, wat moet ik doen? Hij is nu denk ik al anderhalf uur bezig en staat ook al een uur op hetzelfde stukje..
als tonks hem niet wil mag jij hemquote:
Goed geregeld van Nintendoquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef Lexie het volgende:
Níet rebooten! Als je dat doet verneuk je je hele setup en kun je je Wii terug naar Nintendo sturen!!!eins
Bel met Nintendo !quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Frankeinstein het volgende:
potver.. mijn update gaat niet verder, wat moet ik doen? Hij is nu denk ik al anderhalf uur bezig en staat ook al een uur op hetzelfde stukje..
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef FJD het volgende:
Kunnen die niet naast elkaar op een of andere manier? Om al die scores onder elkaar te hebben is ook weer zoietsTabel zonder/met borders ofzo.
Ik heb dat ooit gehad met zo'n Sony handheld paar jaar terug. Ik liep stage met een andere jongen en we moesten van dat ding de firmware upgraden. Tijdens het flashen van de firmware liep ie vast. Wij kijken elkaar aan van 'wat nu?' Haalt hij de batterij eruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed geregeld van NintendoZo'n ding moet toch foolproof zijn
Stukken beter iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:48 schreef Webby het volgende:
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports ?
Training komt vanavond wel ...
Het is echt waar:quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:24 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=5138311&posted=1#post5138311
Internet browser 22 december, naar verluid
Emmenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
waar precies (kan ik eff rekening houden met reistijd)
Dat doet ze alquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:04 schreef Kicx het volgende:
Haha ik heb al 24 Mii`s!
Heb al best veel bekende nagemaakt.
Vooral The Dude en Walter van "The Big Lebowski" zijn leuk als je gaat bowlen.
Voeg me maar toe dan loopt straks Lucy Liu ook over jou plein.
Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef NrSiX het volgende:
heb je moeten reserveren dan Qwea? ik kon hem gewoon ophalen bij de intertoys in Emmen zonder reservering.. wel chill
Net zoals je dat soms weleens bij een DVD speler hebt? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nick109 het volgende:
Heb gisteren mijn wii opgehaald, ik heb een paar vraagjes: kan ik hem gewoon als ik aan het spelen ben uitzetten?
Mijn wii maakt trilt een héél klein beetje, en maakt geluid is dat erg?(heb hier gelezen dat somigen de fan hoorden maar ik weet niet of dit geluid de fan is)
hm mijne staat er nog goed hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:37 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb Kicx, BMH en BroesWillems aan m'n Wii lijst toegevoegd, ik geloof dat voor de rest zo ongeveer alle nummer naar de maan geholpen zijn.
Mijn nummer: 8351 8712 7923 8725
lol hier als ik m op het bureau zet resoneert het hele bureau mee zodat er echt een lawaai uit komt. Dus jij trilt bij mij ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Nick109 het volgende:
Heb gisteren mijn wii opgehaald, ik heb een paar vraagjes: kan ik hem gewoon als ik aan het spelen ben uitzetten?
Mijn wii maakt trilt een héél klein beetje, en maakt geluid is dat erg?(heb hier gelezen dat somigen de fan hoorden maar ik weet niet of dit geluid de fan is)
Nu sta je er ook bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:54 schreef MilaNL het volgende:
[..]
hm mijne staat er nog goed hoor
anders staat 'ie altijd goed in me sig.
je wil toch juist homeruns?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe doe je bij Baseball zo'n tikje maken zodat het balletje juist niet ver het veld in vliegt? Krijg het niet voor elkaar. Elke keer moet de bal weer het stadion uit... hoe hard of zacht je ook slaat..
Ik wil m'n tactiek ook een beetje kunnen aanpassen... niet alleen maar kei hard het stadion eruit slaan en vervolgens weer een foul ball aan je broek krijgen, want die heb je ook..quote:
Euhm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Merciquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Cid het volgende:
[..]
Euhm...
- Zet je Wii aan
- Klik rechts ondering op het envelopje geloof ik
- Klik op je adres boek (meest rechter icoontje)
- Tadaaaa (dacht ik...)
Komt bekend voor, MM heeft het ook 1x gehad. Toen waren we er flauw vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef Hansch het volgende:
jaa leuk dat updaten
krijg telkens een foutcode
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja,ik heb deze vanmorgen voor tonks geplaatstEn als die hem niet wil maak ik er misschien iemand anders blij mee
mn eigen wii heb ik met reservering bij de BS in emmen vandaan
quote:The latest issue of Nintendo Power magazine revealed first details regarding Mario Party 8 for Wii, expected to release in Q1 2007.
Like its predecessors, Mario Party 8 will feature a relatively large number of mini-games, which will use the Wii's controller for balancing, raising objects and racing vehicles, among other game mechanics. The title will also include six new playing boards; some, like "DK's Treetop Temple" and "Goomba's Booty Boardwalk", will be comprised of multiple levels.
Mario Party 8 will feature 14 playable characters, with Blooper and Hammer Bro. being new additions to the roster. Additionally, "Candy Power-Ups" will transform characters into vampires, bowling balls, springs and other objects during gameplay.
Nintendo Power also revealed that the Wii Remote's internal speaker will be used to inform a player when his/her turn is, as well as what to do at certain times while playing (you might hear "shake the controller", for instance).
While Mario Party 8 isn't expected to utilize the Nintendo Wi-Fi Connection for online play, the game will feature two-on-two, three-on-one and free-for-all multiplayer modes.
1 pak de wii handleidingquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand ff een goed uitleg over hoe ik die mii code kan vinden ? (stap voor stap)
Hahahahaaa wat ben je leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
1 pak de wii handleiding
2 zoek de bladzijde op
3 volg exact de stappen in het boekje
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
niks van tonks nog gehoord ?(wil het graag op tijd weten i.v.m. geld halen + reistijd (tenzij ik em een andere dag kan halen) )
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Jesse- het volgende:
wat waren nou die dns dingen zodat je met je wii online kon?
Oud, en spam!quote:
Dat geeft dus problemen bij het onbeveiligde netwerk van de burenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Alles op automatisch zetten heeft de voorkeur; pas als dat problemen oplevert zou ik de boel handmatig instellen.
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:58 schreef s0ul het volgende:Men wii doet vet raar
Heb de nieuwe update geinstaleert.
Ging toen ff Call of Duty 3 doen, het laatste level, had het toen uitgespeelt.
De laatste credits liepen af, kwam ik in het menu deed men wii mote het niet meerAlle 2 wii motes getest deden niets. Drukte ik op reset kwam dat beeld van waarschuwing deden alle 2 nog niks
Heeft iemand anders dit ook ?
omg.. kun je gewoon bij het maken van je mii instellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:10 schreef mrdjey het volgende:
yes, kep eindelijk m'n wii
maar eeuh ik zie het even niet zo snel maar hoe verander ik de kleur van die mii snuiter
Naja, get was al bekend, maar het stond op 23 decemberquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oud, en spam!
Valt me tegen van je Bernie
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh sowieso mocht tonks hem morgen niet willen,dan kan ik hem altijd voor jou achteruit laten leggen. Voor a.s zaterdag bijvoorbeeld ofzo.
Eeuwig?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]als je dat dan zou willen doen, dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn
ik merk nog wel of tonks em moet of niet
Dus wel flash in de test versie van Operaquote:De testversie van de Opera Browser ondersteunt Adobe Flash om comfortabel te browsen, bijvoorbeeld om de sportuitslagen te bekijken, een route uit te stippelen of favoriete sites te bezoeken.
Had ik al gedaan wil ook nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Syncen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor mensen...
Het klepje naast je slot drive op de Wii en het klepje van je batterijen op je Wiimote openen. Druk op de rode knoppen...
RTFM...
Eerst stemming maken en nu het op mij afschuivenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw sorry meneer de alwetende
Er is wel een ander muziekje bij de wereldbol, dan in het normale weerkanaal. Maar de muziekjes zijn zo tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef chibibo het volgende:
Kan het kloppen dat ik nu een ander muziekje op het Forecast Channel hoor dan vanmorgen?
ZOMFGquote:Line Rider naar Wii en DS
Door Erwin van Kester - 2006-12-19 - Nieuws - Bron: yahoo.com
Lijnen trekken en daar vervolgens iemand vanaf laten sleeën. Dolle boel zeg ik! Nu ook naar je Wii en DS toe.
Line rider, te vinden op deze website, is bekend om zijn oersimpele gameplay. Trek een lijn en een mannetje op een slee zal zich eroverheen spoeden. Leuk concept natuurlijk waar al menig werknemer mee bezig geweest moet zijn tijdens een saai uurtje.
Nu wordt de game ook draagbaar én speelbaar op Nintendo's Wii (waarop je hem met de Wii-browser binnenkort sowieso al kunt spelen... ?). Volgens de makers kan iedereen de game spelen en om die reden willen ze via de Wii en DS een groter publiek bereiken. Uitgever, releasedatum, en prijs zijn nog onbekend.
hehehequote:
wel game247quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:47 schreef basalphenaar het volgende:
Is er een verschil in kwaliteit tussen de componentkabel van Blaze en die van Nintendo? Die van Blaze is namelijk al bij Dimension Plus te krijgen, terwijl die van Nintendo nog helemaal nergens te krijgen is...
Ik heb Wii Sports nog wel voor je, Limited Edition.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef s0ul het volgende:
Ik ruil men Call of Duty 3 tegen een ander wii spel, iemand intresse ?
ik heb em gewoon uit en weer aangezet, geen problemen gehad.. Toen ik em weer liet updaten was hij in een kwartiertje klaar ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Wiellems het volgende:
hij blijt ook al een uur hangen met updaten.. ben hopeloos en durf hem niet uit te zetten zoals een persoon hierboven gedaan heeft.
Nintendo zegt dat ik moet blijven wachten
Als graphics zo belangrijk zijn waarom koop je dan een Wiiquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:34 schreef MagicSenna het volgende:
Heb vandaag splinter cell binnen gekregen, mij god wat een slechte beelden, hoop dat gameplay super is, anders gaat mijn wii de deur maar weer uit denk ik![]()
ja daar zit ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Als graphics zo belangrijk zijn waarom koop je dan een WiiKoop dan een Xdoos 360, daar is Splinter Cell ook op en daar istie een heel stuk mooier.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
verkoop je je wii + SC mooi aan mij voor 250 euro
Lekker op tijd ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:43 schreef MagicSenna het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook aan te denken
ach wat maakt het uit, toen ik de wii kocht wist ik ook niet echt wat het was, was gewoon nieuwsgierig, ga hem ook nog niet meteen weg doen, hij moet wel een eerlijke kans krijgenquote:
Rayman denk ik toch wel, is meestal dezelfde beweging die je moet maken (heel heel snel op en neer bewegen) en dat is makkelijk voor kinderen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef DinoPK het volgende:
eeeen another wii owner erbij
Helaas zonder verdere controllers erbij met dank aan het prijsbeleid van de toys r us maar goed, morgen neuzen.
Welk spel is leuker voor kids: monkeyball of rayman? monkeyball is volgens mij een stuk moeilijker?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef djenneke het volgende:
Ik kan al twee dagen niet meer spelen vanwege de spierpijn van de eerste keer. Ook niet leuk
wahahahha.. Stuur er een paar naar mij AUB... Wii nummer staat in me sigquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
Gedeelte van mijn zelf gemaakte en gekregen collectie celeb mii's.
[afbeelding]
Ik herken er maar 3quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
[afbeelding]
Post dan ook gelijk een goed wii nummer... Die in de wiki klopt nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zal bij allemaal wel eens naampjes bij zetten.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Post dan ook gelijk een goed wii nummer... Die in de wiki klopt niet
Ik zie een :quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
[afbeelding]
die die ik (volgens mij) herken:quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
[afbeelding]
Ik voeg je zometeen toe, voeg mij ook ff toe. Die mister Bean lijkt echt goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:48 schreef Slein83 het volgende:hebben ze hem toch veranderd.
8826 8774 8232 3849
tja, niet alle dingen kanje kiezen in mii channel. Dus mo0et je roeien met de riemen die je hebt om ze zo goed mogelijk te laten gelijken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:24 schreef MilaNL het volgende:
Mario zonder pet.. ja hoor...
Nee. Er zullen sowieso al zat mensen zijn die wel een wii kopen maar nooit een ps3 of xbox360 zouden willen kopen en als de games voor de wii blijven komen dan zullen er ook zat mensen zijn die aan een wii genoeg hebben. De enige reden dat sommige het als aanvullingen zullen zien is door de prijs maar dat neemt niet weg dat de wii niet als voor erbij word gepositioneerd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef FJD het volgende:
De Wii is een en blijft een console voor naast een Xbox of PS. Hij is niet beter, hij is niet slechter, hij is anders. Sommige mensen kunnen zonder een Xbox/PS, sommige mensen kunnen zonder een Wii, sommige mensen willen allebei maar t ding is zo gepositioneerd dat het een aanvulling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |