Ohw sorry meneer de alwetendequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Kut Roy met je nep berichtgeving
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef tonks het volgende:
Iemand nog een reservering over? Maakt niet uit waar
Dat word Januari dus ofzo? :s Pff klote Dynabytequote:Geachte heer K,
Gezien het grote aantal bestellingen wat er is ontstaan en de aantallen die door Nintendo geleverd zijn, is het ook niet mogelijk voor ons,
om u een garantie te geven dat u het product binnen een bepaalde tijd zult ontvangen.
Zodoende hebben zowel Dynabyte als Nintendo allebei duidelijk gemaakt, dat er een beperkte levering in het begin zal zijn.
Zodoende heeft Dynabyte ook NOOIT een garantie gegeven.
Mocht u van de bestelling af willen zien, dient u zich wel te bedenken,
dat u na annulering weer achteraan in de rij zult staan als u bij een ander of weer bij Dynabyte deze zal bestellen.
Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur
Dynabyte B.V.
KvK Zwolle nr. 05056690
Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
Postbus 40053
8004 DB Zwolle
T 0800-DYNABYTE (0800-39622983)
E hdijkstra@dynabyte.nl
W www.dynabyte.nl
Daarom staat er onder aan de Sports Wiki alvast een titel "Training"quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef deGVR het volgende:
Net de training mode van Wii Sports ontdekt...
Dat had ik gewoon helemaal over het hoofd gezien!
Target Practice met Wii Tennis is top!
hebbuh!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:57):
net die intertoys gebelt
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:58):
morgen komen ze ws binnne
Qwea | In het bezit van een Wii zegt (13:58):
en ben nr 2
Níet rebooten! Als je dat doet verneuk je je hele setup en kun je je Wii terug naar Nintendo sturen!!!einsquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Frankeinstein het volgende:
potver.. mijn update gaat niet verder, wat moet ik doen? Hij is nu denk ik al anderhalf uur bezig en staat ook al een uur op hetzelfde stukje..
als tonks hem niet wil mag jij hemquote:
Goed geregeld van Nintendoquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef Lexie het volgende:
Níet rebooten! Als je dat doet verneuk je je hele setup en kun je je Wii terug naar Nintendo sturen!!!eins
Bel met Nintendo !quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Frankeinstein het volgende:
potver.. mijn update gaat niet verder, wat moet ik doen? Hij is nu denk ik al anderhalf uur bezig en staat ook al een uur op hetzelfde stukje..
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef FJD het volgende:
Kunnen die niet naast elkaar op een of andere manier? Om al die scores onder elkaar te hebben is ook weer zoietsTabel zonder/met borders ofzo.
Ik heb dat ooit gehad met zo'n Sony handheld paar jaar terug. Ik liep stage met een andere jongen en we moesten van dat ding de firmware upgraden. Tijdens het flashen van de firmware liep ie vast. Wij kijken elkaar aan van 'wat nu?' Haalt hij de batterij eruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed geregeld van NintendoZo'n ding moet toch foolproof zijn
Stukken beter iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:48 schreef Webby het volgende:
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Sports ?
Training komt vanavond wel ...
Het is echt waar:quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:24 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=5138311&posted=1#post5138311
Internet browser 22 december, naar verluid
Emmenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
waar precies (kan ik eff rekening houden met reistijd)
Dat doet ze alquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:04 schreef Kicx het volgende:
Haha ik heb al 24 Mii`s!
Heb al best veel bekende nagemaakt.
Vooral The Dude en Walter van "The Big Lebowski" zijn leuk als je gaat bowlen.
Voeg me maar toe dan loopt straks Lucy Liu ook over jou plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |