Mja, met mate. Ik heb me ups en down qua zenuwe. Zal morgen wel op knappen staan op moment dat de examinator naast me in de auto stapt...benieuwd of ik dan nog KAN rijden....quote:
hoe staat het er op dit moment mee?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben benieuwd in welk deeltje ik hem ooit ga halen, dit is het 60e deeltje dat ik al meepost)
Stevie veel succes morgen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
- Jenny_ (11 oktober)
25 oktober thoerie doen in Zwolle en als ik slaag word bnor-examen aangevraagdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe staat het er op dit moment mee?
k succes alvast.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
25 oktober thoerie doen in Zwolle en als ik slaag word bnor-examen aangevraagd
Had ik zelf ook wel tijdens de laatste periode van m'n lessen. Wacht maar af, je wordt nog maanden blij als je een lesauto ziet rijdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Haha, leuk dat je dat opmerkt! Het leven werd door alle stress wel een klein beetje een bittersweet symphony (hoe stom het eigenlijk ook klinkt) nu is de lucht weer geklaard...
Wat een top week is het geweest, en in de herfstvakantie ga ik lekker touren!![]()
theorie met wel lukken ja, heb voor de 25e gereserveerd, dus dan mag ik sowieso ( itt die keren dal als reserve ging)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Johnns het volgende:
[..]
k succes alvast.
moet deze keer lukken toch? heb je er zelf al een goed gevoel over?
Toch niet in die kleur hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef Robbiej het volgende:
Ongelooflijk hoeveel mensen hoopte dat ik slaagde... allemaal hartelijk bedankt!! mensen die nog op moeten.. zet 'em op!
genieten zal ik zekerdonderdag ophalen. en waarschijnlijk dan donderdag of vrijdag auto halen
http://www.marktplaats.nl(...)8/58LHbfro9Y4%3D.jpg
Zo'n auto wil ik
Nee hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Toch niet in die kleur he![]()
Zolang je dr geen halfords uitlaat onderhangt voor een ultiem racegeluid vind ik het best![]()
veel plezier met je rijbewijs
Echt jammer joh. Ik dacht dat de 13e ons beide wel geluk zouden geven hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:19 schreef karoltje het volgende:
Ik niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Stevie. Vrijdag de 13e toch een geluksdag voor jou!
Ik ga de 26ste weer.. Moet opschieten mn theorie loopt 4 november af!!![]()
Dan hoop ik dat die man mijn examen maandag ook afneemt.Weet ik zeker dat ik slaag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:54 schreef Stevie_ het volgende:
Owja nog heeeeeel mooi. Toen ik weg reed bij CBR zei examinator "handrem, moet er af toch?"
ik verstond hem niet helemaal goed...
dus ik herhaalde "handrem??"
examinator "ja deze" en hij drukte de handrem naar beneden....
OMG, ik reed gewoon met handrem erop weg!!OMG OMG (denk ik nu pas aan :S)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:31 schreef Robbiej het volgende:
[..]
trouwens aan de mensen die dat pasje al gehaald hebben: moet je dat blauw ophaalbewijsje meenemen als je hem gaat afhalen een week later? of heb je die niet nodig en moet je je alleen identificeren?
en loont het om ook woensdag te gaan kijken? ze zei dat het heel mischien dan ook klaar kon zijn. maar ze dat niet zeker wist. op het blauwe briefje staat dan ook 19-10-2006 (donderdag)
Blauw ophaalbewijsje? Wat bedoel je daarmee, dat foldertje over het nieuwe rijbewijs? Heb ik niet mee genomen. Alleen mijn afhaalbewijs die ik gekregen heb toen ik bij het gemeentehuis hem aan ging vragen, en mijn ID uiteraard.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:31 schreef Robbiej het volgende:
trouwens aan de mensen die dat pasje al gehaald hebben: moet je dat blauw ophaalbewijsje meenemen als je hem gaat afhalen een week later? of heb je die niet nodig en moet je je alleen identificeren?
ligt eraan, sommige gemeentes vanaf 20 euro, gemdidelde ligt zo rond de 40 euro en hier in Deventer is het bijna 60 euroquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
Hoeveel kost dat plastic kaartje trouwens bij het gemeentehuis???? (heb namelijk geen cent meer te makken momenteel :|)
45 Euro (Woensdrecht)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
Hoeveel kost dat plastic kaartje trouwens bij het gemeentehuis???? (heb namelijk geen cent meer te makken momenteel :|)
39 euro (Eindhoven)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb hier een blauw kaartje meegekregen waar mijn afhaaldatum op staat. en het heet: Ophaalbewijs Rijbewijs.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:03 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Blauw ophaalbewijsje? Wat bedoel je daarmee, dat foldertje over het nieuwe rijbewijs? Heb ik niet mee genomen. Alleen mijn afhaalbewijs die ik gekregen heb toen ik bij het gemeentehuis hem aan ging vragen, en mijn ID uiteraard.
-edit-
Woensdag zou hij ook al klaar kunnen zijn, bij mijn vriendinnetje was het wel het geval. Zou gewoon even gaan kijken, baat het niet dan schaadt het niet!
Lief schatje, het lijkt me toch wel een klein beetje logisch dat je dat dan mee moet nemen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:44 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb hier een blauw kaartje meegekregen waar mijn afhaaldatum op staat. en het heet: Ophaalbewijs Rijbewijs.
staat op : 19-10-2006 en mn achternaam met mijn initialen.
mag niet meer zijn dan ¤47,x volgens mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt eraan, sommige gemeentes vanaf 20 euro, gemdidelde ligt zo rond de 40 euro en hier in Deventer is het bijna 60 euro
nou misschien is dat zo met dat nieuwe pasje dan, maar papieren rijbeijs koste iig 58,x hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Mathijz het volgende:
[..]
mag niet meer zijn dan ¤47,x volgens mij.
Gefeliciteerd gozer, voor mij trouwens bewijs dat er willekeur bij komt kijken of je slaagt of zakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:43 schreef Stevie_ het volgende:
Gingen weer aan ons tafeltje zitten en de eerste opmerking van examinator was als volgt
"vondt je die meneer op de blablaweg niet zo lief?"
ik "och ja, dat zebrapad, ja ik had hem gezien. Had hem beter voor kunnen laten gaan..stom"
Examinator "En op de paterswoldeweg, daar is het niet nodig om in de dode hoek te kijken?"
ik "eeh, jawel....eh, deed ik dus niet?" (en toen ging ik echt twijfelen of ik nog een kans maakte).
Examinator "Je moet scherp blijven jongen. Je kan je dode hoek niet zomaar even vergeten. Als je een fietser erop krijgt ben jij schuldig. Dus goed kijken....je bent geslaagd"
ik "huh? geslaagd? Ow jaaa?? okeeejj!!!"
examinator "niks okeej, een beetje ok"
ik "eh, prima"
Klaar, einde, hand shake en weg wezen.
gewoon gas diep intrappen wachten tot je zo rond de 3/4000 toeren zit en dan in ene de koppeling loslatenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Sta ik voor een stoplicht met de auto van m'n ouders. Ik wil aanrijden BOEM hij slaat af. Auto weer aangezet, wil wegrijden BOEM slaat af. En dit tot 4x toe. Toen hebben m'n moeder en ik maar omgeruild, aangezien de irritatie grens van de bestuurders achter me erg hoog werd...
Wie heeft daar nog meer last van (gehad)? Je lest in een diesel die, wanneer je de koppeling op laat komen, al een beetje naar voren gaat zonder gas te geven. Bij benzine is dat niet, je hebt ook een hoger aangrijpingspunt... ahh ik voelde mezelf zo voor schut staan daar! Nu ga ik morgen met mijn moeder héél veel oefenen... echt kut dat...![]()
Dat ding kost bijna ¤18.000.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
@MelvinB Nice!
[afbeelding]
Ben zelf daarmee bezig..
BMW 318 coupe, uit 2001, staat 90 duizend op de teller..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef thomzor het volgende:
[..]
gewoon gas diep intrappen wachten tot je zo rond de 3/4000 toeren zit en dan in ene de koppeling loslaten
succes gegarandeerd![]()
mja ik heb ook in diesel gelest, me bewijsje krijg ik a.s. woensdag en thuis hebben we alleen benzinequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo heb ik het, per ongeluk, soms wel gehad... Maaaaarrr je kunt alles zeggen, maar dan slaat ie niet af.![]()
mag je dan rijden zonder zon pasje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:45 schreef Robbiej het volgende:
vandaag klein stukje gereden door de stad met mn pa er naasterg wennen benzine (Nissan Almera 2005 1.8i) maar ging gewoon perfect. ook in het donker gereden.
kan niet wachten tot ik donderdag het pasje op kan halen en vrijdag of zaterdag een auto ga kopen
Ah joh, dat heeft iedereen weleens in het beginquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Sta ik voor een stoplicht met de auto van m'n ouders. Ik wil aanrijden BOEM hij slaat af. Auto weer aangezet, wil wegrijden BOEM slaat af. En dit tot 4x toe. Toen hebben m'n moeder en ik maar omgeruild, aangezien de irritatie grens van de bestuurders achter me erg hoog werd...
Wie heeft daar nog meer last van (gehad)? Je lest in een diesel die, wanneer je de koppeling op laat komen, al een beetje naar voren gaat zonder gas te geven. Bij benzine is dat niet, je hebt ook een hoger aangrijpingspunt... ahh ik voelde mezelf zo voor schut staan daar! Nu ga ik morgen met mijn moeder héél veel oefenen... echt kut dat...![]()
Dank je! Vandaag ga ik opnieuw weer ff oefenen met m'n moeder, ik wil zo snel mogelijk lekker lange afstanden kunnen rijden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:45 schreef TNA het volgende:
Ah joh, dat heeft iedereen weleens in het beginIk zou proberen om nog voordat je de koppeling op laat komen te oefenen met je hoeveelheid gas. Een klein beetje is genoeg, maar als je wat extra gas geeft (klinkt nog mooi ook) gaat het wegrijden een stuk makkelijker. Zo verdwijnt die onzekerheid bij het stoplicht, en na een tijdje kan je het gewoon met een klein beetje gas.
Ik heb nog geen auto. ik ga morgen naar den haag om een auto te kopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:49 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Dank je! Vandaag ga ik opnieuw weer ff oefenen met m'n moeder, ik wil zo snel mogelijk lekker lange afstanden kunnen rijden!
En Robbiej, hoe bevalt je nieuwe auto?
Succes alvast!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
Morgenvroeg om 8 uur ben ik aan de beurt.
![]()
Wat gaat de tijd traag op het moment.![]()
veel succesquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Oeh, bijna. Succes!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Sylvana het volgende:
RealZeus, kom jij je es ff snel melden
Geeft helemaal niks, is volkomen normaal. Ik heb afgelopen vrijdag ook m'n rijbewijs opgehaald, en toen ik zaterdag een stukje ging rijden is de auto ook twee keer afgeslagen (wel op andere plaatsen en met een flinke tijd er tussen). Het is gewoon wennen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
Andere automobilisten houden wel rekening met lesauto's hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mathijz het volgende:
Nou ik ben net terug, nu kwam het terugremmen even flink terug. Ook 2 keer mn richtingaanwijzer vergetenDaarnaast heb ik een buschauffeur niet blij gemaakt volgens mij
die reed half door mn zijkant bijna...
Je moet er wat voor over hebben...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef Stevie_ het volgende:
Rijbewijs hier (Groningen) afhalen kost ¤56,-
Lekkerrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ja ik vind het veel geld......)
Oefening baart kunst.. maar het moet vooral een gewoonte worden, denk niet dat je met 1000 keer stoppen en wegrijden veel opschiet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
En en en en en en?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
GESLAAGD.
![]()
![]()
Ik was een half uur te vroeg bij het CBR,mijn instructeur ook.
Op een gegeven moment zaten we in de auto te wachten en zagen we een plukje mensen en mijn instructeur zei,terwijl hij naar één van hun wees:"Als dat je examinator wordt heb je geluk,dat is een hele geschikte kerel."
En het was hem.
Mijn instructeur ging ook mee en we gingen precies de route die ik hoopte,niet door Groningen,maar door Hoogkerk naar Peize en weer terug.Vlekkeloos was het niet want ik was hardstikke zenuwachtig.
Toen we terug kwamen en ik de tachograafschijf ingevuld had ging ik naar binnen.Toen ik mijn instructeur hoorde zuchten had ik wel even benauwt.De examinator vroeg wat ik er zelf van vond en daarna zei hij:"Volgens je instructeur was het niet je sterktste rit."
Ik:"Nee,dat klopt,ik was zenuwachtig omdat u naast me zat."
Hij:"Oh,nou krijg ik de schuld?Maar goed,je reed inderdaad iets te voorzichtig.Maar je bent geslaagd."
Ik:![]()
Die grijns is de hele terugreis niet van mijn kop geweest.Vanavond is het hier feest in het dorp en reken maar dat ik dubbel feest vier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu heb je ook een vrijstelling?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:51 schreef tralalala het volgende:
Vanochtend TTT gehad, ging opzich wel lekker, alleen een bord over het hoofd gezien en ik kwam te snel op de auto's die invoegde afrijden.
Ik moest keren d.m.v steken en achteruit inparkeren ging allebei goed![]()
Ja, je moet 1 van de 2 bijzondere verrichtingen goed hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
En nu heb je ook een vrijstelling?
Het forum functioneerde gisteravond niet optimaal subtiel uitgedrukt, maar bij dezen alsnog hartelijk gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef gertjanvink het volgende:
Vandaag mn motor rijbewijs gehaald, morgen maar ens rijbewijs aanvragen bij gemeentehuis
Uitrekselquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:35 schreef JapieGijs het volgende:
Maar ik heb nog een vraagje..
M'n instructeur had het erover dat je geen pasfoto en geen ???
thnx,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:35 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar ik heb nog een vraagje..
M'n instructeur had het erover dat je geen pasfoto en geen ??? meer mee hoefde te nemen voor je praktijkexamen, omdat alles in de computer staat ofzo.. maar ik weet niet meer wattie nou precies zei.
Hoef je nou je uitreksel of je theorie niet meer mee te nemen?
Morgen 13:05![]()
Owjah dat was 't.. had het er met mn instructeur later ook nog over, alleen was me alweer beetje ontgaan..quote:
ja.. leuk.. spannendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef gertjanvink het volgende:
Vandaag mn motor rijbewijs gehaald, morgen maar ens rijbewijs aanvragen bij gemeentehuis
Ik reed gisteren op een gegeven moment 150quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
Maar moet ook af en toe goed op snelheid meter letten omdat ik te vlug rechts van de maximumsnelheid zit..
haha welkom op de snelwegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:03 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs nu 1,5 maand ongeveer, en ik mocht eens in een Fiat Barchetta rijden. De tering wat een verschil met een polo zeg, lijkt wel op je tegen de schakelpook moet slaan wil ie in z'n 1 gaan! Maargoed ik reed op de snelweg (110 km/u) en wilde een auto inhalen dus ik wat gas bij, gaat die oetlul ook steeds harder rijden waardoor we ongeveer 130km/u reden. Komt er opeens een politiebusje achter me! Die andere auto meteen afremmen, ik meteen ervoorlangs en de afslag afgegaan. M'n hart zat in m'n keel.. Gelukkig niet gepakt o.i.d.
hmm hier wordt je niet eens gebeld.. wie werd er nog meer gebeld dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef TweakersOnly het volgende:
Rijbewijs vrijdagmiddag aangevraagd. vanmorgen al een telefoontje dat het klaarlag op het gemeentehuis. Jammer genoeg toen al op mijn werk, morgenvroeg maar ff een verlofuurtje opnemen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:40 schreef Noodlez het volgende:
Lekker, eindelijk! Drie keer is scheepsrecht, ik heb mn rijbewijs.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee als mensen die geslaagd zijn hier blij posten dat dat zo is. Natuurlijk is het voor de reguliere lezers van dit topic interessanter om te horen hoe het met de users gaat die ze kennen, maar het hoeft wat mij betreft ook geen gesloten groepje te worden waar alleen mensen met een geschiedenis mogen posten. En ja, feitelijk gezien heb je gelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ja.. leuk.. spannend
die loze opmerkingen![]()
Dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk is het voor de reguliere lezers van dit topic interessanter om te horen hoe het met de users gaat die ze kennen, maar het hoeft wat mij betreft ook geen gesloten groepje te worden waar alleen mensen met een geschiedenis mogen posten.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:40 schreef Noodlez het volgende:
Lekker, eindelijk! Drie keer is scheepsrecht, ik heb mn rijbewijs.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:04 schreef Robbiej het volgende:
[..]
hmm hier wordt je niet eens gebeld.. wie werd er nog meer gebeld als je je rijbewijs kon ophalen dan??
ik heb geen idee, maar lijkt me niet dat ze dat hier doen eiegnlijk, ze belden ook niet toen mn paspoort klaar lag ofzoquote:
Oke srry, had dit topic ook niet echt gevolgd..quote:
Voel jij je nu stoer dat jij iemand "basht" op Fok!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Oke srry, had dit topic ook niet echt gevolgd..
maar met die opmerking voel je je zeker ineens erg mans?
Oh, gelukkig. Ik kreeg namelijk dezelfde indruk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:46 schreef gertjanvink het volgende:
Nope..
Dat zou wel erg triest zijn..
ja man, virtuele mensen bashen geeft je zo'n gerespecteerd gevoelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Voel jij je nu stoer dat jij iemand "basht" op Fok!![]()
Oh, van dat meesturen had ik eerst ook last. Mijn motoriek was nog een beetje stoef, en ik hield het stuur te goed vast. Iets losser vasthouden dus. En op de snelweg ga je zo hard, dus met een kleine beweging van het stuur wijk je zo veel uitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef tralalala het volgende:
Vandaag weer 2 uurtjes les gehad, mocht lekker relaxt rijden door de posbank heen (natuurgebied bij Arnhem). Echt lachen al die scherpe bochten en afdalingen.
Ik moet nog wel oefenen, om in te voegen op de snelweg, want ik heb de neiging het stuur mee te bewegen, terwijl ik kijknormaal eigenlijk nooit last van, maar deze les wel in ene keer
![]()
Posbank is idd kut, heb er is s'avonds overheen moeten scheurenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef tralalala het volgende:
Vandaag weer 2 uurtjes les gehad, mocht lekker relaxt rijden door de posbank heen (natuurgebied bij Arnhem). Echt lachen al die scherpe bochten en afdalingen.
Ik moet nog wel oefenen, om in te voegen op de snelweg, want ik heb de neiging het stuur mee te bewegen, terwijl ik kijknormaal eigenlijk nooit last van, maar deze les wel in ene keer
![]()
welke serie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Posbank is idd kut, heb er is s'avonds overheen moeten scheuren. Wel tof om dat te doen
.
Maar goed zo eff uurtje lessen in de bmw. Dat ding rijdt echt heerlijk.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef SvenM het volgende:Eergister rijbewijs gehaald
Theorie wel in 2 keer, maar praktijk gelijk de eerste keer, wel met de hakken over de sloot overigens..
Stond een keer verkeerd voorgesorteerd en ik reed een keer iets te vroeg op waardoor de examinatrice (?), op de rem ging staan. Al met al best geluk gehad
Tsjah idd, want als je er nu aan gaat denken dan kom je op de conclusie dat als je 10 seconden later was begonnen dat ik dan precies net al deze tegenliggers etc niet was tegengekomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:30 schreef MelvinB het volgende:
Da's balen JapieGijs, volgende keer beter. Et zal wel zo'n dag zijn geweest dat alles fout moest gaan....
Zie de bovenste post op deze paginaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:58 schreef Robin__ het volgende:
Syl heb je nu inmiddels al weer gelest oid? Probeer t topic wel beetje te volgens maarja..
Dit is mn nieuwe usernamequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Even het volgende:
Vanavond laatste les voor mn examen!
Veel succes alvastquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit is mn nieuwe username![]()
Dinsdag afrijden en ik ben heel niet nerveus is dat een slecht teken ?!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zie de bovenste post op deze pagina
ik heb ook wel es moeten blazen en toen vroegen ze ook niet om mijn rijbewijsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef rena het volgende:
Ik heb net voor het eerst moeten blazenIk kreeg de P van prima
Maar ze wilden niet eens mijn rijbewijs zien
Waarvoor heb ik dat ding dan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof het of niet, maar ik heb m'n rijbewijs nog nooit hoeven te laten zien in de 5 jaar dat ik 'm heb.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef rena het volgende:
Ik heb net voor het eerst moeten blazenIk kreeg de P van prima
Maar ze wilden niet eens mijn rijbewijs zien
Waarvoor heb ik dat ding dan
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb ook wel es moeten blazen en toen vroegen ze ook niet om mijn rijbewijsSlingerde je zo erg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
*ik moest m vorige maand laten zien nadat ik een straat inreed.. vroeg kon en mocht dat, nu zit er een bussluis.. toen ik aan het keren was kwam een of ander pikkie in uniform vragen om mn rijbewijs![]()
nee, waren stadsfeesten, en dan zijn de meeste mensen om 11 uur 's ochtends al dronken, dus hele rotonde was afgezet en iedereen werd gecontroleerdquote:
Heh?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef Robin__ het volgende:
Hehe dat is wel grappigRijinstructeur die dag waarschijnlijk tig keer aan de kant gestaan ofzo die dag
Ik neem aan dat dat dan met de lesauto was (tja of op de fiets.. maar dan doet het er hier niet zo toe he.. heb ook al paar keer moeten blazen op de fiets) Ik ben een keer met rijles langs zo'n controle gereden.. en toen vertelde ie dus dat ook hij wel eens gecontrolleerd werd (dwz, de lesser.. maar alles wat die fout doet is toch de instructeurs verantwoording, behalve het niet bij je hebben van een ID)quote:
Heb je al de sjonnie-methode geprobeerd? Ik zie die rijdende sneeuwschuivers altijd schuin de drempel overgaan. Misschien lukt het met je Tigra ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef MelvinB het volgende:
Heb trouwens gemerkt dat ik met de Tigra niet onze woonwijk kan inrijden via de normale route. Dus de route die men normaal neemt om onze woonwijk het snelst in te komen vanaf de grote weg. De onderkant van de voorbumper tikt elke keer de drempel aan. Zelfs als je het heel voorzichtig probeert. Dat wordt dus ff een stukkie doorrijden om mijn woonwijk in te komen. Stomme drempels ook altijd.![]()
nee, hij heeft gewoon andere route genomen nadat ie dat eenmaal wistquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef Robin__ het volgende:
Hehe dat is wel grappigRijinstructeur die dag waarschijnlijk tig keer aan de kant gestaan ofzo die dag
Ik ook nog steeds niet echt hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:48 schreef Noud_ het volgende:
alleen op drukke kruispunten voel ik me nog niet helemaal zeker
Mijn Tigra is helemaal origineel, dus niet gesjonnificeerd en dat zal ook niet gebeuren. Andere drempels kom ik wel over, alleen de drempel die ik genoemd heb, niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Heb je al de sjonnie-methode geprobeerd? Ik zie die rijdende sneeuwschuivers altijd schuin de drempel overgaan. Misschien lukt het met je Tigra ook.
Is de Tigra trouwens origineel? Dan zou 'ie zonder problemen de drempel over moeten gaan, zoniet, dan zou de gemeente er iets aan moeten doen. Ook drempels en andere verkeersafremmende maatregelen moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Krijg je een boete als je meer dan 0.5 promille alcohol in je bloed hebt als je fietst? Eigenlijk moet je dus altijd dichtbij uitgaan en naar huis gaan lopen (of "lopen") of een taxi nemen. De auto zal ik niet instappen als ik heb gedronken maar om nou m'n fiets te laten staan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat dan met de lesauto was (tja of op de fiets.. maar dan doet het er hier niet zo toe he.. heb ook al paar keer moeten blazen op de fiets) Ik ben een keer met rijles langs zo'n controle gereden.. en toen vertelde ie dus dat ook hij wel eens gecontrolleerd werd (dwz, de lesser.. maar alles wat die fout doet is toch de instructeurs verantwoording, behalve het niet bij je hebben van een ID)
Misschien een idee om dit iets genuanceerder en/of onderbouwder te brengen als iemand net blij is met zijn nieuwe auto? Komt de sfeer wel ten goede denk ikquote:
Zoals Zonnestraaltje al zei, een slechte laatste les voor het examen hoort er bijna bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:58 schreef -Menn0- het volgende:
Gister laatste les voor mn examen en het ging echt SLECHT!!! Helemaal niet geconcentreerd bezig...
Waarom niet? Scheelt weer tijd waarop ze je kunnen laten zakken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:24 schreef Baan1980 het volgende:
Nu hopen dat dit niet gebeurd bij m`n afrijden want de plaats van gebeuren ligt op een standaard examenroute.......
Ehh ik zit nu even te twijfelen, in de auto mogen 'wij' als beginnend bestuurdersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Krijg je een boete als je meer dan 0.5 promille alcohol in je bloed hebt als je fietst? Eigenlijk moet je dus altijd dichtbij uitgaan en naar huis gaan lopen (of "lopen") of een taxi nemen. De auto zal ik niet instappen als ik heb gedronken maar om nou m'n fiets te laten staan...
Ja, maar aan de andere kant, liever dat iemand met een te hoog promille op de fiets gaat, dan met de auto. Bij mij was het ook zeker wel meer dan 0.2 en meer dan 0.5 vannacht, en dan ben ik wel blij dat er fietsen bestaan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ehh ik zit nu even te twijfelen, in de auto mogen 'wij' als beginnend bestuurdersmaar 0.2 promille hebben.. maar het lijkt mij dat op de fiets het gewoon voor iedereen 0.5 is, je neemt namelijk wel deel aan het verkeer..
Wel logisch ook natuurlijkals je sommige mensen voorbij ziet fietsen op zaterdag avond
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant, liever dat iemand met een te hoog promille op de fiets gaat, dan met de auto. Bij mij was het ook zeker wel meer dan 0.2 en meer dan 0.5 vannacht, en dan ben ik wel blij dat er fietsen bestaan!![]()
![]()
Dat achterlijke wijf is niet echt tevreden met zichzelf en gaat daarom maar andere mensen afzeiken. Laat maar dat soort dingen komt vaker voor, frustratie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
@ TNA: Knuffelslet zeikt mijnOpel Corsa
ook altijd af... Laat der maar, ofzo.
![]()
Koppeling is ook gewoon lastig. Schakelen valt wel mee. Tip bij schakelen: verreweg de meeste auto's hebben een neutrale positie van de pook tussen 3 en 4. Dus wil je naar 1 of 2 moet ie met een tikje uit de versnelling, beetje naar links duwen en dan naar voren of achteren. Van 2 naar 3 is tikje naar voren, pook gaat vanzelf wat opzij, en weer een tikje naar vorenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:49 schreef Mathijz het volgende:
Schakelen is als je het eenmaal doorheb heel simpel, je moet ook niet naar de pook gaan kijken en op automatisme gaan. Alleen de koppeling te vroeg op laten komen in 1 blijft voor mij na 9 lessen nog steeds een moeilijk puntje...
Na 10 lessen ofzo doe je het 'automatisch', het is namelijk bijna constant hetzelfde. Wegrijden, 1 > 2 en vast ook wel 3, haakse bocht/rotonde terug naar 2 tijdens het remmen, en daarna weer naar 3 en misschien door naar 4, 5. In de stad ga je vaak constand heen en weer tussen 2 en 3 (en 4 dankzij het nieuwe rijden, maar terug van 4 naar 2 is weinig extra moeite)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het ook maar even gedaan, maar ik denk dat het inderdaad na wat lesjes wel goed zal lukken. Wat me wel erg moeilijk lijkt is het schakelen, gewoonweg omdat je dan op behoorlijk wat dingen tegelijk moet letten...
Ik les in een Volkswagen Golf, fijn wagentje![]()
Iets zegt me dat jij uit hardenberg komtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat achterlijke wijf is niet echt tevreden met zichzelf en gaat daarom maar andere mensen afzeiken. Laat maar dat soort dingen komt vaker voor, frustratie.
Zoals jij het opschrijft doe ik al jaren, met het verschil dat 'tikkie' naar voren/achteren meestal zodanig gaat dat je de versnellingsbak de kans geeft om een verzet in te schakelen, en dat 2-3 en 4-5 ook in een enkele beweging worden gedaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Koppeling is ook gewoon lastig. Schakelen valt wel mee. Tip bij schakelen: verreweg de meeste auto's hebben een neutrale positie van de pook tussen 3 en 4. Dus wil je naar 1 of 2 moet ie met een tikje uit de versnelling, beetje naar links duwen en dan naar voren of achteren. Van 2 naar 3 is tikje naar voren, pook gaat vanzelf wat opzij, en weer een tikje naar voren. Voor 5 en evt 6 moet ie weer wat naar rechts.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
Eerste keer dat ik moest blazen op de fiets was ik.. ehh strontlazerusFietste zelfs nog met een half biertje in mn hand (maar ik kon niet drinken ervan omdat ik niet met 1 hand kon fietsen
) Daardoor telde de meting van de politie sowieso niet meer.. als je moet blazen 2 min na een slok bier ga je het sowieso niet halen, moest alleen verder lopen
![]()
Ik fietste trouwens 400 meter van een vriends huis naar mijn huis, om 4 uur snachts, door een verlaten woonwijk.
Knalde trouwens bijna op de eerste politie auto die (van links) het kruispunt opreed en voor me stopte om me aan te houden... blikje zat tussen mn rem (en die ander deed het niet goed)
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:47 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij uit hardenberg komt
nehquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef MelvinB het volgende:
[..]
Eh ik?
Beetje vage reactie van je, vind je niet?![]()
Ik voorzie een rel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
neh![]()
ik heb gewoon een hekel aan slopels
maar rijd er voorzichtig mee
![]()
niet dat mijn AX nou zo geweldig ismaar die staat nu ook werkeloos voor de deur sinds ik mn motor heb
en Zonnestraaltje, zie je straaltjes eens in het water schijnen... (en dat Robbiej de slopel ook afkraakt)
Frasier: kennen wij elkaar? Nee? tof, dat je uit 1 post kunt zien hoe iemand is![]()
Er komt geen rel. Ik moest op dat moment alleen even mijn eigen frustratie kwijtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik voorzie een rel.
* Ridocar chips pakt en ervoor zitten gaat.
Ik heb het ook over slOpel - haatster Knuffelslet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er komt geen rel. Ik moest op dat moment alleen even mijn eigen frustratie kwijt.
Ik hoop niet dat je nu erg bang bent geworden. Stap iig zo snel mogelijk weer in een auto.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:20 schreef ivetje het volgende:
Nou, mijn eerste ongeluk is een feit...en het was een grote
...
Het verbaast me gewoon dat je bent doorgereden eigenlijk. Heb je enig idee hoe dat kan? Afgeleid door je vrienden in de auto? Of moe omdat het midden in de nacht was?quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:20 schreef ivetje het volgende:
Nou, mijn eerste ongeluk is een feit...en het was een grote
<knip>
Ik heb het totaal verkeerd ingeschat hoe hard hij reed...hij was nog 400-500 meter verderop toen ik keek, heb toen rechts gekeken en links eigenlijk terwijl ik optrok (deed dat ook bij rijlessen vekeerd soms) en toen was ie er al...ik had echt het idee dat ik er voor door kon, maar was gewoon te langzaam met doorrijden en optrekken enzo (uiteindelijk heeft ons dat wel weer deel gered, anders had ie frontaal in de zijkant gezeten en nu in de voorkant). Ik twijfelde ook even of ik door zou rijden, en bij twijfel moet je stoppen ik weet het! Mijn vriend zag het al aankomen en riep nog "hoooo" maar toen stond ik al op het kruispunt. Ik zag zelf ook aankomen dat het fout ging...het is gewoon stom dat ik die keus van doorrijden heb gemaakt, echt gewoon een inschattingsfout die iedereen kan overkomen (zeker als je nog maar weinig ervaring hebt).quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Het verbaast me gewoon dat je bent doorgereden eigenlijk. Heb je enig idee hoe dat kan? Afgeleid door je vrienden in de auto? Of moe omdat het midden in de nacht was?
Ja idd, ik moet blijven denken dat iedereen dit had kunnen overkomen en dat het niet alleen maar mijn stomme schuld is. Ok, ik ben die weg opgereden en heb het verkeerd ingeschat, maar dat is menselijk en dat kan dus dan idd iedereen overkomen. Mijn vriend is nu de vervangende auto ophalen, ik ben toch maar even niet meeegaan en gaan rijden. Ga morgen weer rustig ff door het dorp ofzo rijden en dan telkens weer een stukje verder enzo. Het was gisteren ook een weg die ik niet kende enzo, wil niet altijd iets zeggen maar is toch lastiger omdat je ff zit te kijken waar je uit moet komen en waar allemaal verkeerd vandaan kan komen. Liepen fietspaden langs etc. dus gewoon veel dingen tegelijk waar je op moet letten. En het was laat, niet dat ik echt moe was want dat is meestal meteen over als ik achter het stuur stap, maar toch...je weet het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef RealZeus het volgende:
@ Ivetje: ja,dat is kut.Maar het kan je ook overkomen als je al jaren je rijbewijs hebt.Gewoon weer rijden en niet te onzeker zijn.Dat is makkelijk praten maar het werkt wel het beste.
Eh, dat is de 407 Coupé.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef RealZeus het volgende:
@ Ivetje: ja,dat is kut.Maar het kan je ook overkomen als je al jaren je rijbewijs hebt.Gewoon weer rijden en niet te onzeker zijn.Dat is makkelijk praten maar het werkt wel het beste.
@Rena: die auto.Een 607 coupé. Kwijl...
Idd een hele mooie wagenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef rena het volgende:
Ik heb net voor het eerst automaat gereden, en dan nog wel in de meest fantastische auto die er bestaat, voor mij dan![]()
Hij rijd onwijs goed en lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Robin__ het volgende:
Mooie bak! Reed ie net zo goed als ie er uitziet? Ik had van mn stage pas een 307 mee maar die stuurde heel 'doods' vond ik, net alsof je in de lucht zat te draaien.. ik vind het wel prettig als je hobbels een beetje voelt en het sturen ook niet super ligt gaat (mazda)
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Idd een hele mooie wagenHeb je het geluk dat je ouders in zo'n ding rondrijden?
je mag hier toch ook gewoon 120quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:02 schreef Maxxieh het volgende:
En wat ook wel lekker is, is dat je gewoon 120 mag in België.. (zodat de 130/140 ook verleidelijker worden..)
* RealZeus kijkt nog eens goed.quote:
Hij wil hem vast wel ruilen tegen mijn Peugeot 205 diesel uit 1990 met slechts 285000 km op de teller.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn vader verkoopt Peugeot & Citroen, dus af en toe neemt hij zo'n ding mee naar huis
Echt heel tof.
mja ligt er aan waar je woont he.. midden nederland valt dat best wel mee, rond grote steden zelfs stukken 80quote:
Ja, het was zeker schrikken. Heb verder de nacht ook geen oog meer dichtgedaan en zie het telkens weer voor me. Toen ik vanmiddag hoorde dat die vrienden van ons ook niets ergs hadden viel er toch wel een stuk angst weg. Iedereen is oke en da's het belangrijkste.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje ivetje wat schrikken zeg
Sterkte met je kuit en schouder en als dat genezen is toch maar zo snel mogelijk proberen te gaan rijden ja, dat is wel het verstandigst
Krijg je daarvoor punten aftrek? Geldt dat niet alleen voor opzettelijke overtredingen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Robin__ het volgende:
Neem aan van wel.. het veroorzaken van een ongeluk he
Ah, wel dus. Maar ivetje hield zich opzich wel aan de verkeersregelsquote:De overtredingen die worden geregistreerd zijn:
bumperkleven;
ernstige snelheidsovertredingen (meer dan 30 km/uur te hard/op autosnelwegen meer dan 40 km/uur te hard);
het veroorzaken van gevaar of hinder in het verkeer;
veroorzaken van materiële of immateriële schade door onjuiste naleving van de verkeersregels;
het veroorzaken van een ongeval met dodelijk gevolg of zwaar letsel.
Voorrang nemen als je dat niet hebt en zo een ongeluk veroorzaken (ook al was het niet opzettelijk) is natuurlijk een overtreding, dus wat dat betreft zou het een punt moeten kosten. Maar ik heb geen idee hoe streng men hiermee is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ah, wel dus. Maar ivetje hield zich opzich wel aan de verkeersregelsIk ben benieuwd.
Nou, fijne BOB ben jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:20 schreef ivetje het volgende:
Gisteravond was ik de bob,
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad hebquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:31 schreef Johnns het volgende:
om 13.00 weer les
#8 alweer't gaat snel
het nummertje maakt neit echt uit nee, maar de tijd tot het halen van mn rijbewijs welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad heb
succesquote:Woensdag theorie doen, vandaag mn kamer nog even afmaken met inrichten ( gisteren verhuisd) en dan maar eens de boeken in duiken)
Och gut, daar hebben we onze uberkneus weer die zijn woordje moet doenquote:
Hehe, ik ben nu met de 7e les bezig van m'n 2e kaartquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad heb
Succes!quote:Woensdag theorie doen, vandaag mn kamer nog even afmaken met inrichten ( gisteren verhuisd) en dan maar eens de boeken in duiken)
Thnxquote:
Het is geen overtreding...ongelukken zien ze nooit als overtredingen. Het was gewoon een ongeluk, dat mede werd veroorzaakt omdat ik nog niet zo snel schakel en handel in de auto. Als ik sneller gas had gegeven en niet eerst de koppeling helemaal had laten opkomen had ik het nog wel gehaald. Maar helaas, ik was ook bang voor mijn puntjes maar er gaat niets vanaf. Is alleen bij bewust gepleegde overtredingen zoals te hard rijden (en dan moet je aangehouden worden door een agent), dronken achter het stuur zitten etc. Een ongeluk valt er niet onder gelukkigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Voorrang nemen als je dat niet hebt en zo een ongeluk veroorzaken (ook al was het niet opzettelijk) is natuurlijk een overtreding, dus wat dat betreft zou het een punt moeten kosten. Maar ik heb geen idee hoe streng men hiermee is.
Ik heb het ook express gedaan, nu mag ik nooit meer BOB zijn en kan ik weer lekker zuipenquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ennnn Syl, theorie gehaald????
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
2 foutjes
En vanavond wordt gelijk mn rij-examen weer aangevraagd dus![]()
![]()
I told you so!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
2 foutjes
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook express gedaan, nu mag ik nooit meer BOB zijn en kan ik weer lekker zuipen![]()
Ik post een keer iets minder positiefs en ben meteen de uberkneusquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:27 schreef rena het volgende:
[..]
Och gut, daar hebben we onze uberkneus weer die zijn woordje moet doen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook express gedaan, nu mag ik nooit meer BOB zijn en kan ik weer lekker zuipen![]()
de schatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik post een keer iets minder positiefs en ben meteen de uberkneus![]()
Thnx jij en Zonnestraaltjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer denk je dat je op kunt?
Jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
2 foutjes
![]()
Beide keren zes weken...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zonnestraaltje, hoe lang moest jij wachten?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef Jenny_ het volgende:
Iedereen gefeliciteerd! En ik heb de benzine-moter onder controle! (ook wel een feestje waard dacht ik zo)
Hee, wist niet dat jij ook bezig wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:57 schreef miss_bleu het volgende:ging maandag zo lekker. Toen ik zei dat ik dan in jan. vrij neem voor mijn theorie dagen zei zij "dat is dan wel te laat hoor!"
Goed vooruitzicht en dat met les4
Ik ga morgen maar eens proberen of ik met de auto's van mn ouders ook kan rijden anders heb ik er alsnog niks aanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef Jenny_ het volgende:
Iedereen gefeliciteerd! En ik heb de benzine-moter onder controle! (ook wel een feestje waard dacht ik zo)
Een keer? Volgens mij heb ik jou wel vaker horen janken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik post een keer iets minder positiefs en ben meteen de uberkneus![]()
Volgens mij is je geheugen even slecht als je rijvaardigheidquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:13 schreef rena het volgende:
[..]
Een keer? Volgens mij heb ik jou wel vaker horen janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |