En en en en en en?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
Morgenvroeg om 8 uur ben ik aan de beurt.
![]()
Wat gaat de tijd traag op het moment.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
GESLAAGD.
![]()
![]()
Ik was een half uur te vroeg bij het CBR,mijn instructeur ook.
Op een gegeven moment zaten we in de auto te wachten en zagen we een plukje mensen en mijn instructeur zei,terwijl hij naar één van hun wees:"Als dat je examinator wordt heb je geluk,dat is een hele geschikte kerel."
En het was hem.
Mijn instructeur ging ook mee en we gingen precies de route die ik hoopte,niet door Groningen,maar door Hoogkerk naar Peize en weer terug.Vlekkeloos was het niet want ik was hardstikke zenuwachtig.
Toen we terug kwamen en ik de tachograafschijf ingevuld had ging ik naar binnen.Toen ik mijn instructeur hoorde zuchten had ik wel even benauwt.De examinator vroeg wat ik er zelf van vond en daarna zei hij:"Volgens je instructeur was het niet je sterktste rit."
Ik:"Nee,dat klopt,ik was zenuwachtig omdat u naast me zat."
Hij:"Oh,nou krijg ik de schuld?Maar goed,je reed inderdaad iets te voorzichtig.Maar je bent geslaagd."
Ik:![]()
Die grijns is de hele terugreis niet van mijn kop geweest.Vanavond is het hier feest in het dorp en reken maar dat ik dubbel feest vier.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu heb je ook een vrijstelling?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:51 schreef tralalala het volgende:
Vanochtend TTT gehad, ging opzich wel lekker, alleen een bord over het hoofd gezien en ik kwam te snel op de auto's die invoegde afrijden.
Ik moest keren d.m.v steken en achteruit inparkeren ging allebei goed![]()
Ja, je moet 1 van de 2 bijzondere verrichtingen goed hebbenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:15 schreef Mathijz het volgende:
[..]
En nu heb je ook een vrijstelling?
Het forum functioneerde gisteravond niet optimaal subtiel uitgedrukt, maar bij dezen alsnog hartelijk gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef gertjanvink het volgende:
Vandaag mn motor rijbewijs gehaald, morgen maar ens rijbewijs aanvragen bij gemeentehuis
Uitrekselquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:35 schreef JapieGijs het volgende:
Maar ik heb nog een vraagje..
M'n instructeur had het erover dat je geen pasfoto en geen ???
thnx,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:35 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar ik heb nog een vraagje..
M'n instructeur had het erover dat je geen pasfoto en geen ??? meer mee hoefde te nemen voor je praktijkexamen, omdat alles in de computer staat ofzo.. maar ik weet niet meer wattie nou precies zei.
Hoef je nou je uitreksel of je theorie niet meer mee te nemen?
Morgen 13:05![]()
Owjah dat was 't.. had het er met mn instructeur later ook nog over, alleen was me alweer beetje ontgaan..quote:
ja.. leuk.. spannendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef gertjanvink het volgende:
Vandaag mn motor rijbewijs gehaald, morgen maar ens rijbewijs aanvragen bij gemeentehuis
Ik reed gisteren op een gegeven moment 150quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
Maar moet ook af en toe goed op snelheid meter letten omdat ik te vlug rechts van de maximumsnelheid zit..
haha welkom op de snelwegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:03 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs nu 1,5 maand ongeveer, en ik mocht eens in een Fiat Barchetta rijden. De tering wat een verschil met een polo zeg, lijkt wel op je tegen de schakelpook moet slaan wil ie in z'n 1 gaan! Maargoed ik reed op de snelweg (110 km/u) en wilde een auto inhalen dus ik wat gas bij, gaat die oetlul ook steeds harder rijden waardoor we ongeveer 130km/u reden. Komt er opeens een politiebusje achter me! Die andere auto meteen afremmen, ik meteen ervoorlangs en de afslag afgegaan. M'n hart zat in m'n keel.. Gelukkig niet gepakt o.i.d.
hmm hier wordt je niet eens gebeld.. wie werd er nog meer gebeld dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:39 schreef TweakersOnly het volgende:
Rijbewijs vrijdagmiddag aangevraagd. vanmorgen al een telefoontje dat het klaarlag op het gemeentehuis. Jammer genoeg toen al op mijn werk, morgenvroeg maar ff een verlofuurtje opnemen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:40 schreef Noodlez het volgende:
Lekker, eindelijk! Drie keer is scheepsrecht, ik heb mn rijbewijs.
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee als mensen die geslaagd zijn hier blij posten dat dat zo is. Natuurlijk is het voor de reguliere lezers van dit topic interessanter om te horen hoe het met de users gaat die ze kennen, maar het hoeft wat mij betreft ook geen gesloten groepje te worden waar alleen mensen met een geschiedenis mogen posten. En ja, feitelijk gezien heb je gelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:02 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ja.. leuk.. spannend
die loze opmerkingen![]()
Dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk is het voor de reguliere lezers van dit topic interessanter om te horen hoe het met de users gaat die ze kennen, maar het hoeft wat mij betreft ook geen gesloten groepje te worden waar alleen mensen met een geschiedenis mogen posten.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:40 schreef Noodlez het volgende:
Lekker, eindelijk! Drie keer is scheepsrecht, ik heb mn rijbewijs.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:04 schreef Robbiej het volgende:
[..]
hmm hier wordt je niet eens gebeld.. wie werd er nog meer gebeld als je je rijbewijs kon ophalen dan??
ik heb geen idee, maar lijkt me niet dat ze dat hier doen eiegnlijk, ze belden ook niet toen mn paspoort klaar lag ofzoquote:
Oke srry, had dit topic ook niet echt gevolgd..quote:
Voel jij je nu stoer dat jij iemand "basht" op Fok!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Oke srry, had dit topic ook niet echt gevolgd..
maar met die opmerking voel je je zeker ineens erg mans?
Oh, gelukkig. Ik kreeg namelijk dezelfde indruk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:46 schreef gertjanvink het volgende:
Nope..
Dat zou wel erg triest zijn..
ja man, virtuele mensen bashen geeft je zo'n gerespecteerd gevoelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Voel jij je nu stoer dat jij iemand "basht" op Fok!![]()
Oh, van dat meesturen had ik eerst ook last. Mijn motoriek was nog een beetje stoef, en ik hield het stuur te goed vast. Iets losser vasthouden dus. En op de snelweg ga je zo hard, dus met een kleine beweging van het stuur wijk je zo veel uitquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef tralalala het volgende:
Vandaag weer 2 uurtjes les gehad, mocht lekker relaxt rijden door de posbank heen (natuurgebied bij Arnhem). Echt lachen al die scherpe bochten en afdalingen.
Ik moet nog wel oefenen, om in te voegen op de snelweg, want ik heb de neiging het stuur mee te bewegen, terwijl ik kijknormaal eigenlijk nooit last van, maar deze les wel in ene keer
![]()
Posbank is idd kut, heb er is s'avonds overheen moeten scheurenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:18 schreef tralalala het volgende:
Vandaag weer 2 uurtjes les gehad, mocht lekker relaxt rijden door de posbank heen (natuurgebied bij Arnhem). Echt lachen al die scherpe bochten en afdalingen.
Ik moet nog wel oefenen, om in te voegen op de snelweg, want ik heb de neiging het stuur mee te bewegen, terwijl ik kijknormaal eigenlijk nooit last van, maar deze les wel in ene keer
![]()
welke serie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Posbank is idd kut, heb er is s'avonds overheen moeten scheuren. Wel tof om dat te doen
.
Maar goed zo eff uurtje lessen in de bmw. Dat ding rijdt echt heerlijk.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef SvenM het volgende:Eergister rijbewijs gehaald
Theorie wel in 2 keer, maar praktijk gelijk de eerste keer, wel met de hakken over de sloot overigens..
Stond een keer verkeerd voorgesorteerd en ik reed een keer iets te vroeg op waardoor de examinatrice (?), op de rem ging staan. Al met al best geluk gehad
Tsjah idd, want als je er nu aan gaat denken dan kom je op de conclusie dat als je 10 seconden later was begonnen dat ik dan precies net al deze tegenliggers etc niet was tegengekomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:30 schreef MelvinB het volgende:
Da's balen JapieGijs, volgende keer beter. Et zal wel zo'n dag zijn geweest dat alles fout moest gaan....
Zie de bovenste post op deze paginaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:58 schreef Robin__ het volgende:
Syl heb je nu inmiddels al weer gelest oid? Probeer t topic wel beetje te volgens maarja..
Dit is mn nieuwe usernamequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef Even het volgende:
Vanavond laatste les voor mn examen!
Veel succes alvastquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit is mn nieuwe username![]()
Dinsdag afrijden en ik ben heel niet nerveus is dat een slecht teken ?!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zie de bovenste post op deze pagina
ik heb ook wel es moeten blazen en toen vroegen ze ook niet om mijn rijbewijsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef rena het volgende:
Ik heb net voor het eerst moeten blazenIk kreeg de P van prima
Maar ze wilden niet eens mijn rijbewijs zien
Waarvoor heb ik dat ding dan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof het of niet, maar ik heb m'n rijbewijs nog nooit hoeven te laten zien in de 5 jaar dat ik 'm heb.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef rena het volgende:
Ik heb net voor het eerst moeten blazenIk kreeg de P van prima
Maar ze wilden niet eens mijn rijbewijs zien
Waarvoor heb ik dat ding dan
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb ook wel es moeten blazen en toen vroegen ze ook niet om mijn rijbewijsSlingerde je zo erg danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
*ik moest m vorige maand laten zien nadat ik een straat inreed.. vroeg kon en mocht dat, nu zit er een bussluis.. toen ik aan het keren was kwam een of ander pikkie in uniform vragen om mn rijbewijs![]()
nee, waren stadsfeesten, en dan zijn de meeste mensen om 11 uur 's ochtends al dronken, dus hele rotonde was afgezet en iedereen werd gecontroleerdquote:
Heh?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef Robin__ het volgende:
Hehe dat is wel grappigRijinstructeur die dag waarschijnlijk tig keer aan de kant gestaan ofzo die dag
Ik neem aan dat dat dan met de lesauto was (tja of op de fiets.. maar dan doet het er hier niet zo toe he.. heb ook al paar keer moeten blazen op de fiets) Ik ben een keer met rijles langs zo'n controle gereden.. en toen vertelde ie dus dat ook hij wel eens gecontrolleerd werd (dwz, de lesser.. maar alles wat die fout doet is toch de instructeurs verantwoording, behalve het niet bij je hebben van een ID)quote:
Heb je al de sjonnie-methode geprobeerd? Ik zie die rijdende sneeuwschuivers altijd schuin de drempel overgaan. Misschien lukt het met je Tigra ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef MelvinB het volgende:
Heb trouwens gemerkt dat ik met de Tigra niet onze woonwijk kan inrijden via de normale route. Dus de route die men normaal neemt om onze woonwijk het snelst in te komen vanaf de grote weg. De onderkant van de voorbumper tikt elke keer de drempel aan. Zelfs als je het heel voorzichtig probeert. Dat wordt dus ff een stukkie doorrijden om mijn woonwijk in te komen. Stomme drempels ook altijd.![]()
nee, hij heeft gewoon andere route genomen nadat ie dat eenmaal wistquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:15 schreef Robin__ het volgende:
Hehe dat is wel grappigRijinstructeur die dag waarschijnlijk tig keer aan de kant gestaan ofzo die dag
Ik ook nog steeds niet echt hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:48 schreef Noud_ het volgende:
alleen op drukke kruispunten voel ik me nog niet helemaal zeker
Mijn Tigra is helemaal origineel, dus niet gesjonnificeerd en dat zal ook niet gebeuren. Andere drempels kom ik wel over, alleen de drempel die ik genoemd heb, niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Heb je al de sjonnie-methode geprobeerd? Ik zie die rijdende sneeuwschuivers altijd schuin de drempel overgaan. Misschien lukt het met je Tigra ook.
Is de Tigra trouwens origineel? Dan zou 'ie zonder problemen de drempel over moeten gaan, zoniet, dan zou de gemeente er iets aan moeten doen. Ook drempels en andere verkeersafremmende maatregelen moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Krijg je een boete als je meer dan 0.5 promille alcohol in je bloed hebt als je fietst? Eigenlijk moet je dus altijd dichtbij uitgaan en naar huis gaan lopen (of "lopen") of een taxi nemen. De auto zal ik niet instappen als ik heb gedronken maar om nou m'n fiets te laten staan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat dan met de lesauto was (tja of op de fiets.. maar dan doet het er hier niet zo toe he.. heb ook al paar keer moeten blazen op de fiets) Ik ben een keer met rijles langs zo'n controle gereden.. en toen vertelde ie dus dat ook hij wel eens gecontrolleerd werd (dwz, de lesser.. maar alles wat die fout doet is toch de instructeurs verantwoording, behalve het niet bij je hebben van een ID)
Misschien een idee om dit iets genuanceerder en/of onderbouwder te brengen als iemand net blij is met zijn nieuwe auto? Komt de sfeer wel ten goede denk ikquote:
Zoals Zonnestraaltje al zei, een slechte laatste les voor het examen hoort er bijna bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:58 schreef -Menn0- het volgende:
Gister laatste les voor mn examen en het ging echt SLECHT!!! Helemaal niet geconcentreerd bezig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |