Ah joh, dat heeft iedereen weleens in het beginquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Sta ik voor een stoplicht met de auto van m'n ouders. Ik wil aanrijden BOEM hij slaat af. Auto weer aangezet, wil wegrijden BOEM slaat af. En dit tot 4x toe. Toen hebben m'n moeder en ik maar omgeruild, aangezien de irritatie grens van de bestuurders achter me erg hoog werd...
Wie heeft daar nog meer last van (gehad)? Je lest in een diesel die, wanneer je de koppeling op laat komen, al een beetje naar voren gaat zonder gas te geven. Bij benzine is dat niet, je hebt ook een hoger aangrijpingspunt... ahh ik voelde mezelf zo voor schut staan daar! Nu ga ik morgen met mijn moeder héél veel oefenen... echt kut dat...![]()
Dank je! Vandaag ga ik opnieuw weer ff oefenen met m'n moeder, ik wil zo snel mogelijk lekker lange afstanden kunnen rijden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:45 schreef TNA het volgende:
Ah joh, dat heeft iedereen weleens in het beginIk zou proberen om nog voordat je de koppeling op laat komen te oefenen met je hoeveelheid gas. Een klein beetje is genoeg, maar als je wat extra gas geeft (klinkt nog mooi ook) gaat het wegrijden een stuk makkelijker. Zo verdwijnt die onzekerheid bij het stoplicht, en na een tijdje kan je het gewoon met een klein beetje gas.
Ik heb nog geen auto. ik ga morgen naar den haag om een auto te kopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:49 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Dank je! Vandaag ga ik opnieuw weer ff oefenen met m'n moeder, ik wil zo snel mogelijk lekker lange afstanden kunnen rijden!
En Robbiej, hoe bevalt je nieuwe auto?
Succes alvast!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
Morgenvroeg om 8 uur ben ik aan de beurt.
![]()
Wat gaat de tijd traag op het moment.![]()
veel succesquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Oeh, bijna. Succes!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Sylvana het volgende:
RealZeus, kom jij je es ff snel melden
Geeft helemaal niks, is volkomen normaal. Ik heb afgelopen vrijdag ook m'n rijbewijs opgehaald, en toen ik zaterdag een stukje ging rijden is de auto ook twee keer afgeslagen (wel op andere plaatsen en met een flinke tijd er tussen). Het is gewoon wennen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
Wie heeft daar nog meer last van (gehad)? Je lest in een diesel die, wanneer je de koppeling op laat komen, al een beetje naar voren gaat zonder gas te geven. Bij benzine is dat niet, je hebt ook een hoger aangrijpingspunt... ahh ik voelde mezelf zo voor schut staan daar! Nu ga ik morgen met mijn moeder héél veel oefenen... echt kut dat...![]()
Andere automobilisten houden wel rekening met lesauto's hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mathijz het volgende:
Nou ik ben net terug, nu kwam het terugremmen even flink terug. Ook 2 keer mn richtingaanwijzer vergetenDaarnaast heb ik een buschauffeur niet blij gemaakt volgens mij
die reed half door mn zijkant bijna...
Je moet er wat voor over hebben...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef Stevie_ het volgende:
Rijbewijs hier (Groningen) afhalen kost ¤56,-
Lekkerrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ja ik vind het veel geld......)
Oefening baart kunst.. maar het moet vooral een gewoonte worden, denk niet dat je met 1000 keer stoppen en wegrijden veel opschiet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Sta ik voor een stoplicht met de auto van m'n ouders. Ik wil aanrijden BOEM hij slaat af. Auto weer aangezet, wil wegrijden BOEM slaat af. En dit tot 4x toe. Toen hebben m'n moeder en ik maar omgeruild, aangezien de irritatie grens van de bestuurders achter me erg hoog werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |