Lief schatje, het lijkt me toch wel een klein beetje logisch dat je dat dan mee moet nemen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:44 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb hier een blauw kaartje meegekregen waar mijn afhaaldatum op staat. en het heet: Ophaalbewijs Rijbewijs.
staat op : 19-10-2006 en mn achternaam met mijn initialen.
mag niet meer zijn dan ¤47,x volgens mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt eraan, sommige gemeentes vanaf 20 euro, gemdidelde ligt zo rond de 40 euro en hier in Deventer is het bijna 60 euro
nou misschien is dat zo met dat nieuwe pasje dan, maar papieren rijbeijs koste iig 58,x hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Mathijz het volgende:
[..]
mag niet meer zijn dan ¤47,x volgens mij.
Gefeliciteerd gozer, voor mij trouwens bewijs dat er willekeur bij komt kijken of je slaagt of zakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:43 schreef Stevie_ het volgende:
Gingen weer aan ons tafeltje zitten en de eerste opmerking van examinator was als volgt
"vondt je die meneer op de blablaweg niet zo lief?"
ik "och ja, dat zebrapad, ja ik had hem gezien. Had hem beter voor kunnen laten gaan..stom"
Examinator "En op de paterswoldeweg, daar is het niet nodig om in de dode hoek te kijken?"
ik "eeh, jawel....eh, deed ik dus niet?" (en toen ging ik echt twijfelen of ik nog een kans maakte).
Examinator "Je moet scherp blijven jongen. Je kan je dode hoek niet zomaar even vergeten. Als je een fietser erop krijgt ben jij schuldig. Dus goed kijken....je bent geslaagd"
ik "huh? geslaagd? Ow jaaa?? okeeejj!!!"
examinator "niks okeej, een beetje ok"
ik "eh, prima"
Klaar, einde, hand shake en weg wezen.
gewoon gas diep intrappen wachten tot je zo rond de 3/4000 toeren zit en dan in ene de koppeling loslatenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Sta ik voor een stoplicht met de auto van m'n ouders. Ik wil aanrijden BOEM hij slaat af. Auto weer aangezet, wil wegrijden BOEM slaat af. En dit tot 4x toe. Toen hebben m'n moeder en ik maar omgeruild, aangezien de irritatie grens van de bestuurders achter me erg hoog werd...
Wie heeft daar nog meer last van (gehad)? Je lest in een diesel die, wanneer je de koppeling op laat komen, al een beetje naar voren gaat zonder gas te geven. Bij benzine is dat niet, je hebt ook een hoger aangrijpingspunt... ahh ik voelde mezelf zo voor schut staan daar! Nu ga ik morgen met mijn moeder héél veel oefenen... echt kut dat...![]()
Dat ding kost bijna ¤18.000.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
@MelvinB Nice!
[afbeelding]
Ben zelf daarmee bezig..
BMW 318 coupe, uit 2001, staat 90 duizend op de teller..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef thomzor het volgende:
[..]
gewoon gas diep intrappen wachten tot je zo rond de 3/4000 toeren zit en dan in ene de koppeling loslaten
succes gegarandeerd![]()
mja ik heb ook in diesel gelest, me bewijsje krijg ik a.s. woensdag en thuis hebben we alleen benzinequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo heb ik het, per ongeluk, soms wel gehad... Maaaaarrr je kunt alles zeggen, maar dan slaat ie niet af.![]()
mag je dan rijden zonder zon pasje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:45 schreef Robbiej het volgende:
vandaag klein stukje gereden door de stad met mn pa er naasterg wennen benzine (Nissan Almera 2005 1.8i) maar ging gewoon perfect. ook in het donker gereden.
kan niet wachten tot ik donderdag het pasje op kan halen en vrijdag of zaterdag een auto ga kopen
Ah joh, dat heeft iedereen weleens in het beginquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Sta ik voor een stoplicht met de auto van m'n ouders. Ik wil aanrijden BOEM hij slaat af. Auto weer aangezet, wil wegrijden BOEM slaat af. En dit tot 4x toe. Toen hebben m'n moeder en ik maar omgeruild, aangezien de irritatie grens van de bestuurders achter me erg hoog werd...
Wie heeft daar nog meer last van (gehad)? Je lest in een diesel die, wanneer je de koppeling op laat komen, al een beetje naar voren gaat zonder gas te geven. Bij benzine is dat niet, je hebt ook een hoger aangrijpingspunt... ahh ik voelde mezelf zo voor schut staan daar! Nu ga ik morgen met mijn moeder héél veel oefenen... echt kut dat...![]()
Dank je! Vandaag ga ik opnieuw weer ff oefenen met m'n moeder, ik wil zo snel mogelijk lekker lange afstanden kunnen rijden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:45 schreef TNA het volgende:
Ah joh, dat heeft iedereen weleens in het beginIk zou proberen om nog voordat je de koppeling op laat komen te oefenen met je hoeveelheid gas. Een klein beetje is genoeg, maar als je wat extra gas geeft (klinkt nog mooi ook) gaat het wegrijden een stuk makkelijker. Zo verdwijnt die onzekerheid bij het stoplicht, en na een tijdje kan je het gewoon met een klein beetje gas.
Ik heb nog geen auto. ik ga morgen naar den haag om een auto te kopen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:49 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Dank je! Vandaag ga ik opnieuw weer ff oefenen met m'n moeder, ik wil zo snel mogelijk lekker lange afstanden kunnen rijden!
En Robbiej, hoe bevalt je nieuwe auto?
Succes alvast!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
Morgenvroeg om 8 uur ben ik aan de beurt.
![]()
Wat gaat de tijd traag op het moment.![]()
veel succesquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Oeh, bijna. Succes!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef RealZeus het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Sylvana het volgende:
RealZeus, kom jij je es ff snel melden
Geeft helemaal niks, is volkomen normaal. Ik heb afgelopen vrijdag ook m'n rijbewijs opgehaald, en toen ik zaterdag een stukje ging rijden is de auto ook twee keer afgeslagen (wel op andere plaatsen en met een flinke tijd er tussen). Het is gewoon wennen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
Andere automobilisten houden wel rekening met lesauto's hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mathijz het volgende:
Nou ik ben net terug, nu kwam het terugremmen even flink terug. Ook 2 keer mn richtingaanwijzer vergetenDaarnaast heb ik een buschauffeur niet blij gemaakt volgens mij
die reed half door mn zijkant bijna...
Je moet er wat voor over hebben...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:22 schreef Stevie_ het volgende:
Rijbewijs hier (Groningen) afhalen kost ¤56,-
Lekkerrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ja ik vind het veel geld......)
Oefening baart kunst.. maar het moet vooral een gewoonte worden, denk niet dat je met 1000 keer stoppen en wegrijden veel opschiet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:06 schreef Jenny_ het volgende:
*frustratie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |