Zie je nou wel? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef Robbiej het volgende:
![]()
![]()
GESLAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry dat het zo lang duurde was hem even aanvragen, je weet hoe het gaat bij gemeentehuizenen moest ook pasfoto's maken)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef Robbiej het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry dat het zo lang duurde was hem even aanvragen, je weet hoe het gaat bij gemeentehuizenen moest ook pasfoto's maken)
Betrapte ik mezelf ook op, Iemand met ervaring gaat dan opeens de instructeur uithangen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:36 schreef Jenny_ het volgende:
Robbiej kom online, we willen het weten!![]()
Trouwens net voor het eerst gereden met mijn moeder. Echt zo raar om in een andere auto zitten dan je 'vertrouwde auto'. Is het een klassieker dat je moeder de hele tijd roept; 'rechts heeft voorrang! Zet 'm in z'n 2! Oeh! Ahh! Iehh! Kijk uit!', ahh voorlopig maar even niet met m'n moeder rijden, werd er schijtziek van!
Wat is dat precies?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef MelvinB het volgende:
Vanavond om 00:00u weer Learner Drivers op SBS6.
Documentaire over Engelsen die proberen hun rijbewijs te halen. Gaat vaak op de manier zoals in Belgie: zonder echte instructeur, maar met partner die de instructeur speelt. Gaat dus eigenlijk nooit goed.quote:
TOF!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef Robbiej het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Robbiej je bent de bom! Super goed gedaan man, ik heb echt een kaarsje voor je aangestoken! Echt super! Misschien kom ik je binnenkort wel tegen op de weg...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:51 schreef Robbiej het volgende:
je mag mij nog wel steunen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:23 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Robbiej je bent de bom! Super goed gedaan man, ik heb echt een kaarsje voor je aangestoken! Echt super! Misschien kom ik je binnenkort wel tegen op de weg...![]()
Wel jammer dat ik nu in dit topic niks meer heb te zoeken...![]()
thanks! jij ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:23 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Robbiej je bent de bom! Super goed gedaan man, ik heb echt een kaarsje voor je aangestoken! Echt super! Misschien kom ik je binnenkort wel tegen op de weg...![]()
Wel jammer dat ik nu in dit topic niks meer heb te zoeken...![]()
Zenuwachtiggggggg?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:38 schreef karoltje het volgende:
Ik ga vrijdag de 13e afrijden. Tegelijk met Stevie uit Groningen
.
Haha, leuk dat je dat opmerkt! Het leven werd door alle stress wel een klein beetje een bittersweet symphony (hoe stom het eigenlijk ook klinkt) nu is de lucht weer geklaard...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef TNA het volgende:
Jenny_; Ik vind het wel mooi dat je je Bittersweet Symphony songtekst hebt veranderd in een wat optimistischere songtekst sinds je je rijbewijs hebt. Het leven is toch een wat zoetere symfonie geworden?Jij ook veel plezier met je rijbewijs toegewenst!
Pics enzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:31 schreef Robbiej het volgende:
Honda civic coupe(nee geen sjonnie bak)
Jeetje, hoe kan ik dat nou vergeten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |