abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42870999
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef MelvinB het volgende:

[..]

Eh ik?

Beetje vage reactie van je, vind je niet?
neh ik heb gewoon een hekel aan slopels maar rijd er voorzichtig mee

niet dat mijn AX nou zo geweldig is maar die staat nu ook werkeloos voor de deur sinds ik mn motor heb

en Zonnestraaltje, zie je straaltjes eens in het water schijnen... (en dat Robbiej de slopel ook afkraakt )

Frasier: kennen wij elkaar? Nee? tof, dat je uit 1 post kunt zien hoe iemand is
Fragile like a rose on the snow...
pi_42872381
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef Knuffelslet het volgende:

[..]

neh ik heb gewoon een hekel aan slopels maar rijd er voorzichtig mee

niet dat mijn AX nou zo geweldig is maar die staat nu ook werkeloos voor de deur sinds ik mn motor heb

en Zonnestraaltje, zie je straaltjes eens in het water schijnen... (en dat Robbiej de slopel ook afkraakt )

Frasier: kennen wij elkaar? Nee? tof, dat je uit 1 post kunt zien hoe iemand is
Ik voorzie een rel.
* Ridocar chips pakt en ervoor zitten gaat.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_42872468
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik voorzie een rel.
* Ridocar chips pakt en ervoor zitten gaat.
Er komt geen rel. Ik moest op dat moment alleen even mijn eigen frustratie kwijt .
X
X
X
pi_42872858
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:50 schreef Frasier het volgende:

[..]

Er komt geen rel. Ik moest op dat moment alleen even mijn eigen frustratie kwijt .
Ik heb het ook over slOpel - haatster Knuffelslet.
  zondag 22 oktober 2006 @ 09:20:18 #230
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42879798
Nou, mijn eerste ongeluk is een feit...en het was een grote

Gisteravond was ik de bob, 3 andere mensen in de auto. Rijden weg rond een uur of 2 bij een vriend ergens in de buurt van Hilversum. Ik nader een kruising (met een voorrangsweg) en had vanuit de bocht al een auto van links aan zien komen, d8 dat ik er nog makkelijk voor door kon en trek op in z'n 2...en toen was ie er ineens. Naar mijn idee reed ie veel te hard, was een 80-weg. Toen ik hem zo dichtbij zag trapte ik op de rem, stond dus midden op het kruipunt stil en daar was de klap...gelukkig had ik geremd, want hij raakte nu mijn linker voorwiel ipv mijn deur of de achterdeur waar mijn vriend zat. We zijn 3 kwart rondgespind en tegen een fietspad-paal tot stilstand gekomen in de berm...voorkant in puin, linker voorwiel lag plat met de wieldop naar boven, versnellingspook hing op half 11 in de auto, mijn deur ging niet meer open en mijn raam was eruit geklapt, ben ook via het raam eruit gekropen. Achterkan ook flinke schade door de paal en heb met de achterkant de bijrijdersdeur van de andere auto geramd. Achterkan nog een klapband, voorkant echt aan bestuurderskant niets meer van over...total loss
Gelukkig vielen de verwondingen mee, ik heb erge last van mijn linker kuit en linker schouder (waarschijnlijk tegen de deur geknalt ofzo), vriend heeft hetzelfde ongeveer. Een vriendin die naast me zat is voor controle naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance, maar het is niet al te erg als ik het zo hoorde. Bestuurders van de andere auto zijn ook beide naar het ziekenhuis gebracht, maar geen ernstige verwondingen. Hun hele voorkant was totaan het raam toe opgevouwen...deur aan de bijrijderskant ging ook niet meer open en het raam lag er ook uit.
De kreukelzone van de renault clio doet overigens wel goed z'n werk, net als de gordijnairbag en de airbag in de stoel
Auto's zijn weggetakeld, wij zijn met de takelwagen meegereden en hebben daar een taxi gekregen via de leasemaatschappij. En het erge is nog...die taxi kwam langs de plek van het ongeluk, daar was nog een kleine opstopping ivm de schoonmaakwagen (olie). En die eikel van een taxichauffeur remt zowat nog te laat en knalt bijna op de auto voor hem!! Mijn hart zat echt in mijn keel op dat moment...daarna nog een keer dat ie auto's aan het inhalen was en dat er 1 naar links kwam, hij met een slinger uitwijken etc. Jemig, ik ga nooit meer met de taxi...

Maar goed, het was dus mijn schuld...geen idee hoe ik zo stom kon zijn, ik wist dat het mis zou gaan...heb gewoon echt de verkeerde beslissing genomen want ik twijfelde of ik er voor door zou gaan. En bij twijfel moet je altijd stoppen en dat deed ik niet...zo stom. Heb geen oog dichtgedaan vannacht Baal er zo van dat ik mijn vrienden in gevaar heb gebracht, die vertrouwden op me...was de eerste keer dat ze bij mij in de auto zaten en dan meteen zo'n ongeluk Ik weet niet of ik nog wel in de auto durf te stappen, zal het echt rustig aan weer moeten opbouwen enzo. En ik stop voortaan voor alles!! Al kom je van links of wat dan ook...
Gewoon zo'n stomme inschattingsfout...de politie zei ook wel dat dit iedereen kan overkomen, maar toch. Ik zit er echt mee...dit is gewoon zo stom. Maar goed, naar mijn idee reed de andere persoon te hard. De politie denkt van niet, gezien z'n remsporen maar mijn vriend had ook het idee dat ie erg hard reed.

Maar goed, voor zover mijn geklaag over mijn eigen stommiteit en ik hoop dit echt nooit meer mee te hoeven maken

Gelukkig is het een lease-auto...voor 135 euro komt er een nieuwe, maar toch...hij was net een half jaar oud
To infinity…and beyond!
pi_42879838
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:20 schreef ivetje het volgende:
...
Ik hoop niet dat je nu erg bang bent geworden. Stap iig zo snel mogelijk weer in een auto.
Zoiets kan idd gebeuren, maar gelukkig is het bij een aanrijding gebleven (geen zwaargewonden enzo).
  zondag 22 oktober 2006 @ 10:01:56 #232
11458 ivetje
pi_42879982
Ja, ik weet dat ik zo snel mogelijk weel in de auto moet stappen...maar dat blijft toch moeilijk. Vandaag krijgen we als het goed is vervangend vervoer dus dan kijk ik ff wanneer ik weer kan rijden met mijn been en dan toch maar proberen. Het kan idd iedereen gebeuren, maar na 3,5 week je rijbewijs en dan al is echt kut Dan heb je echt even de twijfel of je wel kan autorijden hoor....
To infinity…and beyond!
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:05:26 #233
139330 TNA
For the stars that shine
pi_42880487
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:20 schreef ivetje het volgende:

<knip>
Het verbaast me gewoon dat je bent doorgereden eigenlijk. Heb je enig idee hoe dat kan? Afgeleid door je vrienden in de auto? Of moe omdat het midden in de nacht was?
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:14:16 #234
11458 ivetje
pi_42880580
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:05 schreef TNA het volgende:

[..]

Het verbaast me gewoon dat je bent doorgereden eigenlijk. Heb je enig idee hoe dat kan? Afgeleid door je vrienden in de auto? Of moe omdat het midden in de nacht was?
Ik heb het totaal verkeerd ingeschat hoe hard hij reed...hij was nog 400-500 meter verderop toen ik keek, heb toen rechts gekeken en links eigenlijk terwijl ik optrok (deed dat ook bij rijlessen vekeerd soms) en toen was ie er al...ik had echt het idee dat ik er voor door kon, maar was gewoon te langzaam met doorrijden en optrekken enzo (uiteindelijk heeft ons dat wel weer deel gered, anders had ie frontaal in de zijkant gezeten en nu in de voorkant). Ik twijfelde ook even of ik door zou rijden, en bij twijfel moet je stoppen ik weet het! Mijn vriend zag het al aankomen en riep nog "hoooo" maar toen stond ik al op het kruispunt. Ik zag zelf ook aankomen dat het fout ging...het is gewoon stom dat ik die keus van doorrijden heb gemaakt, echt gewoon een inschattingsfout die iedereen kan overkomen (zeker als je nog maar weinig ervaring hebt).
To infinity…and beyond!
pi_42881247
Jeetje ivetje Wat onwijs eng! Maar ik zou als ik jou was echt weer gewoon in de auto stappen hoor, hoe langer je het uitstelt, hoe enger het word. Sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:50:36 #236
11458 ivetje
pi_42882330
Ik ga ook zeker wel weer rijden hoor Niet bang zijn, dit kan iedereen overkomen...en dan hebben we het meteen ook maar weer goed gehad he
We hebben iig de komende 20 jaar een mooi verhaal voor op verjaardagen

Tja, kan er wel om huilen maar vriendin van me heeft niets en de rest ook eigenlijk niet dus komt neer op grote blikschade...en die is nog wel te overzien
To infinity…and beyond!
pi_42883984
Gelukkig kun je er zo over denken, en inderdaad, jullie hebben gelukkig niks

Ik heb net voor het eerst automaat gereden, en dan nog wel in de meest fantastische auto die er bestaat, voor mij dan Het rijd zo onwijs gaaaaaaf, je zit in een paar seconden aan de 100 Hoogtepunt: Bijna 160 Sorry, maar in zo'n auto moet je dat een keer proberen.
And you know I might
pi_42884834
@ Ivetje: ja,dat is kut.Maar het kan je ook overkomen als je al jaren je rijbewijs hebt.Gewoon weer rijden en niet te onzeker zijn.Dat is makkelijk praten maar het werkt wel het beste.

@Rena: die auto. Een 607 coupé. Kwijl...
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:27:42 #239
11458 ivetje
pi_42885903
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef RealZeus het volgende:
@ Ivetje: ja,dat is kut.Maar het kan je ook overkomen als je al jaren je rijbewijs hebt.Gewoon weer rijden en niet te onzeker zijn.Dat is makkelijk praten maar het werkt wel het beste.
Ja idd, ik moet blijven denken dat iedereen dit had kunnen overkomen en dat het niet alleen maar mijn stomme schuld is. Ok, ik ben die weg opgereden en heb het verkeerd ingeschat, maar dat is menselijk en dat kan dus dan idd iedereen overkomen. Mijn vriend is nu de vervangende auto ophalen, ik ben toch maar even niet meeegaan en gaan rijden. Ga morgen weer rustig ff door het dorp ofzo rijden en dan telkens weer een stukje verder enzo. Het was gisteren ook een weg die ik niet kende enzo, wil niet altijd iets zeggen maar is toch lastiger omdat je ff zit te kijken waar je uit moet komen en waar allemaal verkeerd vandaan kan komen. Liepen fietspaden langs etc. dus gewoon veel dingen tegelijk waar je op moet letten. En het was laat, niet dat ik echt moe was want dat is meestal meteen over als ik achter het stuur stap, maar toch...je weet het niet.
Laten we het er maar op houden dat er gisteren een engeltje op onze schouders heeft gezeten...en dat het allemaal goed is afgelopen en dat we een leuk verjaardags-verhaal hebben voortaan

Rena : toffe auto!! ik durf alleen geen 160
To infinity…and beyond!
pi_42886224
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:01 schreef RealZeus het volgende:

@Rena: die auto. Een 607 coupé. Kwijl...
Eh, dat is de 407 Coupé.
]I[ Melvin ]|[
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:46:02 #241
87694 Robin__
letitredno
pi_42886566
Mooie bak! Reed ie net zo goed als ie er uitziet? Ik had van mn stage pas een 307 mee maar die stuurde heel 'doods' vond ik, net alsof je in de lucht zat te draaien.. ik vind het wel prettig als je hobbels een beetje voelt en het sturen ook niet super ligt gaat (mazda )

Collega van me rijd, als simpele monteur, gewoon een dikke 607 met ledere bekleding en alles er op en er aan Ik ben zo jaloers Ik weet niet hoe ie dat gedaan heeft maar dat wil ik ook

Ik mag straks misschien weer een nieuw merk aan mijn lijstje van gereeden merken toevoegen.. citroen (c5)
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:11:54 #242
139330 TNA
For the stars that shine
pi_42889034
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef rena het volgende:
Ik heb net voor het eerst automaat gereden, en dan nog wel in de meest fantastische auto die er bestaat, voor mij dan
Idd een hele mooie wagen Heb je het geluk dat je ouders in zo'n ding rondrijden?
pi_42889301
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Robin__ het volgende:
Mooie bak! Reed ie net zo goed als ie er uitziet? Ik had van mn stage pas een 307 mee maar die stuurde heel 'doods' vond ik, net alsof je in de lucht zat te draaien.. ik vind het wel prettig als je hobbels een beetje voelt en het sturen ook niet super ligt gaat (mazda )
Hij rijd onwijs goed en lekker En heel soepel, dat zou je ook niet verwachten van zo'n auto, maar hij stuurt heel soepel door bochten en zo. Het sturen is opzich wel licht, maar dat vind ik wel prettig eigenlijk. Hoewel het wel verwarrend is als je in zo'n grote auto stapt en hij stuurt zo licht, in het begin is het echt wennen Maar ik ben verliefd geworden op deze bak

En je merkt het ook totaal niet als je te hard gaat, dat is het enige nadeel
And you know I might
pi_42889346
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:11 schreef TNA het volgende:

[..]

Idd een hele mooie wagen Heb je het geluk dat je ouders in zo'n ding rondrijden?
Mijn vader verkoopt Peugeot & Citroen, dus af en toe neemt hij zo'n ding mee naar huis Echt heel tof.
And you know I might
pi_42890746
Vannacht m'n eerste internationale tocht gemaakt! Ik moest iemand wegbrengen naar het vliegveld van Brussel, maarja om daar te komen is eigenlijk alleen maar een kwestie van rechtdoor rijden..
En wat ook wel lekker is, is dat je gewoon 120 mag in België.. (zodat de 130/140 ook verleidelijker worden.. )
pi_42890941
Jeetje ivetje wat schrikken zeg

Sterkte met je kuit en schouder en als dat genezen is toch maar zo snel mogelijk proberen te gaan rijden ja, dat is wel het verstandigst
pi_42891100
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:02 schreef Maxxieh het volgende:
En wat ook wel lekker is, is dat je gewoon 120 mag in België.. (zodat de 130/140 ook verleidelijker worden.. )
je mag hier toch ook gewoon 120
you and I ain't done Zeke!
pi_42892472
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef MelvinB het volgende:

[..]

Eh, dat is de 407 Coupé.
* RealZeus kijkt nog eens goed.

Fuck,je hebt gelijk.

Maar het blijft een mooie auto. en dan wel met een HDi-blok.
pi_42892592
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef rena het volgende:

[..]

Mijn vader verkoopt Peugeot & Citroen, dus af en toe neemt hij zo'n ding mee naar huis Echt heel tof.
Hij wil hem vast wel ruilen tegen mijn Peugeot 205 diesel uit 1990 met slechts 285000 km op de teller.

Toch?

En om ook nog effe ontopic te blijven: woensdag mag ik mijn roze kaartje ophalen met de o zo fijne letter combinatie:BCE.
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:51:18 #250
87694 Robin__
letitredno
pi_42892596
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef Johnns het volgende:

[..]

je mag hier toch ook gewoon 120
mja ligt er aan waar je woont he.. midden nederland valt dat best wel mee, rond grote steden zelfs stukken 80

Die 307 (2l hdi, sterkste versie) was iid zeker niet langzaam.. in iedere versnelling trok ie lekker op als je het gas intrapte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')