Ja, het was zeker schrikken. Heb verder de nacht ook geen oog meer dichtgedaan en zie het telkens weer voor me. Toen ik vanmiddag hoorde dat die vrienden van ons ook niets ergs hadden viel er toch wel een stuk angst weg. Iedereen is oke en da's het belangrijkste.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje ivetje wat schrikken zeg
Sterkte met je kuit en schouder en als dat genezen is toch maar zo snel mogelijk proberen te gaan rijden ja, dat is wel het verstandigst
Krijg je daarvoor punten aftrek? Geldt dat niet alleen voor opzettelijke overtredingen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Robin__ het volgende:
Neem aan van wel.. het veroorzaken van een ongeluk he
Ah, wel dus. Maar ivetje hield zich opzich wel aan de verkeersregelsquote:De overtredingen die worden geregistreerd zijn:
bumperkleven;
ernstige snelheidsovertredingen (meer dan 30 km/uur te hard/op autosnelwegen meer dan 40 km/uur te hard);
het veroorzaken van gevaar of hinder in het verkeer;
veroorzaken van materiële of immateriële schade door onjuiste naleving van de verkeersregels;
het veroorzaken van een ongeval met dodelijk gevolg of zwaar letsel.
Voorrang nemen als je dat niet hebt en zo een ongeluk veroorzaken (ook al was het niet opzettelijk) is natuurlijk een overtreding, dus wat dat betreft zou het een punt moeten kosten. Maar ik heb geen idee hoe streng men hiermee is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ah, wel dus. Maar ivetje hield zich opzich wel aan de verkeersregelsIk ben benieuwd.
Nou, fijne BOB ben jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:20 schreef ivetje het volgende:
Gisteravond was ik de bob,
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad hebquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:31 schreef Johnns het volgende:
om 13.00 weer les
#8 alweer't gaat snel
het nummertje maakt neit echt uit nee, maar de tijd tot het halen van mn rijbewijs welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad heb
succesquote:Woensdag theorie doen, vandaag mn kamer nog even afmaken met inrichten ( gisteren verhuisd) en dan maar eens de boeken in duiken)
Och gut, daar hebben we onze uberkneus weer die zijn woordje moet doenquote:
Hehe, ik ben nu met de 7e les bezig van m'n 2e kaartquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad heb
Succes!quote:Woensdag theorie doen, vandaag mn kamer nog even afmaken met inrichten ( gisteren verhuisd) en dan maar eens de boeken in duiken)
Thnxquote:
Het is geen overtreding...ongelukken zien ze nooit als overtredingen. Het was gewoon een ongeluk, dat mede werd veroorzaakt omdat ik nog niet zo snel schakel en handel in de auto. Als ik sneller gas had gegeven en niet eerst de koppeling helemaal had laten opkomen had ik het nog wel gehaald. Maar helaas, ik was ook bang voor mijn puntjes maar er gaat niets vanaf. Is alleen bij bewust gepleegde overtredingen zoals te hard rijden (en dan moet je aangehouden worden door een agent), dronken achter het stuur zitten etc. Een ongeluk valt er niet onder gelukkigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Voorrang nemen als je dat niet hebt en zo een ongeluk veroorzaken (ook al was het niet opzettelijk) is natuurlijk een overtreding, dus wat dat betreft zou het een punt moeten kosten. Maar ik heb geen idee hoe streng men hiermee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |