quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Jordy-B het volgende:
Wat duurde dat lang, man... prutser.
Ik stond op het punt om het topic te plaatsen... jouw topic stond pas bij de allerlaatste check in de subforumindex.quote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]zeik nie zo, als je et beter kan had jij em maar moeten neergooien
![]()
![]()
zal ik doen, en idd om de een of andere reden zag ik em ook niet in de forum index na plaatsingquote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om het topic te plaatsen... jouw topic stond pas bij de allerlaatste check in de subforumindex.
Pas je de wiki nog even aan met een link naar het vorige topic?
H264.quote:Op zondag 24 september 2006 16:33 schreef mschol het volgende:
als jullie keuze hebben welke versie kijken jullie dan:
de XviD version of de h264 version
Ow shit...quote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
live action ..... O_o;;;;;;
ik ook maar blijft een erg goed nummer...quote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de Elfenlied OST had ik meteen nadat ik Elfenlied had gezien al te pakken
Tot ep 17 gezien ja, eindelijk begint het verhaal een beetje meer tempo te krijgen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
Net The Third EP 18 gezien... 't wordt nou toch wel bloedspannend, en de afgelopen afleveringen waren al superspannend... geweldige serie...
Innocent Venus gaat ook hard de goeie kant op... Eigenlijk allemaal goeie series die nu lopen, alleen XXXHolic valt me een klein beetje tegen (al was de laatste aflevering op het einde best spannend)
Klopt, maar die zijn te verwaarlozen. Morgen maar eens een avondje achterstallige eps weg werken.quote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, klopt... maar dat heeft de Manga ook niet. Er zitten wel wat doorlopende stukjes in, zoals dat met dat White Day-presentje...
Hier nog een...quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoi, ik ben druk geweest.
ik zat op stage,...quote:Op maandag 25 september 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens druk!.
*joins the club*
Je hebt het er maar druk mee, die ouran.quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran 25 was wel 'n geinige aflevering, maar je kan goed merken dat de serie tegen z'n einde loopt...
(En diegene die de episodetitel bedacht heeft, moet 'n flinke schop onder de kont krijgen...)
't was alles behalve geinig .. tranenopwekkend jaquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran 25 was wel 'n geinige aflevering, maar je kan goed merken dat de serie tegen z'n einde loopt...
(En diegene die de episodetitel bedacht heeft, moet 'n flinke schop onder de kont krijgen...)
dat heb ik bij strawberry panic nou nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind zo'n andere sfeer wel geinig, eigenlijk...
Maar het is jammer dat series doorgaans wat dramatischer worden als het einde nadert. Dat laat je ook met zo'n raar gevoel achter...
Anidb heeft het over 24 eps. Title ep is Reminiscence.quote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef Jordy-B het volgende:
Net ook de laatste aflevering van XXXHolic gezien (aflevering 23)...
Mooie afsluiter, maar een einde dat schreeuwt om een 2e seizoen (laten we hopen dat die er ook komt...)
Nou maar hopen dat het er 32 zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
Animenewsnetwork heeft het over 23... Het einde van de aflevering deed ook sterk vermoeden dat het om het einde van de serie ging... Maar 'n extra aflevering is altijd meegenomen.
Oh wacht even... ANN heeft het over 32 episodes, maar er zijn 23 titels bekend...
nou...welkom terug dan maar hèquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef Qunix het volgende:
Ik was effies verbannen maar ben weer terug hoor
Nee.. zei een paar keer "sterf" in een kuttopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nou...welkom terug dan maar hè
wat heje gedaan...tubgirl?
Gewoon 'sterf!' onder je username en klaar ben jequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee.. zei een paar keer "sterf" in een kuttopic
quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sterf gewoon.. Je kan het zeker niet hebben dat je een kut noob bent.
Zo... kunnen we het weer over animé hebben...quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef Jump het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Opgeruimd
[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Idd! ontopic mensen!
vervelende fillers van naruto beginnen me nu toch wel de keel uit te hangen![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 04:03 schreef Sh0g het volgende:
[..]
[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?Als de fillers me al niet de keel uit zouden hangen, dan het geklaag erover wel.
[/jordy]
en? en? en? hoe was mijn jordy imitatie?![]()
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
Hoeveel series heb je gezien? Want als je Dragonball Z als beste serie opnoemt, klopt er iets niet helemaal...
Download eens Bleach.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Of Naruto, ook veel vechten en een beetje in die stijl. Plus drama en humor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Download eens Bleach.
Als je van DBZ houdt, vind je bleach toffer.
die imitatie moest wel goed geweest zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Erg leuk hoor kunnen we het nu weer over anime hebben?
En en en?
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...
Kijk bijvoorbeeld aanstaande vrijdag om 23.10 naar de animé-film Jin-Roh - The Wolf Brigade op MTV...
DBZ was wel tof ja. Ik weet ook wel dat het ontzettend slecht is in vergelijking met andere series en ik ergerde me ook dood aan sommige dingen (cartoon network heeft het trouwens ook goed kapot gemaakt met al die herhalingen), maar die characters en de humor zijn toch echt wel top hoor!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!![]()
Heb echt genoten!! ondanks het in het Engels gesproken was.
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!![]()
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Waar komt die avatar van jou vandaan...Beetje scary![]()
Ja dat compleet geflipte begin ik nu ook te denken..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...
Een compleet geflipte ecchi-comedy met 8 afleveringen.
tja CCS (8.5/10.0 (78 reviews) (top 200: # 86)) en Sailormoon (8.0/10.0 (20 reviews)) zijn niet echt slecht aangeschreven series...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
DBZ? Wat is dat?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
Dragon Ball Zquote:
Hehe.. dat weet ikquote:
lees anders even de laatste posts...quote:
DBZ was voor veel mensen nou eenmaal een van de eerste eerste kennismakingen met animé. Als je dan een volgende stap zet en gaat kijken of er meer van dat soort series zijn, kom je er al gauw achter dat er een gigantisch aantal geweldige series op je ligt te wachten...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hehe.. dat weet ikWas vroeger helemaal fan van DBZ, maar nu ik 'echte' anime kijk is het een beetje verleden tijd
![]()
de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
CCS (Card Captor Sakura) is een kinderserie, dus voorzien van NL nasynchronisatie en die is slecht, zoals bijna altijd... De enige animé met goeie nasynchronisatie is Shin Chan (En series als Alfred J. Kwak als je die in dat rijtje wil tellen). Sailormoon had oorspronkelik ook een doelgroep van kinderen tot 12 jaar (maar gek genoeg werd de serie ook erg populair onder oudere mensen...)
Ja en Cowboy Bebop is uitgezonden door TMF, maar dat stelt (hoewel het een geweldige serie is) niet zoveel voor.
gundam wing was ook de enige anime serie toendertijd die nederlands ondertiteld wasquote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DBZ en Gundam Wing waren (ook) mijn eerste kennismaking met anime series. En ik vond ze toen erg gaaf. Gundam Wing was ook de eerste serie die ik ging downloaden, omdat ze opeens weer eens midden in het verhaal opnieuw begonnen.
Ga binnenkort (hopelijk) maar eens beginnen met Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist. Daar lees ik zoveel goeds over.
is dit uberhaupt nog ontopicquote:Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Orealo het volgende:
outcast : z'n deden zo'n ding om m'n ding, en ze staken er een naald in.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Orealo het volgende:
outcast : z'n deden zo'n ding om m'n ding, en ze staken er een naald in.
De vertalingen zijn vaak niet echt om over naar huis te schrijven, maar de voice-acting is helemaal om te janken.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen, nou schilt het wel dat die series al ruim 6 jaar niet meer te zien zijn op tv
)
Wat Jordy zegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Waar komt die avatar van jou vandaan...Beetje scary![]()
Tenchi bokusatsu dokuro-chan FTWquote:Op woensdag 27 september 2006 17:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat Jordy zegt.
De serie is supergrappig. Het meisje in mijn icon is eigenlijk een engeltje. Maar ze hebben haar halo afgepakt en als je de halo van een engeltje afpakt, krijgt ze een plotselinge en hevige aanval van diarrée![]()
(vandaar die bekkentrekkerij)
van http://ouran.krysyuy.net/quote:September 26, 2006
The Ouran Anime is officially finished. That's right, people. No more weekly Ouran fix.
There has been no news of a second season and to be perfectly honest, I don't think there will be. Perhaps in the far, far, far future, but definitely not anytime soon. The anime caught up with some of the most recent manga chapters, and Hatori-sensei does not have enough content for an entire second season anyway.
So NO - there will not be a second season (not yet anyway). Please don't get your hopes up on seeing something anytime soon.
But don't be too sad! There's still the manga! And the manga is ♥. It's currently ongoing with no end in sight (yet). So don't despair! Ouran still lives on in its original form!
But if you want to know - yes, my heart is breaking too.
Klinkt leuk, ga ik kijken. Is lang geleden dat ik weer wat anime heb gezien, beetje druk gehad met oa school.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
die imitatie moest wel goed geweest zijnals jij al over ontopic gaan begint
op je zere teentjes...
anime:
I''s Pure is compleet en een aanrader voor iedereen die van romantische comedy houdt. Van de director van Elfen Lied, 6 episodes, mooi getekend, een aandoenlijk verhaal en een leuke OP/ED. Gebaseerd op een manga die wordt gezien als één van de beste in z'n genre.
Er ontbreekt alleen nog de laatste bonus van 2 minuten, die zal wel binnenkort uitkomen. Er zijn 6 van die bonussen met een hoog ecchi gehalte, anders dan de serie zelf, maar ontzettend grappig.
Deze anime staat zeker in mijn top 5.![]()
Is dit 'n reactie op mijn post?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:39 schreef koffiegast het volgende:
klinkt als een serie voor mij:') hou van die droge stuff
hopelijk veranderen ze de stemmetjes nog wat anders klinkt het zeer irritant
nee, niemand geeft jou aandacht.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is dit 'n reactie op mijn post?
bemoei je d'r niet mee, muts...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nee, niemand geeft jou aandacht.![]()
tevens tvp
hai was op jouw postquote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
bemoei je d'r niet mee, muts...
'k vroeg het me enkel af, omdat het een beetje suf is om te zeggen dat ze de stemmen moeten veranderen, terwijl je het hebt over de Amerikaanse nasynchronisatie van een animé-serie...
ik ga nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oeh nog een maandje en dan is het weer tijd voor Abunai
Hebben we er zin an?
HAHA heftig...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat Jordy zegt.
De serie is supergrappig. Het meisje in mijn icon is eigenlijk een engeltje. Maar ze hebben haar halo afgepakt en als je de halo van een engeltje afpakt, krijgt ze een plotselinge en hevige aanval van diarrée![]()
(vandaar die bekkentrekkerij)
wat een sarcasmequote:
Sommige stemmen zijn irritant. Zoals bijvoorbeeld van die dikke huilie van de bende van 5, daarom kijk ik het ook bijna niet. Daarnaast is het irritant dat je dezelfde stemmen overal tegen komt, dat wordt dan ook wel het Misty-effect genoemd. Bij engelse nasynchronisatie is dat ook wel het geval. Alleen Shin-chan is tof.quote:Heb trouwens geen moeite met dat nederlands gesproken gedoe..van Pokemon is wel ok..Maar van de bende van 5 vind ik het echt lachen gedaan![]()
Ja lief van je.. ben inderdaad en meisje..maar ja..als het scary is, en er zit een goed verhaal achter, zou ik het wel kijken. DBZ was wel geweldadig, maar het had nut. Ik en de hele middelbare school waar ik op zat, sprak er over (inclusief de meiden!!) Zat iedere werkdag om 4 uur klaar in die tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik zag trouwens dat je een meisje bent. als dat echt zo is, zullen we moeten proberen je hier te houden, aangezien de vrouwelijke sekse hier zwaar ondervertegenwoordigd is
het zou trouwens kunnen verklaren waarom je mijn usericon scary vindt
Had ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 12:25 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja lief van je.. ben inderdaad en meisje..maar ja..als het scary is, en er zit een goed verhaal achter, zou ik het wel kijken. DBZ was wel geweldadig, maar het had nut. Ik en de hele middelbare school waar ik op zat, sprak er over (inclusief de meiden!!) Zat iedere werkdag om 4 uur klaar in die tijd![]()
Ja klopt wel...Maar keek zelf eigenlijk om het verhaalquote:Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Had ik ookgelukkig was de eerste aflevering de herhaling van de vorige dag, zodat ik tijd had om thuis te komen.
Maar als vrouwen het over DBZ hebben gaat het meestal over wie er het coolste haar heeft ofzoietsterwijl de mannen discussiëren over wie er een sterkere aanval heeft, etc. Trunks had serieus teveel vrouwelijke fans, omdat dat kapsel erg in was 8 à 10 jaar terug denk ik. En dat het paars was, maakte het alleen maar erger.
Bokusatsu..etc is trouwens niet scary. Het is wel ontzettend bloederig en het verhaal kent een beetje drama, maar verder is het compleet geflipte humor
bokusatsu is pure ecchi tbhquote:Op donderdag 28 september 2006 12:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Had ik ookgelukkig was de eerste aflevering de herhaling van de vorige dag, zodat ik tijd had om thuis te komen.
Maar als vrouwen het over DBZ hebben gaat het meestal over wie er het coolste haar heeft ofzoietsterwijl de mannen discussiëren over wie er een sterkere aanval heeft, etc. Trunks had serieus teveel vrouwelijke fans, omdat dat kapsel erg in was 8 à 10 jaar terug denk ik. En dat het paars was, maakte het alleen maar erger.
Bokusatsu..etc is trouwens niet scary. Het is wel ontzettend bloederig en het verhaal kent een beetje drama, maar verder is het compleet geflipte humor
muahaha do i sense a girl older than 12 in this topic? (en met 12 bedoel ik dus die figuurlijke 12 van aarbei en companinnen)quote:Op donderdag 28 september 2006 12:25 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja lief van je.. ben inderdaad en meisje..maar ja..als het scary is, en er zit een goed verhaal achter, zou ik het wel kijken. DBZ was wel geweldadig, maar het had nut. Ik en de hele middelbare school waar ik op zat, sprak er over (inclusief de meiden!!) Zat iedere werkdag om 4 uur klaar in die tijd![]()
Wij hebben iets gemeenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja klopt wel...Maar keek zelf eigenlijk om het verhaal
en ik dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
muahaha do i sense a girl older than 12 in this topic? (en met 12 bedoel ik dus die figuurlijke 12 van aarbei en companinnen)
12?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
muahaha do i sense a girl older than 12 in this topic? (en met 12 bedoel ik dus die figuurlijke 12 van aarbei en companinnen)
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:25 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wel bljiven ademhalen mschol.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]iemand van mijn leeftijd in dit topic??
Kennelijk is hij het niet gewend ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 15:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wel bljiven ademhalen mschol.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
tja merendeel van de mensen die ik hier zie zijn ukkie van 16-17 max 18quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Kennelijk is hij het niet gewend ofzo
ik kijk er niet eens meer van op![]()
Vrouwen kunnen een hoop..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet zo maar plat te krijgen hoor
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen een hoop..
en b) ??quote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef mschol het volgende:
tja merendeel van de mensen die ik hier zie zijn ukkie van 16-17 max 18
--edit--
ahh zie dat jij ook volwassen bent![]()
nee alle gekheid op een stokje...
a) komen in dit soort topic;s niet echt snel dames, daar sta ik al van te kijken.. (zelfde met DIG SC)
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef RipCore het volgende:
Wie komt nu met de Jordy imitatie dat het allemaal wel ontopic moet blijven?
Nou, nou.. ?
quote:[Welcome To Serin fansubs][http://serin-fansubs.com][Releases: Strawberry Panic EP26, Final Episode]
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen een hoop..
jij bent de companinquote:
ik? ik ben 19quote:Op donderdag 28 september 2006 16:08 schreef Sh0g het volgende:
[..]
en b) ??
Er is hier een meisje van 17, die is niet ukkie.![]()
Er is hier ook een jongetje van 19, waarbij je voorover moet buigen wil je hem een aai over z'n bol geven![]()
'k hoop wel dat de volgende poging wat beter wordt... Die van Shoque leek totaal niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef RipCore het volgende:
Wie komt nu met de Jordy imitatie dat het allemaal wel ontopic moet blijven?
Nou, nou.. ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Jordy-B het volgende:
...Shoque...
hoi Jordyquote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef Orealo het volgende:
Gaat het hier nog een beetje over animé en manga of moet ik het woordenboek erbij pakken?.
't streeptje op e van animé doet 't 'm he?quote:
Driehoeksverhoudingen vind ik maar een beetje een uitgemolken concept, dat kom je te vaak tegen in series. Een paar hoeken erbij zou het wel wat interessanter maken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
je vergat om 't te schrijven, ipv 'het'...
Last Exile ziet er eigenlijk wel onwijs goed uit... Is 't ook een beetje een goed plot, met driehoeksverhoudingen, verraad, etc?
zeshoekenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Driehoeksverhoudingen vind ik maar een beetje een uitgemolken concept, dat kom je te vaak tegen in series. Een paar hoeken erbij zou het wel wat interessanter maken.
Honey & Clover heeft/had ongeveer 7 verschillende driehoeken die op elkaar ingrepen. Dus de ene punt was ook onderdeel van de volgende driehoek en andersom en andere punten ook zeg maar.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Driehoeksverhoudingen vind ik maar een beetje een uitgemolken concept, dat kom je te vaak tegen in series. Een paar hoeken erbij zou het wel wat interessanter maken.
Ja hoor...ben bijna 20quote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
haha ja leuk he?? hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]iemand van mijn leeftijd in dit topic??
Ik heb 'm (uiteraard) gezien, en hier komen de antwoorden van deze week:quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
je vergat om 't te schrijven, ipv 'het'...
Last Exile ziet er eigenlijk wel onwijs goed uit... Is 't ook een beetje een goed plot, met driehoeksverhoudingen, verraad, etc?
ik heb een ingevuld profielquote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
haha ja leuk he?? hoe oud ben jij dan?
SPOILER: einde strawberry panicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben vanaf volgende week 24quote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef mschol het volgende:
tja merendeel van de mensen die ik hier zie zijn ukkie van 16-17 max 18
22quote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben vanaf volgende week 24en ripcore is volgens mij 20? jordy volgens mij 23 ofzo.
dacht dat ow 33 was?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
22profiel en zo....
Jordy is uit '81, dus 25. opnieuw, profiel
En O_W is 31.
enig idee wanneer second barrage gereleased wordt though.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:51 schreef NgInE het volgende:
net Black Lagoon afgekeken...echt briljante serie! eindigt wel nogal wat abrupt, maar gelukkig komt er snel een 2e seizoen aan...en de animatie!!! blijft gewoon vanaf aflevering1 t/m het einde top.
maar hoe oud is die dude nu uiteindelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:27 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Op de laatste meet was 'ie nog 40...![]()
gelukkig..ben niet de oudstequote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een ingevuld profiel
maar ik ben 21
Volgens AniDB start het tweede seizoen 4 oktober.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
enig idee wanneer second barrage gereleased wordt though.
Nee, dat is O_W.quote:
heb dat altijd al eens willen proberen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
on a side note zijn er ook mensen die hier DDR-en??
zin om een keer in scheveningen te spelen in je uppie is het ook maar saaai
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:35 schreef Sh0g het volgende:
[..]
heb dat altijd al eens willen proberen.
misschien iets voor een volgende meet ofzo![]()
je ben altijd welkom in scheveningen mijn homebasequote:Op vrijdag 29 september 2006 14:35 schreef Sh0g het volgende:
[..]
heb dat altijd al eens willen proberen.
misschien iets voor een volgende meet ofzo![]()
haha tof!quote:
Ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[afbeelding]
kan niet achterblijven he
en ja hij speelt lekker
ok dan!quote:je ben altijd welkom in scheveningen mijn homebase
http://www.youtube.com/watch?v=mYyYu4FWNJI <--- ik ben degene die blerrt over zijn new record
Hej... Das in scheveningen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mYyYu4FWNJI <--- ik ben degene die blerrt over zijn new record
Bijna vergetenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef Jordy-B het volgende:
Vanavond Jin-Roh op MTV (23.10)
Ik heb het gezien.. Ik snap hem nu nog niet maar wel leuk om te zien. Het gaat enorm diep als je er goed over na denkt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:43 schreef Champloo het volgende:
Kan iemand de serie "Serial Experiments Lain" ??
Ik heb me de dvd box ervan besteld![]()
Op internet krijgt hij wel goede reviews overal.
Maar wat vinden jullie?
Ik vond hem vaag en ben na twee afleveringen afgehaakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:43 schreef Champloo het volgende:
Kan iemand de serie "Serial Experiments Lain" ??
Ik heb me de dvd box ervan besteld![]()
Op internet krijgt hij wel goede reviews overal.
Maar wat vinden jullie?
Ik had hoofdpijn na het kijken van 2 afleveringenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vond hem vaag en ben na twee afleveringen afgehaakt.
hai! begint weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef Qunix het volgende:
Toffe film, die Jin Roh.
Vond het best wel saai eigenlijk. Best wel voorspelbaar allemaal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:26 schreef koffiegast het volgende:
zeer mooie film met mooi verhaal, alleen jammer van het einde dat het niet wat rooskleurigere kon
Ik zat echt de hele tijd te kijken van, gaat er nog een keer iets gebeuren??quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
Da's dan ook m'n grootste probleem met die film... Ik heb zes pogingen nodig gehad om hem uit te kijken, omdat ik iedere keer in het middenstuk in slaap viel.
Omdat het zich in een alternatief verleden afspeeld. Duitsland heeft Japan verslagen in de 2de wereld oorlog. Heb je al die Duitse autos en wapens niet opgemerkt? En het feit dat The Sect een Anti-Lebensraum organisatie is?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hai! begint weer
waarom hebben ze dat boek in het duits eigenlijk
ow ehm ben ff titel van anime kwijt, maar dits geloof ik een 'veranderd' plaatjequote:
was me 2de gok, dat het een gephotosoept plaatje wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ow ehm ben ff titel van anime kwijt, maar dits geloof ik een 'veranderd' plaatje
//update
tis Azumanga Daioh
Hehe, mjah was wel leuk geweest als er weer zon vage droge serie was. (heb deze anime nog niet egt gezien, wellicht straks als ik hes my master/school rumble is keer helemaal af heb gekeken..)quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
was me 2de gok, dat het een gephotosoept plaatje was
ooit ga ik em waarschijnlijk wel kijken ja...quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Hehe, mjah was wel leuk geweest als er weer zon vage droge serie was. (heb deze anime nog niet egt gezien, wellicht straks als ik hes my master/school rumble is keer helemaal af heb gekeken..)
O_W, jij leugenaar jij!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
maar hoe oud is die dude nu uiteindelijk
werkt lekker verwarrend zo....
en ik ben te lang uit het topic geweest
Azumanga Daioh is heel erg leuk. Zeker een aanrader om te kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit ga ik em waarschijnlijk wel kijken ja...
probleem is dat ik nu nog even snel 5 series aan het binnen hengelen ben en er nog minimaal 12 heb staan die ik wil kijken![]()
ik kom echt tijd te kort
waar loog ik? waar zei ik uberhaupt iets?quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O_W, jij leugenaar jij!
Hoe oud ben je nu echt?
Of was dat op msn wel de waarheid?
Wat maakt het ook eigenlijk uit...
Ow damn...jammer genoeg gemist..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef Qunix het volgende:
Toffe film, die Jin Roh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Óf de mensen hier weten niet hoe oud jij bent en speculeren maar wat, óf jij loog tegen mij op msn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
waar loog ik? waar zei ik uberhaupt iets?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef RipCore het volgende:
Niet slecht, heb 'm niet gezien dit weekend maar al veel eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler=<plaats hier je titel>]<plaats hier je spoiler>[/spoiler]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: Ouran HSHC ep 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer een zeer coole ep, en heeft zeker ruimte voor een 2de seizoen
maar ik gok dat die er niet komt.
Ik wens je bijna dood.quote:
Ik leef met je meequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik wens je bijna dood.
Jij hebt echt de kunst van het zeiken om het zeiken verheven tot een Olympische sport.
Het lijkt/leek me duidelijk dat het ging om de film, aangezien ik het daar als enige over had in mijn post.
of de rest is stomquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Óf de mensen hier weten niet hoe oud jij bent en speculeren maar wat, óf jij loog tegen mij op msn.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef mschol het volgende:zal wellicht net zoiets zijn als love hina, mooie reeks waar nog best iets achter mocht maar niet kwam ;/SPOILER: Ouran HSHC ep 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer een zeer coole ep, en heeft zeker ruimte voor een 2de seizoen
maar ik gok dat die er niet komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoi toffe ep. Mooi einde tis nog maar te zien of de 2de seizoen het hier kan toppen. Liever dit als einde dan uitmelken
SPOILER: ouranOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:21 schreef mschol het volgende:SPOILER: ouranOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en trouwens om verdere spoilers te beperkenkijk jordy goed he
hier verder als je klaar bent met de serie.
[Anime] Ouran Host Club. More important than the future
joh, pijp bijna een tweaker en ga bijna dood...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik wens je bijna dood.
Jij hebt echt de kunst van het zeiken om het zeiken verheven tot een Olympische sport.
Het lijkt/leek me duidelijk dat het ging om de film, aangezien ik het daar als enige over had in mijn post.
Ik zou het bijna alleen al niet doen om jou te irriteren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh, pijp bijna een tweaker en ga bijna dood...
We kunnen nu titels aan de spoilers toevoegen, dus doe dat dan ook. Leuk dat het wel min-or-meer duidelijk is waar jouw spoiler op slaat... het wordt een stuk lastiger als iemand op jouw spoiler reageert met nog een spoiler.
Maar ja, dom van mij... wie wil er nou op jouw vragen reageren?
Wat 'n zeikerd, hè... 'k vraag me af van wie 'ie dat geleerd heeft...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef Sh0g het volgende:
Dankzij de strenge woorden van meester Bob durft niemand meer wat te zeggen, al 9 uur niet
klinkt als muziek in de oren!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef Jordy-B het volgende:
Van de nieuwe series lijkt Tactical Roar me wel geinig... Een onhandige kerel op een boot vol jonge vrouwen...
restyling?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef Orealo het volgende:
Dit topic heeft een beetje een restyling nodig imo.
Het is een beste uitdaging zoals het er nu uit ziet.
Is 't trouwens al iemand opgevallen dat ik nu een leidinggevende functie heb op m'n werk?.
Tja, we lopen nu een beetje met een paar reacties per dag.quote:
welke fansubgroep doet 'm?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef Zeurberus het volgende:
Laatste ep van Ergo Proxy is uit (23) en nu kan ik eindelijk de achterstand die ik had met die serie wegwerken
ep 11 t/m 23 vanavond/vannacht![]()
Heb een cadeautje voor je, ter compensatie voor mijn afwezigheid van zaterdag, check je (hot)mailquote:
Komt omdat jullie van die mislukte kinderserie's kijken waar ik totaal geen interesse in hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Tja, we lopen nu een beetje met een paar reacties per dag.
opzich niks mis mee, maar tja.
teamverband is weg..
Ligt nog bij de slowchat.
ah... thanks a bunch!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heb een cadeautje voor je, ter compensatie voor mijn afwezigheid van zaterdag, check je (hot)mail
Laat ff weten hoe de speed is, gezien ik nu veel geklaag daarover zie op het irc kanaalquote:
quote:At the bottom of each ARCHONIA Puzzle Contest form the following question was asked: “Which is your favorite manga/anime series?”. We made a top ten of the most mentioned series and this is the result!
ik hoor er zoveel goeds over, ik ga em via kragamuffin maar eff binnen hengelen (pff 51 eps)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Fullmetal Alchemist is echt een geweldige serie
Ben nu bij Episode 21
Echt mooi
Dan raad ik je ook aan Blood+ te gaan kijken. 50 eps, maar je vliegt er zo doorheen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Fullmetal Alchemist is echt een geweldige serie
Ben nu bij Episode 21
Echt mooi
ben benieuwd wanner shinsen subs de eerste subs klaar heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef RipCore het volgende:
Ik zag de raw van Black Lagoon langskomen ergens, dus dat zal niet lang meer duren eer deze door iemand wordt opgepikt.![]()
Edit: De raw van epi1 van season2 dus....![]()
Nou, ik zei dat ik 'm langs zag komen, als in, op een tracker ergens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ben benieuwd wanner shinsen subs de eerste subs klaar heeft
wat is je indruk van ep1 S2?
Heeft potentie dus?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef RipCore het volgende:
[..]
Nou, ik zei dat ik 'm langs zag komen, als in, op een tracker ergens.
Maar heb 'm ff gedownload en (deels) bekeken.
Dit maak ik er uit op: Het gaat verder waar S1 ophield (Mr. Chan, Hotel Moscow), met de introductie van een sicko broertje en psycho zusje die nogal destructief zijn (slachten een bar af met bijl en kanon) en elkaar aflebberen ()..
Seizoen 1 was tof en keek lekker makkelijk weg, dus absoluut.quote:
Moet seizoen 1 nog steeds kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef RipCore het volgende:
[..]
Seizoen 1 was tof en keek lekker makkelijk weg, dus absoluut.
Alleen het 'little hitman kids with big weapons'-dee is wat cliché en vond het niet echt passen bij de serie, seizoen 1 gekeken hebbende, dus zou het niet erg vinden als dat verdwijnt..
Die ep met Pino in het pretpark heb ik zojuist gezien en dies onwijs BRUUT gewoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:23 schreef torn_Machina het volgende:
Morgen Ergo Proxy maar even afkijken denk ik. En ik moet zeggen dat ik ep 17 t/m 20 wel matig vond.![]()
Vooral die ep met Pino in dat pretpark.![]()
Death Note ep 1 raw is trouwens ook uit, ben benieuwd welke fatsoenlijke subber hem het eerst oppakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die ep met Pino in het pretpark heb ik zojuist gezien en dies onwijs BRUUT gewoon
zal wel verder gaan in spoilersNou gewoon, ik vond het een beetje uit zijn plaats zo in deze serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook meer een wtf?
moment voor mij toen ik deze ep zat te kijken.
Voor mij voegde het totaal niets toe aan de rest van het verhaal. Leuk om een keer gezien te hebben, maar zeker geen memorabel moment voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest maak ik mij vrij weinig druk om bepaalde maatschappelijke boodschappen in series.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan de rest hier trouwens ook even deze serie kijken? Dat scheelt een hoop wit in het vervolg van deze topics
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die ep met Pino in het pretpark heb ik zojuist gezien en dies onwijs BRUUT gewoon
zal wel verder gaan in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, tis flauw, maar die spoiler van je was een inkoppertje![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik de politiek in ga, de afgelopen meets hebben al duidelijk gemaakt wat mijn voorkeur isSPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, tis flauw, maar die spoiler van je was een inkoppertje_____________________________________________
nog een paar eps "he is my master" en dan eindelijk door met een andere serie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je weet waar de afkorting Pino voor staat issie helemaal perfect![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Zeurberus op 05-10-2006 02:37:24 ]Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Dat is al een te uitgebreide reactie. Je moet alleen het volgende doen, dan ben je pas ècht stoer:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:03 schreef mschol het volgende:
[Orealo mode]
Dames en Heren,
ER BESTAAT TEGENWOORDIG EEN EXTRA FUNCTIE BIJ DE SPOILERS OM TITELS TOE TE VOEGEN!!!
DOE DIT DAN OOK!!!
[einde Orealo mode]
quote:
1 [spoiler=<plaats hier je titel>]<plaats hier je spoiler>[/spoiler] ![]()
heb je je traantjes nou al weggeveegd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:46 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dat is al een te uitgebreide reactie. Je moet alleen het volgende doen, dan ben je pas ècht stoer:
[..]
![]()
SPOILER: berserk eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand over een vervolg/ 2de seizoen gemaakt is?
Wquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef RipCore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QP7YRTiEFO0&mode=related&search=
SPOILER: Ergo Proxy EndingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door torn_Machina op 06-10-2006 09:34:28 ]
...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Waris3 het volgende:
Anime enzo ftw
Ik kan manga tekenen, en scenario's schrijven. Maar ik vind dat die FOK! manga zuigt <_< >_>
Sorry hoor, maar was gewoon even te lui om topic te wisselen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:46 schreef RipCore het volgende:
Moet je dat niet melden in het daarvoor bestemde topic?
En dat was wel weer genoeg SC voor vandaag!![]()
Mij maakt het niets uit hoor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar was gewoon even te lui om topic te wisselen.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:57 schreef Maraca het volgende:
Jahoo! Heb zojuist na 2 maanden wachten eindelijk alle Ouran High School Host Club manga binnen![]()
Ja het pretentieuze kijk mij nou eens mad l33t skillz hebben druipt van de FOK! manga afquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Blijkbaar neemt hij het serieus, wat de Fok! manga betreft.![]()
Nog lang niet..quote:
En nu dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog lang niet..moet nog met deel 1 beginnen
![]()
Mijn vader schrok wel even want hij dacht dat de boeken verkeerd gedrukt waren![]()
Maak er dan 1 en post em !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Waris3 het volgende:
Anime enzo ftw
Ik kan manga tekenen, en scenario's schrijven. Maar ik vind dat die FOK! manga zuigt <_< >_>
heb je al een kotszakje en dergelijke voor hem klaargezet??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ga nu Elfen Lied kijken op dvd. Ik heb zelfs mijn broer kunnen overhalen om mee te kijken. Kijken hoe lang hij het volhoud
.
En Outcast, mijn filosofieleraar houd ook van paarden.
in deel 2 heeft ze een Vegeta outfit aan met een toffe pruikquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
Ik wil de eerste ep van Death Note zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |