quote:At the bottom of each ARCHONIA Puzzle Contest form the following question was asked: “Which is your favorite manga/anime series?”. We made a top ten of the most mentioned series and this is the result!
ik hoor er zoveel goeds over, ik ga em via kragamuffin maar eff binnen hengelen (pff 51 eps)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Fullmetal Alchemist is echt een geweldige serie
Ben nu bij Episode 21
Echt mooi
Dan raad ik je ook aan Blood+ te gaan kijken. 50 eps, maar je vliegt er zo doorheen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Fullmetal Alchemist is echt een geweldige serie
Ben nu bij Episode 21
Echt mooi
ben benieuwd wanner shinsen subs de eerste subs klaar heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef RipCore het volgende:
Ik zag de raw van Black Lagoon langskomen ergens, dus dat zal niet lang meer duren eer deze door iemand wordt opgepikt.![]()
Edit: De raw van epi1 van season2 dus....![]()
Nou, ik zei dat ik 'm langs zag komen, als in, op een tracker ergens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ben benieuwd wanner shinsen subs de eerste subs klaar heeft
wat is je indruk van ep1 S2?
Heeft potentie dus?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef RipCore het volgende:
[..]
Nou, ik zei dat ik 'm langs zag komen, als in, op een tracker ergens.
Maar heb 'm ff gedownload en (deels) bekeken.
Dit maak ik er uit op: Het gaat verder waar S1 ophield (Mr. Chan, Hotel Moscow), met de introductie van een sicko broertje en psycho zusje die nogal destructief zijn (slachten een bar af met bijl en kanon) en elkaar aflebberen ()..
Seizoen 1 was tof en keek lekker makkelijk weg, dus absoluut.quote:
Moet seizoen 1 nog steeds kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef RipCore het volgende:
[..]
Seizoen 1 was tof en keek lekker makkelijk weg, dus absoluut.
Alleen het 'little hitman kids with big weapons'-dee is wat cliché en vond het niet echt passen bij de serie, seizoen 1 gekeken hebbende, dus zou het niet erg vinden als dat verdwijnt..
Die ep met Pino in het pretpark heb ik zojuist gezien en dies onwijs BRUUT gewoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:23 schreef torn_Machina het volgende:
Morgen Ergo Proxy maar even afkijken denk ik. En ik moet zeggen dat ik ep 17 t/m 20 wel matig vond.![]()
Vooral die ep met Pino in dat pretpark.![]()
Death Note ep 1 raw is trouwens ook uit, ben benieuwd welke fatsoenlijke subber hem het eerst oppakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die ep met Pino in het pretpark heb ik zojuist gezien en dies onwijs BRUUT gewoon
zal wel verder gaan in spoilersNou gewoon, ik vond het een beetje uit zijn plaats zo in deze serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook meer een wtf?
moment voor mij toen ik deze ep zat te kijken.
Voor mij voegde het totaal niets toe aan de rest van het verhaal. Leuk om een keer gezien te hebben, maar zeker geen memorabel moment voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest maak ik mij vrij weinig druk om bepaalde maatschappelijke boodschappen in series.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan de rest hier trouwens ook even deze serie kijken? Dat scheelt een hoop wit in het vervolg van deze topics
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:40 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die ep met Pino in het pretpark heb ik zojuist gezien en dies onwijs BRUUT gewoon
zal wel verder gaan in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, tis flauw, maar die spoiler van je was een inkoppertje![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:22 schreef Sh0g het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik de politiek in ga, de afgelopen meets hebben al duidelijk gemaakt wat mijn voorkeur isSPOILER:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, tis flauw, maar die spoiler van je was een inkoppertje_____________________________________________
nog een paar eps "he is my master" en dan eindelijk door met een andere serie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je weet waar de afkorting Pino voor staat issie helemaal perfect![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Zeurberus op 05-10-2006 02:37:24 ]Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Dat is al een te uitgebreide reactie. Je moet alleen het volgende doen, dan ben je pas ècht stoer:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:03 schreef mschol het volgende:
[Orealo mode]
Dames en Heren,
ER BESTAAT TEGENWOORDIG EEN EXTRA FUNCTIE BIJ DE SPOILERS OM TITELS TOE TE VOEGEN!!!
DOE DIT DAN OOK!!!
[einde Orealo mode]
quote:
1 [spoiler=<plaats hier je titel>]<plaats hier je spoiler>[/spoiler] ![]()
heb je je traantjes nou al weggeveegd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:46 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dat is al een te uitgebreide reactie. Je moet alleen het volgende doen, dan ben je pas ècht stoer:
[..]
![]()
SPOILER: berserk eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand over een vervolg/ 2de seizoen gemaakt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |