Ow damn...jammer genoeg gemist..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef Qunix het volgende:
Toffe film, die Jin Roh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Óf de mensen hier weten niet hoe oud jij bent en speculeren maar wat, óf jij loog tegen mij op msn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
waar loog ik? waar zei ik uberhaupt iets?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef RipCore het volgende:
Niet slecht, heb 'm niet gezien dit weekend maar al veel eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler=<plaats hier je titel>]<plaats hier je spoiler>[/spoiler]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: Ouran HSHC ep 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer een zeer coole ep, en heeft zeker ruimte voor een 2de seizoen
maar ik gok dat die er niet komt.
Ik wens je bijna dood.quote:
Ik leef met je meequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik wens je bijna dood.
Jij hebt echt de kunst van het zeiken om het zeiken verheven tot een Olympische sport.
Het lijkt/leek me duidelijk dat het ging om de film, aangezien ik het daar als enige over had in mijn post.
of de rest is stomquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Óf de mensen hier weten niet hoe oud jij bent en speculeren maar wat, óf jij loog tegen mij op msn.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef mschol het volgende:zal wellicht net zoiets zijn als love hina, mooie reeks waar nog best iets achter mocht maar niet kwam ;/SPOILER: Ouran HSHC ep 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer een zeer coole ep, en heeft zeker ruimte voor een 2de seizoen
maar ik gok dat die er niet komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoi toffe ep. Mooi einde tis nog maar te zien of de 2de seizoen het hier kan toppen. Liever dit als einde dan uitmelken
SPOILER: ouranOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:21 schreef mschol het volgende:SPOILER: ouranOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en trouwens om verdere spoilers te beperkenkijk jordy goed he
hier verder als je klaar bent met de serie.
[Anime] Ouran Host Club. More important than the future
joh, pijp bijna een tweaker en ga bijna dood...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik wens je bijna dood.
Jij hebt echt de kunst van het zeiken om het zeiken verheven tot een Olympische sport.
Het lijkt/leek me duidelijk dat het ging om de film, aangezien ik het daar als enige over had in mijn post.
Ik zou het bijna alleen al niet doen om jou te irriteren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh, pijp bijna een tweaker en ga bijna dood...
We kunnen nu titels aan de spoilers toevoegen, dus doe dat dan ook. Leuk dat het wel min-or-meer duidelijk is waar jouw spoiler op slaat... het wordt een stuk lastiger als iemand op jouw spoiler reageert met nog een spoiler.
Maar ja, dom van mij... wie wil er nou op jouw vragen reageren?
Wat 'n zeikerd, hè... 'k vraag me af van wie 'ie dat geleerd heeft...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef Sh0g het volgende:
Dankzij de strenge woorden van meester Bob durft niemand meer wat te zeggen, al 9 uur niet
klinkt als muziek in de oren!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef Jordy-B het volgende:
Van de nieuwe series lijkt Tactical Roar me wel geinig... Een onhandige kerel op een boot vol jonge vrouwen...
restyling?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef Orealo het volgende:
Dit topic heeft een beetje een restyling nodig imo.
Het is een beste uitdaging zoals het er nu uit ziet.
Is 't trouwens al iemand opgevallen dat ik nu een leidinggevende functie heb op m'n werk?.
Tja, we lopen nu een beetje met een paar reacties per dag.quote:
welke fansubgroep doet 'm?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef Zeurberus het volgende:
Laatste ep van Ergo Proxy is uit (23) en nu kan ik eindelijk de achterstand die ik had met die serie wegwerken
ep 11 t/m 23 vanavond/vannacht![]()
Heb een cadeautje voor je, ter compensatie voor mijn afwezigheid van zaterdag, check je (hot)mailquote:
Komt omdat jullie van die mislukte kinderserie's kijken waar ik totaal geen interesse in hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Tja, we lopen nu een beetje met een paar reacties per dag.
opzich niks mis mee, maar tja.
teamverband is weg..
Ligt nog bij de slowchat.
ah... thanks a bunch!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heb een cadeautje voor je, ter compensatie voor mijn afwezigheid van zaterdag, check je (hot)mail
Laat ff weten hoe de speed is, gezien ik nu veel geklaag daarover zie op het irc kanaalquote:
quote:At the bottom of each ARCHONIA Puzzle Contest form the following question was asked: “Which is your favorite manga/anime series?”. We made a top ten of the most mentioned series and this is the result!
ik hoor er zoveel goeds over, ik ga em via kragamuffin maar eff binnen hengelen (pff 51 eps)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Fullmetal Alchemist is echt een geweldige serie
Ben nu bij Episode 21
Echt mooi
Dan raad ik je ook aan Blood+ te gaan kijken. 50 eps, maar je vliegt er zo doorheen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Fullmetal Alchemist is echt een geweldige serie
Ben nu bij Episode 21
Echt mooi
ben benieuwd wanner shinsen subs de eerste subs klaar heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef RipCore het volgende:
Ik zag de raw van Black Lagoon langskomen ergens, dus dat zal niet lang meer duren eer deze door iemand wordt opgepikt.![]()
Edit: De raw van epi1 van season2 dus....![]()
Nou, ik zei dat ik 'm langs zag komen, als in, op een tracker ergens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ben benieuwd wanner shinsen subs de eerste subs klaar heeft
wat is je indruk van ep1 S2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |