Vond het best wel saai eigenlijk. Best wel voorspelbaar allemaal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:26 schreef koffiegast het volgende:
zeer mooie film met mooi verhaal, alleen jammer van het einde dat het niet wat rooskleurigere kon
Ik zat echt de hele tijd te kijken van, gaat er nog een keer iets gebeuren??quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
Da's dan ook m'n grootste probleem met die film... Ik heb zes pogingen nodig gehad om hem uit te kijken, omdat ik iedere keer in het middenstuk in slaap viel.
Omdat het zich in een alternatief verleden afspeeld. Duitsland heeft Japan verslagen in de 2de wereld oorlog. Heb je al die Duitse autos en wapens niet opgemerkt? En het feit dat The Sect een Anti-Lebensraum organisatie is?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hai! begint weer
waarom hebben ze dat boek in het duits eigenlijk
ow ehm ben ff titel van anime kwijt, maar dits geloof ik een 'veranderd' plaatjequote:
was me 2de gok, dat het een gephotosoept plaatje wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ow ehm ben ff titel van anime kwijt, maar dits geloof ik een 'veranderd' plaatje
//update
tis Azumanga Daioh
Hehe, mjah was wel leuk geweest als er weer zon vage droge serie was. (heb deze anime nog niet egt gezien, wellicht straks als ik hes my master/school rumble is keer helemaal af heb gekeken..)quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
was me 2de gok, dat het een gephotosoept plaatje was
ooit ga ik em waarschijnlijk wel kijken ja...quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Hehe, mjah was wel leuk geweest als er weer zon vage droge serie was. (heb deze anime nog niet egt gezien, wellicht straks als ik hes my master/school rumble is keer helemaal af heb gekeken..)
O_W, jij leugenaar jij!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
maar hoe oud is die dude nu uiteindelijk
werkt lekker verwarrend zo....
en ik ben te lang uit het topic geweest
Azumanga Daioh is heel erg leuk. Zeker een aanrader om te kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit ga ik em waarschijnlijk wel kijken ja...
probleem is dat ik nu nog even snel 5 series aan het binnen hengelen ben en er nog minimaal 12 heb staan die ik wil kijken![]()
ik kom echt tijd te kort
waar loog ik? waar zei ik uberhaupt iets?quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O_W, jij leugenaar jij!
Hoe oud ben je nu echt?
Of was dat op msn wel de waarheid?
Wat maakt het ook eigenlijk uit...
Ow damn...jammer genoeg gemist..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef Qunix het volgende:
Toffe film, die Jin Roh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Óf de mensen hier weten niet hoe oud jij bent en speculeren maar wat, óf jij loog tegen mij op msn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
waar loog ik? waar zei ik uberhaupt iets?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:58 schreef RipCore het volgende:
Niet slecht, heb 'm niet gezien dit weekend maar al veel eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler=<plaats hier je titel>]<plaats hier je spoiler>[/spoiler]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: Ouran HSHC ep 26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer een zeer coole ep, en heeft zeker ruimte voor een 2de seizoen
maar ik gok dat die er niet komt.
Ik wens je bijna dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |