quote:Op zondag 24 september 2006 15:17 schreef Jordy-B het volgende:
Wat duurde dat lang, man... prutser.
Ik stond op het punt om het topic te plaatsen... jouw topic stond pas bij de allerlaatste check in de subforumindex.quote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]zeik nie zo, als je et beter kan had jij em maar moeten neergooien
![]()
![]()
zal ik doen, en idd om de een of andere reden zag ik em ook niet in de forum index na plaatsingquote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om het topic te plaatsen... jouw topic stond pas bij de allerlaatste check in de subforumindex.
Pas je de wiki nog even aan met een link naar het vorige topic?
H264.quote:Op zondag 24 september 2006 16:33 schreef mschol het volgende:
als jullie keuze hebben welke versie kijken jullie dan:
de XviD version of de h264 version
Ow shit...quote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
live action ..... O_o;;;;;;
ik ook maar blijft een erg goed nummer...quote:Op zondag 24 september 2006 22:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de Elfenlied OST had ik meteen nadat ik Elfenlied had gezien al te pakken
Tot ep 17 gezien ja, eindelijk begint het verhaal een beetje meer tempo te krijgen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
Net The Third EP 18 gezien... 't wordt nou toch wel bloedspannend, en de afgelopen afleveringen waren al superspannend... geweldige serie...
Innocent Venus gaat ook hard de goeie kant op... Eigenlijk allemaal goeie series die nu lopen, alleen XXXHolic valt me een klein beetje tegen (al was de laatste aflevering op het einde best spannend)
Klopt, maar die zijn te verwaarlozen. Morgen maar eens een avondje achterstallige eps weg werken.quote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, klopt... maar dat heeft de Manga ook niet. Er zitten wel wat doorlopende stukjes in, zoals dat met dat White Day-presentje...
Hier nog een...quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoi, ik ben druk geweest.
ik zat op stage,...quote:Op maandag 25 september 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens druk!.
*joins the club*
Je hebt het er maar druk mee, die ouran.quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran 25 was wel 'n geinige aflevering, maar je kan goed merken dat de serie tegen z'n einde loopt...
(En diegene die de episodetitel bedacht heeft, moet 'n flinke schop onder de kont krijgen...)
't was alles behalve geinig .. tranenopwekkend jaquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran 25 was wel 'n geinige aflevering, maar je kan goed merken dat de serie tegen z'n einde loopt...
(En diegene die de episodetitel bedacht heeft, moet 'n flinke schop onder de kont krijgen...)
dat heb ik bij strawberry panic nou nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind zo'n andere sfeer wel geinig, eigenlijk...
Maar het is jammer dat series doorgaans wat dramatischer worden als het einde nadert. Dat laat je ook met zo'n raar gevoel achter...
Anidb heeft het over 24 eps. Title ep is Reminiscence.quote:Op maandag 25 september 2006 21:33 schreef Jordy-B het volgende:
Net ook de laatste aflevering van XXXHolic gezien (aflevering 23)...
Mooie afsluiter, maar een einde dat schreeuwt om een 2e seizoen (laten we hopen dat die er ook komt...)
Nou maar hopen dat het er 32 zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
Animenewsnetwork heeft het over 23... Het einde van de aflevering deed ook sterk vermoeden dat het om het einde van de serie ging... Maar 'n extra aflevering is altijd meegenomen.
Oh wacht even... ANN heeft het over 32 episodes, maar er zijn 23 titels bekend...
nou...welkom terug dan maar hèquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef Qunix het volgende:
Ik was effies verbannen maar ben weer terug hoor
Nee.. zei een paar keer "sterf" in een kuttopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nou...welkom terug dan maar hè
wat heje gedaan...tubgirl?
Gewoon 'sterf!' onder je username en klaar ben jequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee.. zei een paar keer "sterf" in een kuttopic
quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sterf gewoon.. Je kan het zeker niet hebben dat je een kut noob bent.
Zo... kunnen we het weer over animé hebben...quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef Jump het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Opgeruimd
[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Idd! ontopic mensen!
vervelende fillers van naruto beginnen me nu toch wel de keel uit te hangen![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 04:03 schreef Sh0g het volgende:
[..]
[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?Als de fillers me al niet de keel uit zouden hangen, dan het geklaag erover wel.
[/jordy]
en? en? en? hoe was mijn jordy imitatie?![]()
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
Hoeveel series heb je gezien? Want als je Dragonball Z als beste serie opnoemt, klopt er iets niet helemaal...
Download eens Bleach.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Of Naruto, ook veel vechten en een beetje in die stijl. Plus drama en humor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Download eens Bleach.
Als je van DBZ houdt, vind je bleach toffer.
die imitatie moest wel goed geweest zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Erg leuk hoor kunnen we het nu weer over anime hebben?
En en en?
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...
Kijk bijvoorbeeld aanstaande vrijdag om 23.10 naar de animé-film Jin-Roh - The Wolf Brigade op MTV...
DBZ was wel tof ja. Ik weet ook wel dat het ontzettend slecht is in vergelijking met andere series en ik ergerde me ook dood aan sommige dingen (cartoon network heeft het trouwens ook goed kapot gemaakt met al die herhalingen), maar die characters en de humor zijn toch echt wel top hoor!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!![]()
Heb echt genoten!! ondanks het in het Engels gesproken was.
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!![]()
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Waar komt die avatar van jou vandaan...Beetje scary![]()
Ja dat compleet geflipte begin ik nu ook te denken..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...
Een compleet geflipte ecchi-comedy met 8 afleveringen.
tja CCS (8.5/10.0 (78 reviews) (top 200: # 86)) en Sailormoon (8.0/10.0 (20 reviews)) zijn niet echt slecht aangeschreven series...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
DBZ? Wat is dat?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
Dragon Ball Zquote:
Hehe.. dat weet ikquote:
lees anders even de laatste posts...quote:
DBZ was voor veel mensen nou eenmaal een van de eerste eerste kennismakingen met animé. Als je dan een volgende stap zet en gaat kijken of er meer van dat soort series zijn, kom je er al gauw achter dat er een gigantisch aantal geweldige series op je ligt te wachten...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hehe.. dat weet ikWas vroeger helemaal fan van DBZ, maar nu ik 'echte' anime kijk is het een beetje verleden tijd
![]()
de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
CCS (Card Captor Sakura) is een kinderserie, dus voorzien van NL nasynchronisatie en die is slecht, zoals bijna altijd... De enige animé met goeie nasynchronisatie is Shin Chan (En series als Alfred J. Kwak als je die in dat rijtje wil tellen). Sailormoon had oorspronkelik ook een doelgroep van kinderen tot 12 jaar (maar gek genoeg werd de serie ook erg populair onder oudere mensen...)
Ja en Cowboy Bebop is uitgezonden door TMF, maar dat stelt (hoewel het een geweldige serie is) niet zoveel voor.
gundam wing was ook de enige anime serie toendertijd die nederlands ondertiteld wasquote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DBZ en Gundam Wing waren (ook) mijn eerste kennismaking met anime series. En ik vond ze toen erg gaaf. Gundam Wing was ook de eerste serie die ik ging downloaden, omdat ze opeens weer eens midden in het verhaal opnieuw begonnen.
Ga binnenkort (hopelijk) maar eens beginnen met Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist. Daar lees ik zoveel goeds over.
is dit uberhaupt nog ontopicquote:Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Orealo het volgende:
outcast : z'n deden zo'n ding om m'n ding, en ze staken er een naald in.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Orealo het volgende:
outcast : z'n deden zo'n ding om m'n ding, en ze staken er een naald in.
De vertalingen zijn vaak niet echt om over naar huis te schrijven, maar de voice-acting is helemaal om te janken.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen, nou schilt het wel dat die series al ruim 6 jaar niet meer te zien zijn op tv
)
Wat Jordy zegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Waar komt die avatar van jou vandaan...Beetje scary![]()
Tenchi bokusatsu dokuro-chan FTWquote:Op woensdag 27 september 2006 17:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat Jordy zegt.
De serie is supergrappig. Het meisje in mijn icon is eigenlijk een engeltje. Maar ze hebben haar halo afgepakt en als je de halo van een engeltje afpakt, krijgt ze een plotselinge en hevige aanval van diarrée![]()
(vandaar die bekkentrekkerij)
van http://ouran.krysyuy.net/quote:September 26, 2006
The Ouran Anime is officially finished. That's right, people. No more weekly Ouran fix.
There has been no news of a second season and to be perfectly honest, I don't think there will be. Perhaps in the far, far, far future, but definitely not anytime soon. The anime caught up with some of the most recent manga chapters, and Hatori-sensei does not have enough content for an entire second season anyway.
So NO - there will not be a second season (not yet anyway). Please don't get your hopes up on seeing something anytime soon.
But don't be too sad! There's still the manga! And the manga is ♥. It's currently ongoing with no end in sight (yet). So don't despair! Ouran still lives on in its original form!
But if you want to know - yes, my heart is breaking too.
Klinkt leuk, ga ik kijken. Is lang geleden dat ik weer wat anime heb gezien, beetje druk gehad met oa school.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
die imitatie moest wel goed geweest zijnals jij al over ontopic gaan begint
op je zere teentjes...
anime:
I''s Pure is compleet en een aanrader voor iedereen die van romantische comedy houdt. Van de director van Elfen Lied, 6 episodes, mooi getekend, een aandoenlijk verhaal en een leuke OP/ED. Gebaseerd op een manga die wordt gezien als één van de beste in z'n genre.
Er ontbreekt alleen nog de laatste bonus van 2 minuten, die zal wel binnenkort uitkomen. Er zijn 6 van die bonussen met een hoog ecchi gehalte, anders dan de serie zelf, maar ontzettend grappig.
Deze anime staat zeker in mijn top 5.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |