quote:Op woensdag 27 september 2006 04:03 schreef Sh0g het volgende:
[..]
[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?Als de fillers me al niet de keel uit zouden hangen, dan het geklaag erover wel.
[/jordy]
en? en? en? hoe was mijn jordy imitatie?![]()
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
Hoeveel series heb je gezien? Want als je Dragonball Z als beste serie opnoemt, klopt er iets niet helemaal...
Download eens Bleach.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Of Naruto, ook veel vechten en een beetje in die stijl. Plus drama en humor.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Download eens Bleach.
Als je van DBZ houdt, vind je bleach toffer.
die imitatie moest wel goed geweest zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Erg leuk hoor kunnen we het nu weer over anime hebben?
En en en?
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...
Kijk bijvoorbeeld aanstaande vrijdag om 23.10 naar de animé-film Jin-Roh - The Wolf Brigade op MTV...
DBZ was wel tof ja. Ik weet ook wel dat het ontzettend slecht is in vergelijking met andere series en ik ergerde me ook dood aan sommige dingen (cartoon network heeft het trouwens ook goed kapot gemaakt met al die herhalingen), maar die characters en de humor zijn toch echt wel top hoor!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!![]()
Heb echt genoten!! ondanks het in het Engels gesproken was.
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!![]()
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Waar komt die avatar van jou vandaan...Beetje scary![]()
Ja dat compleet geflipte begin ik nu ook te denken..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...
Een compleet geflipte ecchi-comedy met 8 afleveringen.
tja CCS (8.5/10.0 (78 reviews) (top 200: # 86)) en Sailormoon (8.0/10.0 (20 reviews)) zijn niet echt slecht aangeschreven series...quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
DBZ? Wat is dat?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
Dragon Ball Zquote:
Hehe.. dat weet ikquote:
lees anders even de laatste posts...quote:
DBZ was voor veel mensen nou eenmaal een van de eerste eerste kennismakingen met animé. Als je dan een volgende stap zet en gaat kijken of er meer van dat soort series zijn, kom je er al gauw achter dat er een gigantisch aantal geweldige series op je ligt te wachten...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hehe.. dat weet ikWas vroeger helemaal fan van DBZ, maar nu ik 'echte' anime kijk is het een beetje verleden tijd
![]()
de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
CCS (Card Captor Sakura) is een kinderserie, dus voorzien van NL nasynchronisatie en die is slecht, zoals bijna altijd... De enige animé met goeie nasynchronisatie is Shin Chan (En series als Alfred J. Kwak als je die in dat rijtje wil tellen). Sailormoon had oorspronkelik ook een doelgroep van kinderen tot 12 jaar (maar gek genoeg werd de serie ook erg populair onder oudere mensen...)
Ja en Cowboy Bebop is uitgezonden door TMF, maar dat stelt (hoewel het een geweldige serie is) niet zoveel voor.
gundam wing was ook de enige anime serie toendertijd die nederlands ondertiteld wasquote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DBZ en Gundam Wing waren (ook) mijn eerste kennismaking met anime series. En ik vond ze toen erg gaaf. Gundam Wing was ook de eerste serie die ik ging downloaden, omdat ze opeens weer eens midden in het verhaal opnieuw begonnen.
Ga binnenkort (hopelijk) maar eens beginnen met Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist. Daar lees ik zoveel goeds over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |