abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42150646
Ik was effies verbannen maar ben weer terug hoor
pi_42152318
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef Qunix het volgende:
Ik was effies verbannen maar ben weer terug hoor
nou...welkom terug dan maar hè

wat heje gedaan...tubgirl?
pi_42152631
ijsmeis 14.gif
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:29:26 #54
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42152762
ijsmeis? waar?
pi_42154086
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef Sh0g het volgende:

[..]

nou...welkom terug dan maar hè

wat heje gedaan...tubgirl?
Nee.. zei een paar keer "sterf" in een kuttopic
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:55:17 #56
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_42155658
Sterf!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_42158022
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nee.. zei een paar keer "sterf" in een kuttopic
Gewoon 'sterf!' onder je username en klaar ben je
pi_42159312
Elite topic
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef Qunix het volgende:

[..]

Sterf gewoon.. Je kan het zeker niet hebben dat je een kut noob bent.
quote:
Zo... kunnen we het weer over animé hebben...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42159511
Idd! ontopic mensen!

vervelende fillers van naruto beginnen me nu toch wel de keel uit te hangen
pi_42160158
quote:
Op woensdag 27 september 2006 01:43 schreef outcast_within het volgende:
Idd! ontopic mensen!

vervelende fillers van naruto beginnen me nu toch wel de keel uit te hangen
[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen? Als de fillers me al niet de keel uit zouden hangen, dan het geklaag erover wel. [/jordy]

en? en? en? hoe was mijn jordy imitatie?
pi_42161731
quote:
Op woensdag 27 september 2006 04:03 schreef Sh0g het volgende:

[..]

[jordy]Als je echt ontopic wilt gaan... voor Naruto-fillers geklaag hebben we [Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*) Hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen? Als de fillers me al niet de keel uit zouden hangen, dan het geklaag erover wel. [/jordy]

en? en? en? hoe was mijn jordy imitatie?
Erg leuk hoor kunnen we het nu weer over anime hebben?
En en en?
  woensdag 27 september 2006 @ 11:45:04 #62
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42165123
AH! My Goddess
Hou eigenlijk niet zo van anime..De andere beste naast deze zijn voor mij NANA (still on air) en Dragonball Z
Zij er ook nog mensen die daarnaar kijken?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_42165430
Hoeveel series heb je gezien? Want als je Dragonball Z als beste serie opnoemt, klopt er iets niet helemaal...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 27 september 2006 @ 11:59:36 #64
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42165571
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Jordy-B het volgende:
Hoeveel series heb je gezien? Want als je Dragonball Z als beste serie opnoemt, klopt er iets niet helemaal...
Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:40:04 #65
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42166679
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Hoezo...Heb toen het op cartoon network te zien was, vanaf de helft ongeveer gevolgd, tot net voor het einde. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik de eerste helft gedownload en ook nog de laatste paar afleveringen.
Download eens Bleach.
Als je van DBZ houdt, vind je bleach toffer.
pi_42167232
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...

Kijk bijvoorbeeld aanstaande vrijdag om 23.10 naar de animé-film Jin-Roh - The Wolf Brigade op MTV...
pi_42167250
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef Orealo het volgende:

[..]

Download eens Bleach.
Als je van DBZ houdt, vind je bleach toffer.
Of Naruto, ook veel vechten en een beetje in die stijl. Plus drama en humor.
Alleen de eerste paar afleveringen nog niet echt.
Heb DBZ nooit echt veel gekeken trouwens.. 2 afleveringen ongeveer.
Hier spreekt een Naruto "fan".
Trouwens na 5 afleveringen bij Bleach, was ik al afgehaakt. Maar dat zal wel aan mij liggen.
pi_42167299
De meest imposante vechtserie die ik ken is de serie Angelic Layer... Echt prachtige, bijna ballet-achtige gevechten en een geweldige stadion-sfeer die de adrenaline doet stromen... En dan ook nog een tof en dramatisch achtergrond verhaal hebben...

Maar ook een serie als Vision of Escaflowne heeft een paar geweldige mecha-vechtscènes (ook wel zwaardvechtscènes, maar mecha heeft de overhand) en een meeslepend fantasy-verhaal met driehoeksverhoudingen, verraad, opmerkelijke plottwists, humor èn drama... Eigenlijk alles dat je van een goeie serie mag verwachten.

mecha is de term die gebruikt wordt om series aan te duiden waar grote looprobots in voorkomen, Mecha's hebben doorgaans een piloot/bestuurder aan boord.

[ Bericht 21% gewijzigd door Jordy-B op 27-09-2006 13:38:00 ]
pi_42168020
quote:
Op woensdag 27 september 2006 09:20 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Erg leuk hoor kunnen we het nu weer over anime hebben?
En en en?
die imitatie moest wel goed geweest zijn als jij al over ontopic gaan begint
op je zere teentjes...

anime:

I''s Pure is compleet en een aanrader voor iedereen die van romantische comedy houdt. Van de director van Elfen Lied, 6 episodes, mooi getekend, een aandoenlijk verhaal en een leuke OP/ED. Gebaseerd op een manga die wordt gezien als één van de beste in z'n genre.
Er ontbreekt alleen nog de laatste bonus van 2 minuten, die zal wel binnenkort uitkomen. Er zijn 6 van die bonussen met een hoog ecchi gehalte, anders dan de serie zelf, maar ontzettend grappig.
Deze anime staat zeker in mijn top 5.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:29:45 #70
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42168052
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er zijn honderden animé-series die beter zijn dan DBZ. Van oude series als Ranma½ tot nieuwe series als The Third, Ouran High School Host Club, Innocent Venus, XXXHolic, Black Blood Brothers (zijn pas twee episodes van uitgekomen) en zelfs Coyote Ragtime show...

Kijk bijvoorbeeld aanstaande vrijdag om 23.10 naar de animé-film Jin-Roh - The Wolf Brigade op MTV...
Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!
Heb echt genoten!! ondanks het in het Engels gesproken was.
pi_42168147
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Misschien dat ik bleach ook probeer...Bedankt voor de adviezen btw. DBZ was heus niet zo slecht hoor!!
Heb echt genoten!! ondanks het in het Engels gesproken was.
DBZ was wel tof ja. Ik weet ook wel dat het ontzettend slecht is in vergelijking met andere series en ik ergerde me ook dood aan sommige dingen (cartoon network heeft het trouwens ook goed kapot gemaakt met al die herhalingen), maar die characters en de humor zijn toch echt wel top hoor!
pi_42168200
Angelic Layer (fansub is in lage resolutie, dus wat onscherp)

Vision of Escaflowne

woensdag 27 september 2006 @ 13:37:40 #73
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42168256
@Sh0g
Waar komt die avatar van jou vandaan...Beetje scary
pi_42168300
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
pi_42168352
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...

Een compleet geflipte ecchi-comedy met 8 afleveringen.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:46:28 #76
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42168516
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan (Beating Angel Dokuro-chan)...

Een compleet geflipte ecchi-comedy met 8 afleveringen.
Ja dat compleet geflipte begin ik nu ook te denken..
Maar ik moet inderdaad wat meer gaan kijken dan..Hoop dat ik wat anders leuks vind
pi_42169141
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je gewend bent... Als je iets meer bekend wordt met animé-series (echte animé, niet die prutszooi die je op de Nederlandse TV vindt), zal je al snel van mening zijn dat DBZ niet bepaald bij de topseries hoort.
tja CCS (8.5/10.0 (78 reviews) (top 200: # 86)) en Sailormoon (8.0/10.0 (20 reviews)) zijn niet echt slecht aangeschreven series...
maar je moet er wel van houden..
pi_42169617
CCS (Card Captor Sakura) is een kinderserie, dus voorzien van NL nasynchronisatie en die is slecht, zoals bijna altijd... De enige animé met goeie nasynchronisatie is Shin Chan (En series als Alfred J. Kwak als je die in dat rijtje wil tellen). Sailormoon had oorspronkelik ook een doelgroep van kinderen tot 12 jaar (maar gek genoeg werd de serie ook erg populair onder oudere mensen...)

Ja en Cowboy Bebop is uitgezonden door TMF, maar dat stelt (hoewel het een geweldige serie is) niet zoveel voor.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jordy-B op 27-09-2006 14:34:03 ]
  woensdag 27 september 2006 @ 14:31:48 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42169756
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

DBZ? Wat is dat?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 27 september 2006 @ 14:32:19 #80
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42169766
Vind dat ramance/drama ook wel lachen
Peach Girl bijvoorbeeld...Ik heb pas de eerste 3 afleveringen gezien, maar kwam van die al niet bij
  woensdag 27 september 2006 @ 14:32:50 #81
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_42169778
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

DBZ? Wat is dat?
Dragon Ball Z
  woensdag 27 september 2006 @ 14:36:20 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42169874
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:32 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Dragon Ball Z
Hehe.. dat weet ik Was vroeger helemaal fan van DBZ, maar nu ik 'echte' anime kijk is het een beetje verleden tijd
pi_42169891
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

DBZ? Wat is dat?
lees anders even de laatste posts...
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hehe.. dat weet ik Was vroeger helemaal fan van DBZ, maar nu ik 'echte' anime kijk is het een beetje verleden tijd
DBZ was voor veel mensen nou eenmaal een van de eerste eerste kennismakingen met animé. Als je dan een volgende stap zet en gaat kijken of er meer van dat soort series zijn, kom je er al gauw achter dat er een gigantisch aantal geweldige series op je ligt te wachten...

(Mijn eerste animé was Akira, btw... Het was pas jaren later dat ik ontdekte dat je animé via internet kon krijgen en dat er mensen zijn die als hobby Japanse series van ondertiteling voorzien...)
  woensdag 27 september 2006 @ 14:37:30 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42169917
Doe jij dat dan ook?

pi_42170004
Kiba schijnt ook wel in het dbz plaatje te passen
  woensdag 27 september 2006 @ 14:52:04 #86
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_42170321
DBZ en Gundam Wing waren (ook) mijn eerste kennismaking met anime series. En ik vond ze toen erg gaaf. Gundam Wing was ook de eerste serie die ik ging downloaden, omdat ze opeens weer eens midden in het verhaal opnieuw begonnen.

Ga binnenkort (hopelijk) maar eens beginnen met Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist. Daar lees ik zoveel goeds over.
pi_42170878
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
CCS (Card Captor Sakura) is een kinderserie, dus voorzien van NL nasynchronisatie en die is slecht, zoals bijna altijd... De enige animé met goeie nasynchronisatie is Shin Chan (En series als Alfred J. Kwak als je die in dat rijtje wil tellen). Sailormoon had oorspronkelik ook een doelgroep van kinderen tot 12 jaar (maar gek genoeg werd de serie ook erg populair onder oudere mensen...)

Ja en Cowboy Bebop is uitgezonden door TMF, maar dat stelt (hoewel het een geweldige serie is) niet zoveel voor.
de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen , nou schilt het wel dat die series al ruim 6 jaar niet meer te zien zijn op tv )
pi_42170906
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DBZ en Gundam Wing waren (ook) mijn eerste kennismaking met anime series. En ik vond ze toen erg gaaf. Gundam Wing was ook de eerste serie die ik ging downloaden, omdat ze opeens weer eens midden in het verhaal opnieuw begonnen.

Ga binnenkort (hopelijk) maar eens beginnen met Cowboy Bebop en Full Metal Alchemist. Daar lees ik zoveel goeds over.
gundam wing was ook de enige anime serie toendertijd die nederlands ondertiteld was
  woensdag 27 september 2006 @ 15:17:42 #89
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42171073
outcast : z'n deden zo'n ding om m'n ding, en ze staken er een naald in.
pi_42171178
shiiiit
pi_42171567
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Orealo het volgende:
is dit uberhaupt nog ontopic
  woensdag 27 september 2006 @ 15:51:29 #92
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_42172128
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:17 schreef Orealo het volgende:
ik weet niet waar je het over hebt, maar he klinkt pijnljk.
pi_42172463
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef mschol het volgende:

[..]

de NL vertaling is vaak kut omdat het nederlands is en er niet bij past.. of is ook echt de vertaling van engels -> nl zo bagger ? (is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen , nou schilt het wel dat die series al ruim 6 jaar niet meer te zien zijn op tv )
De vertalingen zijn vaak niet echt om over naar huis te schrijven, maar de voice-acting is helemaal om te janken.

Als het vrij vertaald wordt, ontbreekt vaak ieder greintje humor en als het letterlijk vertaald wordt ook.

Shin-Chan is de enige serie waarbij de vertalers de platte opmerkingen en rijmpjes van Shin geinig vertaald hebben en de stemacteur/trice doet het prima als de bijdehante Shin...
pi_42173231
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:37 schreef Sk00p het volgende:
@Sh0g
Wat Jordy zegt.

De serie is supergrappig. Het meisje in mijn icon is eigenlijk een engeltje. Maar ze hebben haar halo afgepakt en als je de halo van een engeltje afpakt, krijgt ze een plotselinge en hevige aanval van diarrée (vandaar die bekkentrekkerij)
pi_42173830
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:07 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Wat Jordy zegt.

De serie is supergrappig. Het meisje in mijn icon is eigenlijk een engeltje. Maar ze hebben haar halo afgepakt en als je de halo van een engeltje afpakt, krijgt ze een plotselinge en hevige aanval van diarrée (vandaar die bekkentrekkerij)
Tenchi bokusatsu dokuro-chan FTW
  woensdag 27 september 2006 @ 17:36:09 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42173955
quote:
September 26, 2006
The Ouran Anime is officially finished. That's right, people. No more weekly Ouran fix.
There has been no news of a second season and to be perfectly honest, I don't think there will be. Perhaps in the far, far, far future, but definitely not anytime soon. The anime caught up with some of the most recent manga chapters, and Hatori-sensei does not have enough content for an entire second season anyway.
So NO - there will not be a second season (not yet anyway). Please don't get your hopes up on seeing something anytime soon.
But don't be too sad! There's still the manga! And the manga is ♥. It's currently ongoing with no end in sight (yet). So don't despair! Ouran still lives on in its original form!
But if you want to know - yes, my heart is breaking too.
van http://ouran.krysyuy.net/
  woensdag 27 september 2006 @ 18:08:32 #97
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42174826
Zonet Fullmetal Alchemist serie afgekeken, echt toffe serie

Nu bezig met de film kopen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_42175337
2×2 Shinobuden wordt uitgebracht als "Ninja Nonsense"..

Zie de trailer... http://ninja-nonsense.rightstuf.com/ninja-nonsense480qt.html
pi_42175565
klinkt als een serie voor mij:') hou van die droge stuff
hopelijk veranderen ze de stemmetjes nog wat anders klinkt het zeer irritant
pi_42175567
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef Sh0g het volgende:

[..]

die imitatie moest wel goed geweest zijn als jij al over ontopic gaan begint
op je zere teentjes...

anime:

I''s Pure is compleet en een aanrader voor iedereen die van romantische comedy houdt. Van de director van Elfen Lied, 6 episodes, mooi getekend, een aandoenlijk verhaal en een leuke OP/ED. Gebaseerd op een manga die wordt gezien als één van de beste in z'n genre.
Er ontbreekt alleen nog de laatste bonus van 2 minuten, die zal wel binnenkort uitkomen. Er zijn 6 van die bonussen met een hoog ecchi gehalte, anders dan de serie zelf, maar ontzettend grappig.
Deze anime staat zeker in mijn top 5.
Klinkt leuk, ga ik kijken. Is lang geleden dat ik weer wat anime heb gezien, beetje druk gehad met oa school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')