Wquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef RipCore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QP7YRTiEFO0&mode=related&search=
SPOILER: Ergo Proxy EndingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door torn_Machina op 06-10-2006 09:34:28 ]
...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Waris3 het volgende:
Anime enzo ftw
Ik kan manga tekenen, en scenario's schrijven. Maar ik vind dat die FOK! manga zuigt <_< >_>
Sorry hoor, maar was gewoon even te lui om topic te wisselen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:46 schreef RipCore het volgende:
Moet je dat niet melden in het daarvoor bestemde topic?
En dat was wel weer genoeg SC voor vandaag!![]()
Mij maakt het niets uit hoor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar was gewoon even te lui om topic te wisselen.![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:57 schreef Maraca het volgende:
Jahoo! Heb zojuist na 2 maanden wachten eindelijk alle Ouran High School Host Club manga binnen![]()
Ja het pretentieuze kijk mij nou eens mad l33t skillz hebben druipt van de FOK! manga afquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Blijkbaar neemt hij het serieus, wat de Fok! manga betreft.![]()
Nog lang niet..quote:
En nu dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog lang niet..moet nog met deel 1 beginnen
![]()
Mijn vader schrok wel even want hij dacht dat de boeken verkeerd gedrukt waren![]()
Maak er dan 1 en post em !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Waris3 het volgende:
Anime enzo ftw
Ik kan manga tekenen, en scenario's schrijven. Maar ik vind dat die FOK! manga zuigt <_< >_>
heb je al een kotszakje en dergelijke voor hem klaargezet??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ga nu Elfen Lied kijken op dvd. Ik heb zelfs mijn broer kunnen overhalen om mee te kijken. Kijken hoe lang hij het volhoud
.
En Outcast, mijn filosofieleraar houd ook van paarden.
in deel 2 heeft ze een Vegeta outfit aan met een toffe pruikquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
Ik wil de eerste ep van Death Note zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |