volgens mij moet dat lijstje of aangepast worden per topic of dat zinnetje moet worden aangepast ...quote:Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn
De orginele CCS bevat een aantal dingen die in de VS controversie zouden kunnen geven. Zoals de relatie tussen Yue en de broer van Sakura. Vandaar een wat andere serie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef mschol het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe het nou zit met CCS
ik zie op dvd pacific namelijk card captor sakura en Cardcaptors
op de dvd staat ook een trailer van cardcaptors..
wat is het verschil?
is cardcaptors toevallig de amerikaanse versie van CCS ??
aha , net wat ik dacht, amerikaanse versie dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
De orginele CCS bevat een aantal dingen die in de VS controversie zouden kunnen geven. Zoals de relatie tussen Yue en de broer van Sakura. Vandaar een wat andere serie.
Had 'em gezien ja, ziet er erg goed uit. Tranentrekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Mad-ass het volgende:
Ey kijk is ff naar deze trailer.
Is van "5 Centimeters Per Second". Normaal kijk ik geen romantische anime's,
maar nadat ik deze trailer heb gekeken, zit ik zo van![]()
http://youtube.com/watch?v=pwYVfL6kfQI
En als je de HD versie van de trailer wilt met de subs:
http://a.scarywater.net/triad/%5BTriad%5D_5cm_teaser.mp4.torrent
OMG! Thanks in a wicked way.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
VergeTen we dit toPic ook niet?
Strawberry is tof!
En Toffe op
* MaxiTitan leest het topic door...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
Met een budget naar japan zonder vliegtuig!
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
IK!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.quote:Live-Action-DBZ-Movie FAQ
Q. - Who is directing the movie?
A. – Roland Emmerich, the director of Independence Day, Godzilla, and Day After Tomorrow.
Q. – Who is writing the movie?
A. – Tedi Sarafian, screenwriter of Terminator 3.
Q. – When will be movie be out in theaters?
A. – 2006 (probably summer, since most action blockbusters are released then).
Q. – Does Toriyama have anything to do with it?
A. – DBZ creator Akira Toriyama was hired as the film’s consultant but wanted too much control over it so FOX made him sign a new contract, which basically gave him the boot. :-(
Q. – So, who’s distributing it?
A. –20th Century FOX.
Q – MPAA Rating…what’s it gonna be?
A. – Not rated yet, because the movie has to be finished before the MPAA can give it a rating. But FOX is shooting for a PG-13.
Q. – Hm, who’s doing the special effects?
A. – It was supposed to be George Lucas’s ILM company, but rumor says they’ve bailed out.
Same here! Lijkt me echt wel tof.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken!
Maar dan wel als ik wat ouder ben
Deze site had ik toevallig nog bij m'n favorieten staan, van toen ik naar Parijs gingquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:08 schreef zquing het volgende:
Ik zit nu in parijs en aangezien er hier meer aan manga en anime wordt gedaan lijukt het me ook dat er meer winkels hier daarover zijn. Alleen kan ik ze niet vinden weet iemand een paar adressen hier in parijs?
Een jaar of 5 geleden las ik al zoiets dat er een live-action (een hollywood productie volgens de geruchten van toen) movie op de planning stond. Ik heb er een hele tijd niets meer over gehoord, ik heb er toen niet zoveel aandacht meer aan besteed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Geen grapje, maar het is wel grappig.Een DBZ live-action movie.
[..]
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:30 schreef mschol het volgende:
ben nu eff usenet aan het proberen:
heb nu nbz's van:
DBZ_IMPERFECT_CELL_SAGA
DBZ_PERFECT_CELL_SAGA
DBZ_CELL_GAMES_SAGA_DVD
DBZ_GREAT_SAIYAMAN_SAGA
ben benieuwd , gaat met max van me verbinding
na een nachtje downloaden wassie klaar (25GB in uurtje of 6quote:
!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk niet dat anime verfilmen zo'n succes is, maar we zullen zien.
Met een studie Taal en Cultuur van japan kom je later niet echt aan een toffe baan denk ik zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zat gister een beetje in een boekje van de universiteit van Leiden te bladeren, die ik toevallig nog had liggen hier. Toen kwam ik opeens de studie Taal en Cultuur van Japan tegen. Ik heb even de folder daarvan gedownload op internet en het lijkt me serieus erg leuk allemaal.. Maar ik weet eigenlijk niet wat je allemaal kan worden daarmee.
Mijn eerste keus was altijd gewoon Geneeskunde, maar ik begin toch wel te twijfelen nu..
Maargoed, ik heb nog ongeveer 2 jaar om na te denken.![]()
Hoogstwaarschijnlijk tolk of vertaler (subber *hint* *hint*)quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zat gister een beetje in een boekje van de universiteit van Leiden te bladeren, die ik toevallig nog had liggen hier. Toen kwam ik opeens de studie Taal en Cultuur van Japan tegen. Ik heb even de folder daarvan gedownload op internet en het lijkt me serieus erg leuk allemaal.. Maar ik weet eigenlijk niet wat je allemaal kan worden daarmee.
Mijn eerste keus was altijd gewoon Geneeskunde, maar ik begin toch wel te twijfelen nu..
Maargoed, ik heb nog ongeveer 2 jaar om na te denken.![]()
Me 2, maar dan wel als ik mijn studie zo goed als afgerond heb. Tussendoor gewoon Hiragana en Katakana en wat basic Japans leren. Kanji komt later wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik zit zelf ook aan een cursus Japans te denken, maar puur als hobby![]()
Tsja, waarschijnlijk wordt het dus gewoon geneeskunde, met Japans gewoon als hobby erbij.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met een studie Taal en Cultuur van japan kom je later niet echt aan een toffe baan denk ik zo.
Als je 't toch wilt weten!
Volksuniversiteit
(die link heb ik gekregen van intronic.)
Ik begin er 20 september aan, zal dan ook wel laten weten of het iets isquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met een studie Taal en Cultuur van japan kom je later niet echt aan een toffe baan denk ik zo.
Als je 't toch wilt weten!
Volksuniversiteit
(die link heb ik gekregen van intronic.)
Wat zou je hier nou van moeten verwachtenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Geen grapje, maar het is wel grappig.Een DBZ live-action movie.
[..]
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.
Ken de anime versie alleen niet, dus misschien beter als ik die eerst ga kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Orealo het volgende:
[..]
!!
Live Action van Grave of the Fireflies is zoooveeeeeel beter dan de anime!
Als je 'm gaat kijken, hij duurt wel 2.5 uur.
Yep true, maar DBZ is (imo) sowieso kut (nofi.)quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken de anime versie alleen niet, dus misschien beter als ik die eerst ga kijken.![]()
Had eigenlijk niet alle anime samen moeten nemen, maar DBZ lijkt me toch wel heel anders als het verfilmd wordt. Dan loop je de kans dat het er nep uit gaat zien enzo. Denk ik tenminste..
Vegeta.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Maraca het volgende:
Ik ga volgende week naar AmsterdamWeet iemand nog leuke anime/manga winkeltjes?
![]()
Ik ga die DBZ live action zeker kijken.. alleen maar om te zien hoe Vegeta er in real life uit ziet![]()
![]()
Is het echt zo fout? Iedereen zegt dan namelijk over die serie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:54 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb een aantal weekjes bijna geen anime meer gekeken, maar ik heb de draad weer opgepakt.
Ben op het moment "High School Girls" aan het kijken..... zo fout.![]()
Niet echt lovend dus? Waarschijnlijk gaan er zo een aantal je het tegendeel vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef outcast_within het volgende:
fout saai niet leuk.
Dan is green green leuker
High School Girls was fout.. heel fout.. maar ook heeeel leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt lovend dus? Waarschijnlijk gaan er zo een aantal je het tegendeel vertellen.![]()
Of je doet het als 2e studie. Een 2e studie kost je niets extra'squote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tsja, waarschijnlijk wordt het dus gewoon geneeskunde, met Japans gewoon als hobby erbij.
Misschien is een echte studie Japans weer net iets teveel van het goede.
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaalquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik begin er 20 september aan, zal dan ook wel laten weten of het iets is![]()
Kan dat? Lijkt me wel heel zwaar trouwens, Geneeskunde en Japans samenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Of je doet het als 2e studie. Een 2e studie kost je niets extra's
kun je in een spoiler het einde vertellen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
High School Girls was fout.. heel fout.. maar ook heeeel leuk![]()
![]()
ik vond het niet echt nodig om ze een lichamelijk onderzoek te laten doorlopen, biki lijnen te waxen, iets met gym, en een duffe drama ding met dat gemene zusje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef Koranaga het volgende:
Ik ga het zeker niet saai noemen ik lig telkens in een deuk. Maar eerlijk gezegd vond ik Green Green ook leuker.![]()
Ieder zijn smaak, ik kan er persoonlijk wel om lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef outcast_within het volgende:
ik vond het niet echt nodig om ze een lichamelijk onderzoek te laten doorlopen, biki lijnen te waxen, iets met gym, en een duffe drama ding met dat gemene zusje.
laat je na kijken joh!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef outcast_within het volgende:
fout saai niet leuk.
Dan is green green leuker
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Maraca het volgende:
Ik ga die DBZ live action zeker kijken.. alleen maar om te zien hoe Vegeta er in real life uit ziet![]()
![]()
Mijn hemelquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]
[afbeelding]beter plaatje is er niet, want de source is pleite.
--------
Whehe...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Sh0g het volgende:
Per aflevering was de humor best te doen, met die 2 leraren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
Hoe liep het nou af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering in een hele krappe notendop, het is gewoon een aflevering die je moet zien
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
De serie eindigt met het begin van een nieuw schooljaar. Ook al is het niet echt een tof einde, het is wel acceptabel voor een serie die puur en alleen humoristisch bedoelt is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef Maraca het volgende:
Aflevering in een hele krappe notendop, het is gewoon een aflevering die je moet zien![]()
naaah wat een onzinquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
en mss is het een "vrouwen" serie?
Het is een anime dat wel veel vrouwelijks heeft. vrouwen issues enzo
+ tis voyeur echi achtig.
dus als je het leuk vind ben je of een vrouw of verknipt
Nopes, eindhoven doe ik hemquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaal(Althans, dat is zo goed als zeker, wacht nog even op de bevestiging
)
Oh en wat een suckie TT![]()
ik denk niet dat ze japans bij de VU gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaal(Althans, dat is zo goed als zeker, wacht nog even op de bevestiging
)
Oh en wat een suckie TT![]()
Sailor Moon is de meest meisjes anime die ik tot nu toen gezien heb.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
dat lachje is idd wel heel erg in pita tensailor moon is ook wel "meisjes" serie gok ik zo...
Geen idee..quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:35 schreef mschol het volgende:
wtf is er trouwens aan de hand met ouran
Yo Prettige vakantie!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic gaat inneens wat sneller!
Ik ga op vakantie naar Zandvoort. Tot volgende week!![]()
Zandvoort? Moddervoort zal je bedoelen, regen regen regenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
en zelfs dan vind ik de eerste 3 seizoenen nog prima te doen (daarna wat eentonig)quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef Champloo het volgende:
[..]
Sailor Moon is de meest meisjes anime die ik tot nu toen gezien heb.![]()
beuide series hebben een andere soort 'grappigheid', beide vond ik ze erg leuk (HSG vond ik overigens leuker, denk ik zo)quote:Bij High School Girls maakte ik de fout om hem te kijken direct na School Rumble, school Rumble is ongeveer 10* zo grappig. Dus vond ik vond high school girls een beetje saai.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en zelfs dan vind ik de eerste 3 seizoenen nog prima te doen (daarna wat eentonig)
[..]
beuide series hebben een andere soort 'grappigheid', beide vond ik ze erg leuk (HSG vond ik overigens leuker, denk ik zo)
Veel plezier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleach eps 92 is nog steeds met de bounto, maar dat is eigenlijk geen filler.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Orealo het volgende:
Iemand die trouwens weet of de Bleach/Naruto fillers al opgehouden zijn?
Is de fruits basket anime de moeite waard? Ik ben hem nu aan het downloaden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ben nu (nog steeds) bezig met de Fruits Basket manga, echt veel beter dan de anime
Hopelijk komt daar nog een 2e seizoen van, want de anime loopt ongeveer tot deel 7 van de manga, terwijl er iets van 22 delen zijn. Veel uitgebreider dus.
Ik lees de manga helaas wel op de computer, heb ze liever in het echt eigenlijk.. Heb nu alleen nog niet het geld om ze allemaal te kopen, dat komt later nog wel hoop ik
Maargoed, ben nu ergens bij chapter 97, tot nu toe zijn er op de site waar ik ze vandaan haal (StopTazmo) 131 chapters.. Dus ik kan nog wel even vooruit..
Ik vind van wel, vond het een erg leuke seriequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Is de fruits basket anime de moeite waard? Ik ben hem nu aan het downloaden.![]()
HAAAAAI-SUquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De serie eindigt met het begin van een nieuw schooljaar. Ook al is het niet echt een tof einde, het is wel acceptabel voor een serie die puur en alleen humoristisch bedoelt is.
[..]
naaah wat een onzinEcchi met meisjes is meestal niet voor meisjes bedoelt. Misschien is het leerzaam voor de puberende snotaap, dat het over meisjes gaat, maar voor de oudere kijker is het gewoon grappig.
Weet je wat me wel een "meisjes" serie lijkt? Pita-Ten! TEE HEE HEE!
Ik heb die manga deel 1 die ik van je kreeg (met mooie roze "meisjes" kaft) bijna uit en heb de serie ook al binnengehaald om te vergelijken, maar dat lachje...omg
![]()
De tekenstijl in pita ten is ook anders toch net iets meer richting de chibi kant op zodat ze er net wat... tjah .. uhm .. snoeziger(quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
naaah wat een onzinEcchi met meisjes is meestal niet voor meisjes bedoelt. Misschien is het leerzaam voor de puberende snotaap, dat het over meisjes gaat, maar voor de oudere kijker is het gewoon grappig.
Weet je wat me wel een "meisjes" serie lijkt? Pita-Ten! TEE HEE HEE!
Ik heb die manga deel 1 die ik van je kreeg (met mooie roze "meisjes" kaft) bijna uit en heb de serie ook al binnengehaald om te vergelijken, maar dat lachje...omg
![]()
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Orealo het volgende:
Iemand die trouwens weet of de Bleach/Naruto fillers al opgehouden zijn?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
ow valt best mee, ze zijn nu bij 196 dus nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het nog zo lang duurt voor die kut fillers over zijn
je zegt het zelf al geruchtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Ach we merken het snel zat, als de titels van de afleveringen officieel bekend worden gemaakt,quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
click, voor de haruhi fans
net binnen via #serin @rizon
volgens mij is dat de bedoeling..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:
[..]
Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
Wat is er mis met 'lijken'?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:
[..]
Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
Boeiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
Maar d'r is dus 'n speciaal topic voor Naruto en Bleach fillergeklaag.
Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie
Dit is een anime/manga reeks.
Idd al dat filler gehuil is enigzins nu wel genoemd in dit topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie
Dit is een anime/manga reeks.
weet je dat wel zeker??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...
Bleach en Naruto hebben genoeg fans om ze een apart topic te geven... gebruik dat dan ook
gooi je midori dan meteen ook ff wathogerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Kan ik 'm eindelijk invullen bij de verkiezingen...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
gooi je midori dan meteen ook ff wathoger
Ja heeeeeeeel af en toe wil ik nog wel iets natekenen. Dat is zo'n beetje de enige vorm van tekenen waar ik nog enigszins (een piepklein beetje) goed in ben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Even een vraagje, tekenen jullie zelf eigenlijk ook mangafiguren?
hij is scheef ingescandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Jordy-B het volgende:
dat je eerste tekeningen niet zo krom als 'n hoepel staan.
Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Op één of andere enge manier krijg ik lange vrouwenkapsels gewoon NIET getekendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Ik kan je School Rumble aanraden. Het is de meest lachwekkende anime serie die ik tot nu toe gezien heb, echt een topperquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:01 schreef koffiegast het volgende:
Een nieuwe highschoolgirls soort anime?dikke humor dus.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.
[afbeelding]
Alleen het achtergrondplaatje komt van google...
[afbeelding]
Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).
[afbeelding]
't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
welk character uit welke serie heb je als model voor plaatje nummer 1 gekozen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.![]()
Nu doe ik dat nog zelden, nu zijn het meestal kleine dingen die ik voor illustrator nodig heb enzo en wat doodles. Ik heb eigenlijk de tijd niet meer genomen om mijn tekenkunsten bij te schaven en een gewone tekening of manga plaat te maken.
Al waren mijn tekenkunsten soms zodanig dat ik er zelf van stond te kijken, vooral objecten enzo, ik wil nog wel eens op tekenles gaan om wat extra technieken onder de knie te krijgen.
Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.
Ik maak deze dingen soms vanuit het oogpunt dat bepaalde wallpapers gewoon van inferieure kwaliteit zijn (teveel jpeg compressie, manga zwart/wit of een te lage resolutie voor mijn desktop). Maar vaak gewoon voor de leut voor mezelf, ik heb daardoor Illustrator aangeleerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vette shit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de quote wat inkorten was zeker teveel moeite? lap verhaal. 1reactie zin. ratioquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welk character uit welke serie heb je als model voor plaatje nummer 1 gekozen?
hoe raad je het..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
de quote wat inkorten was zeker teveel moeite? lap verhaal. 1reactie zin. ratio
Dat is Mahoro uit mahoromatic.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welk character uit welke serie heb je als model voor plaatje nummer 1 gekozen?
De moeilijkheid valt opzich mee, het kost je vooral massa's tijd en dan vooral in het begin. Illustrator werkt met lijnen/vectoren en is daarom uitstekend geschikt voor het maken van anime-fanart.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wow, mooi joh!
Zoiets zou ik dus echt nooit kunnen denk ik
heb jij een wacom?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat USB-snoer hoort toch heel ergens anders te zitten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tof spul. usb meisje komt orgineel en apart over. en die kapsels heb je goed door. inclusief lichtvalzigzag
jah, dan laad je gewoon die verzameltorrent in je torrentprogramma en vink je alle eps uit behalve ep 13quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef stroopje het volgende:
oooh ben jaloers op die tekeningen van MaxiTitan![]()
weet iemand toevallig waar ik de laatste aflevering van Amaenaideyo Katsu kan vinden mendoi heeft alle eps samen gebundeld en ik heb alles behalve ep 13![]()
Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Rahl het volgende:
Volgt iemand anders hier Coyote Ragtime Show? Ik vind het wel een toffe serie, verhaal is een beetje mwah maar ik vind het zeker wat hebben. Gaat over een soort space-outlaw die de schat van de overleden pirate-king zoekt (heel erg versimpeld uitgelegd)
Keek altijd van Lunar maar Lunar is weet-ik-veel-wat aan het doen dus ben ik tijdelijk overgestapt naar GG.
Dat is kotoko uit chobits. Jij zit met Hand Maid May in gedachte, daar gaat de usb kabel ergens anders naar toe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat USB-snoer hoort toch heel ergens anders te zitten?(of is het een van die persocons uit Chobits?)
Ik herkende Mahoro eerst niet, omdat die in de serie veel donkerder haar heeft (da's het licht van haar arm, maar toch).
Wel supergave tekeningen...
Netjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is kotoko uit chobits. Jij zit met Hand Maid May in gedachte, daar gaat de usb kabel ergens anders naar toe.
Tjah die kleuren... die heb ik uit een screenshot geplukt...
[afbeelding]
Ik heb wel gebruik gemaakt van wat creatieve vrijheid en in de tijd dat ik deze in illustrator heb gemaakt was ik nog niet zo ervaren in het programma. Zoals die beamcannon van haar, dat kon ik maar niet goed krijgen (gloweffecten kon ik nog niet goed realiseren) en uiteindelijk heb ik mijn eigen versie gemaakt.
Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
[afbeelding]
Hij loopt hete Kroaatse chicks te batsen die hij heeft geimporteerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.
Maar waar is blessed? weet iemand dat? hij ging op vakantie naar kroatie, maar zou maandag terug zijn, nog niks gehoort... een van jullie?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.
Maar waar is blessed? weet iemand dat? hij ging op vakantie naar kroatie, maar zou maandag terug zijn, nog niks gehoort... een van jullie?
Dat kan, alleen zijn dat geen dingen die ik zo even in elkaar flans (zoals ik al zei kosten ze veel tijd om te maken). Verder werk ik eraan wanneer ik daar tijd en zin in heb. Ik zal kijken of wat moois kan maken in mijn laatste vakantieweken maar ik beloof niets...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Champloo het volgende:
[..]
Netjes![]()
![]()
kun je niet een paar coole wallpapers maken? van bekende anime series (bebop ofzo)![]()
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen). Hierdoor is het een serie met idioot veel afleveringen die wel een grote fanbase kent, maar imo niet de moeite van het kijken waard is. Ondanks al het geklaag (en er wordt wat afgeklaagd over de fillers) vindt men het schijnbaar toch een goeie serie, maar ik geef de voorkeur aan een serie met een normaal aantal afleveringen, waarbij alle afleveringen van fatsoenlijke kwaliteit zijn en waar gewoon een einde voor bedacht is.
Bleach heeft trouwens last van hetzelfde fillersyndroom.
De eerste 4 afleveringen heb ik gister gekeken. Ik vind het (tot nu toe) een matige serie, het mist iets vind ik. Dalijk ga ik de rest eens bekijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken en ik moet zeggen dat het wel een apart sfeertje heeft. Van wat ik heb gehoord moet het een goede serie zijn.
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2870
Hele mooie tekeningen overgens MaxiTitan.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen).
Ik ga die mensen echt 'n keer schoppen voor die kutnaam.quote:
welke menten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik ga die mensen echt 'n keer schoppen voor die kutnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die het wel snapte en/of leuk vond?
Deze serie gaat bij mij in ieder geval met een grote zwaai de pullenbak in![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef Champloo het volgende:
Ik heb net Narurtaru afgekeken.
wat een waardeloze serie zeg. Het verhaal slaat werkelijk NERGENS op, het word ook nergens afgemaakt.
Ik heb hem ook gekeken en het verhaal wordt idd niet echt afgemaakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die het wel snapte en/of leuk vond?
Deze serie gaat bij mij in ieder geval met een grote zwaai de pullenbak in![]()
Beetje vage serie.![]()
Een topperquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.
[[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebopthmp.jpg]afbeelding][/url]
Mocht er interesse zijn voor andere resoluties dan 1024x768 laat het maar eventjes weten dan...
je moet niksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Zijn er nog leuke nieuwe series die ik MOET checken??
Ik zou em wel willen hebben in 1600x1200quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.
[[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebopthmp.jpg]afbeelding][/url]
Mocht er interesse zijn voor andere resoluties dan 1024x768 laat het maar eventjes weten dan...
met tekst bedoel je subs/karaoke?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet niks
en ik weet niet of je em al hebt gezien maar ik vind Noein zeer goed
niemand die een kale ( dus zonder tekst) opening van noein weet?
subs/karaoke en de credits (die laatste wordt het grootste probleem gok ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
met tekst bedoel je subs/karaoke?
http://www.youtube.com/watch?v=nFR0uNF1KT0
Op zoek gaan naar een RAW... Zonder credits kan je rustig vergeten (of je moet MaxiTitan lief aankijken)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
subs/karaoke en de credits (die laatste wordt het grootste probleem gok ik
en dan ook nog in hoge kwaliteit, ik wil namelijk een screen cap ergens voor gebruiken
check je fotoboekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef mschol het volgende:
niemand die een kale ( dus zonder tekst) opening van noein weet?
5 seconden nodig gehad om het te vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Op zoek gaan naar een RAW... Zonder credits kan je rustig vergeten (of je moet MaxiTitan lief aankijken)
Nou ik heb ep 1 ff snel gekeken: er zaten geen credits op, nergens, helemaal kaal. Maar deze ep had ook nog geen introquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
De RAW, ja... maar daar zitten nog wel credits op.
thnx daarvoor in iedergeval ga em straks eff downen, eerst noein afkijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Nou ik heb ep 1 ff snel gekeken: er zaten geen credits op, nergens, helemaal kaal. Maar deze ep had ook nog geen intro![]()
mschol moet zelf maar kijken naar een ep met intro, het linkje voor de torrent voor ep 1-6 raw heeft 'ie.
Hiero, veel plezier ermee...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik zou em wel willen hebben in 1600x1200
IK WIST HET!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Zelfs nog in de zee gezwommen, viel echt wel mee. Nu wordt het weer wel slechter.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Zandvoort? Moddervoort zal je bedoelen, regen regen regenMaar veel plezier!!
![]()
Geprobeerd, maar kan het niet echt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Echt wel vet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ben je niet blij me te zien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
ga eens op vakantie!
Klinkt best leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef blessed19 het volgende:
geen echte anime, maargoed:
http://www.dejimafilmfestival.nl/nl/index.php
vorig jaar hadden ze een paar toffe films tussen!
op de site staat ook utrecht met een andere datum vermeldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Klinkt best leuk
Alleen jammer dat het in Amsterdam is
Woei!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
op de site staat ook utrecht met een andere datum vermeld
* Jaloers isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
Tof zeg!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
Idd, ben wel benieuwd hoew het hem afgaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tof zeg!
Alleen lijkt het me best eng nog, helemaal naar Japan, en dan ook nog alleen.
Veel succes met het Japans en Engels leren in ieder geval.![]()
Emigreren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
En er komt natuurlijk bij dat je een echte vaderlander bentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Emigreren?
Nee, ik zie mijzelf dat niet doen op korte termijn (eigenlijk ook niet op langer termijn, ivm heimwee).
Ondanks dat ik Japan een zeer fascinerend land vind, moet ik er eerst eens op vakantie geweest zijn.
Misschien dat ik ergens in mijn leven een jaartje ofzo in japan doorbreng maar niets permanents.
Maar dat zeg ik nu, ik zeg zoveel en zoveel zegt dat niet.
wtf was dat in MSN. heb ik wat gemist, wat heeft hij nu weer gedaanquote:
Het gros wordt in photoshop gemaakt. Er zijn zover ik weet maar een paar mensen die het in illustrator maken. Het is namelijk een stuk (!) tijdrovender om bijvoorbeeld een anime karakter te maken in illustrator dat ge-airbrusht is. Maar als je het goed doet dan zijn de resultaten een stuk beter, met alle voordelen van vectoren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Geprobeerd, maar kan het niet echt.Het mooist is denk ik nog als je het met photoshop bewerkt. Dan ziet het er nog echter uit, alleen ken al die tools niet.
Echt wel vet.Vroeg me altijd al af hoe ze dat maakten!
internet!![]()
Idd!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef Champloo het volgende:
[..]
En er komt natuurlijk bij dat je een echte vaderlander bent![]()
hmm, interessant, die ga ik eens proberen, mijn anime-kijkgedrag is een beetje gestagneerd, de series die ik volg worden maar mondjes maat uitgebracht. (niet wekelijks zoals naruto of bleach)..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef Sh0g het volgende:
*knip*
uhm uhm anime, jah uhm, het laatste wat ik heb gezien een week of wat terug was 1 aflevering "He is my master!" (ecchi) en 2 afleveringen "Kage Kara Mamoru!". Die laatste is wel leuk. Het plot is namelijk erg grappig:
*knip*
Van Kaizoku jah.... ADC zit al bij de 280 bijna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:00 schreef Crashcat het volgende:
Yosha.... 164 afleveringen van One Piece in een week gekeken en het gaat nog steeds door tot 206.
Gouwe ouwe tekenstijl![]()
Ik weet nog steeds niet na al die keren die mij verteld is wie jij bent, wie jij bentquote:
Hmm jawel hoor, maar ik verwachte het niet, daarom dat ik mss zo bot reageerdequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ben je niet blij me te zien?![]()
haar is te plat (of nu ik de hyperlink zo zie, hoort dat zo? ik vind het haar niet tof eigenlijk)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebop.jpg
maak em dan eens...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
computer->kapot->geen animé->kut.
Ga 'em eens snel fixen dan, Intronic z'n pc is ook al kaput. Vorige week zondag kneep ik 'em ook ff: Ik dacht zo: wtf ruik ik nu? Ik kijken onder m'n bureau en zie ik daar zo'n mooi pluimpje rook als van een sigaret uit de voorkant van de pc komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
computer->kapot->geen animé->kut.
lijkt me toch wel geweldig als je dat kunt maken. Jammer alleen van de tijd die ervoor nodig is, maar je moet er wat voorover hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het gros wordt in photoshop gemaakt. Er zijn zover ik weet maar een paar mensen die het in illustrator maken. Het is namelijk een stuk (!) tijdrovender om bijvoorbeeld een anime karakter te maken in illustrator dat ge-airbrusht is. Maar als je het goed doet dan zijn de resultaten een stuk beter, met alle voordelen van vectoren.
pomp van de waterkoeling... 'k heb eind juli al 'n pomp besteld, maar het bedrijf is aan het aankloten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
maak em dan eens...
wat is er kaduuk dan?
* blij is met normale koeling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
pomp van de waterkoeling... 'k heb eind juli al 'n pomp besteld, maar het bedrijf is aan het aankloten.
Is Shaman King niet in een ver verleden op FoX Kids geweest ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef SureZal het volgende:
ik ben nu Shaman King aan het verkrijgen
Lijkt me wel een leuke serie maar heb meer gehoord over de manga (zou veel beter moeten zijn)
Dat het platter was. veels te saai naar mijn gevoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-Er komen Nederlanders in voor(die Nederlands spreken)![]()
-muziek is top
-coole gevechten![]()
Wat wil je potverdomme nog meer?![]()
<---- Mugen !quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef Koranaga het volgende:
Samurai Champloo is zeker een erg goede en vaak ook grappige serie.
<---- Jin-san !
kort verleden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef Champloo het volgende:
[..]
Is Shaman King niet in een ver verleden op FoX Kids geweest ?![]()
klinkt goed, laat ik die er dan ook nog eens bij gaan volgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-muziek is top
-coole gevechten![]()
ehhh...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-muziek is top
-coole gevechten![]()
jij stouterdquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
Zo ben net terug uit frankrijk en kijk eens wat ik allemaal heb meegenomen.
[afbeelding]
Woow wat een grote doos is dat
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat een Range Murata's FormCode? Ja dat is een FormCode
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook nog meteen FutureCode erbij gehaald
[afbeelding]
ik ben zo blij met mn artbooks. Als ik mijn A3 scanner eindelijk werkend gekregen heb ga ik hem nog helemaal inscannen denk ik. Range Murata![]()
Tof hoor! Vooral die Fruits Basket manga's wil ik graag hebben, die koop ik ooit nog wel denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben zo blij met mn artbooks. Als ik mijn A3 scanner eindelijk werkend gekregen heb ga ik hem nog helemaal inscannen denk ik. Range Murata![]()
nog bedankt voor de site die je me gaf. Anders had ik dit nooit kunnen hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tof hoor! Vooral die Fruits Basket manga's wil ik graag hebben, die koop ik ooit nog wel denk ik.
Maar nu baal ik toch wel heel erg dat ik toen ik in Parijs was geen tijd had om op zoek te gaan naar een leuk mangawinkeltje..
er staat bij mij ToHeart op, dus ik denk dat het daarvan is. Maar het zou ook heel goed kunnen dat het gewoon een lostaand iets isquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef mschol het volgende:
nice stuff
welke manga is dat linksboven in zit van de 6 onderste manga's (ga er voor et gemak efff vanuit dat et manga is, etreft dus eerste plaatje))
aha okequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef zquing het volgende:
[..]
er staat bij mij ToHeart op, dus ik denk dat het daarvan is. Maar het zou ook heel goed kunnen dat het gewoon een lostaand iets is
Bij ADC kon ik ze alleen maar vanaf 254 vindenquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Van Kaizoku jah.... ADC zit al bij de 280 bijna.
Ik heb in 1 torrent van 100 tot 250 toen gedownload met allemaal fansubs. Iig gaat het nog door.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Bij ADC kon ik ze alleen maar vanaf 254 vinden
Wat bedoel je met die hyperlink?quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
haar is te plat (of nu ik de hyperlink zo zie, hoort dat zo? ik vind het haar niet tof eigenlijk)
Maar het bordje in drie talen. Erg goed, simpel edoch opvallend.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef blessed19 het volgende:
veel plezier! vertel je me ook het einde? na de zesde aflevering kon het me niet meer boeien, maar wil wel graag het einde weten
Die zit er vanzelfsprekend ook in. Samurai Champloo staat niet voor niets hoog in alle animé-lijsten.quote:
RANGE MURATAAAAAAAAAAaaquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt door de vormgeving, muziek, humor. Maar verhallijn is niet zó intressant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:49 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Die zit er vanzelfsprekend ook in. Samurai Champloo staat niet voor niets hoog in alle animé-lijsten.
Wat ook een bagger serie is, van wat ik er van gezien hebquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond de verhaallijn razend interessant... Het is een nette, complete verhaallijn. Er is een toffe intro, een afgerond verhaal, de schrijvers laten je de drie personages kennen (en hun geschiedenis), ze komen in verschillende toffe gebieden langs en er is een pietsie karakterontwikkeling... Meer valt er niet te wensen, imo...
Het is een serie die zich zou moeten kunnen meten met de regisseur zijn eerdere project: Cowboy Bebop.
* steunt outcast_withinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat ook een bagger serie is, van wat ik er van gezien heb![]()
*heilschennis pleegt
Ik vond het verhaal anders wel leuk, vooral ook toen er Nederlanders in het verhaal voorkwamen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt door de vormgeving, muziek, humor. Maar verhallijn is niet zó intressant.
dan moet je wel op een krukje gaan staan, als je m'n gezicht wilt raken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef Intronic het volgende:
Was niet echt boeiend nee. Straks eens beginnen met Hajime no Ippo.
Ik ga je slaan als hij zuigt Robin![]()
Komt ie!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef mschol het volgende:
[[url=http://images.amazon.com/images/P/B000AYQNWU.01._SCLZZZZZZZ_.jpg]afbeelding][/url]
zojuist besteld a $73,50
ben benieuwd ofie door de doune heen komt..
das wel chill dan heb ik de hele serie voor 'slechts' 106 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Komt ie!
M'n broer had 'm ook besteld, en die is er gewoon doorgekomen.
Ik vond het grappig maar het verhaal zelf niet boeiend....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal anders wel leuk, vooral ook toen er Nederlanders in het verhaal voorkwamen.
Jij bent 'n Midori-fanboy...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat ook een bagger serie is, van wat ik er van gezien heb![]()
*heilschennis pleegt
maar motzard was toch ook een prutser..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent 'n Midori-fanboy...
Het is dus een beetje alsof een lid van de Jostiband beweert dat Mozart een prutser was.
ga jij nou maar op een kleurenbasis muziek maken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar motzard was toch ook een prutser..
z'n hele leven een beetje op toetsen rammen
PI zeker niet gezien???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga jij nou maar op een kleurenbasis muziek maken...
mozart was een geniaal wezen!
is al geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef Crashcat het volgende:
Let the battle of the anime begin!!!!![]()
![]()
![]()
warm van binnen word wanneer jordy garpje maaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent 'n Midori-fanboy...
Het is dus een beetje alsof een lid van de Jostiband beweert dat Mozart een prutser was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje warrig maar einde klopt wel
verhaal werd op het einde ook beetje warrig, niet helemaal netjes afgewerkt (te veel dingen willen vertellen in 25 minuten) alles vanaf "afin" klopt in iedergeval zeker...
morgen denk ik maar beginnen aan Tsubasa Chronicle
ik heb al een fansubber gevonden die al redelijk ver is met seizoen 2 dus dan kan ik die gewoon blijven kijken (helaas wel overstappen tussen 2 seizoenen)
[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 23-08-2006 00:45:11 ]
het einde vond ik wel jammer dat het zo afgeraffeld werd maar overall vind ik em nog best oke.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef blessed19 het volgende:
ik wist al dat soul link bagger zou zijn!
het rammelt aan vele kanten en is echt om te janken. maar iig thnx voor de spoiler
Wat is er mis? Heb sinds ep 3 geen tijd meer gehad om te kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:27 schreef Zeurberus het volgende:
Honey & Clover is no more![]()
Ze hadden het echt bij 1 seizoen moeten laten![]()
Het is allemaal iets TE serieus geworden. De humoristische elementen zitten er nog wel in maar komen 1x per 2 eps een keer voor ofzo. Het mooie van seizoen 1 was dat de mix tussen humor en drama goed gebalanceerd was, iets wat nu (gezien tot ep 7) niet het geval is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat is er mis? Heb sinds ep 3 geen tijd meer gehad om te kijken
geen progressie in hun relaties dus? daar was ik al een beetje bang voor. het is namelijk niet echt leuk om steeds naar een sobbing yamada te kijken of een panische haguquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:03 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het is allemaal iets TE serieus geworden. De humoristische elementen zitten er nog wel in maar komen 1x per 2 eps een keer voor ofzo. Het mooie van seizoen 1 was dat de mix tussen humor en drama goed gebalanceerd was, iets wat nu (gezien tot ep 7) niet het geval is.
Daarbij spelen nagenoeg dezelfde problemen als in seizoen 1 en BLIJVEN ze hameren op de problemen ipv oplossingen te zoeken
Panische Hagu is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
geen progressie in hun relaties dus? daar was ik al een beetje bang voor. het is namelijk niet echt leuk om steeds naar een sobbing yamada te kijken of een panische hagu
Lekker goedkoop. Poppetjes tekenen en *Fap Fap Fap*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef angelfist het volgende:
Ik houd alleen van Hentai
Jaaa! Die is ZO grappig!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meestal koop ik bij archonia. Maar omdat ze daar niet alles hebben bestel ik ook nog dingen bij ebay.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Bleach 94 is alweer uit. Byakuya vs. Jin hoort een goed gevecht belooft een goed gevecht te worden.
Waar kopen julle trouwens je manga/anime? Ik heb zelf vorige week een Nederlandse winkel ontdekt waarbij je tegen ongeveer dezelfde prijzen als in Amerika manga kunt aanschaffen. Ziet er best goed uit. Ze hebben een redelijk groot assortiment je bent geen tientallen euro's kwijt aan verzendkosten alleen al.
edit: de site vergeten te noemen.
90% van mijn anime komt van www.dvdpacific.comquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Bleach 94 is alweer uit. Byakuya vs. Jin hoort een goed gevecht belooft een goed gevecht te worden.
Waar kopen julle trouwens je manga/anime? Ik heb zelf vorige week een Nederlandse winkel ontdekt waarbij je tegen ongeveer dezelfde prijzen als in Amerika manga kunt aanschaffen. Ziet er best goed uit. Ze hebben een redelijk groot assortiment je bent geen tientallen euro's kwijt aan verzendkosten alleen al.
damn wat een droge humor...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje! Ik had Ouran High School Host Club 1 t/m 6 besteld bij Archonia maar omdat het zolang duurde (beter nog, ik heb ze nog steeds niet binnen) was nummer 7 al uit. Maar aangezien de verzendkosten daar 5,99 zijn wilde ik hem niet los bestellen. Dus nu hoef ik niet te wachten met bestellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Ik zou eerst de eerste film kijken (gewoon Ghost in the Shell), dan de eerste serie (GITS-SAC 1st gig), de 2e film (GITS 2: Innocence) en dan de tweede serie (GITS-SAC 2nd gig).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:53 schreef Orealo het volgende:
Ik wil GITS gaan kijken, maar waar moet ik beginnen?
Hier :
Ghost in the shell Stand Alone Complex 1st GIG ?
Gaan we het zo doen! mijn dank!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zou eerst de eerste film kijken (gewoon Ghost in the Shell), dan de eerste serie (GITS-SAC 1st gig), de 2e film (GITS 2: Innocence) en dan de tweede serie (GITS-SAC 2nd gig).
De tweede film staat los van de serie, maar de tekenstijl lijkt veel meer op die van de serie dan die van de eerste film.
Ik had deze al eens gebookmarked zie ik. De (SDK) manga is daar zelfs goedkoper als de winkel waar ik van plan was te bestellen. Helaas zijn de verzendkosten wel wat hoger (4,45 tegenover 1,90). Maar ik heb nu in elk geval wel wat meer keuze.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:00 schreef zquing het volgende:
[..]
meestal koop ik bij archonia. Maar omdat ze daar niet alles hebben bestel ik ook nog dingen bij ebay.
Ja, dat is best een redelijk verschil. Het is sowieso jammer dat je voor anime zoveel moet betalen. Eer je een serie compleet hebt ben je honderden euro's armer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
90% van mijn anime komt van www.dvdpacific.com
en dat komt omdat die amerikanen cheap zijn met hun anime i.v.m archonia
als voorbeeld: de CCS boxen die ik koop kosten in US slechts 73 Dolaar en das ~ 55 euro.
bij archonia kosten de boxen ¤86 exclsief verzendkosten
[..]
Graag gedaan. Daar is dit topic voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje! Ik had Ouran High School Host Club 1 t/m 6 besteld bij Archonia maar omdat het zolang duurde (beter nog, ik heb ze nog steeds niet binnen) was nummer 7 al uit. Maar aangezien de verzendkosten daar 5,99 zijn wilde ik hem niet los bestellen. Dus nu hoef ik niet te wachten met bestellen![]()
Ik heb net even wat rekenwerk gedaan..quote:
yup ik kan het wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, dat is best een redelijk verschil. Het is sowieso jammer dat je voor anime zoveel moet betalen. Eer je een serie compleet hebt ben je honderden euro's armer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 | ai yori aoshi enishi ai yori aoshi Chobits Cowboy bebop DN angel Elfen lied FLCL Fruits basket Full metal panic TSR Full metal panic Full metal panic fumoffu Ghost in the Shell Golden boy Green Green Gundam seed Gungrave Gunslinger girl Hanaukyo maids Hellsing Infinite ryvius Kiddy grade Kimi ga nozomu eien midori no hibi neon genesis evangelion Noir Onegai teacher Onegai twins ROD tv Kenhin Saikano Serial experiments lain Shingetsutan Tsukihime Tokyo underground Gundam seed destiny love hina Princess tutu Matantei loki ragnarok Genshiken Full metal alchemist Air master GTO Planet ES Diamond Dust Samurai Champloo My hime School rumble |
imdb geeft ook niks aan over een DBZ filmquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Trouwens, ik heb eens gehoord dat van die DBZ film fake was. Dat plaatje van piccolo heb ik een jaar of 2 geleden al gezien, op een pagina waar de hele cast al opstond (Bill goldberg zou Nappa gaan spelen) maar daar weet ik voor de rest niks meer van. Ik kan dit ook helaas niet bevestigen met een bron, maar als DBZ fan ben ik wel benieuwd wat eruit rolt...
[edit] Google zegt: http://www.dbzgtlegacy.com/dbzlam.shtml
Hmm, google geeft al meer bronnen dan de laatste keer dat ik zocht, een aantal jaar geleden...
Nee precies, daarom ga ik er ook niet zo vanuit dat er een film uitkomt. Mischien ook maar beter, alhoewel ik echt gek werd toen ik hoorde dat Bill Goldberg Nappa gaat spelen, die is werkelijk geboren voor die rolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
imdb geeft ook niks aan over een DBZ filmOok niet bij de acteurs zelf..
Codecs upgraden/instellen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:39 schreef Orealo het volgende:
Net begonnen met GITS film, maar hij hapert de hele tijd men, zo irritant.
De film kopen?quote:
Vieze leecher men, koop je sjit es!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:39 schreef Orealo het volgende:
Net begonnen met GITS film, maar hij hapert de hele tijd men, zo irritant.
FLCL was vetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef Zeurberus het volgende:
Heb nu net de eerste 7 min van Puni Puni Poemy gekeken en ik ben doodop maar heb ook de slappe lach.
Je moet het zien als een 13 eps serie die in 1 uur gepropt is, maar die wel even veel woorden bevat als een 13 delige serie.
Het tempo is ECHT moordend![]()
![]()
Tot nu toe zeker een aanradertje voor de mensen die ook FLCL konden waarderen
heb je geadd op msnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:20 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zojuist twee albums gedownload van Ouran High School Host ClubHeb hem pas net opgezet dus ik hoor nog alleen het intro nummer, maar wie hem ook wil hebben moet me even mailen.
(het zijn geen torrents maar staan op megaupload, weet niet zeker of ik het mag posten)
Vast wel, maar zo is dit niet bedoeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:56 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Kennen ze in Japan het middelvinger gebaar soms niet?![]()
*kijkt in plaatje..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vast wel, maar zo is dit niet bedoeld
Ik heb hem van iemand gejat en een paar frames eruit gesloopt (hij ging zo langzaamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:54 schreef Sh0g het volgende:
eej Zeur, deze gast heeft jou avatar gejat![]()
Circle
of jij hebt zijn avatar gejat
is dat een tvp?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:30 schreef Crashcat het volgende:
Ben nu met One Piece bij afl. 262
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |