SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die het wel snapte en/of leuk vond?
Deze serie gaat bij mij in ieder geval met een grote zwaai de pullenbak in![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef Champloo het volgende:
Ik heb net Narurtaru afgekeken.
wat een waardeloze serie zeg. Het verhaal slaat werkelijk NERGENS op, het word ook nergens afgemaakt.
Ik heb hem ook gekeken en het verhaal wordt idd niet echt afgemaakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die het wel snapte en/of leuk vond?
Deze serie gaat bij mij in ieder geval met een grote zwaai de pullenbak in![]()
Beetje vage serie.![]()
Een topperquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.
[[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebopthmp.jpg]afbeelding][/url]
Mocht er interesse zijn voor andere resoluties dan 1024x768 laat het maar eventjes weten dan...
je moet niksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Zijn er nog leuke nieuwe series die ik MOET checken??
Ik zou em wel willen hebben in 1600x1200quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.
[[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebopthmp.jpg]afbeelding][/url]
Mocht er interesse zijn voor andere resoluties dan 1024x768 laat het maar eventjes weten dan...
met tekst bedoel je subs/karaoke?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet niks
en ik weet niet of je em al hebt gezien maar ik vind Noein zeer goed
niemand die een kale ( dus zonder tekst) opening van noein weet?
subs/karaoke en de credits (die laatste wordt het grootste probleem gok ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
met tekst bedoel je subs/karaoke?
http://www.youtube.com/watch?v=nFR0uNF1KT0
Op zoek gaan naar een RAW... Zonder credits kan je rustig vergeten (of je moet MaxiTitan lief aankijken)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
subs/karaoke en de credits (die laatste wordt het grootste probleem gok ik
en dan ook nog in hoge kwaliteit, ik wil namelijk een screen cap ergens voor gebruiken
check je fotoboekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef mschol het volgende:
niemand die een kale ( dus zonder tekst) opening van noein weet?
5 seconden nodig gehad om het te vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Op zoek gaan naar een RAW... Zonder credits kan je rustig vergeten (of je moet MaxiTitan lief aankijken)
Nou ik heb ep 1 ff snel gekeken: er zaten geen credits op, nergens, helemaal kaal. Maar deze ep had ook nog geen introquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
De RAW, ja... maar daar zitten nog wel credits op.
thnx daarvoor in iedergeval ga em straks eff downen, eerst noein afkijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Nou ik heb ep 1 ff snel gekeken: er zaten geen credits op, nergens, helemaal kaal. Maar deze ep had ook nog geen intro![]()
mschol moet zelf maar kijken naar een ep met intro, het linkje voor de torrent voor ep 1-6 raw heeft 'ie.
Hiero, veel plezier ermee...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik zou em wel willen hebben in 1600x1200
IK WIST HET!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
Zelfs nog in de zee gezwommen, viel echt wel mee. Nu wordt het weer wel slechter.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Zandvoort? Moddervoort zal je bedoelen, regen regen regenMaar veel plezier!!
![]()
Geprobeerd, maar kan het niet echt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Even een vraagje, tekenen jullie zelf eigenlijk ook mangafiguren?
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Echt wel vet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.
[afbeelding]
Alleen het achtergrondplaatje komt van google...
[afbeelding]
Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).
[afbeelding]
't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
ben je niet blij me te zien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
ga eens op vakantie!
Klinkt best leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef blessed19 het volgende:
geen echte anime, maargoed:
http://www.dejimafilmfestival.nl/nl/index.php
vorig jaar hadden ze een paar toffe films tussen!
op de site staat ook utrecht met een andere datum vermeldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Klinkt best leuk
Alleen jammer dat het in Amsterdam is
Woei!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
op de site staat ook utrecht met een andere datum vermeld
* Jaloers isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
Tof zeg!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |