abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40836321
toffe lenzen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40836590
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:

[..]

Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
volgens mij is dat de bedoeling..
en noein is toffe serie
pi_40846074
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:

[..]

Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
Wat is er mis met 'lijken'?
なんだっけ
pi_40846806
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
Maar d'r is dus 'n speciaal topic voor Naruto en Bleach fillergeklaag.
Boeie
Dit is een anime/manga reeks.
pi_40849237
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:

[..]

Boeie
Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...

Bleach en Naruto hebben genoeg fans om ze een apart topic te geven... gebruik dat dan ook
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40849783
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:

[..]

Boeie
Idd al dat filler gehuil is enigzins nu wel genoemd in dit topic.
plus ze hebben hun eigen topics, omdat de series zo populair zijn dat anders dit topic alleen maar daarover zou gaan.
prima toch?
pi_40850019
Even een vraagje, tekenen jullie zelf eigenlijk ook mangafiguren?
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
pi_40850411
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...

Bleach en Naruto hebben genoeg fans om ze een apart topic te geven... gebruik dat dan ook
weet je dat wel zeker??
volgens mij is dat inmiddels al niet meer aan de orde
en nogmaals Noein is vet
even in een notedop wat ik van het verhaal begrijp:

gaat over een 12 jarig meisje, haruka, zij wil op een dag wegrennen van huis samen met een vriend, Yuu.
Yuu wordt door zijn moeder gedwongen naar 'cram school' te gaan (weet de vertaling niet )
en wordt daar nogal gek van. en heeft dus vaak ruzie met ma.
Haruka en haar vriend gaan spoken zien en dit blijken mensen uit de toekomst te zijn.*
die achter Haruka aan zijn vanwege de Dragon torqua die zijn is/bezit
en daarmee is de serie zo'n beetje begonnen

* om het nog wat ingewikkelder te maken:
Er zijn veel verschillende toekomsten envenals heden's en verleden's deze lopen parallel aan elkaar en als dus in heden 1 iets gebeurd heeft dat niet direct effect op toekomst 1, maar misschien wel op toekomst 2 (zoiets in iedergeval )

ben bagger dus beschrijving zal wel 100% kut zijn
zo niet is het mooi mee genomen
pi_40851170
Net eindelijk Vision of Escaflowne afgekeken ... Ik was echt onder de indruk van die serie. Goed, meeslepend verhaal, veel gebeurtenissen, veel verwikkelingen, driehoeksverhoudingen, gave actiescènes, muziek waar je kippenvel van krijgt (op de goeie manier) en de beelden waren af-en-toe van verbluffende kwaliteit (en dat voor een serie van tien jaar oud)...

Alleen het allerlaatste einde was misschien 'n beetje lafjes, maar het verhaal was wel goed afgesloten met een indrukwekkende eindstrijd...

Kan ik 'm eindelijk invullen bij de verkiezingen...
pi_40851223
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Jordy-B het volgende:

Kan ik 'm eindelijk invullen bij de verkiezingen...
gooi je midori dan meteen ook ff wathoger
pi_40851413
Voor 'cram school' is er niet echt een NL vertaling. Het zijn bijlessen die door leerlingen gevolgd worden als ze bezig zijn om aan de universiteit toegelaten te worden. Niet zozeer omdat ze achterlopen, maar gewoon omdat ze extra hoge cijfers nodig hebben om tot de prestigieuze universiteiten toegelaten te worden.
pi_40851455
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

gooi je midori dan meteen ook ff wathoger

'k ga nu even 'n schone onderbroek aantrekken, hoor...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:31:00 #113
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40851819
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ja heeeeeeeel af en toe wil ik nog wel iets natekenen. Dat is zo'n beetje de enige vorm van tekenen waar ik nog enigszins (een piepklein beetje) goed in ben.

Deze heb ik een tijdje terug nagetekend. Komt uit de OVA: Memories Off 2nd. De reden dat ik deze gekozen heb is die blik van dat meisje, die vond ik zo tof: zo jaloers en verontwaardigd ze haar broer na kijkt, omdat hij niet met haar verder mee wilde lopen onder de paraplu en achter een ander meisje aan rende.

Check

Je ziet wel wat verschillen hier en daar. Vanaf het middel moest ik het zelf verzinnen en ik ben echt slecht om iets op papier te zetten wat ik me alleen kan voorstellen. Het is ook nog eens met blauwe pen getekend, dus ik kon niet verbeteren. Behalve op de paraplu, daar heb ik met zo'n pritt-correct-it overheen zitten prutsen . Door het inscannen lijkt het nu wel potlood. Volgens mij heb ik er iets van 20-25 minuten over gedaan ofzo

Vroegâh tekende ik veel cartoon network figuren: cow & chicken, IR baboon, johnny bravo, dexter, etc. Maar die zijn al zolang niet meer op TV geweest dat ik de meeste al niet meer kan tekenen.
pi_40852910
Ik heb wel het idee dat het tekenen makkelijker gaat als je jezelf aanleert om eerst het basisfiguur neer te zetten (een geraamte van cirkels en ellipsen) en dat vervolgens in te vullen. Het is de methode die je aangeleerd wordt in de meeste boeken over het tekenen van manga. Iets meer werk, maar het geeft je inzicht over hoe figuren in elkaar steken en zorgt ervoor dat je eerste tekeningen niet zo krom als 'n hoepel staan.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:23:48 #115
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40853691
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Jordy-B het volgende:
dat je eerste tekeningen niet zo krom als 'n hoepel staan.
hij is scheef ingescand
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:53:18 #116
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40854423
quote:
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.

Nu doe ik dat nog zelden, nu zijn het meestal kleine dingen die ik voor illustrator nodig heb enzo en wat doodles. Ik heb eigenlijk de tijd niet meer genomen om mijn tekenkunsten bij te schaven en een gewone tekening of manga plaat te maken.

Al waren mijn tekenkunsten soms zodanig dat ik er zelf van stond te kijken, vooral objecten enzo, ik wil nog wel eens op tekenles gaan om wat extra technieken onder de knie te krijgen.

Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.

Ik maak deze dingen soms vanuit het oogpunt dat bepaalde wallpapers gewoon van inferieure kwaliteit zijn (teveel jpeg compressie, manga zwart/wit of een te lage resolutie voor mijn desktop). Maar vaak gewoon voor de leut voor mezelf, ik heb daardoor Illustrator aangeleerd.

Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.

Alleen het achtergrondplaatje komt van google...

Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).

't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_40855382
quote:
Op één of andere enge manier krijg ik lange vrouwenkapsels gewoon NIET getekend
pi_40855715
Me reis in west usa zit erop morgen, dan met vliegtuig naar cleveland weer dan wellicht het ene andere manga inslaan, zijn er nog echt bijzondere nieuwtjes qua anime?

Een nieuwe highschoolgirls soort anime? dikke humor dus.
pi_40856312
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 03:01 schreef koffiegast het volgende:
Een nieuwe highschoolgirls soort anime? dikke humor dus.
Ik kan je School Rumble aanraden. Het is de meest lachwekkende anime serie die ik tot nu toe gezien heb, echt een topper

Ik ben nu Narutaru aan het kijken, wat een vage serie zeg.
pi_40858316
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Tof spul. usb meisje komt orgineel en apart over. en die kapsels heb je goed door. inclusief lichtvalzigzag
pi_40858690
quote:

[..]

Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.

Nu doe ik dat nog zelden, nu zijn het meestal kleine dingen die ik voor illustrator nodig heb enzo en wat doodles. Ik heb eigenlijk de tijd niet meer genomen om mijn tekenkunsten bij te schaven en een gewone tekening of manga plaat te maken.

Al waren mijn tekenkunsten soms zodanig dat ik er zelf van stond te kijken, vooral objecten enzo, ik wil nog wel eens op tekenles gaan om wat extra technieken onder de knie te krijgen.

Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.

Ik maak deze dingen soms vanuit het oogpunt dat bepaalde wallpapers gewoon van inferieure kwaliteit zijn (teveel jpeg compressie, manga zwart/wit of een te lage resolutie voor mijn desktop). Maar vaak gewoon voor de leut voor mezelf, ik heb daardoor Illustrator aangeleerd.

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

welk character uit welke serie heb je als model voor plaatje nummer 1 gekozen?
pi_40861862
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Wow, mooi joh!
Zoiets zou ik dus echt nooit kunnen denk ik
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:51:07 #123
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40862021
Ik heb hier nog wat 'leer manga tekenen' boeken Was best wel leuk toen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:52:09 #124
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40862056
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Vette shit! .
Mooi man!
pi_40862650
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

de quote wat inkorten was zeker teveel moeite? lap verhaal. 1reactie zin. ratio
pi_40862671
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

de quote wat inkorten was zeker teveel moeite? lap verhaal. 1reactie zin. ratio
hoe raad je het..

wel mooie plaatjes hoor, daar niet van
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:15:47 #127
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:50:39 #128
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40866021
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat is Mahoro uit mahoromatic.
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:

Wow, mooi joh!
Zoiets zou ik dus echt nooit kunnen denk ik
De moeilijkheid valt opzich mee, het kost je vooral massa's tijd en dan vooral in het begin. Illustrator werkt met lijnen/vectoren en is daarom uitstekend geschikt voor het maken van anime-fanart.
Ik werk niet zonder hulpmiddelen, frames uit mijn vele episodes, tekenen-scannen-overtrekken, manga blz of andere afbeeldingen van google helpen mij hierbij aanzienlijk. Voor de rest is het mijn creatieve vrijheid dat de rest afmaakt.

[ Bericht 51% gewijzigd door MaxiTitan op 16-08-2006 14:40:53 ]
MaxiTitan City
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:46:05 #129
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40868061
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb jij een wacom? tof, want zulke tekeningen maak ik met de muis in nog geen 50 jaar
ziet er echt professioneel uit, je zou je werk op animeyume.org kunnen zetten
pi_40869646
Zooooo, ik heb zojuist even het hele topic doorgelezen. Wat een werk.
Ik ben net terug van mijn vakantie uit Fryslân, en nu ga ik maar even mijn tas uitpakken en anime kijken op de bank .
-
Die DBZ film lijkt me echt super raar om te zien. Ik ben best benieuwd wat ze ervan gebakken hebben, maar ik weet niet of het de moeite waard zal zijn om die film ook echt te gaan kijken. Het verbreekt de illusie die je had bij het kijken van de serie zelf, een beetje lijkt me.
pi_40870012
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tof spul. usb meisje komt orgineel en apart over. en die kapsels heb je goed door. inclusief lichtvalzigzag
Dat USB-snoer hoort toch heel ergens anders te zitten? (of is het een van die persocons uit Chobits?)

Ik herkende Mahoro eerst niet, omdat die in de serie veel donkerder haar heeft (da's het licht van haar arm, maar toch).

Wel supergave tekeningen...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:25:25 #132
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_40871522
oooh ben jaloers op die tekeningen van MaxiTitan

weet iemand toevallig waar ik de laatste aflevering van Amaenaideyo Katsu kan vinden mendoi heeft alle eps samen gebundeld en ik heb alles behalve ep 13
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:27:11 #133
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40871575
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef stroopje het volgende:
oooh ben jaloers op die tekeningen van MaxiTitan

weet iemand toevallig waar ik de laatste aflevering van Amaenaideyo Katsu kan vinden mendoi heeft alle eps samen gebundeld en ik heb alles behalve ep 13
jah, dan laad je gewoon die verzameltorrent in je torrentprogramma en vink je alle eps uit behalve ep 13
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:19:31 #134
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40875092
Volgt iemand anders hier Coyote Ragtime Show? Ik vind het wel een toffe serie, verhaal is een beetje mwah maar ik vind het zeker wat hebben. Gaat over een soort space-outlaw die de schat van de overleden pirate-king zoekt (heel erg versimpeld uitgelegd )

Keek altijd van Lunar maar Lunar is weet-ik-veel-wat aan het doen dus ben ik tijdelijk overgestapt naar GG.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:29:38 #135
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40875372
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Rahl het volgende:
Volgt iemand anders hier Coyote Ragtime Show? Ik vind het wel een toffe serie, verhaal is een beetje mwah maar ik vind het zeker wat hebben. Gaat over een soort space-outlaw die de schat van de overleden pirate-king zoekt (heel erg versimpeld uitgelegd )

Keek altijd van Lunar maar Lunar is weet-ik-veel-wat aan het doen dus ben ik tijdelijk overgestapt naar GG.
Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.

Maar waar is blessed? weet iemand dat? hij ging op vakantie naar kroatie, maar zou maandag terug zijn, nog niks gehoort... een van jullie?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:25:41 #136
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40876970
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat USB-snoer hoort toch heel ergens anders te zitten? (of is het een van die persocons uit Chobits?)

Ik herkende Mahoro eerst niet, omdat die in de serie veel donkerder haar heeft (da's het licht van haar arm, maar toch).

Wel supergave tekeningen...
Dat is kotoko uit chobits. Jij zit met Hand Maid May in gedachte, daar gaat de usb kabel ergens anders naar toe.

Tjah die kleuren... die heb ik uit een screenshot geplukt...

Ik heb wel gebruik gemaakt van wat creatieve vrijheid en in de tijd dat ik deze in illustrator heb gemaakt was ik nog niet zo ervaren in het programma. Zoals die beamcannon van haar, dat kon ik maar niet goed krijgen (gloweffecten kon ik nog niet goed realiseren) en uiteindelijk heb ik mijn eigen versie gemaakt.

Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
MaxiTitan City
pi_40877073
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Dat is kotoko uit chobits. Jij zit met Hand Maid May in gedachte, daar gaat de usb kabel ergens anders naar toe.

Tjah die kleuren... die heb ik uit een screenshot geplukt...
[afbeelding]

Ik heb wel gebruik gemaakt van wat creatieve vrijheid en in de tijd dat ik deze in illustrator heb gemaakt was ik nog niet zo ervaren in het programma. Zoals die beamcannon van haar, dat kon ik maar niet goed krijgen (gloweffecten kon ik nog niet goed realiseren) en uiteindelijk heb ik mijn eigen versie gemaakt.

Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
[afbeelding]
Netjes

kun je niet een paar coole wallpapers maken? van bekende anime series (bebop ofzo)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:31:02 #138
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40877113
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Orealo het volgende:

[..]

Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.

Maar waar is blessed? weet iemand dat? hij ging op vakantie naar kroatie, maar zou maandag terug zijn, nog niks gehoort... een van jullie?
Hij loopt hete Kroaatse chicks te batsen die hij heeft geimporteerd.

He ain't got no time for this shit!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40877588
pfff

weer terug, maargoed! gegroet iedereen
pi_40877960
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Orealo het volgende:

[..]

ben brak terug! die eerste aflevering is trouwens een beetje gaar, maar daarna begint het in mijn ogen een beetje een cowboy bebop/trigun sfeertje te krijgen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:20:55 #141
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40878752
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Champloo het volgende:

[..]

Netjes

kun je niet een paar coole wallpapers maken? van bekende anime series (bebop ofzo)
Dat kan, alleen zijn dat geen dingen die ik zo even in elkaar flans (zoals ik al zei kosten ze veel tijd om te maken). Verder werk ik eraan wanneer ik daar tijd en zin in heb. Ik zal kijken of wat moois kan maken in mijn laatste vakantieweken maar ik beloof niets...
MaxiTitan City
pi_40883023
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken en ik moet zeggen dat het wel een apart sfeertje heeft. Van wat ik heb gehoord moet het een goede serie zijn.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2870

Hele mooie tekeningen overgens MaxiTitan.
pi_40883464
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen). Hierdoor is het een serie met idioot veel afleveringen die wel een grote fanbase kent, maar imo niet de moeite van het kijken waard is. Ondanks al het geklaag (en er wordt wat afgeklaagd over de fillers) vindt men het schijnbaar toch een goeie serie, maar ik geef de voorkeur aan een serie met een normaal aantal afleveringen, waarbij alle afleveringen van fatsoenlijke kwaliteit zijn en waar gewoon een einde voor bedacht is.

Bleach heeft trouwens last van hetzelfde fillersyndroom.
pi_40884884
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen). Hierdoor is het een serie met idioot veel afleveringen die wel een grote fanbase kent, maar imo niet de moeite van het kijken waard is. Ondanks al het geklaag (en er wordt wat afgeklaagd over de fillers) vindt men het schijnbaar toch een goeie serie, maar ik geef de voorkeur aan een serie met een normaal aantal afleveringen, waarbij alle afleveringen van fatsoenlijke kwaliteit zijn en waar gewoon een einde voor bedacht is.

Bleach heeft trouwens last van hetzelfde fillersyndroom.
Hier ben ik het wel mee eens.
Full Metal Alchemist heeft veel afleveringen, en ze sluiten allemaal naadloos aan bij het verhaal. Geen onzin er tussendoor, om maar een voorbeeld van een serie te noemen.
pi_40885103
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken en ik moet zeggen dat het wel een apart sfeertje heeft. Van wat ik heb gehoord moet het een goede serie zijn.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2870

Hele mooie tekeningen overgens MaxiTitan.
De eerste 4 afleveringen heb ik gister gekeken. Ik vind het (tot nu toe) een matige serie, het mist iets vind ik. Dalijk ga ik de rest eens bekijken.

Ik heb nu ook eindelijk Samurai Champloo binnen Die kijk ik als laatste. (het beste bewaar je voor laatst )
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:54:02 #146
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40885371
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken...
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen).
pi_40885579
weet iemand of er een kale opening van Noein bestaat? (dus zonder credits e.d.?)
tis wel een weird serie (komt voornamelijk over dat kwantum computer verhaal gelul )
desalniettemin is het een zeer goeie serie en zou ik zo nog een 3de seizoen kunnen zien als ik de laatste 4 eps heb gezien
pi_40885868
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Sh0g het volgende:

[..]

[..]

Ik ga die mensen echt 'n keer schoppen voor die kutnaam.
pi_40886040
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ga die mensen echt 'n keer schoppen voor die kutnaam.
welke menten?
de mensen van naruto of narutaru?
pi_40886717
Die van narutaru, natuurlijk...
pi_40892530
Ik heb net Narurtaru afgekeken.
wat een waardeloze serie zeg . Het verhaal slaat werkelijk NERGENS op, het word ook nergens afgemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die het wel snapte en/of leuk vond?

Deze serie gaat bij mij in ieder geval met een grote zwaai de pullenbak in
pi_40898931
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef Champloo het volgende:
Ik heb net Narurtaru afgekeken.
wat een waardeloze serie zeg . Het verhaal slaat werkelijk NERGENS op, het word ook nergens afgemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die het wel snapte en/of leuk vond?

Deze serie gaat bij mij in ieder geval met een grote zwaai de pullenbak in
Ik heb hem ook gekeken en het verhaal wordt idd niet echt afgemaakt..
Beetje vage serie.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:57:54 #153
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40901536
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.

Mocht er interesse zijn voor andere resoluties dan 1024x768 laat het maar eventjes weten dan...

[ Bericht 2% gewijzigd door MaxiTitan op 17-08-2006 13:49:23 ]
MaxiTitan City
pi_40904876
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.
[[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebopthmp.jpg]afbeelding][/url]
Mocht er interesse zijn voor andere resoluties dan 1024x768 laat het maar eventjes weten dan...
Een topper

Hij siert nou mijn bureaublad
pi_40905253
Zijn er nog leuke nieuwe series die ik MOET checken??
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40905454
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Zijn er nog leuke nieuwe series die ik MOET checken??
je moet niks

en ik weet niet of je em al hebt gezien maar ik vind Noein zeer goed

niemand die een kale ( dus zonder tekst) opening van noein weet?
pi_40910784
quote:
[[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebopthmp.jpg]afbeelding][/url]
Ik zou em wel willen hebben in 1600x1200
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40911119
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet niks

en ik weet niet of je em al hebt gezien maar ik vind Noein zeer goed

met tekst bedoel je subs/karaoke?

http://www.youtube.com/watch?v=nFR0uNF1KT0
pi_40911738
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

met tekst bedoel je subs/karaoke?

http://www.youtube.com/watch?v=nFR0uNF1KT0
subs/karaoke en de credits (die laatste wordt het grootste probleem gok ik
en dan ook nog in hoge kwaliteit, ik wil namelijk een screen cap ergens voor gebruiken
pi_40911772
Morgen geef ik de eerste DVD van Elfen Lied aan een collega van me, onder het mom van "Heb een kopie teveel gemaakt en het is zonde hem weg te gooien". Ben benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.

Na al die reacties over Narutaru heb ik eigenlijk al geen zin meer hem af te kijken. Dan maar aan Monster beginnen.

En de gehele hype om Naruto snap ik ook niet. Moet bekennen dat ik mezelf door zowat elke aflevering heen heb moeten slepen, eigenlijk verdomd zonde van me tijd geweest.
pi_40911888
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef mschol het volgende:

[..]

subs/karaoke en de credits (die laatste wordt het grootste probleem gok ik
en dan ook nog in hoge kwaliteit, ik wil namelijk een screen cap ergens voor gebruiken
Op zoek gaan naar een RAW... Zonder credits kan je rustig vergeten (of je moet MaxiTitan lief aankijken)
pi_40912397
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef mschol het volgende:
check je fotoboek
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
Op zoek gaan naar een RAW... Zonder credits kan je rustig vergeten (of je moet MaxiTitan lief aankijken)
5 seconden nodig gehad om het te vinden.
pi_40912472
De RAW, ja... maar daar zitten nog wel credits op.
pi_40915494
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
De RAW, ja... maar daar zitten nog wel credits op.
Nou ik heb ep 1 ff snel gekeken: er zaten geen credits op, nergens, helemaal kaal. Maar deze ep had ook nog geen intro
mschol moet zelf maar kijken naar een ep met intro, het linkje voor de torrent voor ep 1-6 raw heeft 'ie.
pi_40915790
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 21:06 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Nou ik heb ep 1 ff snel gekeken: er zaten geen credits op, nergens, helemaal kaal. Maar deze ep had ook nog geen intro
mschol moet zelf maar kijken naar een ep met intro, het linkje voor de torrent voor ep 1-6 raw heeft 'ie.
thnx daarvoor in iedergeval ga em straks eff downen, eerst noein afkijken

het einde was zoals verwacht..
ik zelf had em ietsje langer gezien het liefst (dus hoe het verder gaat met hun allen)

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 17-08-2006 23:05:41 ]
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:13:05 #166
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_40918051
Heeft iemand hier Night Head Genesis ( shinsen subs ) gezien http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6556
Ik ben net bezig met het binnenhalen van de 1e aflevering als het me bevalt kan ik het naast andere traag lopende series bekijken
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:46:49 #167
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40921905
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:50 schreef SureZal het volgende:

[..]

Ik zou em wel willen hebben in 1600x1200
Hiero, veel plezier ermee...
MaxiTitan City
pi_40933963
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:

[..]

Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
IK WIST HET!
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Zandvoort? Moddervoort zal je bedoelen, regen regen regen Maar veel plezier!!
Zelfs nog in de zee gezwommen, viel echt wel mee. Nu wordt het weer wel slechter.
pi_40934082
quote:
Geprobeerd, maar kan het niet echt. Het mooist is denk ik nog als je het met photoshop bewerkt. Dan ziet het er nog echter uit, alleen ken al die tools niet.
quote:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Echt wel vet. Vroeg me altijd al af hoe ze dat maakten!

internet!

[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 18-08-2006 12:46:22 ]
pi_40934230
ga eens op vakantie!
pi_40934415
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
ga eens op vakantie!
ben je niet blij me te zien?
pi_40936667
geen echte anime, maargoed:

http://www.dejimafilmfestival.nl/nl/index.php

vorig jaar hadden ze een paar toffe films tussen!
pi_40936941
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:17 schreef blessed19 het volgende:
geen echte anime, maargoed:

http://www.dejimafilmfestival.nl/nl/index.php

vorig jaar hadden ze een paar toffe films tussen!
Klinkt best leuk
Alleen jammer dat het in Amsterdam is
pi_40937825
Yay, mijn vakantie zit er ook weer op.
Even snel 20 of wat nieuwe eps downloaden. Blood+ 39-43 , dat is nog eens een leuke binnenkomer zo na de vakantie.
pi_40940783
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Klinkt best leuk
Alleen jammer dat het in Amsterdam is
op de site staat ook utrecht met een andere datum vermeld
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:54:08 #176
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40940919
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

op de site staat ook utrecht met een andere datum vermeld
Woei!
Klinkt tof!
Mag ik die crossposten in het japanse series topic?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:03:51 #177
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40941181
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
pi_40941772
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
* Jaloers is
pi_40944319
quote:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
Tof zeg!
Alleen lijkt het me best eng nog, helemaal naar Japan, en dan ook nog alleen.
Veel succes met het Japans en Engels leren in ieder geval.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:33:09 #180
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40946640
Ik vind Hennes een huilie
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40948869
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Tof zeg!
Alleen lijkt het me best eng nog, helemaal naar Japan, en dan ook nog alleen.
Veel succes met het Japans en Engels leren in ieder geval.
Idd, ben wel benieuwd hoew het hem afgaat.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:39:28 #182
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40956224
quote:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
Emigreren?
Nee, ik zie mijzelf dat niet doen op korte termijn (eigenlijk ook niet op langer termijn, ivm heimwee).
Ondanks dat ik Japan een zeer fascinerend land vind, moet ik er eerst eens op vakantie geweest zijn.
Misschien dat ik ergens in mijn leven een jaartje ofzo in japan doorbreng maar niets permanents.

Maar dat zeg ik nu, ik zeg zoveel en zoveel zegt dat niet.
MaxiTitan City
pi_40956955
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Emigreren?
Nee, ik zie mijzelf dat niet doen op korte termijn (eigenlijk ook niet op langer termijn, ivm heimwee).
Ondanks dat ik Japan een zeer fascinerend land vind, moet ik er eerst eens op vakantie geweest zijn.
Misschien dat ik ergens in mijn leven een jaartje ofzo in japan doorbreng maar niets permanents.

Maar dat zeg ik nu, ik zeg zoveel en zoveel zegt dat niet.
En er komt natuurlijk bij dat je een echte vaderlander bent
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:04:08 #184
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40957040
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:33 schreef RipCore het volgende:
wtf was dat in MSN. heb ik wat gemist, wat heeft hij nu weer gedaan

uhm uhm anime, jah uhm, het laatste wat ik heb gezien een week of wat terug was 1 aflevering "He is my master!" (ecchi ) en 2 afleveringen "Kage Kara Mamoru!". Die laatste is wel leuk. Het plot is namelijk erg grappig:

Er zit een nerd op een school. Zijn buurmeisje zit bij 'em in de klas en ze zijn jeugdvrienden. Maaarrrrrrr eigenlijk is hij geen nerd, maar een superskilled ninja, net zoals zijn pa en ma. Zijn familie had 400 jaar geleden de opdracht gekregen om de familie van zijn buurmeisje in het geheim te beschermen en die taak werd van generatie op generatie doorgegeven. Zo beschermt vader de buurman, moeder de buurvrouw en hun zoon het buurmeisje. Erg luchtige en leuke anime.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:33:58 #185
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40959389
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:

Geprobeerd, maar kan het niet echt. Het mooist is denk ik nog als je het met photoshop bewerkt. Dan ziet het er nog echter uit, alleen ken al die tools niet.

Echt wel vet. Vroeg me altijd al af hoe ze dat maakten!

internet!
Het gros wordt in photoshop gemaakt. Er zijn zover ik weet maar een paar mensen die het in illustrator maken. Het is namelijk een stuk (!) tijdrovender om bijvoorbeeld een anime karakter te maken in illustrator dat ge-airbrusht is. Maar als je het goed doet dan zijn de resultaten een stuk beter, met alle voordelen van vectoren.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef Champloo het volgende:

[..]

En er komt natuurlijk bij dat je een echte vaderlander bent
Idd!
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef Sh0g het volgende:

*knip*
uhm uhm anime, jah uhm, het laatste wat ik heb gezien een week of wat terug was 1 aflevering "He is my master!" (ecchi ) en 2 afleveringen "Kage Kara Mamoru!". Die laatste is wel leuk. Het plot is namelijk erg grappig:
*knip*
hmm, interessant, die ga ik eens proberen, mijn anime-kijkgedrag is een beetje gestagneerd, de series die ik volg worden maar mondjes maat uitgebracht. (niet wekelijks zoals naruto of bleach)..
Ik heb ook weer een 100-spindel brandbare DVD'tjes binnen, dus ik kan er weer tegenaan...
MaxiTitan City
pi_40986242
Yosha.... 164 afleveringen van One Piece in een week gekeken en het gaat nog steeds door tot 206.

Gouwe ouwe tekenstijl
なんだっけ
pi_40987566
quote:
pi_40989484
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:00 schreef Crashcat het volgende:
Yosha.... 164 afleveringen van One Piece in een week gekeken en het gaat nog steeds door tot 206.

Gouwe ouwe tekenstijl
Van Kaizoku jah.... ADC zit al bij de 280 bijna.
pi_40990461
quote:
Ik weet nog steeds niet na al die keren die mij verteld is wie jij bent, wie jij bent
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ben je niet blij me te zien?
Hmm jawel hoor, maar ik verwachte het niet, daarom dat ik mss zo bot reageerde en idd 200 je zei het al de hele tijd
pi_40990482
quote:
[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebop.jpg
haar is te plat (of nu ik de hyperlink zo zie, hoort dat zo? ik vind het haar niet tof eigenlijk)

Maar het bordje in drie talen. Erg goed, simpel edoch opvallend.
pi_40991118
Zelfs met slowchat gaat dit topic trager dan ooit. Zijn er niet nieuwe series waar iets over vertelt kan worden?
pi_40994306
computer->kapot->geen animé->kut.
pi_40994771
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
maak em dan eens...

wat is er kaduuk dan?
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:58:47 #194
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40994862
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
Ga 'em eens snel fixen dan, Intronic z'n pc is ook al kaput. Vorige week zondag kneep ik 'em ook ff: Ik dacht zo: wtf ruik ik nu? Ik kijken onder m'n bureau en zie ik daar zo'n mooi pluimpje rook als van een sigaret uit de voorkant van de pc komen . Ik gelijk pc uitgezet, hele huis meurde naar verbrand rubber Bleek dat het motortje dat normaal gesproken mijn elektische deurtje omhoog en omlaag beweegt (wat toch al zo'n 1,5 jaar niet meer werkte) stond te loeien als een gek. Ik heb gelijk de hele voorkant eraf gehaald en deurtje + motortje eruit gesloopt.

Zo zag het er vroegâh in betere tijden uit:

Dat deurtje blokkeerde mooi het uitzicht op mijn lelijke vergeelde cd-writer + dvd speler, maar achteraf was het toch wel onhandig soms en nutteloos, ook al zag het er dan tof uit.
pi_40997759
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Het gros wordt in photoshop gemaakt. Er zijn zover ik weet maar een paar mensen die het in illustrator maken. Het is namelijk een stuk (!) tijdrovender om bijvoorbeeld een anime karakter te maken in illustrator dat ge-airbrusht is. Maar als je het goed doet dan zijn de resultaten een stuk beter, met alle voordelen van vectoren.
lijkt me toch wel geweldig als je dat kunt maken. Jammer alleen van de tijd die ervoor nodig is, maar je moet er wat voorover hebben.
pi_40997778
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef mschol het volgende:

[..]

maak em dan eens...

wat is er kaduuk dan?
pomp van de waterkoeling... 'k heb eind juli al 'n pomp besteld, maar het bedrijf is aan het aankloten.
pi_40998282
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:35 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

pomp van de waterkoeling... 'k heb eind juli al 'n pomp besteld, maar het bedrijf is aan het aankloten.
* blij is met normale koeling.
ding werkt altijd en mocht er een fan dood gaan heb ik zo een neiuwe
pi_40999347
ik ben nu Shaman King aan het verkrijgen
Lijkt me wel een leuke serie maar heb meer gehoord over de manga (zou veel beter moeten zijn)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:47:31 #199
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_41002200
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef SureZal het volgende:
ik ben nu Shaman King aan het verkrijgen
Lijkt me wel een leuke serie maar heb meer gehoord over de manga (zou veel beter moeten zijn)
Is Shaman King niet in een ver verleden op FoX Kids geweest ?
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:42:32 #200
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_41003625
Samurai Champloo

Wat een topserie zeg:

-Humor
-Er komen Nederlanders in voor(die Nederlands spreken)
-muziek is top
-coole gevechten

Wat wil je potverdomme nog meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')