ow valt best mee, ze zijn nu bij 196 dus nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het nog zo lang duurt voor die kut fillers over zijn
je zegt het zelf al geruchtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
Ach we merken het snel zat, als de titels van de afleveringen officieel bekend worden gemaakt,quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
click, voor de haruhi fans
net binnen via #serin @rizon
volgens mij is dat de bedoeling..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:
[..]
Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
Wat is er mis met 'lijken'?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:
[..]
Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
Boeiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
Maar d'r is dus 'n speciaal topic voor Naruto en Bleach fillergeklaag.
Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie
Dit is een anime/manga reeks.
Idd al dat filler gehuil is enigzins nu wel genoemd in dit topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie
Dit is een anime/manga reeks.
weet je dat wel zeker??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...
Bleach en Naruto hebben genoeg fans om ze een apart topic te geven... gebruik dat dan ook
gooi je midori dan meteen ook ff wathogerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Kan ik 'm eindelijk invullen bij de verkiezingen...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
gooi je midori dan meteen ook ff wathoger
Ja heeeeeeeel af en toe wil ik nog wel iets natekenen. Dat is zo'n beetje de enige vorm van tekenen waar ik nog enigszins (een piepklein beetje) goed in ben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Even een vraagje, tekenen jullie zelf eigenlijk ook mangafiguren?
hij is scheef ingescandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Jordy-B het volgende:
dat je eerste tekeningen niet zo krom als 'n hoepel staan.
Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Op één of andere enge manier krijg ik lange vrouwenkapsels gewoon NIET getekendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Ik kan je School Rumble aanraden. Het is de meest lachwekkende anime serie die ik tot nu toe gezien heb, echt een topperquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:01 schreef koffiegast het volgende:
Een nieuwe highschoolgirls soort anime?dikke humor dus.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.
[afbeelding]
Alleen het achtergrondplaatje komt van google...
[afbeelding]
Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).
[afbeelding]
't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |