abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40833408
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef 2pac het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan???
Dat het nog zo lang duurt voor die kut fillers over zijn
pi_40833946
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dat het nog zo lang duurt voor die kut fillers over zijn
ow valt best mee, ze zijn nu bij 196 dus nog een paar weekjes
pi_40834620
--dubbel--
pi_40834636
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:

[..]

Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
je zegt het zelf al geruchten
pi_40834752
Dat jullie er nog naar kijken... Normale mensen hadden de serie allang gedumpt, want het is niet echt fatsoenlijk gedrag tegenover de kijker dat ze niet gewoon een boeiende serie kunnen maken...

Maar d'r is dus 'n speciaal topic voor Naruto en Bleach fillergeklaag.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40834819
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef mschol het volgende:

[..]

je zegt het zelf al geruchten
Ach we merken het snel zat, als de titels van de afleveringen officieel bekend worden gemaakt,
Verder vermaak ik mij wel met de manga van naruto.
pi_40834976
click, voor de haruhi fans
net binnen via #serin @rizon
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:42:36 #98
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40835441
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
click, voor de haruhi fans
net binnen via #serin @rizon

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:05:21 #99
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40836052
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:42 schreef Rahl het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zo zo...
hoe oud is ze?
Te oud voor Zeur, dat is iig zeker
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:07:34 #100
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40836115
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:42 schreef Rahl het volgende:

[..]

[afbeelding]
Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
pi_40836321
toffe lenzen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40836590
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:

[..]

Normaal vind ik die japanse vrouwtjes ook wel mooi. maar kom op, dat vrouwtje lijkt 12
volgens mij is dat de bedoeling..
en noein is toffe serie
pi_40846074
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:07 schreef Champloo het volgende:

[..]

Wat is er mis met 'lijken'?
なんだっけ
pi_40846806
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
Maar d'r is dus 'n speciaal topic voor Naruto en Bleach fillergeklaag.
Boeie
Dit is een anime/manga reeks.
pi_40849237
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:

[..]

Boeie
Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...

Bleach en Naruto hebben genoeg fans om ze een apart topic te geven... gebruik dat dan ook
pi_40849783
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Qunix het volgende:

[..]

Boeie
Idd al dat filler gehuil is enigzins nu wel genoemd in dit topic.
plus ze hebben hun eigen topics, omdat de series zo populair zijn dat anders dit topic alleen maar daarover zou gaan.
prima toch?
pi_40850019
Even een vraagje, tekenen jullie zelf eigenlijk ook mangafiguren?
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
pi_40850411
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja... voor algemeen Animé en Manga geklets en gediscussiëer...

Bleach en Naruto hebben genoeg fans om ze een apart topic te geven... gebruik dat dan ook
weet je dat wel zeker??
volgens mij is dat inmiddels al niet meer aan de orde
en nogmaals Noein is vet
even in een notedop wat ik van het verhaal begrijp:

gaat over een 12 jarig meisje, haruka, zij wil op een dag wegrennen van huis samen met een vriend, Yuu.
Yuu wordt door zijn moeder gedwongen naar 'cram school' te gaan (weet de vertaling niet )
en wordt daar nogal gek van. en heeft dus vaak ruzie met ma.
Haruka en haar vriend gaan spoken zien en dit blijken mensen uit de toekomst te zijn.*
die achter Haruka aan zijn vanwege de Dragon torqua die zijn is/bezit
en daarmee is de serie zo'n beetje begonnen

* om het nog wat ingewikkelder te maken:
Er zijn veel verschillende toekomsten envenals heden's en verleden's deze lopen parallel aan elkaar en als dus in heden 1 iets gebeurd heeft dat niet direct effect op toekomst 1, maar misschien wel op toekomst 2 (zoiets in iedergeval )

ben bagger dus beschrijving zal wel 100% kut zijn
zo niet is het mooi mee genomen
pi_40851170
Net eindelijk Vision of Escaflowne afgekeken ... Ik was echt onder de indruk van die serie. Goed, meeslepend verhaal, veel gebeurtenissen, veel verwikkelingen, driehoeksverhoudingen, gave actiescènes, muziek waar je kippenvel van krijgt (op de goeie manier) en de beelden waren af-en-toe van verbluffende kwaliteit (en dat voor een serie van tien jaar oud)...

Alleen het allerlaatste einde was misschien 'n beetje lafjes, maar het verhaal was wel goed afgesloten met een indrukwekkende eindstrijd...

Kan ik 'm eindelijk invullen bij de verkiezingen...
pi_40851223
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Jordy-B het volgende:

Kan ik 'm eindelijk invullen bij de verkiezingen...
gooi je midori dan meteen ook ff wathoger
pi_40851413
Voor 'cram school' is er niet echt een NL vertaling. Het zijn bijlessen die door leerlingen gevolgd worden als ze bezig zijn om aan de universiteit toegelaten te worden. Niet zozeer omdat ze achterlopen, maar gewoon omdat ze extra hoge cijfers nodig hebben om tot de prestigieuze universiteiten toegelaten te worden.
pi_40851455
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

gooi je midori dan meteen ook ff wathoger

'k ga nu even 'n schone onderbroek aantrekken, hoor...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:31:00 #113
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40851819
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ja heeeeeeeel af en toe wil ik nog wel iets natekenen. Dat is zo'n beetje de enige vorm van tekenen waar ik nog enigszins (een piepklein beetje) goed in ben.

Deze heb ik een tijdje terug nagetekend. Komt uit de OVA: Memories Off 2nd. De reden dat ik deze gekozen heb is die blik van dat meisje, die vond ik zo tof: zo jaloers en verontwaardigd ze haar broer na kijkt, omdat hij niet met haar verder mee wilde lopen onder de paraplu en achter een ander meisje aan rende.

Check

Je ziet wel wat verschillen hier en daar. Vanaf het middel moest ik het zelf verzinnen en ik ben echt slecht om iets op papier te zetten wat ik me alleen kan voorstellen. Het is ook nog eens met blauwe pen getekend, dus ik kon niet verbeteren. Behalve op de paraplu, daar heb ik met zo'n pritt-correct-it overheen zitten prutsen . Door het inscannen lijkt het nu wel potlood. Volgens mij heb ik er iets van 20-25 minuten over gedaan ofzo

Vroegâh tekende ik veel cartoon network figuren: cow & chicken, IR baboon, johnny bravo, dexter, etc. Maar die zijn al zolang niet meer op TV geweest dat ik de meeste al niet meer kan tekenen.
pi_40852910
Ik heb wel het idee dat het tekenen makkelijker gaat als je jezelf aanleert om eerst het basisfiguur neer te zetten (een geraamte van cirkels en ellipsen) en dat vervolgens in te vullen. Het is de methode die je aangeleerd wordt in de meeste boeken over het tekenen van manga. Iets meer werk, maar het geeft je inzicht over hoe figuren in elkaar steken en zorgt ervoor dat je eerste tekeningen niet zo krom als 'n hoepel staan.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:23:48 #115
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40853691
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef Jordy-B het volgende:
dat je eerste tekeningen niet zo krom als 'n hoepel staan.
hij is scheef ingescand
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:53:18 #116
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40854423
quote:
Ik zelf heel soms. Heb net uit verveling Kyo van Fruits Basket geprobeerd te tekenen.
Ik kan het nog steeds niet super goed, maar het gaat wel al beter dan de eerste keer dat ik probeerde iets te tekenen. Dat leek echt helemaal nergens op
Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.

Nu doe ik dat nog zelden, nu zijn het meestal kleine dingen die ik voor illustrator nodig heb enzo en wat doodles. Ik heb eigenlijk de tijd niet meer genomen om mijn tekenkunsten bij te schaven en een gewone tekening of manga plaat te maken.

Al waren mijn tekenkunsten soms zodanig dat ik er zelf van stond te kijken, vooral objecten enzo, ik wil nog wel eens op tekenles gaan om wat extra technieken onder de knie te krijgen.

Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.

Ik maak deze dingen soms vanuit het oogpunt dat bepaalde wallpapers gewoon van inferieure kwaliteit zijn (teveel jpeg compressie, manga zwart/wit of een te lage resolutie voor mijn desktop). Maar vaak gewoon voor de leut voor mezelf, ik heb daardoor Illustrator aangeleerd.

Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.

Alleen het achtergrondplaatje komt van google...

Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).

't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_40855382
quote:
Op één of andere enge manier krijg ik lange vrouwenkapsels gewoon NIET getekend
pi_40855715
Me reis in west usa zit erop morgen, dan met vliegtuig naar cleveland weer dan wellicht het ene andere manga inslaan, zijn er nog echt bijzondere nieuwtjes qua anime?

Een nieuwe highschoolgirls soort anime? dikke humor dus.
pi_40856312
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 03:01 schreef koffiegast het volgende:
Een nieuwe highschoolgirls soort anime? dikke humor dus.
Ik kan je School Rumble aanraden. Het is de meest lachwekkende anime serie die ik tot nu toe gezien heb, echt een topper

Ik ben nu Narutaru aan het kijken, wat een vage serie zeg.
pi_40858316
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.
[afbeelding]
Alleen het achtergrondplaatje komt van google...

[afbeelding]
Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).
[afbeelding]

't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
Tof spul. usb meisje komt orgineel en apart over. en die kapsels heb je goed door. inclusief lichtvalzigzag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')