abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40858690
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Echt tekenen (op de ouderwetse manier met een potlood enzo) heb ik in het verleden nog wel eens gedaan. Zo heb ik Android 18 ooit eens uitgetekend, maar daar ben ik de tekening van kwijt.

Nu doe ik dat nog zelden, nu zijn het meestal kleine dingen die ik voor illustrator nodig heb enzo en wat doodles. Ik heb eigenlijk de tijd niet meer genomen om mijn tekenkunsten bij te schaven en een gewone tekening of manga plaat te maken.

Al waren mijn tekenkunsten soms zodanig dat ik er zelf van stond te kijken, vooral objecten enzo, ik wil nog wel eens op tekenles gaan om wat extra technieken onder de knie te krijgen.

Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.

Ik maak deze dingen soms vanuit het oogpunt dat bepaalde wallpapers gewoon van inferieure kwaliteit zijn (teveel jpeg compressie, manga zwart/wit of een te lage resolutie voor mijn desktop). Maar vaak gewoon voor de leut voor mezelf, ik heb daardoor Illustrator aangeleerd.

Hier een paar voorbeeldjes...
Mijn derde creatie van een jaar of 2 geleden.
[afbeelding]
Alleen het achtergrondplaatje komt van google...

[afbeelding]
Mijn Fok! icoon (die ene achter het geanimeerde haruhi webicoon).
[afbeelding]

't kost mij iig veel tijd om deze dingen te maken.
welk character uit welke serie heb je als model voor plaatje nummer 1 gekozen?
pi_40861862
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Wow, mooi joh!
Zoiets zou ik dus echt nooit kunnen denk ik
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:51:07 #123
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40862021
Ik heb hier nog wat 'leer manga tekenen' boeken Was best wel leuk toen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:52:09 #124
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40862056
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Vette shit! .
Mooi man!
pi_40862650
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

de quote wat inkorten was zeker teveel moeite? lap verhaal. 1reactie zin. ratio
pi_40862671
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

de quote wat inkorten was zeker teveel moeite? lap verhaal. 1reactie zin. ratio
hoe raad je het..

wel mooie plaatjes hoor, daar niet van
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:15:47 #127
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:50:39 #128
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40866021
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

Dat is Mahoro uit mahoromatic.
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:

Wow, mooi joh!
Zoiets zou ik dus echt nooit kunnen denk ik
De moeilijkheid valt opzich mee, het kost je vooral massa's tijd en dan vooral in het begin. Illustrator werkt met lijnen/vectoren en is daarom uitstekend geschikt voor het maken van anime-fanart.
Ik werk niet zonder hulpmiddelen, frames uit mijn vele episodes, tekenen-scannen-overtrekken, manga blz of andere afbeeldingen van google helpen mij hierbij aanzienlijk. Voor de rest is het mijn creatieve vrijheid dat de rest afmaakt.

[ Bericht 51% gewijzigd door MaxiTitan op 16-08-2006 14:40:53 ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:46:05 #129
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40868061
quote:

Ik maak nog wel eens wat 'manga' in illustrator... Tjah tekenen gebeurt sinds kort een beetje met mijn wacom maar het meeste geschied (nog steeds) met de muis. Of zoals ik al zei onderdelen op papier zodat ik de scan kan overtrekken, dat werkt nog steeds het lekkerst voor mij.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb jij een wacom? tof, want zulke tekeningen maak ik met de muis in nog geen 50 jaar
ziet er echt professioneel uit, je zou je werk op animeyume.org kunnen zetten
pi_40869646
Zooooo, ik heb zojuist even het hele topic doorgelezen. Wat een werk.
Ik ben net terug van mijn vakantie uit Fryslân, en nu ga ik maar even mijn tas uitpakken en anime kijken op de bank .
-
Die DBZ film lijkt me echt super raar om te zien. Ik ben best benieuwd wat ze ervan gebakken hebben, maar ik weet niet of het de moeite waard zal zijn om die film ook echt te gaan kijken. Het verbreekt de illusie die je had bij het kijken van de serie zelf, een beetje lijkt me.
pi_40870012
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tof spul. usb meisje komt orgineel en apart over. en die kapsels heb je goed door. inclusief lichtvalzigzag
Dat USB-snoer hoort toch heel ergens anders te zitten? (of is het een van die persocons uit Chobits?)

Ik herkende Mahoro eerst niet, omdat die in de serie veel donkerder haar heeft (da's het licht van haar arm, maar toch).

Wel supergave tekeningen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:25:25 #132
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_40871522
oooh ben jaloers op die tekeningen van MaxiTitan

weet iemand toevallig waar ik de laatste aflevering van Amaenaideyo Katsu kan vinden mendoi heeft alle eps samen gebundeld en ik heb alles behalve ep 13
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:27:11 #133
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40871575
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef stroopje het volgende:
oooh ben jaloers op die tekeningen van MaxiTitan

weet iemand toevallig waar ik de laatste aflevering van Amaenaideyo Katsu kan vinden mendoi heeft alle eps samen gebundeld en ik heb alles behalve ep 13
jah, dan laad je gewoon die verzameltorrent in je torrentprogramma en vink je alle eps uit behalve ep 13
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:19:31 #134
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_40875092
Volgt iemand anders hier Coyote Ragtime Show? Ik vind het wel een toffe serie, verhaal is een beetje mwah maar ik vind het zeker wat hebben. Gaat over een soort space-outlaw die de schat van de overleden pirate-king zoekt (heel erg versimpeld uitgelegd )

Keek altijd van Lunar maar Lunar is weet-ik-veel-wat aan het doen dus ben ik tijdelijk overgestapt naar GG.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:29:38 #135
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40875372
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Rahl het volgende:
Volgt iemand anders hier Coyote Ragtime Show? Ik vind het wel een toffe serie, verhaal is een beetje mwah maar ik vind het zeker wat hebben. Gaat over een soort space-outlaw die de schat van de overleden pirate-king zoekt (heel erg versimpeld uitgelegd )

Keek altijd van Lunar maar Lunar is weet-ik-veel-wat aan het doen dus ben ik tijdelijk overgestapt naar GG.
Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.

Maar waar is blessed? weet iemand dat? hij ging op vakantie naar kroatie, maar zou maandag terug zijn, nog niks gehoort... een van jullie?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:25:41 #136
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40876970
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat USB-snoer hoort toch heel ergens anders te zitten? (of is het een van die persocons uit Chobits?)

Ik herkende Mahoro eerst niet, omdat die in de serie veel donkerder haar heeft (da's het licht van haar arm, maar toch).

Wel supergave tekeningen...
Dat is kotoko uit chobits. Jij zit met Hand Maid May in gedachte, daar gaat de usb kabel ergens anders naar toe.

Tjah die kleuren... die heb ik uit een screenshot geplukt...

Ik heb wel gebruik gemaakt van wat creatieve vrijheid en in de tijd dat ik deze in illustrator heb gemaakt was ik nog niet zo ervaren in het programma. Zoals die beamcannon van haar, dat kon ik maar niet goed krijgen (gloweffecten kon ik nog niet goed realiseren) en uiteindelijk heb ik mijn eigen versie gemaakt.

Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
MaxiTitan City
pi_40877073
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Dat is kotoko uit chobits. Jij zit met Hand Maid May in gedachte, daar gaat de usb kabel ergens anders naar toe.

Tjah die kleuren... die heb ik uit een screenshot geplukt...
[afbeelding]

Ik heb wel gebruik gemaakt van wat creatieve vrijheid en in de tijd dat ik deze in illustrator heb gemaakt was ik nog niet zo ervaren in het programma. Zoals die beamcannon van haar, dat kon ik maar niet goed krijgen (gloweffecten kon ik nog niet goed realiseren) en uiteindelijk heb ik mijn eigen versie gemaakt.

Hier is mijn eerste anime creatie in illustrator van een jaar of 3 geleden...
[afbeelding]
Netjes

kun je niet een paar coole wallpapers maken? van bekende anime series (bebop ofzo)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:31:02 #138
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_40877113
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Orealo het volgende:

[..]

Mjah die moest ik van Blessed19 downloaden, stukje van de eerste ep gezien, vond 'm niet zo denderend imo.

Maar waar is blessed? weet iemand dat? hij ging op vakantie naar kroatie, maar zou maandag terug zijn, nog niks gehoort... een van jullie?
Hij loopt hete Kroaatse chicks te batsen die hij heeft geimporteerd.

He ain't got no time for this shit!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_40877588
pfff

weer terug, maargoed! gegroet iedereen
pi_40877960
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef Orealo het volgende:

[..]

ben brak terug! die eerste aflevering is trouwens een beetje gaar, maar daarna begint het in mijn ogen een beetje een cowboy bebop/trigun sfeertje te krijgen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:20:55 #141
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_40878752
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef Champloo het volgende:

[..]

Netjes

kun je niet een paar coole wallpapers maken? van bekende anime series (bebop ofzo)
Dat kan, alleen zijn dat geen dingen die ik zo even in elkaar flans (zoals ik al zei kosten ze veel tijd om te maken). Verder werk ik eraan wanneer ik daar tijd en zin in heb. Ik zal kijken of wat moois kan maken in mijn laatste vakantieweken maar ik beloof niets...
MaxiTitan City
pi_40883023
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken en ik moet zeggen dat het wel een apart sfeertje heeft. Van wat ik heb gehoord moet het een goede serie zijn.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2870

Hele mooie tekeningen overgens MaxiTitan.
pi_40883464
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen). Hierdoor is het een serie met idioot veel afleveringen die wel een grote fanbase kent, maar imo niet de moeite van het kijken waard is. Ondanks al het geklaag (en er wordt wat afgeklaagd over de fillers) vindt men het schijnbaar toch een goeie serie, maar ik geef de voorkeur aan een serie met een normaal aantal afleveringen, waarbij alle afleveringen van fatsoenlijke kwaliteit zijn en waar gewoon een einde voor bedacht is.

Bleach heeft trouwens last van hetzelfde fillersyndroom.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_40884884
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen). Hierdoor is het een serie met idioot veel afleveringen die wel een grote fanbase kent, maar imo niet de moeite van het kijken waard is. Ondanks al het geklaag (en er wordt wat afgeklaagd over de fillers) vindt men het schijnbaar toch een goeie serie, maar ik geef de voorkeur aan een serie met een normaal aantal afleveringen, waarbij alle afleveringen van fatsoenlijke kwaliteit zijn en waar gewoon een einde voor bedacht is.

Bleach heeft trouwens last van hetzelfde fillersyndroom.
Hier ben ik het wel mee eens.
Full Metal Alchemist heeft veel afleveringen, en ze sluiten allemaal naadloos aan bij het verhaal. Geen onzin er tussendoor, om maar een voorbeeld van een serie te noemen.
pi_40885103
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken en ik moet zeggen dat het wel een apart sfeertje heeft. Van wat ik heb gehoord moet het een goede serie zijn.

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2870

Hele mooie tekeningen overgens MaxiTitan.
De eerste 4 afleveringen heb ik gister gekeken. Ik vind het (tot nu toe) een matige serie, het mist iets vind ik. Dalijk ga ik de rest eens bekijken.

Ik heb nu ook eindelijk Samurai Champloo binnen Die kijk ik als laatste. (het beste bewaar je voor laatst )
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:54:02 #146
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40885371
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Koranaga het volgende:
Heb zojuist de eerste twee afleveringen van Narutaru gekeken...
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef Jordy-B het volgende:
Naruto is een serie die goed van start ging, maar waarvan de makers besloten om de boel lekker uit te melken met zgn 'fillers' (doelloze afleveringen die enkel als 'vulling' dienen).
pi_40885579
weet iemand of er een kale opening van Noein bestaat? (dus zonder credits e.d.?)
tis wel een weird serie (komt voornamelijk over dat kwantum computer verhaal gelul )
desalniettemin is het een zeer goeie serie en zou ik zo nog een 3de seizoen kunnen zien als ik de laatste 4 eps heb gezien
pi_40885868
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Sh0g het volgende:

[..]

[..]

Ik ga die mensen echt 'n keer schoppen voor die kutnaam.
pi_40886040
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ga die mensen echt 'n keer schoppen voor die kutnaam.
welke menten?
de mensen van naruto of narutaru?
pi_40886717
Die van narutaru, natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')