Idd, ben wel benieuwd hoew het hem afgaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tof zeg!
Alleen lijkt het me best eng nog, helemaal naar Japan, en dan ook nog alleen.
Veel succes met het Japans en Engels leren in ieder geval.![]()
Emigreren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
(emigreren naar) Japan!
En er komt natuurlijk bij dat je een echte vaderlander bentquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Emigreren?
Nee, ik zie mijzelf dat niet doen op korte termijn (eigenlijk ook niet op langer termijn, ivm heimwee).
Ondanks dat ik Japan een zeer fascinerend land vind, moet ik er eerst eens op vakantie geweest zijn.
Misschien dat ik ergens in mijn leven een jaartje ofzo in japan doorbreng maar niets permanents.
Maar dat zeg ik nu, ik zeg zoveel en zoveel zegt dat niet.
wtf was dat in MSN. heb ik wat gemist, wat heeft hij nu weer gedaanquote:
Het gros wordt in photoshop gemaakt. Er zijn zover ik weet maar een paar mensen die het in illustrator maken. Het is namelijk een stuk (!) tijdrovender om bijvoorbeeld een anime karakter te maken in illustrator dat ge-airbrusht is. Maar als je het goed doet dan zijn de resultaten een stuk beter, met alle voordelen van vectoren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Geprobeerd, maar kan het niet echt.Het mooist is denk ik nog als je het met photoshop bewerkt. Dan ziet het er nog echter uit, alleen ken al die tools niet.
Echt wel vet.Vroeg me altijd al af hoe ze dat maakten!
internet!![]()
Idd!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef Champloo het volgende:
[..]
En er komt natuurlijk bij dat je een echte vaderlander bent![]()
hmm, interessant, die ga ik eens proberen, mijn anime-kijkgedrag is een beetje gestagneerd, de series die ik volg worden maar mondjes maat uitgebracht. (niet wekelijks zoals naruto of bleach)..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef Sh0g het volgende:
*knip*
uhm uhm anime, jah uhm, het laatste wat ik heb gezien een week of wat terug was 1 aflevering "He is my master!" (ecchi) en 2 afleveringen "Kage Kara Mamoru!". Die laatste is wel leuk. Het plot is namelijk erg grappig:
*knip*
Van Kaizoku jah.... ADC zit al bij de 280 bijna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:00 schreef Crashcat het volgende:
Yosha.... 164 afleveringen van One Piece in een week gekeken en het gaat nog steeds door tot 206.
Gouwe ouwe tekenstijl![]()
Ik weet nog steeds niet na al die keren die mij verteld is wie jij bent, wie jij bentquote:
Hmm jawel hoor, maar ik verwachte het niet, daarom dat ik mss zo bot reageerdequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ben je niet blij me te zien?![]()
haar is te plat (of nu ik de hyperlink zo zie, hoort dat zo? ik vind het haar niet tof eigenlijk)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben eventjes bezig geweest met een wallpapertje, ik vond dit wel een pakkend idee.
[url=http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/cowboybebop.jpg
maak em dan eens...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
computer->kapot->geen animé->kut.
Ga 'em eens snel fixen dan, Intronic z'n pc is ook al kaput. Vorige week zondag kneep ik 'em ook ff: Ik dacht zo: wtf ruik ik nu? Ik kijken onder m'n bureau en zie ik daar zo'n mooi pluimpje rook als van een sigaret uit de voorkant van de pc komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Jordy-B het volgende:
computer->kapot->geen animé->kut.
lijkt me toch wel geweldig als je dat kunt maken. Jammer alleen van de tijd die ervoor nodig is, maar je moet er wat voorover hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:33 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het gros wordt in photoshop gemaakt. Er zijn zover ik weet maar een paar mensen die het in illustrator maken. Het is namelijk een stuk (!) tijdrovender om bijvoorbeeld een anime karakter te maken in illustrator dat ge-airbrusht is. Maar als je het goed doet dan zijn de resultaten een stuk beter, met alle voordelen van vectoren.
pomp van de waterkoeling... 'k heb eind juli al 'n pomp besteld, maar het bedrijf is aan het aankloten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
maak em dan eens...
wat is er kaduuk dan?
* blij is met normale koeling.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
pomp van de waterkoeling... 'k heb eind juli al 'n pomp besteld, maar het bedrijf is aan het aankloten.
Is Shaman King niet in een ver verleden op FoX Kids geweest ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef SureZal het volgende:
ik ben nu Shaman King aan het verkrijgen
Lijkt me wel een leuke serie maar heb meer gehoord over de manga (zou veel beter moeten zijn)
Dat het platter was. veels te saai naar mijn gevoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-Er komen Nederlanders in voor(die Nederlands spreken)![]()
-muziek is top
-coole gevechten![]()
Wat wil je potverdomme nog meer?![]()
<---- Mugen !quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef Koranaga het volgende:
Samurai Champloo is zeker een erg goede en vaak ook grappige serie.
<---- Jin-san !
kort verleden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef Champloo het volgende:
[..]
Is Shaman King niet in een ver verleden op FoX Kids geweest ?![]()
klinkt goed, laat ik die er dan ook nog eens bij gaan volgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-muziek is top
-coole gevechten![]()
ehhh...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-muziek is top
-coole gevechten![]()
jij stouterdquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
Zo ben net terug uit frankrijk en kijk eens wat ik allemaal heb meegenomen.
[afbeelding]
Woow wat een grote doos is dat
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat een Range Murata's FormCode? Ja dat is een FormCode
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook nog meteen FutureCode erbij gehaald
[afbeelding]
ik ben zo blij met mn artbooks. Als ik mijn A3 scanner eindelijk werkend gekregen heb ga ik hem nog helemaal inscannen denk ik. Range Murata![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |