Dat het platter was. veels te saai naar mijn gevoel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-Er komen Nederlanders in voor(die Nederlands spreken)![]()
-muziek is top
-coole gevechten![]()
Wat wil je potverdomme nog meer?![]()
<---- Mugen !quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:23 schreef Koranaga het volgende:
Samurai Champloo is zeker een erg goede en vaak ook grappige serie.
<---- Jin-san !
kort verleden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef Champloo het volgende:
[..]
Is Shaman King niet in een ver verleden op FoX Kids geweest ?![]()
klinkt goed, laat ik die er dan ook nog eens bij gaan volgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-muziek is top
-coole gevechten![]()
ehhh...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Champloo het volgende:
Samurai Champloo
![]()
Wat een topserie zeg:
-Humor
-muziek is top
-coole gevechten![]()
jij stouterdquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
Zo ben net terug uit frankrijk en kijk eens wat ik allemaal heb meegenomen.
[afbeelding]
Woow wat een grote doos is dat
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat een Range Murata's FormCode? Ja dat is een FormCode
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook nog meteen FutureCode erbij gehaald
[afbeelding]
ik ben zo blij met mn artbooks. Als ik mijn A3 scanner eindelijk werkend gekregen heb ga ik hem nog helemaal inscannen denk ik. Range Murata![]()
Tof hoor! Vooral die Fruits Basket manga's wil ik graag hebben, die koop ik ooit nog wel denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben zo blij met mn artbooks. Als ik mijn A3 scanner eindelijk werkend gekregen heb ga ik hem nog helemaal inscannen denk ik. Range Murata![]()
nog bedankt voor de site die je me gaf. Anders had ik dit nooit kunnen hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tof hoor! Vooral die Fruits Basket manga's wil ik graag hebben, die koop ik ooit nog wel denk ik.
Maar nu baal ik toch wel heel erg dat ik toen ik in Parijs was geen tijd had om op zoek te gaan naar een leuk mangawinkeltje..
er staat bij mij ToHeart op, dus ik denk dat het daarvan is. Maar het zou ook heel goed kunnen dat het gewoon een lostaand iets isquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef mschol het volgende:
nice stuff
welke manga is dat linksboven in zit van de 6 onderste manga's (ga er voor et gemak efff vanuit dat et manga is, etreft dus eerste plaatje))
aha okequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef zquing het volgende:
[..]
er staat bij mij ToHeart op, dus ik denk dat het daarvan is. Maar het zou ook heel goed kunnen dat het gewoon een lostaand iets is
Bij ADC kon ik ze alleen maar vanaf 254 vindenquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Van Kaizoku jah.... ADC zit al bij de 280 bijna.
Ik heb in 1 torrent van 100 tot 250 toen gedownload met allemaal fansubs. Iig gaat het nog door.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Bij ADC kon ik ze alleen maar vanaf 254 vinden
Wat bedoel je met die hyperlink?quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
haar is te plat (of nu ik de hyperlink zo zie, hoort dat zo? ik vind het haar niet tof eigenlijk)
Maar het bordje in drie talen. Erg goed, simpel edoch opvallend.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef blessed19 het volgende:
veel plezier! vertel je me ook het einde? na de zesde aflevering kon het me niet meer boeien, maar wil wel graag het einde weten
Die zit er vanzelfsprekend ook in. Samurai Champloo staat niet voor niets hoog in alle animé-lijsten.quote:
RANGE MURATAAAAAAAAAAaaquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef zquing het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zit daar nu in?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt door de vormgeving, muziek, humor. Maar verhallijn is niet zó intressant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:49 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Die zit er vanzelfsprekend ook in. Samurai Champloo staat niet voor niets hoog in alle animé-lijsten.
Wat ook een bagger serie is, van wat ik er van gezien hebquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond de verhaallijn razend interessant... Het is een nette, complete verhaallijn. Er is een toffe intro, een afgerond verhaal, de schrijvers laten je de drie personages kennen (en hun geschiedenis), ze komen in verschillende toffe gebieden langs en er is een pietsie karakterontwikkeling... Meer valt er niet te wensen, imo...
Het is een serie die zich zou moeten kunnen meten met de regisseur zijn eerdere project: Cowboy Bebop.
* steunt outcast_withinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat ook een bagger serie is, van wat ik er van gezien heb![]()
*heilschennis pleegt
Ik vond het verhaal anders wel leuk, vooral ook toen er Nederlanders in het verhaal voorkwamen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt door de vormgeving, muziek, humor. Maar verhallijn is niet zó intressant.
dan moet je wel op een krukje gaan staan, als je m'n gezicht wilt raken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef Intronic het volgende:
Was niet echt boeiend nee. Straks eens beginnen met Hajime no Ippo.
Ik ga je slaan als hij zuigt Robin![]()
Komt ie!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef mschol het volgende:
[[url=http://images.amazon.com/images/P/B000AYQNWU.01._SCLZZZZZZZ_.jpg]afbeelding][/url]
zojuist besteld a $73,50
ben benieuwd ofie door de doune heen komt..
das wel chill dan heb ik de hele serie voor 'slechts' 106 euroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
Komt ie!
M'n broer had 'm ook besteld, en die is er gewoon doorgekomen.
Ik vond het grappig maar het verhaal zelf niet boeiend....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal anders wel leuk, vooral ook toen er Nederlanders in het verhaal voorkwamen.
Jij bent 'n Midori-fanboy...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat ook een bagger serie is, van wat ik er van gezien heb![]()
*heilschennis pleegt
maar motzard was toch ook een prutser..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent 'n Midori-fanboy...
Het is dus een beetje alsof een lid van de Jostiband beweert dat Mozart een prutser was.
ga jij nou maar op een kleurenbasis muziek maken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar motzard was toch ook een prutser..
z'n hele leven een beetje op toetsen rammen
PI zeker niet gezien???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga jij nou maar op een kleurenbasis muziek maken...
mozart was een geniaal wezen!
is al geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef Crashcat het volgende:
Let the battle of the anime begin!!!!![]()
![]()
![]()
warm van binnen word wanneer jordy garpje maaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent 'n Midori-fanboy...
Het is dus een beetje alsof een lid van de Jostiband beweert dat Mozart een prutser was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje warrig maar einde klopt wel
verhaal werd op het einde ook beetje warrig, niet helemaal netjes afgewerkt (te veel dingen willen vertellen in 25 minuten) alles vanaf "afin" klopt in iedergeval zeker...
morgen denk ik maar beginnen aan Tsubasa Chronicle
ik heb al een fansubber gevonden die al redelijk ver is met seizoen 2 dus dan kan ik die gewoon blijven kijken (helaas wel overstappen tussen 2 seizoenen)
[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 23-08-2006 00:45:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |