maar motzard was toch ook een prutser..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent 'n Midori-fanboy...
Het is dus een beetje alsof een lid van de Jostiband beweert dat Mozart een prutser was.
ga jij nou maar op een kleurenbasis muziek maken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar motzard was toch ook een prutser..
z'n hele leven een beetje op toetsen rammen
PI zeker niet gezien???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga jij nou maar op een kleurenbasis muziek maken...
mozart was een geniaal wezen!
is al geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef Crashcat het volgende:
Let the battle of the anime begin!!!!![]()
![]()
![]()
warm van binnen word wanneer jordy garpje maaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij bent 'n Midori-fanboy...
Het is dus een beetje alsof een lid van de Jostiband beweert dat Mozart een prutser was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje warrig maar einde klopt wel
verhaal werd op het einde ook beetje warrig, niet helemaal netjes afgewerkt (te veel dingen willen vertellen in 25 minuten) alles vanaf "afin" klopt in iedergeval zeker...
morgen denk ik maar beginnen aan Tsubasa Chronicle
ik heb al een fansubber gevonden die al redelijk ver is met seizoen 2 dus dan kan ik die gewoon blijven kijken (helaas wel overstappen tussen 2 seizoenen)
[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 23-08-2006 00:45:11 ]
het einde vond ik wel jammer dat het zo afgeraffeld werd maar overall vind ik em nog best oke.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef blessed19 het volgende:
ik wist al dat soul link bagger zou zijn!
het rammelt aan vele kanten en is echt om te janken. maar iig thnx voor de spoiler
Wat is er mis? Heb sinds ep 3 geen tijd meer gehad om te kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:27 schreef Zeurberus het volgende:
Honey & Clover is no more![]()
Ze hadden het echt bij 1 seizoen moeten laten![]()
Het is allemaal iets TE serieus geworden. De humoristische elementen zitten er nog wel in maar komen 1x per 2 eps een keer voor ofzo. Het mooie van seizoen 1 was dat de mix tussen humor en drama goed gebalanceerd was, iets wat nu (gezien tot ep 7) niet het geval is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat is er mis? Heb sinds ep 3 geen tijd meer gehad om te kijken
geen progressie in hun relaties dus? daar was ik al een beetje bang voor. het is namelijk niet echt leuk om steeds naar een sobbing yamada te kijken of een panische haguquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:03 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het is allemaal iets TE serieus geworden. De humoristische elementen zitten er nog wel in maar komen 1x per 2 eps een keer voor ofzo. Het mooie van seizoen 1 was dat de mix tussen humor en drama goed gebalanceerd was, iets wat nu (gezien tot ep 7) niet het geval is.
Daarbij spelen nagenoeg dezelfde problemen als in seizoen 1 en BLIJVEN ze hameren op de problemen ipv oplossingen te zoeken
Panische Hagu is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
geen progressie in hun relaties dus? daar was ik al een beetje bang voor. het is namelijk niet echt leuk om steeds naar een sobbing yamada te kijken of een panische hagu
Lekker goedkoop. Poppetjes tekenen en *Fap Fap Fap*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef angelfist het volgende:
Ik houd alleen van Hentai
Jaaa! Die is ZO grappig!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meestal koop ik bij archonia. Maar omdat ze daar niet alles hebben bestel ik ook nog dingen bij ebay.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Bleach 94 is alweer uit. Byakuya vs. Jin hoort een goed gevecht belooft een goed gevecht te worden.
Waar kopen julle trouwens je manga/anime? Ik heb zelf vorige week een Nederlandse winkel ontdekt waarbij je tegen ongeveer dezelfde prijzen als in Amerika manga kunt aanschaffen. Ziet er best goed uit. Ze hebben een redelijk groot assortiment je bent geen tientallen euro's kwijt aan verzendkosten alleen al.
edit: de site vergeten te noemen.
90% van mijn anime komt van www.dvdpacific.comquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Bleach 94 is alweer uit. Byakuya vs. Jin hoort een goed gevecht belooft een goed gevecht te worden.
Waar kopen julle trouwens je manga/anime? Ik heb zelf vorige week een Nederlandse winkel ontdekt waarbij je tegen ongeveer dezelfde prijzen als in Amerika manga kunt aanschaffen. Ziet er best goed uit. Ze hebben een redelijk groot assortiment je bent geen tientallen euro's kwijt aan verzendkosten alleen al.
damn wat een droge humor...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje! Ik had Ouran High School Host Club 1 t/m 6 besteld bij Archonia maar omdat het zolang duurde (beter nog, ik heb ze nog steeds niet binnen) was nummer 7 al uit. Maar aangezien de verzendkosten daar 5,99 zijn wilde ik hem niet los bestellen. Dus nu hoef ik niet te wachten met bestellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Ik zou eerst de eerste film kijken (gewoon Ghost in the Shell), dan de eerste serie (GITS-SAC 1st gig), de 2e film (GITS 2: Innocence) en dan de tweede serie (GITS-SAC 2nd gig).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:53 schreef Orealo het volgende:
Ik wil GITS gaan kijken, maar waar moet ik beginnen?
Hier :
Ghost in the shell Stand Alone Complex 1st GIG ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |