het einde vond ik wel jammer dat het zo afgeraffeld werd maar overall vind ik em nog best oke.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef blessed19 het volgende:
ik wist al dat soul link bagger zou zijn!
het rammelt aan vele kanten en is echt om te janken. maar iig thnx voor de spoiler
Wat is er mis? Heb sinds ep 3 geen tijd meer gehad om te kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:27 schreef Zeurberus het volgende:
Honey & Clover is no more![]()
Ze hadden het echt bij 1 seizoen moeten laten![]()
Het is allemaal iets TE serieus geworden. De humoristische elementen zitten er nog wel in maar komen 1x per 2 eps een keer voor ofzo. Het mooie van seizoen 1 was dat de mix tussen humor en drama goed gebalanceerd was, iets wat nu (gezien tot ep 7) niet het geval is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat is er mis? Heb sinds ep 3 geen tijd meer gehad om te kijken
geen progressie in hun relaties dus? daar was ik al een beetje bang voor. het is namelijk niet echt leuk om steeds naar een sobbing yamada te kijken of een panische haguquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:03 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het is allemaal iets TE serieus geworden. De humoristische elementen zitten er nog wel in maar komen 1x per 2 eps een keer voor ofzo. Het mooie van seizoen 1 was dat de mix tussen humor en drama goed gebalanceerd was, iets wat nu (gezien tot ep 7) niet het geval is.
Daarbij spelen nagenoeg dezelfde problemen als in seizoen 1 en BLIJVEN ze hameren op de problemen ipv oplossingen te zoeken
Panische Hagu is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
geen progressie in hun relaties dus? daar was ik al een beetje bang voor. het is namelijk niet echt leuk om steeds naar een sobbing yamada te kijken of een panische hagu
Lekker goedkoop. Poppetjes tekenen en *Fap Fap Fap*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef angelfist het volgende:
Ik houd alleen van Hentai
Jaaa! Die is ZO grappig!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meestal koop ik bij archonia. Maar omdat ze daar niet alles hebben bestel ik ook nog dingen bij ebay.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Bleach 94 is alweer uit. Byakuya vs. Jin hoort een goed gevecht belooft een goed gevecht te worden.
Waar kopen julle trouwens je manga/anime? Ik heb zelf vorige week een Nederlandse winkel ontdekt waarbij je tegen ongeveer dezelfde prijzen als in Amerika manga kunt aanschaffen. Ziet er best goed uit. Ze hebben een redelijk groot assortiment je bent geen tientallen euro's kwijt aan verzendkosten alleen al.
edit: de site vergeten te noemen.
90% van mijn anime komt van www.dvdpacific.comquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Bleach 94 is alweer uit. Byakuya vs. Jin hoort een goed gevecht belooft een goed gevecht te worden.
Waar kopen julle trouwens je manga/anime? Ik heb zelf vorige week een Nederlandse winkel ontdekt waarbij je tegen ongeveer dezelfde prijzen als in Amerika manga kunt aanschaffen. Ziet er best goed uit. Ze hebben een redelijk groot assortiment je bent geen tientallen euro's kwijt aan verzendkosten alleen al.
damn wat een droge humor...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje! Ik had Ouran High School Host Club 1 t/m 6 besteld bij Archonia maar omdat het zolang duurde (beter nog, ik heb ze nog steeds niet binnen) was nummer 7 al uit. Maar aangezien de verzendkosten daar 5,99 zijn wilde ik hem niet los bestellen. Dus nu hoef ik niet te wachten met bestellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef VeX- het volgende:
Ik zou eerst de eerste film kijken (gewoon Ghost in the Shell), dan de eerste serie (GITS-SAC 1st gig), de 2e film (GITS 2: Innocence) en dan de tweede serie (GITS-SAC 2nd gig).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:53 schreef Orealo het volgende:
Ik wil GITS gaan kijken, maar waar moet ik beginnen?
Hier :
Ghost in the shell Stand Alone Complex 1st GIG ?
Gaan we het zo doen! mijn dank!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zou eerst de eerste film kijken (gewoon Ghost in the Shell), dan de eerste serie (GITS-SAC 1st gig), de 2e film (GITS 2: Innocence) en dan de tweede serie (GITS-SAC 2nd gig).
De tweede film staat los van de serie, maar de tekenstijl lijkt veel meer op die van de serie dan die van de eerste film.
Ik had deze al eens gebookmarked zie ik. De (SDK) manga is daar zelfs goedkoper als de winkel waar ik van plan was te bestellen. Helaas zijn de verzendkosten wel wat hoger (4,45 tegenover 1,90). Maar ik heb nu in elk geval wel wat meer keuze.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:00 schreef zquing het volgende:
[..]
meestal koop ik bij archonia. Maar omdat ze daar niet alles hebben bestel ik ook nog dingen bij ebay.
Ja, dat is best een redelijk verschil. Het is sowieso jammer dat je voor anime zoveel moet betalen. Eer je een serie compleet hebt ben je honderden euro's armer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
90% van mijn anime komt van www.dvdpacific.com
en dat komt omdat die amerikanen cheap zijn met hun anime i.v.m archonia
als voorbeeld: de CCS boxen die ik koop kosten in US slechts 73 Dolaar en das ~ 55 euro.
bij archonia kosten de boxen ¤86 exclsief verzendkosten
[..]
Graag gedaan. Daar is dit topic voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje! Ik had Ouran High School Host Club 1 t/m 6 besteld bij Archonia maar omdat het zolang duurde (beter nog, ik heb ze nog steeds niet binnen) was nummer 7 al uit. Maar aangezien de verzendkosten daar 5,99 zijn wilde ik hem niet los bestellen. Dus nu hoef ik niet te wachten met bestellen![]()
Ik heb net even wat rekenwerk gedaan..quote:
yup ik kan het wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:45 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, dat is best een redelijk verschil. Het is sowieso jammer dat je voor anime zoveel moet betalen. Eer je een serie compleet hebt ben je honderden euro's armer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 | ai yori aoshi enishi ai yori aoshi Chobits Cowboy bebop DN angel Elfen lied FLCL Fruits basket Full metal panic TSR Full metal panic Full metal panic fumoffu Ghost in the Shell Golden boy Green Green Gundam seed Gungrave Gunslinger girl Hanaukyo maids Hellsing Infinite ryvius Kiddy grade Kimi ga nozomu eien midori no hibi neon genesis evangelion Noir Onegai teacher Onegai twins ROD tv Kenhin Saikano Serial experiments lain Shingetsutan Tsukihime Tokyo underground Gundam seed destiny love hina Princess tutu Matantei loki ragnarok Genshiken Full metal alchemist Air master GTO Planet ES Diamond Dust Samurai Champloo My hime School rumble |
imdb geeft ook niks aan over een DBZ filmquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Trouwens, ik heb eens gehoord dat van die DBZ film fake was. Dat plaatje van piccolo heb ik een jaar of 2 geleden al gezien, op een pagina waar de hele cast al opstond (Bill goldberg zou Nappa gaan spelen) maar daar weet ik voor de rest niks meer van. Ik kan dit ook helaas niet bevestigen met een bron, maar als DBZ fan ben ik wel benieuwd wat eruit rolt...
[edit] Google zegt: http://www.dbzgtlegacy.com/dbzlam.shtml
Hmm, google geeft al meer bronnen dan de laatste keer dat ik zocht, een aantal jaar geleden...
Nee precies, daarom ga ik er ook niet zo vanuit dat er een film uitkomt. Mischien ook maar beter, alhoewel ik echt gek werd toen ik hoorde dat Bill Goldberg Nappa gaat spelen, die is werkelijk geboren voor die rolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
imdb geeft ook niks aan over een DBZ filmOok niet bij de acteurs zelf..
Codecs upgraden/instellen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:39 schreef Orealo het volgende:
Net begonnen met GITS film, maar hij hapert de hele tijd men, zo irritant.
De film kopen?quote:
Vieze leecher men, koop je sjit es!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:39 schreef Orealo het volgende:
Net begonnen met GITS film, maar hij hapert de hele tijd men, zo irritant.
FLCL was vetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:53 schreef Zeurberus het volgende:
Heb nu net de eerste 7 min van Puni Puni Poemy gekeken en ik ben doodop maar heb ook de slappe lach.
Je moet het zien als een 13 eps serie die in 1 uur gepropt is, maar die wel even veel woorden bevat als een 13 delige serie.
Het tempo is ECHT moordend![]()
![]()
Tot nu toe zeker een aanradertje voor de mensen die ook FLCL konden waarderen
heb je geadd op msnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:20 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zojuist twee albums gedownload van Ouran High School Host ClubHeb hem pas net opgezet dus ik hoor nog alleen het intro nummer, maar wie hem ook wil hebben moet me even mailen.
(het zijn geen torrents maar staan op megaupload, weet niet zeker of ik het mag posten)
Vast wel, maar zo is dit niet bedoeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:56 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Kennen ze in Japan het middelvinger gebaar soms niet?![]()
*kijkt in plaatje..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vast wel, maar zo is dit niet bedoeld
Ik heb hem van iemand gejat en een paar frames eruit gesloopt (hij ging zo langzaamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:54 schreef Sh0g het volgende:
eej Zeur, deze gast heeft jou avatar gejat![]()
Circle
of jij hebt zijn avatar gejat
is dat een tvp?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:30 schreef Crashcat het volgende:
Ben nu met One Piece bij afl. 262
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |