Square kan goede games maken waarom maar dan zulke bagger.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Secret of Mana op de SNES was geweldig! Maar dinges of Mana op de GBA en Children of Mana op de DS zijn dit duidelijk niet. Ik snap sowieso niet waarom Square niet gewoon met een port van het origineel komt in plaats van een franchise te willen opbouwen met middelmatige vervolgen.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef MeZZiN het volgende:
Square kan goede games maken waarom maar dan zulke bagger.....![]()
Is Children of Mana al uit dan? Ik dacht dat deze pas tegen het einde van het jaar zou verschijnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Secret of Mana op de SNES was geweldig! Maar dinges of Mana op de GBA en Children of Mana op de DS zijn dit duidelijk niet. Ik snap sowieso niet waarom Square niet gewoon met een port van het origineel komt in plaats van een franchise te willen opbouwen met middelmatige vervolgen.![]()
Supercards zijn grootquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo me mini SD komt vandaag binnen, en hopelijk woensdag me supercard
tijd voor homebrew
Hij is in Japan al uit, en ik heb hem gespeeld op de E3.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:15 schreef chibibo het volgende:
Is Children of Mana al uit dan? Ik dacht dat deze pas tegen het einde van het jaar zou verschijnen.
http://www.play-asia.com/(...)%2Bmana-70-14qj.html in japan al uit...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is Children of Mana al uit dan? Ik dacht dat deze pas tegen het einde van het jaar zou verschijnen.
Ben niet zo dol op dungeon crawlers !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://www.play-asia.com/(...)%2Bmana-70-14qj.html in japan al uit...
en is al reviewed en komt er nog zo goed vanaf....
Pros
* Solid dungeon crawler
* Ability to hold two weapons (weapons are fun!)
* Great music
* Nice art
Cons
* No rpg-like journey taking you across various locations
* Fighting is a bit shallow
* Dungeons are incredibly repetitive
* Controls are slightly bad
Toen ik woensdag voor de launchdate aan de MM vroeg of ze de DSL al binnen hadden zeiden ze: "euuh... Die komt nog niet... Die hebben we nog niet eens besteld"... Een dag later lag ie in de schappen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef Maraca het volgende:
Was net bij Media Markt.. die hebben ook weinig voor de DS lite zegAllemaal voor de gewone DS..
En NSMB is daar nu 33 of 34 euro..
Die gasten daar zeggen altijd maar wat, en het zijn ook nog stereotype nerds.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen ik woensdag voor de launchdate aan de MM vroeg of ze de DSL al binnen hadden zeiden ze: "euuh... Die komt nog niet... Die hebben we nog niet eens besteld"... Een dag later lag ie in de schappen.
MM![]()
stereotype nerds komen hele dagen op fora en weten wel wanneer wat is. Mensen bij de MM weten niets. Hoe kunnen ze dan stereo type nerds zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gasten daar zeggen altijd maar wat, en het zijn ook nog stereotype nerds.
Ik ook, hij moet wel beschermt blijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:49 schreef Maraca het volgende:
Vanmiddag even wat spulletjes voor mijn DSje kopen zoals een hoesje en bescherm hoesjes voor mijn spellen(4 doosje in een handtasje is niet ideaal
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |