Ga werken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil een DS lite. Mail me voor me rekening nummer potverdorie!
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL ziet grote pot verjaardags geld staan
Idem hier. Vroeg hier een maandje of twee geleden wat een verstandige keus was; de DS of de SP. Toen zei iemand dat ik beter nog eventjes op de DS Lite kon wachten. Bij deze bedankt.quote:
Je kan zo'n 80¤ krijgen voor een dikke s, met mazzel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:45 schreef Frankeinstein het volgende:
hoeveel zou je kunnen krijgen voor de oude DS? Die ziet er nog perfect uit en heeft geen dooie pixels. Ik heb het mario pack voor 150 eruo gekocht. De DS lite lijkt me toch wel wat en als ik er nou eens 50 euro bij moet leggen, lijkt het me nog wel wat...
Kloptquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef Maraca het volgende:
NSMB? Die komt toch pas de 30ste uit?
Ah, ik zie het nuquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je krijgt je stufi morgen hoor!
http://www.ib-groep.nl/pa(...)rwijs/Betaaldata.asp
Kut, krijg ik morgen ook mijn eerste Stufiquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je krijgt je stufi morgen hoor!
http://www.ib-groep.nl/pa(...)rwijs/Betaaldata.asp
Oei.. dat is wel balen.. Misschien deze keer gelijk in de winkel testen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb gisteren een zwarte DS Lite gekocht. Hij had alleen een dode pixel (was een subpixel volgens mij) dus heb ik hem vandaag omgeruild. Nu heeft deze geen dode pixel maar nog iets dat veel irritanter is: een compleet lamme rechtershoulderbutton. Als je 'm indrukt klikt ie niet maar drukt ie gewoon meteen in zeg maar. Hij doet het wel gewoon maar het speelt echt voor geen meter. Morgen dus maar weer naar de Bart Smit voor mijn 3e DS Lite
Ik ben nieuw in de DS wereld, ken de releasedata niet, sue me!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef Maraca het volgende:
NSMB? Die komt toch pas de 30ste uit?
Dan mag je 3 keer zo'n pakketje openmaken. Meestal erg leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb gisteren een zwarte DS Lite gekocht. Hij had alleen een dode pixel (was een subpixel volgens mij) dus heb ik hem vandaag omgeruild. Nu heeft deze geen dode pixel maar nog iets dat veel irritanter is: een compleet lamme rechtershoulderbutton. Als je 'm indrukt klikt ie niet maar drukt ie gewoon meteen in zeg maar. Hij doet het wel gewoon maar het speelt echt voor geen meter. Morgen dus maar weer naar de Bart Smit voor mijn 3e DS Lite
Ja, ga ik nu ook echt doen want ik ga niet nog een keer terug.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei.. dat is wel balen.. Misschien deze keer gelijk in de winkel testen?
Ja, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:53 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dan mag je 3 keer zo'n pakketje openmaken. Meestal erg leuk!![]()
gisteren al bij sommige winkels!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is hij sinds vandaag verkrijgbaar al dan?
Damn ik dacht de 30ste
Nou morgen even op jacht danquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gisteren al bij sommige winkels!
Me buy flom you yes, yes?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Net New super mario bros uitgespeeld
Leuk spel alleen beetje kort
Lost Magic?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef tonks het volgende:
Hallo jongens en meisjes, heb een vraagje.. wilde voor mijn broertje een spelletje voor zijn nintendo DS kopen alleen nu weet ik geen leuke spelletjes, ik heb al gekeken naar animal crossing maar is dat nou iets wat je lang speelt? IK weet wel dat hij altijd runescape op de pc speelt dus misschien zoiets?
Sommige? Bijna dit hele topic heeft hem voor de releasequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zal wel niet, 't gaan geen japanse taferelen worden hoor
morgen is pas de echte officiele releasedag, maar sommige winkels hielden zich daar dus niet aan.
Heb je m al gecalibreerd? Misschien dat dat helpt, zie DS root menuquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
Nou fijn, probeer ik brain age, kom ik er achter dat mijn touchscreen fucked is.
Springt automatisch terug naar menu's en "erase" knippert ook de hele tijd als ik wat probeer te schrijven!
Ja, maar ik was wel verbaasd toen ik er nog eentje in de doos zag liggenquote:
Gozer........... 5 keer gedaan, geen effect.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je m al gecalibreerd? Misschien dat dat helpt, zie DS root menu
Reserve, zat bij de oude DS ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel verbaasd toen ik er nog eentje in de doos zag liggen![]()
Gozer... just trying to helpquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Gozer........... 5 keer gedaan, geen effect.
In het root menu reageert ie ook niet lekker, soms dacht ik dat ik de stylus dwars door het apparaat moest rossen om er beweging in te krijgen.
Maargoed, dat ding vlekt toch als de ziekte, dus kan ik meteen voor een witte gaan.
Niet lullig bedoeldquote:
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?manufacturers_id=405&products_id=80354quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er al toffe hardcase beschermdoosjes voor de ds? ik zag iets van armor(case?) lite ofzoiets, is dat wat.
Welk spel heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:59 schreef disjfa het volgende:
Ik kwam vandaag in mijn kroeg met 2 dssen. Vanaf 20.30 tot nu zitten spelenMultiplayer is leuk
tofquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke DS kan elke game spelen, waar de DS of de games ook gekocht zijn. De DS en de games zijn regio vrij.
Misschien moet je alleen wel thuis even een andere oplader kopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:49 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
tofbedankt, ik ga eens even kijken of ik een geschikte kan vinden
![]()
Mario Kart, Advance Warsquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef tonks het volgende:
Hallo jongens en meisjes, heb een vraagje.. wilde voor mijn broertje een spelletje voor zijn nintendo DS kopen alleen nu weet ik geen leuke spelletjes, ik heb al gekeken naar animal crossing maar is dat nou iets wat je lang speelt? IK weet wel dat hij altijd runescape op de pc speelt dus misschien zoiets?
Yup, ik liep daar dus ook tegen aan bij de BSquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:30 schreef mikhorst het volgende:
....maar de e-plaza / bart smit pack actie geldt dus alleen via de site, niet in de winkels?![]()
Valt opzich wel mee.. ik vind die van mij igg erg mooiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die blauwe is eigenlijk nét ff mooier, maar ik ga niet wachten tot Nintendo die in Europa uitbrengt. Zwart is 2nd bestWit is eigenlijk maar lelijk
Ja dat moet je voor lief nemen,ik kreeg het ook niet luchtbelvrij eropquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is een goede kwaliteit screenprotector die makkelijk aan te brengen is? Ik probeer er nu eentje van Hori op te zetten, maar dat lukt voor geen beter Er blijven steeds weer luchtbelletjes onder zitten.
Het voor lief nemen is niet te doen. Echt té veel belletjes, het hindert gewoon tijdens het spelen. Er zit zelfs al een krasje op de protector, dus ik ga toch al een nieuwe ergens halen. Maar dan wellicht van een ander merkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat moet je voor lief nemen,ik kreeg het ook niet luchtbelvrij erop
Ze zijn wel uitstekend,want ik heb ze van mn oude net af gehaald,en de schermen zijn als nieuw nog
Oh ik had er 1 of 2 geloof ik in de hoeken,ik moet ze ook nog hebben voor Lite weerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het voor lief nemen is niet te doen. Echt té veel belletjes, het hindert gewoon tijdens het spelen. Er zit zelfs al een krasje op de protector, dus ik ga toch al een nieuwe ergens halen. Maar dan wellicht van een ander merk
Ja ook horiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:13 schreef __Saviour__ het volgende:
eentje in de hoek is nog wel te doen. welk merk heb jij?
koop anders de brando screenprotectors op PDAshop.nl, krijg je zonder problemen zonder belletjes erop (bij mij verdwenen de belletjes al vanzelf bij het eropzetten zonder wrijven) en ze werken verder perfect. het is bij deze screenprotector ook een kunst om er krassen op te krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het voor lief nemen is niet te doen. Echt té veel belletjes, het hindert gewoon tijdens het spelen. Er zit zelfs al een krasje op de protector, dus ik ga toch al een nieuwe ergens halen. Maar dan wellicht van een ander merk
in eindhoven bij de media markt krijg je al een lite mee voor ¤ 139quote:Al iemand die wat kan zeggen over de MM prijs toevallig?
goeie tip,maakt het formaat nog iets uit?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
koop anders de brando screenprotectors op PDAshop.nl, krijg je zonder problemen zonder belletjes erop (bij mij verdwenen de belletjes al vanzelf bij het eropzetten zonder wrijven) en ze werken verder perfect. het is bij deze screenprotector ook een kunst om er krassen op te krijgen.
enige nadeel is dat deze screenprotectors ¤ 15 kosten, maar hij is het waard
[..]
in eindhoven bij de media markt krijg je al een lite mee voor ¤ 139![]()
als je zoekt op nintendo kom je automatisch uit bij de brando screenprotectors voor de NDS, deze kunnen dus ook op de litequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
goeie tip,maakt het formaat nog iets uit?
Cool thanks ga ik die proberen ipv Horiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
als je zoekt op nintendo kom je automatisch uit bij de brando screenprotectors voor de NDS, deze kunnen dus ook op de lite(zijn ook voorgesneden dus op maat knippen is niet nodig)
hier heb je de link naar het product: http://www.pdashop.nl/product/12518
en ze sturen het zonder verzendkosten naar je op![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
'Tijdelijk uitverkocht'
gewoon je email invullen, had ik ook en ik kreeg dezelfde dag een mail dat ze hem weer op voorraad hadden, dus volgens mij werken ze de site niet altijd bij als ze een nieuwe lading binnen hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
'Tijdelijk uitverkocht'
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:07 schreef Maraca het volgende:
Ga er zo naartoe dus kan gelijk voor je kijken
Elk apparaat met LCD of TFT schermen kan last hebben van dode pixels, de oude ds had dat probleem ook. Gelukkig kun je een apparaat met dode pixels is bijna alle gevallen omruilen voor een goed werkend apparaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Het begint wel op te vallen die dode pixels zeg,daar had het oude model toch weinig last van?
En bij Nintendo allemaal: 0-dead pixel policyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gelukkig kun je een apparaat met dode pixels is bijna alle gevallen omruilen voor een goed werkend apparaat.
Hoe zit het nou precies met die policy dan? Ik heb nu bij e-plaza twee weken garantie, daarna via Nintendo. Als ik dan over een maand een dooie/luie pixel heb, krijg ik dan van Nintendo gewoon een vervanging?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:58 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En bij Nintendo allemaal: 0-dead pixel policy
Als je de dode pixel niet met een mes, schaar of lantarenpaal gemaakt hebt regelt nintendo dat gewoon voor je.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies met die policy dan? Ik heb nu bij e-plaza twee weken garantie, daarna via Nintendo. Als ik dan over een maand een dooie/luie pixel heb, krijg ik dan van Nintendo gewoon een vervanging?
Haha ik zit toevallig in dezelfde situatie, maar heb vanochtend mijn presentatie etc. succesvol afgerond, afgestudeerd dus mag mezelf trakteren op een ds lite, zo maar ff langs bij de MM hier in alkmaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:58 schreef YourMaster het volgende:
Is er trouwens iemand die het wel geprobeerd heeft, maar die geen lite heeft kunnen vinden?
Ik probeer zelf mijn tijd zo goed mogelijk te verdelen tussen mijn ds lite en mijn eindscriptie waarvoor ik t/m morgen heb.
mja, meest wel. En anders moet je even een game hebben met een zwart beginscherm, dan zie je het ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef jap85 het volgende:
[..]
Haha ik zit toevallig in dezelfde situatie, maar heb vanochtend mijn presentatie etc. succesvol afgerond, afgestudeerd dus mag mezelf trakteren op een ds lite, zo maar ff langs bij de MM hier in alkmaar.. Hopen dat er er nog zwarte zijn, laatst meldde iemand dat er veel meer witte waren en maar een paar zwarte.
Iemand trouwens een tip om snel te checken op dode pixels? Zie je dat gelijk in het beginscherm?
Die iemand was ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef jap85 het volgende:
[..]
Haha ik zit toevallig in dezelfde situatie, maar heb vanochtend mijn presentatie etc. succesvol afgerond, afgestudeerd dus mag mezelf trakteren op een ds lite, zo maar ff langs bij de MM hier in alkmaar.. Hopen dat er er nog zwarte zijn, laatst meldde iemand dat er veel meer witte waren en maar een paar zwarte.
Iemand trouwens een tip om snel te checken op dode pixels? Zie je dat gelijk in het beginscherm?
Ok, liefst check ik het direct in de winkel ff, kan ik em gelijk weer omruilen mocht dit nodig zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
mja, meest wel. En anders moet je even een game hebben met een zwart beginscherm, dan zie je het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |