Ah, ik zie het nuquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je krijgt je stufi morgen hoor!
http://www.ib-groep.nl/pa(...)rwijs/Betaaldata.asp
Kut, krijg ik morgen ook mijn eerste Stufiquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je krijgt je stufi morgen hoor!
http://www.ib-groep.nl/pa(...)rwijs/Betaaldata.asp
Oei.. dat is wel balen.. Misschien deze keer gelijk in de winkel testen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb gisteren een zwarte DS Lite gekocht. Hij had alleen een dode pixel (was een subpixel volgens mij) dus heb ik hem vandaag omgeruild. Nu heeft deze geen dode pixel maar nog iets dat veel irritanter is: een compleet lamme rechtershoulderbutton. Als je 'm indrukt klikt ie niet maar drukt ie gewoon meteen in zeg maar. Hij doet het wel gewoon maar het speelt echt voor geen meter. Morgen dus maar weer naar de Bart Smit voor mijn 3e DS Lite
Ik ben nieuw in de DS wereld, ken de releasedata niet, sue me!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef Maraca het volgende:
NSMB? Die komt toch pas de 30ste uit?
Dan mag je 3 keer zo'n pakketje openmaken. Meestal erg leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb gisteren een zwarte DS Lite gekocht. Hij had alleen een dode pixel (was een subpixel volgens mij) dus heb ik hem vandaag omgeruild. Nu heeft deze geen dode pixel maar nog iets dat veel irritanter is: een compleet lamme rechtershoulderbutton. Als je 'm indrukt klikt ie niet maar drukt ie gewoon meteen in zeg maar. Hij doet het wel gewoon maar het speelt echt voor geen meter. Morgen dus maar weer naar de Bart Smit voor mijn 3e DS Lite
Ja, ga ik nu ook echt doen want ik ga niet nog een keer terug.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oei.. dat is wel balen.. Misschien deze keer gelijk in de winkel testen?
Ja, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:53 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dan mag je 3 keer zo'n pakketje openmaken. Meestal erg leuk!![]()
gisteren al bij sommige winkels!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is hij sinds vandaag verkrijgbaar al dan?
Damn ik dacht de 30ste
Nou morgen even op jacht danquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gisteren al bij sommige winkels!
Me buy flom you yes, yes?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Net New super mario bros uitgespeeld
Leuk spel alleen beetje kort
Lost Magic?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef tonks het volgende:
Hallo jongens en meisjes, heb een vraagje.. wilde voor mijn broertje een spelletje voor zijn nintendo DS kopen alleen nu weet ik geen leuke spelletjes, ik heb al gekeken naar animal crossing maar is dat nou iets wat je lang speelt? IK weet wel dat hij altijd runescape op de pc speelt dus misschien zoiets?
Sommige? Bijna dit hele topic heeft hem voor de releasequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zal wel niet, 't gaan geen japanse taferelen worden hoor
morgen is pas de echte officiele releasedag, maar sommige winkels hielden zich daar dus niet aan.
Heb je m al gecalibreerd? Misschien dat dat helpt, zie DS root menuquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:35 schreef Robhimself.2 het volgende:
Nou fijn, probeer ik brain age, kom ik er achter dat mijn touchscreen fucked is.
Springt automatisch terug naar menu's en "erase" knippert ook de hele tijd als ik wat probeer te schrijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |