quote:If you have not yet confirmed your order and accepted the price of US$ 199.90
Please note that if you have still not confirmed your order and accepted the price of US$ 199.90, your order will not ship until the price drops to US$ 169.90. Given the current circumstances, this may not happen too fast and you should contact Lik Sang if you want to make changes to your order or accept the higher price.
Mijn pre-order heb ik ook nog niet betaaldquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 06:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Animal Crossing is inmiddels toe aan deel 14
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:09 schreef Webby het volgende:
Je bent het Tetris topic vergeten in de OP
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn pre-order heb ik ook nog niet betaald![]()
![]()
edit: Ow.. Blijkbaar is mijn pre-order gecancelled.![]()
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef Pronk het volgende:
Ik heb een vraagje over Tetris DS, kan je dit spel multiplayer spelen zoals MarioKart. Dus online tegen mensen die je niet kent?
hoe werkt dat nou precies met die demo's? Moet je daar speciale dingen voor hebben of is een draadloos internet wel genoeg?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb weer verse demo downloads geprobeerd, echt supergrappig. Tetris DS heeft een leuke battlemode (push oid) en die speelt goed weg! De rest van Tetris is ook erg vlot van spel, erg leuk. Brain Training is ook ernstig gaaf om te spelen, de handschrift en spraakherkenning zijn erg goed!. Pokemon Trozei (japanse titel) is fucking snel maar erg grappig om te spelen, beetje een soort meteos kloon.
Verder heb ik Right Swing Golf uitgeprobeerd, tja, je moet er van houden. Verder zat er nog Mario Kart DS bij, die heel wat sneller gaat dan de demo die ik op de Nintendo Preview Dag geprobeerd heb, en dus ook heel wat lekkerder wegspeeld, mijn negatieve houding tov dit spel is stukken minder.
Ook zat er een cool Metroid Prime Hunters filmpje tussen. Niet zo heel spannend, maar gewoon leuk om op 2 schermen een trailer te zien.
Dus, ik ga Brain Training wel halen denk ik over een tijdje, erg leuk om te spelen.
WOOT zo snel?!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:52 schreef disjfa het volgende:
Ongeveer over een tijdje.
quote:DS Lite spoedig ook in Europa?
In Frankrijk is de eerste reclame van de Nintendo DS Lite opgedoken. Een release van de handheld op onze Europese bodem zal vrij spoedig zijn, zo blijkt uit de onderstaande advertentie. De Franse slogan zegt namelijk "Binnenkort kan je 'm openen". Hoe snel 'binnenkort' zal zijn, is nog niet duidelijk.
bron
quote:
Ze liggen hier alle 3 op mijn bureau, maar uit het werk ga ik de stad in om een kadootje te kopen voor mijn pa waar ik dan weer direct naartoe door rij. Ik wil ook testen!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu dus Metroid Pinball met rumble pack en heb meteen Peach laten vibreren. Ik vind het alleen niet echt bijzonder ofzoDing maakt een gek geluid en het trilt als je geraakt wordt ofzo. Misschien dat andere games beter zijn met dat ding, maar Peach is niet echt boeiend.
Kan de ds gedownloade demo`s opslaan, nee. Is de ds.lite anders dan de ds kwa software. Nee. Zal hij dan downloads kunnen opslaanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Hellrazor het volgende:
kon de DSlite nou gedownloade demo's opslaan ?
Alleen in het ram. Dus als je de DS uitzet zijn ze weg.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Hellrazor het volgende:
kon de DSlite nou gedownloade demo's opslaan ?
Hoe kom je aan al die demo's?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb weer verse demo downloads geprobeerd, echt supergrappig. Tetris DS heeft een leuke battlemode (push oid) en die speelt goed weg! De rest van Tetris is ook erg vlot van spel, erg leuk. Brain Training is ook ernstig gaaf om te spelen, de handschrift en spraakherkenning zijn erg goed!. Pokemon Trozei (japanse titel) is fucking snel maar erg grappig om te spelen, beetje een soort meteos kloon.
Verder heb ik Right Swing Golf uitgeprobeerd, tja, je moet er van houden. Verder zat er nog Mario Kart DS bij, die heel wat sneller gaat dan de demo die ik op de Nintendo Preview Dag geprobeerd heb, en dus ook heel wat lekkerder wegspeeld, mijn negatieve houding tov dit spel is stukken minder.
Ook zat er een cool Metroid Prime Hunters filmpje tussen. Niet zo heel spannend, maar gewoon leuk om op 2 schermen een trailer te zien.
Dus, ik ga Brain Training wel halen denk ik over een tijdje, erg leuk om te spelen.
volgens nintendo.nl 31.03.2006quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is phoenix wright al uit in Nederland? word weer eens tijd om een DS game te kopen en phoenix wright lijkt mij wel typisch een game die je snel even kan gaan spelen.
Zo snel kan dat niet hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is phoenix wright al uit in Nederland? word weer eens tijd om een DS game te kopen en phoenix wright lijkt mij wel typisch een game die je snel even kan gaan spelen.
Heb je al verdere levels gehaald? Ik ben er best tevreden over. De rumble bij peach is idd iets minder, maar meer zou alleen maar een overkill zijn. Ik ben benieuwd bij MP:Hquote:
Ja hahaha, na een speelsessie van 2,5uur vind ik het toch ineens best leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:18 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je al verdere levels gehaald? Ik ben er best tevreden over. De rumble bij peach is idd iets minder, maar meer zou alleen maar een overkill zijn. Ik ben benieuwd bij MP:H
Tot nu toe vind ik het een leuke gadget voor wat hij kost.
Reken er maar niet op. Sinds dat crash bij naughty dog weg is is het prut.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sonic Rush was een topper, benieuwd of dit spel ook wat word.
Om eerlijk te zijn vind ik sonic rush geen ene reet aan.., 't gaat te snel voor de kleine schermpjes, 't is vaker gokken dan dat 't op speltechniek aankomt..quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sonic Rush was een topper, benieuwd of dit spel ook wat word.
Dat de schermen te klein zijn ben ik het niet mee eens, maar die hele game is gewoon niks meer dan je renknop ingedrukt houden, je hoeft veder niks uit te voeren. Heb de game een week gehad en voor 80% uitgespeeld maar tis gewoon te lame voor woorden.quote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef Wunk het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik sonic rush geen ene reet aan.., 't gaat te snel voor de kleine schermpjes, 't is vaker gokken dan dat 't op speltechniek aankomt..
Vetjesquote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
Hey mensen, Gronnaephos is zo vriendelijk geweest om een mooie wiki voor DS friendcodes aan te maken.
http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-list
Misschien handig om even in de OP te verwerken?![]()
Gewoon net zo doen als de rest staat, moet lukken toch?quote:Op maandag 17 april 2006 17:15 schreef Frankeinstein het volgende:
ik sta niet bij animal crossing maar ik ben bang dat ik em verknal als ik mij er bij probeer te zetten![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef Slappy het volgende:
Waarom komt de Ds lite in Nederland uit?
Oeps foutjequote:
Als je het nieuwe volgt, dan zou je het weten.quote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Oeps foutje![]()
Ik bedoel waneer komt de Ds lite uit in Nederland![]()
Ah, mooi, die ga ik dan wel halen als de stufi er is volgende week. Kan nog wel wat inleveren bij de FRS daarvoor.quote:Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Xrenity het volgende:
voor de geinteresseerden, vrijdag komt tetris al uit, lees ik net
Maar 5 mei = Metroid, dus ik laat hem schieten
Dat is wel een goed plan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, mooi, die ga ik dan wel halen als de stufi er is volgende week. Kan nog wel wat inleveren bij de FRS daarvoor.
Hoeveel extra moet je betalen en welke kleur ga je nemen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Van wie, hoe?
Ik ga vandaag via Lik-Sang het extra betalen
Gewoon 200 dollar ipv 169quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:13 schreef knater het volgende:
[..]
Hoeveel extra moet je betalen en welke kleur ga je nemen?
Van P-A, duurt nu precies 2 weken ik had em eigenlijk vorige week al verwacht bah.
Je bedoeld deze?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon 200 dollar ipv 169
Ik neem natuurlijk een witte. Want die is het mooist
Die jaquote:Op woensdag 19 april 2006 13:03 schreef knater het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas heb ik geen uber fototoestel voor geile kiekjes, maar staan er toch genoeg op ga-f neogaf
Whouwies!!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die ja
Staan er idd een hoop op GAF
Mijn favoriet:
http://img129.imageshack.us/img129/1324/img28612vc.jpg
Ik zie tweemaal zéér stijlvolle witte DS litequote:
Had je dit geprobeerd?quote:Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
Voor FireFreak :
Wat je moet doen is, naar download play gaan. even 5 min laten zoeken. Dan ga je naar pictochat en voer je dit in :
Run mkds.exe
run wifi.exe
Dan start je mariokart weer op en dan kun je via internet spelen
Ik ook niet... (Ik kwam eigenlijk langs om te vragen of jij de jouwe al had..quote:
De mijne is binnengekomen vandaag, dus kan nooit lang meer duren, ik verwacht dat je em morgen ook hebt.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook niet... (Ik kwam eigenlijk langs om te vragen of jij de jouwe al had... )
En de mijne was op dezelfde dag verstuurd.
Hmm, ik hoop het maar iddquote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef knater het volgende:
[..]
De mijne is binnengekomen vandaag, dus kan nooit lang meer duren, ik verwacht dat je em morgen ook hebt.
The item (RA.........HK) departed Hong Kong for its destination on 10-Apr-2006.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer niets gehad.
Gek wel, van play-Asia kreeg ik 4 april het bericht dat ie is verzonden, maar als ik op de site kijk van HongKong Post en de Trackcode invul staat er dat ie de 8ste pas verstuurd is!
Knater, zou jij voor mij willen kijken wanneer die van jou verstuurd is?
Als je inlogt op Play-Asia en op je bestelling drukt staat er onderaan een tracking nummer
http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp <--- Als je die daar invult kan je zien wanneer zij hem hebben verstuurd.
Was de jouwe ook de 8ste pas weggegaan?/
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:01 schreef knater het volgende:
[..]
The item (RA.........HK) departed Hong Kong for its destination on 10-Apr-2006.
Dus zelfs later dan jou verzonden, misschien ligt ie bij customs hier, ik hoop het niet.
Hopelijk heb je em morgen dan.
Heb je hem gekocht en krijg je hem niet aan?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef hellmania het volgende:
mense... waar zit de power-knop bij de lite?
Aan de rechter kant, waar power staat.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef hellmania het volgende:
mense... waar zit de power-knop bij de lite?
Niet voor eind augustus hoor ik nu weer.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:01 schreef nlboy het volgende:
Nu moet de DS-lite maar zsm naar Europa komen.
Koel, straks een potje online spelen? stuur maar berichtje op Msn ofzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb Tetris gekocht. Strax maar eens spelen dan
Import hem dan Thomper :]quote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Thomper het volgende:
[..]
Niet voor eind augustus hoor ik nu weer.
Braaaaaaaaf. Tetris DS is een prachtig spelquote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb Tetris gekocht. Strax maar eens spelen dan
Mijn exemplaar van Mario Party 6 lag een maand lang bij de duanequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop op vandaag.
Anders denk ik echt dat ie bij de douane ligt... Hoe lang gaat het dan nog duren, heeft iemand er ervaring mee?
Ja, precies.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn exemplaar van Mario Party 6 lag een maand lang bij de duane![]()
Plus de bijkomende kosten zijn ook altijd geweldig. Ik moest dacht ik 12 euro bij MP6 betalen. Het spel was ongeveer 40 euro? Dus bij een handheld van 160?.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, precies.
Dat soort verhalen heb ik dus ook wel eens gehoord.
Grmbl...
Als het goed is betaal je gewoon invoerbelasting.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Plus de bijkomende kosten zijn ook altijd geweldig. Ik moest dacht ik 12 euro bij MP6 betalen. Het spel was ongeveer 40 euro? Dus bij een handheld van 160?.....![]()
Play Asia of Lik Sang?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef Tware het volgende:
Mn DS lite is erGa m zo afhalen bij postkantoor. Alleen jammer dat er extra duane kosten bij 40 euro zijn bijgekomen. Dat maakt mn DS lite wel een erg duur grapje
![]()
Heb je em nog niet binnen? Echt raar, ik heb ook wel eens problemen gehad maar nooit met play-asia, als je em midden volgende week nog niet hebt zou ik even contact opnemen met p-a.quote:
Nope..quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:16 schreef knater het volgende:
[..]
Heb je em nog niet binnen? Echt raar, ik heb ook wel eens problemen gehad maar nooit met play-asia, als je em midden volgende week nog niet hebt zou ik even contact opnemen met p-a.
Toen ik nog in .br zat duurde het een maand ofzo, maar goed da's weer een ander verhaal, maar het is wel aangekomen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nope..
Ik heb al contact opgenomen met Hongkong post. Geen reactie nog gehad.
Maandag maar de ptt bellen.
Maar dan kon je tijdens het wachten en in de trein zitten het tenminste al spelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef Andyvie het volgende:
Tetris DS is erg leuk, vooral die online versie met het gebruik van die items (hoewel dat item waarbij bij jou de blokjes enorm snel naar beneden komen weer wat minder is.
Ben gewoon 4 winkels afgeweest voordat ik hem te pakken had, uiteindelijk bij de FRS op Amsterdam CS te pakken gekregen en daardoor mijn trein gemist![]()
Inderdaad, Tetris is echt hartstikke leuk om tegen elkaar te spelen, ik heb vanavond alleen maar Tetris gespeeld bij wat vrienden, ook die zijn nu verslaafd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef Andyvie het volgende:
Tetris DS is erg leuk, vooral die online versie met het gebruik van die items (hoewel dat item waarbij bij jou de blokjes enorm snel naar beneden komen weer wat minder is.
Ben gewoon 4 winkels afgeweest voordat ik hem te pakken had, uiteindelijk bij de FRS op Amsterdam CS te pakken gekregen en daardoor mijn trein gemist![]()
Wat heb je aan de communicator?quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:22 schreef knater het volgende:
[..]
EN![]()
http://us.codejunkies.com/news_reviews.asp?c=US&cr=USD&cs=$&r=0&l=1&p=10&i=8987&s=8
[afbeelding]
Aansluiten op je DS, en viocechatten met Metriod Prime H?quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat heb je aan de communicator?
Neen.quote:
Het zal wel aan m'n Nintendo-karma liggen.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zal wel aan m'n Nintendo-karma liggen..
I'll survive.. Ik zal het Kirby boekje nog maar een keer lezen..
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:55 schreef Roi het volgende:
Snap je nou waarom wij altijd zo positief/kritiekloos zijn over de Revo, de Nintendo-Mossad zit overal.
Hmmz.. het speelt inderdaad anders dan de GB versie.. ik vind m zelf iets makkelijker (heb ghost mode maar uitgezetquote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er bij de FRS gewoon naar gevraagd, lag nog in de bakken met net binnengekomen zooi. Ik vind Tetris op dit moment nog wel anders dan de GB versieIk begon op lvl 5 (standaard, marathon) en vond dat traag. Echter in lvl 9 is het al te snel (voor nu)
95.000 high score nu. Tis wel weer ff wennen, en dan moet ik alle andere opties ook nog proberen.
potje spelen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:49 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hmmz.. het speelt inderdaad anders dan de GB versie.. ik vind m zelf iets makkelijker (heb ghost mode maar uitgezet). Maar toch.. het is weer lekker ouderwets tetris
echt super
. En die extra games zijn zeer zeker de moeite waard (vooral catch is een aanrader). Nadeel vind ik wel dat telkens als je weer overnieuw begint dat je dan weer met mario begint (schermpje bovenin). Wel jammer want als je verder met tetris komt dan heb je niet veel tijd meer van dat schermpje te genieten
.
Kan je trouwens ook nog wat extra's krijgen behalve muziekjes (als je hogere levels haalt)?
btw: Level 16, highscore: 161838
ik zeg mijne zoquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
btw2: mijn friend code: 5503 4770 4322
ook.. Ik host een game. En dus wacht ik op u.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
heb je al toegevoegd (signature...)
Idd..quote:
Level 22, highscore: 301231quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:49 schreef Mordreth het volgende:
btw: Level 16, highscore: 161838
btw2: mijn friend code: 5503 4770 4322
nicequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef Webby het volgende:
[..]
Level 22, highscore: 301231
Friendcode: 105001 040154
hahahaquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:56 schreef Webby het volgende:
alleen muziek en endless mode als je eenmaal de 200 lines hebt gehaald, gelijk endless gedaan en daar haalde ik 219 lines.
215 online 2p battles, 103 wonquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:00 schreef BMH het volgende:
[..]
hahaha![]()
Als we toch aan het patsen zijn.. Ik heb 300 potjes online gespeeld in 2 player mode alleen![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:00 schreef Webby het volgende:
[..]
215 online 2p battles, 103 won
Wi-Fi Rating: 5776
Yeah! Welkom in het DS topic mevrouw Bleuquote:Op maandag 24 april 2006 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb zaterdag ook een DS gekocht met Nintendogs
mag ik dus hier nu ook meekleppen?
Nu al geshipped?quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
DS lite status = Now shipping
En heb converter omgezet naar AC adapter for DS lite
Ze hadden het geld vrijdag binnen, en dan doen ze geen reet meer.quote:
quote:543477 - USD 222.89 (~186.77 EUR) - Monday, 20th February, 2006
Order shipped
Ook zo verslavend Lizard?quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef lizardtattoo het volgende:miss_bleu
Animal Crossing is ook een aanrader
't is toch overduidelijk dat dit de NDS moet zijn met BrainAge/BrainTrainingquote:Ook volwassennen gaan steeds meer handheld games spelen. Een game voor de Playstation Portable die de hersenen van ouderen traint, is in Japan waanzinnig populair.
Mail dat naar Nintendo en/of naar de krant. Foute journalistiek moet gestraft worden. In de tussentijd zal ik solliciteren naar gamesjourno voor de Telegraafquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:35 schreef BroesWillems het volgende:
ik weet niet of het nu in dit topic hoort, maar ik vind van wel...
zo zie je maar weer hoe goed Telegraaf z'n best doet om informatie te controleren.
staat vanmorgen een stukje in dat ze vanaf nu ook handheld Charts laten zien, en wel die van de GBA, NDS en PSP. staat daarnaast een foto'tje van de PSP (met een golf spel daarop) met daaronder de tekst:
[..]
't is toch overduidelijk dat dit de NDS moet zijn met BrainAge/BrainTraining![]()
wat houd je tegen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus hoor, iemand moet dat echt ff mailen
Oh God, dat is zooooo saaaaaaiquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Leuke Les joh, matrix rekenen....
gaat nu over Determinant....
Moet je dan zelf opbellen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net met de douane gebeld.. Hij ligt daar..
denk ik dus nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:59 schreef Webby het volgende:
Ach met die 31,50 die je extra moet betalen is hij nogsteeds goedkoper dan in nl
19% komt erbij.. En dan nog iets van administratiekosten.quote:
Dat filmpjequote:
Daggla, argh je had natuurlijk niet met P-A een afspraak gemaakt over de waarde van het pakketje? Ik heb ze namelijk gemailed en nu verzenden ze alles met pakketwaarde gedeeld door 2, dus hier stond iets van 85 dollar ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
19% komt erbij.. En dan nog iets van administratiekosten.
Zou meevallen, zei de man aan de telefoon.
Kun je het mailtje dat je stuurde hier even plaatsen.. Is atlijd handig voor als mensen dit ook willen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef knater het volgende:
[..]
Daggla, argh je had natuurlijk niet met P-A een afspraak gemaakt over de waarde van het pakketje? Ik heb ze namelijk gemailed en nu verzenden ze alles met pakketwaarde gedeeld door 2, dus hier stond iets van 85 dollar ofzo.
Dat is best illegaal.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef knater het volgende:
[..]
Daggla, argh je had natuurlijk niet met P-A een afspraak gemaakt over de waarde van het pakketje? Ik heb ze namelijk gemailed en nu verzenden ze alles met pakketwaarde gedeeld door 2, dus hier stond iets van 85 dollar ofzo.
Totaal kom je op ongeveer 24-28% toeslag als je gepakt wordtquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
19% komt erbij.. En dan nog iets van administratiekosten.
Zou meevallen, zei de man aan de telefoon.
En dat was op de prijs zonder verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Totaal kom je op ongeveer 24-28% toeslag als je gepakt wordt
Kirby is wel een aardige game. Maar er zijn een hoop leukere titels voor de DS. Mariokart zum beispielquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat was op de prijs zonder verzendkosten.
Eurootje of 30. Nou ja, dat valt te overzien..
Ik vind het moeten wachten vooral hinderlijk.. Ik wil Kirby rondduwen.
Heb ik al gespeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Kirby is wel een aardige game. Maar er zijn een hoop leukere titels voor de DS. Mariokart zum beispiel
Mjah, wat vind je leukquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:40 schreef miss_bleu het volgende:
Kan iemand mij nog wat leuke games aanraden? Ik zit op dit moment alleen met Nintendogs en ga er nog Urbz bij kopen, maar hier mensen nog met aanraders?
Super Princess Peachquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:40 schreef miss_bleu het volgende:
Kan iemand mij nog wat leuke games aanraden? Ik zit op dit moment alleen met Nintendogs en ga er nog Urbz bij kopen, maar hier mensen nog met aanraders?
Ja, ze doen niet aan verzenden met als omschrijving "Gift" maar wel 50% minder waarde op de verpakking zetten, ik vond het prima iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is best illegaal..
Vaag dat ze dat gewoon doen..
quote:Can this order please be shipped out as gift? This because I am
temporarely in Brazil and hear the tax rates are up to 60 %
Also because it is a gift.
Zit dus wel een addertje, maar heb nog nooit problemen gehad met P-Aquote:thank you for contacting Play-Asia.com
I am sorry. We cannot mark the parcel as gift.
But we can put half price on this invoice and your future invoices. Please
be reminded that you will not be compensated in full in case the parcel is
lost or damaged during transit. Further in case customs do not believe the
value and seize the goods, it will be out of our control and we will not
replace the parcel. Please confirm if you still wish us to go ahead.
If you have any further question, please do not hesitate to ask.
Die ligt dan denk ik nog niet in de winkel ^Oquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:48 schreef Karina het volgende:
Als de DS Lite eindelijk naar Nederland komt, ga ik die meteen kopen, PLUS New Super Mario Bros en The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Tetris DS lijkt me ook wel wat.
Dat ligt er maar net aan wanneer de DS lite er isquote:Op woensdag 26 april 2006 10:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die ligt dan denk ik nog niet in de winkel ^O
^
IK schat juniquote:Op woensdag 26 april 2006 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wanneer de DS lite er is
Dan koop ik dat ding ook!quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:13 schreef Xrenity het volgende:
http://www.cabel.name/2006/04/nintendo-ds-lite-third-look.html
Derde DS lite video review van Cabel, BRILJANT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door YourMaster op 26-04-2006 18:55:07 (spoilertags voor onze armloze vriend) ]
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:44 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze leuk.Doe dat is in de spoiler tags voor de mensen die hem nog willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
hehquote:Op woensdag 26 april 2006 18:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doe dat is in de spoiler tags voor de mensen die hem nog willen zien
quote:The irony is that the battery didn't even run out that day, despite our driving around and doing totally ridiculous stuff literally all day.
When I was preparing for the final "turn off" take at the bar, I said to myself, "Ok, I gotta at least run the battery down so the light is yellow so it looks like it's really about to run out." So I turned on the DS Lite and left Mario Kart running for four or five hours on death mode and finally the amber light came on.
Later that day, quite a few hours later, I went to the bar, ordered the Grand Mariner in a snifter (really, just any drink in a snifter would do), flipped open my DS Lite, and the damn light was green again!
I just totally faked the comedy turn-off, obviously, and knew somebody would notice that it wasn't yellow, so let it be known that I tried. The one time I want a device battery to run out, and it wouldn't...
Glad you guys enjoyed the video!
Meteos / Tetris / Plankton (ga voor de JAP versie, die heeft moooie hoes en lelijke oordopjes), ik hoor Roy altijd over Polarium, verder is er Zookeeper (verslavend) en meer weet ik zo niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begin nu wel een beetje warm te lopen voor de DS.
Ik heb Kirby kunnen spelen op een andere DS, en dit zijn echt DE games die ik zoek.
Puzzeldingen met de stylus ook. Braintraining, dat soort dingen. Of vaaaaaage games als Elektroplankton.
Iemand nog wat tips voor dat soort games? Mario Kart, Ace Attorny en dat soort dingen zijn niet aan mij besteed, denk ik.
waar?quote:Op donderdag 27 april 2006 07:32 schreef Webby het volgende:
Polarium en Zookeeper zijn beide voor 15 euro toch geen miskoop.
quote:Op donderdag 27 april 2006 02:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Polarium is vooral erg tof als je van écht puzzelen houdt, zonder dat je iets moet doen (zeg maar een half uur naar je scherm staren zonder actie)
Ik zie net dat hij uit wasquote:Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef MacGreagor het volgende:
is er iemand die ook al lost magic heeft ?
Red Alert?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:43 schreef MacGreagor het volgende:
ja ik heb hem sinds gisteren maar vond nog niemand online..
Het is echt een RPG en red alert door elkaar
Ik denk dat ze weinig van al het engels zal snappen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef linuxje het volgende:
net bij dixons almelo yoshi touch & go en kirby power paint brush ofzoeits gekocht voor me zusje, allebei 20 euro...vindt ze ze niet leuk
kan ik wel ruilen en animal crossing halen (die lijkt haar heel leuk) maar is dat wel iets voor een kind van 7 ? niet te moeilijk ofzo ?
mjah mjah red alert is mischien een beetje voorbarig. (altijd al dat woord willen gebruiken)quote:
laat dan maarquote:Op donderdag 27 april 2006 19:45 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
mjah mjah red alert is mischien een beetje voorbarig. (altijd al dat woord willen gebruiken)
je hoeft geen basisen te bouwen.
Ziet er wel aardig uitquote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy III screens: Talloze nieuwe FFIII screens
[afbeelding]
3D?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy III screens: Talloze nieuwe FFIII screens
[afbeelding]
Coole naamquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
jaaa Strolie 3d.
Wat vind je van de Wii trouwens
welke spellen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan dus een ds + 4 spellen kopen voor 150.
Maar is het echt handiger om op de lite te wachten?
Welke vier spellen? Mooi aanbodquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan dus een ds + 4 spellen kopen voor 150.
Maar is het echt handiger om op de lite te wachten?
- Nintendogs Dachshund & Friendsquote:
Zijn wel aardige gamesquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
- Nintendogs Dachshund & Friends
- Pac Pix (inc. seales stylus)
- Viewtiful Joe: Double Trouble
- Feel the Magic
in je menu kan je de ds gewoon op engels zettenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, ik dacht zelf (als de ds lite 150 wordt) dat ik die liever wou omdat die stukken beter was natuurlijk.
Weet het nog niet zeker.
//Oja, het is ook een amerikaanse ds, maakt dat uit?
//Ik ga denk ik wachten op de ds lite, maar als je er eentje importeert nu, is dan alles japans?
Kun je lachen met de bonusmissies, ik heb nog steeds de eerste niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag vandaag dat Trauma Center uit was in Europa. Ik heb hem meteen maar gekocht. Tof spel! Wel erg moeilijk.
Aha, en wat is dan het nu van nog 2 maanden wachtenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:41 schreef Tain het volgende:
[..]
in je menu kan je de ds gewoon op engels zetten
dat je wel garantie hebt, voor prijs kan je even op lik-sang ofzo kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha, en wat is dan het nu van nog 2 maanden wachten?
En hoeduur is die dan als je hem besteld.
150, mss iets minderquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:06 schreef Wessiej het volgende:
200 dollar, en dan waarschijnlijk nog geld bij de douane.
Wordt dat ding hier ook 200 euro als die uitkomt?
Mijn DS komt ook uit japan. Even goed kijken waar je de taal op engels kunt zetten en lekker gamen maar. Geen enkel probleem hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, ik dacht zelf (als de ds lite 150 wordt) dat ik die liever wou omdat die stukken beter was natuurlijk.
Weet het nog niet zeker.
//Oja, het is ook een amerikaanse ds, maakt dat uit?
//Ik ga denk ik wachten op de ds lite, maar als je er eentje importeert nu, is dan alles japans?
186 euro voor de DS lite, de EU multivolt adapter en de verzending via airmail, bij Lik-Sangquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:23 schreef Wessiej het volgende:
Voor wat heb jij hem ge-import dan?
Ik ben maar gestopt bij de SIN-missies, ik had het wel gezien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kun je lachen met de bonusmissies, ik heb nog steeds de eerste niet eens gehaald
Het mooie aan Trauma Center is, hoe moeilijk de game ook mag zijn en hoe frustrerend dat af en toe ook is, het is leuke frustratie. Er zijn zat games waar ik op de besturing of op de frustratie vloek, maar hier vloek ik op mezelf als ik iets niet haal, omdat de game gewoon goed isquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef Wessiej het volgende:
Trauma Center lijkt mij echt geweldig, wordt denk ik samen met Kirby oid een launchgame voor mij.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef H.Flick het volgende:
Zijn er nog meer games zoals Trauma Center en Phoenix Wright? Dat vind ik echt geweldig, namelijk.
Als je van 2d Metroid games houdt, dan vind je het waarschijnlijk wel leuk.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Borizzz het volgende:
yO, Mede DS-fans.
Voor vandaag overweeg ik Tetris DS en Castlevania DS te kopen. Van Tetris ben ik zeker (dat schijnt een goede keus te zijn) maar Castlevania nog niet. Kan iemand me vertellen hoe het spel is en of het de moeite waard is om te kopen?
Thanx!
![]()
Royquote:Op maandag 1 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Castlevania zuigt.
Luister maar niet naar Roy, na het ongeluk is het nooit meer helemaal goed gekomen, daarom vind hij Metroid Prime ook een kut gamequote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Borizzz het volgende:
yO, Mede DS-fans.
Voor vandaag overweeg ik Tetris DS en Castlevania DS te kopen. Van Tetris ben ik zeker (dat schijnt een goede keus te zijn) maar Castlevania nog niet. Kan iemand me vertellen hoe het spel is en of het de moeite waard is om te kopen?
Thanx!
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Castlevania zuigt.
Ik houd van al die dingen maar toch vind ik Castlevania een kutgame.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Luister maar niet naar Roy, na het ongeluk is het nooit meer helemaal goed gekomen, daarom vind hij Metroid Prime ook een kut game. Castlevania DS is een absolute aanrader voor iedereen die van actie, adventures, platformers en duistere games houdt
.
Via Lik-Sang ben je zo'n 20-30 euro goedkoper uitquote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Zag net dat ik bij een winkel hier om de hoek de DS lite met europa adapter voor 213 kan laten importeren.
Als je de oudere Castlevania games leuk vond, ga je ook van Castlevania op de DS genieten, met de muziek zit het wel goed en de graphics zien er een stuk beter uit dan op de GBA (die trouwens ook de moeite waard zijn). Replay value is ook hoog.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:21 schreef Borizzz het volgende:
Ik vond de oudere castlevania games (op de NES en SNES) namelijk echt wel leuk. Mooie sfeer ook (door de muziek). Vooral Simons Quest was een mooie.
Duss.... iemand nog een mening?
Als het tijdens het spelen is moet je Nintendo ff bellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:26 schreef mini-lellan het volgende:
trouwens...mijn DS maakt soms vaag geluid gekraak enzo..hebben meer mensen dat of ben ik weer es de enige?het is trouwens meestal bij aanzetten en Golden Sun
EENS! iig de versie op de DSquote:Op maandag 1 mei 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
Jonges jongens, Castlevania is heer en meester!
KOPEN DIE GAME!
Toevallig dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef knater het volgende:
Dr.Daggla, heb je nu je Lite al of is het lafjes?
mmz vreemd. Mijn lite ging ook door de douane, maar nergens problemen mee gehad verder ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt.
Ik had de douane net weer gebeld, pakje was nog steeds niet terug.
Schijtziek word ik er van..
Echt slecht zeg, waar ligt het pakketje dan? Volgens mij mag dit nooit zo lang duren, misschien eens het tel nr zien te achterhalen waar het pakketje ligt en daar ff aanklingelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt.
Ik had de douane net weer gebeld, pakje was nog steeds niet terug.
Schijtziek word ik er van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |