quote:If you have not yet confirmed your order and accepted the price of US$ 199.90
Please note that if you have still not confirmed your order and accepted the price of US$ 199.90, your order will not ship until the price drops to US$ 169.90. Given the current circumstances, this may not happen too fast and you should contact Lik Sang if you want to make changes to your order or accept the higher price.
Mijn pre-order heb ik ook nog niet betaaldquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 06:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Animal Crossing is inmiddels toe aan deel 14
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:09 schreef Webby het volgende:
Je bent het Tetris topic vergeten in de OP
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn pre-order heb ik ook nog niet betaald![]()
![]()
edit: Ow.. Blijkbaar is mijn pre-order gecancelled.![]()
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef Pronk het volgende:
Ik heb een vraagje over Tetris DS, kan je dit spel multiplayer spelen zoals MarioKart. Dus online tegen mensen die je niet kent?
hoe werkt dat nou precies met die demo's? Moet je daar speciale dingen voor hebben of is een draadloos internet wel genoeg?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb weer verse demo downloads geprobeerd, echt supergrappig. Tetris DS heeft een leuke battlemode (push oid) en die speelt goed weg! De rest van Tetris is ook erg vlot van spel, erg leuk. Brain Training is ook ernstig gaaf om te spelen, de handschrift en spraakherkenning zijn erg goed!. Pokemon Trozei (japanse titel) is fucking snel maar erg grappig om te spelen, beetje een soort meteos kloon.
Verder heb ik Right Swing Golf uitgeprobeerd, tja, je moet er van houden. Verder zat er nog Mario Kart DS bij, die heel wat sneller gaat dan de demo die ik op de Nintendo Preview Dag geprobeerd heb, en dus ook heel wat lekkerder wegspeeld, mijn negatieve houding tov dit spel is stukken minder.
Ook zat er een cool Metroid Prime Hunters filmpje tussen. Niet zo heel spannend, maar gewoon leuk om op 2 schermen een trailer te zien.
Dus, ik ga Brain Training wel halen denk ik over een tijdje, erg leuk om te spelen.
WOOT zo snel?!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:52 schreef disjfa het volgende:
Ongeveer over een tijdje.
quote:DS Lite spoedig ook in Europa?
In Frankrijk is de eerste reclame van de Nintendo DS Lite opgedoken. Een release van de handheld op onze Europese bodem zal vrij spoedig zijn, zo blijkt uit de onderstaande advertentie. De Franse slogan zegt namelijk "Binnenkort kan je 'm openen". Hoe snel 'binnenkort' zal zijn, is nog niet duidelijk.
bron
quote:
Ze liggen hier alle 3 op mijn bureau, maar uit het werk ga ik de stad in om een kadootje te kopen voor mijn pa waar ik dan weer direct naartoe door rij. Ik wil ook testen!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu dus Metroid Pinball met rumble pack en heb meteen Peach laten vibreren. Ik vind het alleen niet echt bijzonder ofzoDing maakt een gek geluid en het trilt als je geraakt wordt ofzo. Misschien dat andere games beter zijn met dat ding, maar Peach is niet echt boeiend.
Kan de ds gedownloade demo`s opslaan, nee. Is de ds.lite anders dan de ds kwa software. Nee. Zal hij dan downloads kunnen opslaanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Hellrazor het volgende:
kon de DSlite nou gedownloade demo's opslaan ?
Alleen in het ram. Dus als je de DS uitzet zijn ze weg.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Hellrazor het volgende:
kon de DSlite nou gedownloade demo's opslaan ?
Hoe kom je aan al die demo's?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik heb weer verse demo downloads geprobeerd, echt supergrappig. Tetris DS heeft een leuke battlemode (push oid) en die speelt goed weg! De rest van Tetris is ook erg vlot van spel, erg leuk. Brain Training is ook ernstig gaaf om te spelen, de handschrift en spraakherkenning zijn erg goed!. Pokemon Trozei (japanse titel) is fucking snel maar erg grappig om te spelen, beetje een soort meteos kloon.
Verder heb ik Right Swing Golf uitgeprobeerd, tja, je moet er van houden. Verder zat er nog Mario Kart DS bij, die heel wat sneller gaat dan de demo die ik op de Nintendo Preview Dag geprobeerd heb, en dus ook heel wat lekkerder wegspeeld, mijn negatieve houding tov dit spel is stukken minder.
Ook zat er een cool Metroid Prime Hunters filmpje tussen. Niet zo heel spannend, maar gewoon leuk om op 2 schermen een trailer te zien.
Dus, ik ga Brain Training wel halen denk ik over een tijdje, erg leuk om te spelen.
volgens nintendo.nl 31.03.2006quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is phoenix wright al uit in Nederland? word weer eens tijd om een DS game te kopen en phoenix wright lijkt mij wel typisch een game die je snel even kan gaan spelen.
Zo snel kan dat niet hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:11 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is phoenix wright al uit in Nederland? word weer eens tijd om een DS game te kopen en phoenix wright lijkt mij wel typisch een game die je snel even kan gaan spelen.
Heb je al verdere levels gehaald? Ik ben er best tevreden over. De rumble bij peach is idd iets minder, maar meer zou alleen maar een overkill zijn. Ik ben benieuwd bij MP:Hquote:
Ja hahaha, na een speelsessie van 2,5uur vind ik het toch ineens best leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:18 schreef Webby het volgende:
[..]
Heb je al verdere levels gehaald? Ik ben er best tevreden over. De rumble bij peach is idd iets minder, maar meer zou alleen maar een overkill zijn. Ik ben benieuwd bij MP:H
Tot nu toe vind ik het een leuke gadget voor wat hij kost.
Reken er maar niet op. Sinds dat crash bij naughty dog weg is is het prut.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sonic Rush was een topper, benieuwd of dit spel ook wat word.
Om eerlijk te zijn vind ik sonic rush geen ene reet aan.., 't gaat te snel voor de kleine schermpjes, 't is vaker gokken dan dat 't op speltechniek aankomt..quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Sonic Rush was een topper, benieuwd of dit spel ook wat word.
Dat de schermen te klein zijn ben ik het niet mee eens, maar die hele game is gewoon niks meer dan je renknop ingedrukt houden, je hoeft veder niks uit te voeren. Heb de game een week gehad en voor 80% uitgespeeld maar tis gewoon te lame voor woorden.quote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef Wunk het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik sonic rush geen ene reet aan.., 't gaat te snel voor de kleine schermpjes, 't is vaker gokken dan dat 't op speltechniek aankomt..
Vetjesquote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
Hey mensen, Gronnaephos is zo vriendelijk geweest om een mooie wiki voor DS friendcodes aan te maken.
http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-list
Misschien handig om even in de OP te verwerken?![]()
Gewoon net zo doen als de rest staat, moet lukken toch?quote:Op maandag 17 april 2006 17:15 schreef Frankeinstein het volgende:
ik sta niet bij animal crossing maar ik ben bang dat ik em verknal als ik mij er bij probeer te zetten![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef Slappy het volgende:
Waarom komt de Ds lite in Nederland uit?
Oeps foutjequote:
Als je het nieuwe volgt, dan zou je het weten.quote:Op maandag 17 april 2006 21:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Oeps foutje![]()
Ik bedoel waneer komt de Ds lite uit in Nederland![]()
Ah, mooi, die ga ik dan wel halen als de stufi er is volgende week. Kan nog wel wat inleveren bij de FRS daarvoor.quote:Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Xrenity het volgende:
voor de geinteresseerden, vrijdag komt tetris al uit, lees ik net
Maar 5 mei = Metroid, dus ik laat hem schieten
Dat is wel een goed plan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, mooi, die ga ik dan wel halen als de stufi er is volgende week. Kan nog wel wat inleveren bij de FRS daarvoor.
Hoeveel extra moet je betalen en welke kleur ga je nemen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Van wie, hoe?
Ik ga vandaag via Lik-Sang het extra betalen
Gewoon 200 dollar ipv 169quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:13 schreef knater het volgende:
[..]
Hoeveel extra moet je betalen en welke kleur ga je nemen?
Van P-A, duurt nu precies 2 weken ik had em eigenlijk vorige week al verwacht bah.
Je bedoeld deze?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon 200 dollar ipv 169
Ik neem natuurlijk een witte. Want die is het mooist
Die jaquote:Op woensdag 19 april 2006 13:03 schreef knater het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas heb ik geen uber fototoestel voor geile kiekjes, maar staan er toch genoeg op ga-f neogaf
Whouwies!!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die ja
Staan er idd een hoop op GAF
Mijn favoriet:
http://img129.imageshack.us/img129/1324/img28612vc.jpg
Ik zie tweemaal zéér stijlvolle witte DS litequote:
Had je dit geprobeerd?quote:Op maandag 17 april 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
Voor FireFreak :
Wat je moet doen is, naar download play gaan. even 5 min laten zoeken. Dan ga je naar pictochat en voer je dit in :
Run mkds.exe
run wifi.exe
Dan start je mariokart weer op en dan kun je via internet spelen
Ik ook niet... (Ik kwam eigenlijk langs om te vragen of jij de jouwe al had..quote:
De mijne is binnengekomen vandaag, dus kan nooit lang meer duren, ik verwacht dat je em morgen ook hebt.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook niet... (Ik kwam eigenlijk langs om te vragen of jij de jouwe al had... )
En de mijne was op dezelfde dag verstuurd.
Hmm, ik hoop het maar iddquote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef knater het volgende:
[..]
De mijne is binnengekomen vandaag, dus kan nooit lang meer duren, ik verwacht dat je em morgen ook hebt.
The item (RA.........HK) departed Hong Kong for its destination on 10-Apr-2006.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer niets gehad.
Gek wel, van play-Asia kreeg ik 4 april het bericht dat ie is verzonden, maar als ik op de site kijk van HongKong Post en de Trackcode invul staat er dat ie de 8ste pas verstuurd is!
Knater, zou jij voor mij willen kijken wanneer die van jou verstuurd is?
Als je inlogt op Play-Asia en op je bestelling drukt staat er onderaan een tracking nummer
http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp <--- Als je die daar invult kan je zien wanneer zij hem hebben verstuurd.
Was de jouwe ook de 8ste pas weggegaan?/
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:01 schreef knater het volgende:
[..]
The item (RA.........HK) departed Hong Kong for its destination on 10-Apr-2006.
Dus zelfs later dan jou verzonden, misschien ligt ie bij customs hier, ik hoop het niet.
Hopelijk heb je em morgen dan.
Heb je hem gekocht en krijg je hem niet aan?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef hellmania het volgende:
mense... waar zit de power-knop bij de lite?
Aan de rechter kant, waar power staat.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef hellmania het volgende:
mense... waar zit de power-knop bij de lite?
Niet voor eind augustus hoor ik nu weer.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:01 schreef nlboy het volgende:
Nu moet de DS-lite maar zsm naar Europa komen.
Koel, straks een potje online spelen? stuur maar berichtje op Msn ofzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb Tetris gekocht. Strax maar eens spelen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |